-
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΤΟΥΟΤΑ AURIS(124 HP) 1,6 ΕΙΤΕ ΣΤΟ VW GOLF 1,4 (122HP).
H ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΤΗΣΙΑ ΧΛΜ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 20000.
ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ. ΑΠΛΩΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ.
ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ:::: -
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΤΟΥΟΤΑ AURIS(124 HP) 1,6 ΕΙΤΕ ΣΤΟ VW GOLF 1,4 (122HP).
H ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΤΗΣΙΑ ΧΛΜ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 20000.
ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ. ΑΠΛΩΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ.
ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ:::: -
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΤΟΥΟΤΑ AURIS(124 HP) 1,6 ΕΙΤΕ ΣΤΟ VW GOLF 1,4 (122HP).
H ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΤΗΣΙΑ ΧΛΜ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 20000.
ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ. ΑΠΛΩΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ.
ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ:::: -
Από τα συγκεκριμένα 2 προτιμώ το auris..κυρίως λόγω εμφάνισης
-
Golf απο εμενα.
20,5 κιλα ροπης εναντι 16 του Auris...
Μικροτερη καταναλωση...
Προσωπικα το βρισκω και ομορφοτερο...
Απο χωρους ειναι μια χαρα. (Για το auris δεν γνωριζω)Υ.Γ.
Ο τελευταιος που ειχε παρομοιο προβληματισμο, δεν ξαναφανηκε στο φορουμ... Ελπιζω να μην ακολουθησεις... -
Πάντως επειδή πρόσφατα έψαχνα και γω για αυτοκίνητο της κατηγορίας κατέληξα στο bravo sport...δεν ξέρω αν το έχεις δει ή αν σε ενδιαφέρει αλλά ριξε μια ματιά...ειδικά για το εσωτερικό που λες το φιατ είναι πανέμορφο μέσα και φαίνεται και ποιοτικο
-
Ο χρήστης dimitris30 έγραψε:
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΤΟΥΟΤΑ AURIS(124 HP) 1,6 ΕΙΤΕ ΣΤΟ VW GOLF 1,4 (122HP). -
Το Golf και μάλιστα με το DSG! Αφου κινεισαι μεσα στην πολη θα το λατρεψεις!
-
Αν δεν σε ενδιαφέρουν οι επιπλέον επιδόσεις παρά μόνο οι χώροι και θες ένα ενδιαφέρον εσωτερικό με όσο το δυνατόν πιο ήσυχο το κεφάλι σου από αντιπροσωπείες κλπ πάρε το Auris. Πιθανώς να μη χαλάσει ποτέ τίποτα, ακόμα κι αν χαλάσει όμως η αντιπροσωπεία θα σε υποστηρίξει σίγουρα. Δεν μπορώ να πω το ίδιο για την ελληνική VW και κυρίως τις τιμές της, είναι κι αυτοί αξιοπρεπείς βέβαια αλλά η Toyota υπερέχει. Το Golf είναι κορυφαίο πακέτο αλλά θεωρώ καλύτερη την αγορά του 140 (που και πάλι μπορεί να έρθει φθηνότερο από το Auris) και ακόμα καλύτερη την αγορά DSG. Πρέπει να είσαι διατεθημένος να τα σκας τακτικά σε αυτή την περίπτωση όμως (έχει μια ωραία συντηρησούλα κάθε 80.000-100.000 χλμ το DSG... μούρλια )
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Αν δεν σε ενδιαφέρουν οι επιπλέον επιδόσεις παρά μόνο οι χώροι και θες ένα ενδιαφέρον εσωτερικό με όσο το δυνατόν πιο ήσυχο το κεφάλι σου από αντιπροσωπείες κλπ πάρε το Auris. Πιθανώς να μη χαλάσει ποτέ τίποτα, ακόμα κι αν χαλάσει όμως η αντιπροσωπεία θα σε υποστηρίξει σίγουρα. Δεν μπορώ να πω το ίδιο για την ελληνική VW και κυρίως τις τιμές της, είναι κι αυτοί αξιοπρεπείς βέβαια αλλά η Toyota υπερέχει. Το Golf είναι κορυφαίο πακέτο αλλά θεωρώ καλύτερη την αγορά του 140 (που και πάλι μπορεί να έρθει φθηνότερο από το Auris) και ακόμα καλύτερη την αγορά DSG. Πρέπει όμως να είσαι διατεθημένος να τα σκας τακτικά σε αυτή την περίπτωση όμως (έχει μια ωραία συντηρησούλα κάθε 80.000-100.000 χλμ το DSG... μούρλια )Αυτό ακροβώς που σου λέει το παλικάρι. Αν δε σε ενδιαφέρουν τόσο οι επιδόσεις το Toyota είναι μια χαρά. Πάντως Neos επειδή οδήγησα πρόσφατα το 122άρι σε επιδόσεις είναι ΠΟΛΥ κοντά με το 140άρι.
-
Αν τα 2 μοντέλα είχαν την ίδια ηλικία, με τους συγκεκριμένους κινητήρες θα προτιμούσα χαλαρά το Golf. Αλλα δεδομένου ότι μετράει σχεδόν 4,5 χρόνια, τότε μάλλον θα προτιμούσα το Auris, έστω και με χειρότερες επιδόσεις...
-
Ο χρήστης grig82 έγραψε:
Αν δεν σε ενδιαφέρουν οι επιπλέον επιδόσεις παρά μόνο οι χώροι και θες ένα ενδιαφέρον εσωτερικό με όσο το δυνατόν πιο ήσυχο το κεφάλι σου από αντιπροσωπείες κλπ πάρε το Auris. Πιθανώς να μη χαλάσει ποτέ τίποτα, ακόμα κι αν χαλάσει όμως η αντιπροσωπεία θα σε υποστηρίξει σίγουρα. Δεν μπορώ να πω το ίδιο για την ελληνική VW και κυρίως τις τιμές της, είναι κι αυτοί αξιοπρεπείς βέβαια αλλά η Toyota υπερέχει. Το Golf είναι κορυφαίο πακέτο αλλά θεωρώ καλύτερη την αγορά του 140 (που και πάλι μπορεί να έρθει φθηνότερο από το Auris) και ακόμα καλύτερη την αγορά DSG. Πρέπει όμως να είσαι διατεθημένος να τα σκας τακτικά σε αυτή την περίπτωση όμως (έχει μια ωραία συντηρησούλα κάθε 80.000-100.000 χλμ το DSG... μούρλια )
Αυτό ακροβώς που σου λέει το παλικάρι. Αν δε σε ενδιαφέρουν τόσο οι επιδόσεις το Toyota είναι μια χαρά. Πάντως Neos επειδή οδήγησα πρόσφατα το 122άρι σε επιδόσεις είναι ΠΟΛΥ κοντά με το 140άρι.
Σε επιδόσεις με τέρμα γκάζι ναι, όχι όμως σε ελαστικότητα Είπαμε, πρακτικά απόδοση κομμένη 500 στροφές κάτω και 500 στροφές πάνω. Με τέρμα γκάζι θα δώσει γερά, το ζήτημα του αρχικού TSI όμως ήταν η δύναμη σε όποιο εύρος στροφών κι αν βρίσκεσαι για να είναι ευκολοδήγητο το αμάξι, κάτι στο οποίο ο 122 (συγκριτικά) υπολείπεται! Θα είναι και πάλι πολύ καλύτερο του Auris αλλά είμαι της άποψης αν είναι να πας για TSI πάρε το καλό
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
AURIS 1.6 αυτόματο
Το σασμάν του είναι καταπληκτικό και έχει και padles στο τιμόνι.Λειτουργεί μακράν καλύτερα από το SMG της Μ5 και το F1 της 430 και 599.ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ
sv2 όντως σοβαρολογείς;
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
AURIS 1.6 αυτόματο
Το σασμάν του είναι καταπληκτικό και έχει και padles στο τιμόνι.Λειτουργεί μακράν καλύτερα από το SMG της Μ5 και το F1 της 430 και 599.ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ
sv2 όντως σοβαρολογείς;
Μην ξεχνάς τι ημερομηνία έχουμε σήμερα
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
AURIS 1.6 αυτόματο
Το σασμάν του είναι καταπληκτικό και έχει και padles στο τιμόνι.Λειτουργεί μακράν καλύτερα από το SMG της Μ5 και το F1 της 430 και 599.ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ
sv2 όντως σοβαρολογείς;
Μην ξεχνάς τι ημερομηνία έχουμε σήμερα
Τότε περιμένετε να το ξαναγράψω και αύριο.
Με τρομάζεις
-
ο φιλος μας λεει οτι τον ενδιαφερει η ανεση και το οτι καλυπτει 20000 χμ κυριως μεσα στη πολη.επομενως δεν νομιζω να τον πολυενδιαφερει ο οδηγοκεντρικος χαρακτηρας και οι καλυτερες επιδοσεις του tsi.θελει ενα αξιοπιστο μεταφορικο μεσο οποτε του προτεινω toyota auris που δεν θα παθει ποτε τιποτα
-
Λίγο ανορθόδοξο αλλά Golf vs All και δε φταίμε εμείς όταν καλούμαστε να πούμε την άποψή μας.
Συγκριτικό τεστ θα βρεις τουλάχιστον στο περιοδικό Car τεύχος 92 δεκεμβρίου του 2007. (Golf 1.4TSi 122, Astra 1.6, Auris 1.6, Focus 1.6 Ti-VCT).
Όσον αφορά το δίλλημα του φίλου θα του έλεγα:
-
Από χώρους πρέπει να είναι ισάξια χωρίς να γνωρίζω τους χώρους του Auris καλά.
Ωστόσο η -πλέον θρυλική- κονσόλα με το χειρόφρενο ίσως ενοχλήσει (προσωπικά δε μου άρεσε όταν το οδήγησα). -
Από κινητήρα, το Auris δεν έχει τύχη.
Ιπποδύναμη Auris 124/6.000 έναντι Golf 122/5.500
Ροπή Auris 16/5.200 έναντι Golf 20,4/1.500 (ακόμα και να μην ήταν τόσο καλό το Golf, αυτό το 16/5.200 είναι απογοητευτικό για το μέσο χρήστη...)
Βάρος Auris 1.305 έναντι Golf 1.205 (από το προαναφερθέν τεστ) -
Από αξιοπιστία μάλλον το Auris θα είναι μπροστά αλλά δεν έχω προσωπική άποψη.
Στο Golf ίσως εμφανιστούν κάποια προβλήματα τα οποία λύνονται στην εγγύηση.
Δε γνωρίζω για το 1.4 Turbo μιλάω για το TSi 140 & 170. -
Από υποστήριξη μάλλον θετικά και για τα δύο αν και δεν έχω ιδία άποψη για την Toyota.
-
Στο δρόμο το Golf υπερέχει μόνο και μόνο αν σκεφτεί κανείς τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω (αν υποθέσουμε ότι σε όλα τα άλλα είναι ισάξια).
ΙΜΗΟ κάνει μεγάλη διαφορά αυτή η ανάρτηση σε σχέση με τον ημιάκαμπτο και αυτό είναι κάτι που δεν καταλαβαίνεις στην ευθεία παρά μόνο όταν αρχίσουν οι στροφές (δεν αναφέρομαι σε ρυθμούς αγώνα φυσικά). -
Σε κατανάλωση υπερέχει o Τurbo (μισό λίτρο και ίσως περισσότερο).
-
Το Bravo δεν θα το κοίταγα μόνο και μόνο λόγω των μικρών του (ή άσχημα διαμορφωμένων) χώρων του σε σχέση με τα δύο αυτοκίνητα που συζητάμε.
Θα κοίταγα άνετα το Leon ΤSi (μονό κόκκινο i σημαίνει 1.4 120 και κάτι άλογα).
_
-
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
AURIS 1.6 αυτόματο
Το σασμάν του είναι καταπληκτικό και έχει και padles στο τιμόνι.Λειτουργεί μακράν καλύτερα από το SMG της Μ5 και το F1 της 430 και 599.ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ
sv2 όντως σοβαρολογείς;
Μην ξεχνάς τι ημερομηνία έχουμε σήμερα
Τότε περιμένετε να το ξαναγράψω και αύριο.
Με τρομάζεις
Τα αυτόματα, ως αυτόματα πάντα ήταν καλύτερα από τα γιαλανζτί αυτόματα SMG, F1 κλπ. στην αυτόματη λειτουργία τους.
Δεν είναι καθόλου περίεργο...
Τα ημιαυτόματα βασικά είναι για drama, και οδήγηση στους κόφτες. -
... ποιος ειπαμε εγραψε πως το αυτοματο auris ειναι κορυφαιο?
-
Προσφατα ημουν στο ιδιο διλημα και : Το auris δεν με χωραγε ( 1.92 115 κιλα ) ηταν πολυ ακριβο αλλα ειχε αξιοπιστια toyota και καλο διακανονισμο , Το golf ηταν και αυτο ακριβο με οχι οτι καλυτερο σε χωρους και οχι και τοσο καλο after sales , τελικα κατεληξα στο altea 1.4 tsi και προς το παρον δεν το εχω μετανιωσει καθολου ! χωρους τεραστιους για την κατηγορια γκαζι , λογικη καταναλωση , υπερπληρης εξοπλισμος , και οσο για την εμφανιση στο μαυρο ειναι ωραιο . Με τον ιδιο εξοπλισμο τα αλλα δυο ειχαν 3 με 4 χιλιαρικα παραπανω ! Οσο για την μεταπωληση θα πουλησεις σιγουρα τα αλλα δυο 3000 παραπανω αλλα θα τα εχεις αγορασει και 3000 παραπανω !!!!
TOYOTA AURIS 1,6(124HP) H GOLF 1,4 (122HP)?????