Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA AURIS 1,6(124HP) H GOLF 1,4 (122HP)?????
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA AURIS 1,6(124HP) H GOLF 1,4 (122HP)?????
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    39
    151
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitris30 last edited by

      ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΤΟΥΟΤΑ AURIS(124 HP) 1,6 ΕΙΤΕ ΣΤΟ VW GOLF 1,4 (122HP).
      H ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΤΗΣΙΑ ΧΛΜ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 20000.
      ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ. ΑΠΛΩΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ.
      ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ::::

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        dimitris30 last edited by

        ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΤΟΥΟΤΑ AURIS(124 HP) 1,6 ΕΙΤΕ ΣΤΟ VW GOLF 1,4 (122HP).
        H ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΤΗΣΙΑ ΧΛΜ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 20000.
        ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ. ΑΠΛΩΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ.
        ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ::::

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitris30 last edited by

          ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΤΟΥΟΤΑ AURIS(124 HP) 1,6 ΕΙΤΕ ΣΤΟ VW GOLF 1,4 (122HP).
          H ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΤΗΣΙΑ ΧΛΜ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 20000.
          ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ. ΑΠΛΩΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ.
          ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ::::

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • Z
            zio10 last edited by

            Από τα συγκεκριμένα 2 προτιμώ το auris..κυρίως λόγω εμφάνισης

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              saxon_747 last edited by

              Golf απο εμενα.

              20,5 κιλα ροπης εναντι 16 του Auris...
              Μικροτερη καταναλωση...
              Προσωπικα το βρισκω και ομορφοτερο...
              Απο χωρους ειναι μια χαρα. (Για το auris δεν γνωριζω)

              Υ.Γ.
              Ο τελευταιος που ειχε παρομοιο προβληματισμο, δεν ξαναφανηκε στο φορουμ... Ελπιζω να μην ακολουθησεις...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • Z
                zio10 last edited by

                Πάντως επειδή πρόσφατα έψαχνα και γω για αυτοκίνητο της κατηγορίας κατέληξα στο bravo sport...δεν ξέρω αν το έχεις δει ή αν σε ενδιαφέρει αλλά ριξε μια ματιά...ειδικά για το εσωτερικό που λες το φιατ είναι πανέμορφο μέσα και φαίνεται και ποιοτικο

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  saxon_747 last edited by

                  Ο χρήστης dimitris30 έγραψε:
                  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΤΟΥΟΤΑ AURIS(124 HP) 1,6 ΕΙΤΕ ΣΤΟ VW GOLF 1,4 (122HP).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    corsair last edited by

                    Το Golf και μάλιστα με το DSG! Αφου κινεισαι μεσα στην πολη θα το λατρεψεις!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      neos last edited by

                      Αν δεν σε ενδιαφέρουν οι επιπλέον επιδόσεις παρά μόνο οι χώροι και θες ένα ενδιαφέρον εσωτερικό με όσο το δυνατόν πιο ήσυχο το κεφάλι σου από αντιπροσωπείες κλπ πάρε το Auris. Πιθανώς να μη χαλάσει ποτέ τίποτα, ακόμα κι αν χαλάσει όμως η αντιπροσωπεία θα σε υποστηρίξει σίγουρα. Δεν μπορώ να πω το ίδιο για την ελληνική VW και κυρίως τις τιμές της, είναι κι αυτοί αξιοπρεπείς βέβαια αλλά η Toyota υπερέχει. Το Golf είναι κορυφαίο πακέτο αλλά θεωρώ καλύτερη την αγορά του 140 (που και πάλι μπορεί να έρθει φθηνότερο από το Auris) και ακόμα καλύτερη την αγορά DSG. Πρέπει να είσαι διατεθημένος να τα σκας τακτικά σε αυτή την περίπτωση όμως (έχει μια ωραία συντηρησούλα κάθε 80.000-100.000 χλμ το DSG... μούρλια )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        grig82 last edited by

                        Ο χρήστης Neos έγραψε:
                        Αν δεν σε ενδιαφέρουν οι επιπλέον επιδόσεις παρά μόνο οι χώροι και θες ένα ενδιαφέρον εσωτερικό με όσο το δυνατόν πιο ήσυχο το κεφάλι σου από αντιπροσωπείες κλπ πάρε το Auris. Πιθανώς να μη χαλάσει ποτέ τίποτα, ακόμα κι αν χαλάσει όμως η αντιπροσωπεία θα σε υποστηρίξει σίγουρα. Δεν μπορώ να πω το ίδιο για την ελληνική VW και κυρίως τις τιμές της, είναι κι αυτοί αξιοπρεπείς βέβαια αλλά η Toyota υπερέχει. Το Golf είναι κορυφαίο πακέτο αλλά θεωρώ καλύτερη την αγορά του 140 (που και πάλι μπορεί να έρθει φθηνότερο από το Auris) και ακόμα καλύτερη την αγορά DSG. Πρέπει όμως να είσαι διατεθημένος να τα σκας τακτικά σε αυτή την περίπτωση όμως (έχει μια ωραία συντηρησούλα κάθε 80.000-100.000 χλμ το DSG... μούρλια )

                        Αυτό ακροβώς που σου λέει το παλικάρι. Αν δε σε ενδιαφέρουν τόσο οι επιδόσεις το Toyota είναι μια χαρά. Πάντως Neos επειδή οδήγησα πρόσφατα το 122άρι σε επιδόσεις είναι ΠΟΛΥ κοντά με το 140άρι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          mark last edited by

                          Αν τα 2 μοντέλα είχαν την ίδια ηλικία, με τους συγκεκριμένους κινητήρες θα προτιμούσα χαλαρά το Golf. Αλλα δεδομένου ότι μετράει σχεδόν 4,5 χρόνια, τότε μάλλον θα προτιμούσα το Auris, έστω και με χειρότερες επιδόσεις...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • N
                            neos last edited by

                            Ο χρήστης grig82 έγραψε:

                            Αν δεν σε ενδιαφέρουν οι επιπλέον επιδόσεις παρά μόνο οι χώροι και θες ένα ενδιαφέρον εσωτερικό με όσο το δυνατόν πιο ήσυχο το κεφάλι σου από αντιπροσωπείες κλπ πάρε το Auris. Πιθανώς να μη χαλάσει ποτέ τίποτα, ακόμα κι αν χαλάσει όμως η αντιπροσωπεία θα σε υποστηρίξει σίγουρα. Δεν μπορώ να πω το ίδιο για την ελληνική VW και κυρίως τις τιμές της, είναι κι αυτοί αξιοπρεπείς βέβαια αλλά η Toyota υπερέχει. Το Golf είναι κορυφαίο πακέτο αλλά θεωρώ καλύτερη την αγορά του 140 (που και πάλι μπορεί να έρθει φθηνότερο από το Auris) και ακόμα καλύτερη την αγορά DSG. Πρέπει όμως να είσαι διατεθημένος να τα σκας τακτικά σε αυτή την περίπτωση όμως (έχει μια ωραία συντηρησούλα κάθε 80.000-100.000 χλμ το DSG... μούρλια )

                            Αυτό ακροβώς που σου λέει το παλικάρι. Αν δε σε ενδιαφέρουν τόσο οι επιδόσεις το Toyota είναι μια χαρά. Πάντως Neos επειδή οδήγησα πρόσφατα το 122άρι σε επιδόσεις είναι ΠΟΛΥ κοντά με το 140άρι.

                            Σε επιδόσεις με τέρμα γκάζι ναι, όχι όμως σε ελαστικότητα Είπαμε, πρακτικά απόδοση κομμένη 500 στροφές κάτω και 500 στροφές πάνω. Με τέρμα γκάζι θα δώσει γερά, το ζήτημα του αρχικού TSI όμως ήταν η δύναμη σε όποιο εύρος στροφών κι αν βρίσκεσαι για να είναι ευκολοδήγητο το αμάξι, κάτι στο οποίο ο 122 (συγκριτικά) υπολείπεται! Θα είναι και πάλι πολύ καλύτερο του Auris αλλά είμαι της άποψης αν είναι να πας για TSI πάρε το καλό

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              silencer51 last edited by

                              Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                              AURIS 1.6 αυτόματο
                              Το σασμάν του είναι καταπληκτικό και έχει και padles στο τιμόνι.Λειτουργεί μακράν καλύτερα από το SMG της Μ5 και το F1 της 430 και 599.

                              ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ

                              sv2 όντως σοβαρολογείς;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • N
                                neos last edited by

                                Ο χρήστης silencer51 έγραψε:

                                AURIS 1.6 αυτόματο
                                Το σασμάν του είναι καταπληκτικό και έχει και padles στο τιμόνι.Λειτουργεί μακράν καλύτερα από το SMG της Μ5 και το F1 της 430 και 599.

                                ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ

                                sv2 όντως σοβαρολογείς;

                                Μην ξεχνάς τι ημερομηνία έχουμε σήμερα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  neos last edited by

                                  Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                                  AURIS 1.6 αυτόματο
                                  Το σασμάν του είναι καταπληκτικό και έχει και padles στο τιμόνι.Λειτουργεί μακράν καλύτερα από το SMG της Μ5 και το F1 της 430 και 599.

                                  ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ

                                  sv2 όντως σοβαρολογείς;

                                  Μην ξεχνάς τι ημερομηνία έχουμε σήμερα

                                  Τότε περιμένετε να το ξαναγράψω και αύριο.

                                  Με τρομάζεις

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • J
                                    johnaudi last edited by

                                    ο φιλος μας λεει οτι τον ενδιαφερει η ανεση και το οτι καλυπτει 20000 χμ κυριως μεσα στη πολη.επομενως δεν νομιζω να τον πολυενδιαφερει ο οδηγοκεντρικος χαρακτηρας και οι καλυτερες επιδοσεις του tsi.θελει ενα αξιοπιστο μεταφορικο μεσο οποτε του προτεινω toyota auris που δεν θα παθει ποτε τιποτα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • kubiak
                                      kubiak last edited by

                                      Λίγο ανορθόδοξο αλλά Golf vs All και δε φταίμε εμείς όταν καλούμαστε να πούμε την άποψή μας.

                                      Συγκριτικό τεστ θα βρεις τουλάχιστον στο περιοδικό Car τεύχος 92 δεκεμβρίου του 2007. (Golf 1.4TSi 122, Astra 1.6, Auris 1.6, Focus 1.6 Ti-VCT).

                                      Όσον αφορά το δίλλημα του φίλου θα του έλεγα:

                                      1. Από χώρους πρέπει να είναι ισάξια χωρίς να γνωρίζω τους χώρους του Auris καλά.
                                        Ωστόσο η -πλέον θρυλική- κονσόλα με το χειρόφρενο ίσως ενοχλήσει (προσωπικά δε μου άρεσε όταν το οδήγησα).

                                      2. Από κινητήρα, το Auris δεν έχει τύχη.
                                        Ιπποδύναμη Auris 124/6.000 έναντι Golf 122/5.500
                                        Ροπή Auris 16/5.200 έναντι Golf 20,4/1.500 (ακόμα και να μην ήταν τόσο καλό το Golf, αυτό το 16/5.200 είναι απογοητευτικό για το μέσο χρήστη...)
                                        Βάρος Auris 1.305 έναντι Golf 1.205 (από το προαναφερθέν τεστ)

                                      3. Από αξιοπιστία μάλλον το Auris θα είναι μπροστά αλλά δεν έχω προσωπική άποψη.
                                        Στο Golf ίσως εμφανιστούν κάποια προβλήματα τα οποία λύνονται στην εγγύηση.
                                        Δε γνωρίζω για το 1.4 Turbo μιλάω για το TSi 140 & 170.

                                      4. Από υποστήριξη μάλλον θετικά και για τα δύο αν και δεν έχω ιδία άποψη για την Toyota.

                                      5. Στο δρόμο το Golf υπερέχει μόνο και μόνο αν σκεφτεί κανείς τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω (αν υποθέσουμε ότι σε όλα τα άλλα είναι ισάξια).
                                        ΙΜΗΟ κάνει μεγάλη διαφορά αυτή η ανάρτηση σε σχέση με τον ημιάκαμπτο και αυτό είναι κάτι που δεν καταλαβαίνεις στην ευθεία παρά μόνο όταν αρχίσουν οι στροφές (δεν αναφέρομαι σε ρυθμούς αγώνα φυσικά).

                                      6. Σε κατανάλωση υπερέχει o Τurbo (μισό λίτρο και ίσως περισσότερο).

                                      7. Το Bravo δεν θα το κοίταγα μόνο και μόνο λόγω των μικρών του (ή άσχημα διαμορφωμένων) χώρων του σε σχέση με τα δύο αυτοκίνητα που συζητάμε.
                                        Θα κοίταγα άνετα το Leon ΤSi (μονό κόκκινο i σημαίνει 1.4 120 και κάτι άλογα).

                                      _

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nickolas last edited by

                                        Ο χρήστης Neos έγραψε:

                                        AURIS 1.6 αυτόματο
                                        Το σασμάν του είναι καταπληκτικό και έχει και padles στο τιμόνι.Λειτουργεί μακράν καλύτερα από το SMG της Μ5 και το F1 της 430 και 599.

                                        ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ

                                        sv2 όντως σοβαρολογείς;

                                        Μην ξεχνάς τι ημερομηνία έχουμε σήμερα

                                        Τότε περιμένετε να το ξαναγράψω και αύριο.

                                        Με τρομάζεις

                                        Τα αυτόματα, ως αυτόματα πάντα ήταν καλύτερα από τα γιαλανζτί αυτόματα SMG, F1 κλπ. στην αυτόματη λειτουργία τους.
                                        Δεν είναι καθόλου περίεργο...
                                        Τα ημιαυτόματα βασικά είναι για drama, και οδήγηση στους κόφτες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          tm last edited by

                                          ... ποιος ειπαμε εγραψε πως το αυτοματο auris ειναι κορυφαιο?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kiroscrete last edited by

                                            Προσφατα ημουν στο ιδιο διλημα και : Το auris δεν με χωραγε ( 1.92 115 κιλα ) ηταν πολυ ακριβο αλλα ειχε αξιοπιστια toyota και καλο διακανονισμο , Το golf ηταν και αυτο ακριβο με οχι οτι καλυτερο σε χωρους και οχι και τοσο καλο after sales , τελικα κατεληξα στο altea 1.4 tsi και προς το παρον δεν το εχω μετανιωσει καθολου ! χωρους τεραστιους για την κατηγορια γκαζι , λογικη καταναλωση , υπερπληρης εξοπλισμος , και οσο για την εμφανιση στο μαυρο ειναι ωραιο . Με τον ιδιο εξοπλισμο τα αλλα δυο ειχαν 3 με 4 χιλιαρικα παραπανω ! Οσο για την μεταπωληση θα πουλησεις σιγουρα τα αλλα δυο 3000 παραπανω αλλα θα τα εχεις αγορασει και 3000 παραπανω !!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr