Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γνωμες για μτχ. Vitara 2000cc V6
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Γνωμες για μτχ. Vitara 2000cc V6
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    4
    10
    235
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hunter last edited by

      Σκεφτομαι να αγορασω ενα τετρακινητο,και εχω κολλήσει σε ενα εξακύλινδρο Βιταρα που εντόπισα σε μια μαντρα.
      Πριν το 'χτυπήσω',ειπα να σας ρωτησω να πείτε ό,τι έχετε στα υπ'όψιν σας για το συγκεκριμενο μοντέλο,και ειδικά για τον κινητήρα του.Αν δηλαδη αξιζει περισσότερο απο τον κλασικο τετρακύλινδρο,άν εχει παρουσιασει βλάβες ή έχει ιδιοτροπίες,και γενικά οτιδηποτε γνωριζετε και μπορει να μου φανει χρησιμο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hunter last edited by

        Σκεφτομαι να αγορασω ενα τετρακινητο,και εχω κολλήσει σε ενα εξακύλινδρο Βιταρα που εντόπισα σε μια μαντρα.
        Πριν το 'χτυπήσω',ειπα να σας ρωτησω να πείτε ό,τι έχετε στα υπ'όψιν σας για το συγκεκριμενο μοντέλο,και ειδικά για τον κινητήρα του.Αν δηλαδη αξιζει περισσότερο απο τον κλασικο τετρακύλινδρο,άν εχει παρουσιασει βλάβες ή έχει ιδιοτροπίες,και γενικά οτιδηποτε γνωριζετε και μπορει να μου φανει χρησιμο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Σκεφτομαι να αγορασω ενα τετρακινητο,και εχω κολλήσει σε ενα εξακύλινδρο Βιταρα που εντόπισα σε μια μαντρα.
          Πριν το 'χτυπήσω',ειπα να σας ρωτησω να πείτε ό,τι έχετε στα υπ'όψιν σας για το συγκεκριμενο μοντέλο,και ειδικά για τον κινητήρα του.Αν δηλαδη αξιζει περισσότερο απο τον κλασικο τετρακύλινδρο,άν εχει παρουσιασει βλάβες ή έχει ιδιοτροπίες,και γενικά οτιδηποτε γνωριζετε και μπορει να μου φανει χρησιμο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            turbo-rabitt last edited by

            φιλε χαντερ,δεν διευκρινισες για ποιο μοντελο μιλας....αν μιλας για το προηγουμενο γκραντ,ηταν ενα καλο ως πολυ καλο οφ ροουντ εργαλειο,με αρκετα καλη συμπεριφορα στην ασφαλτο...Δεν ειναι τυχαιο οτι το επιλεγουν και πολλοι που θελουν να κανουν και καποιες μετατροπες μιας και υπαρχουν αρκετα καλουδια για αυτο....Ο κινητηρας του δεν διακρινεται για την δυναμη του και γενικα οι επιδοσεις του επασχαν σε σχεση με τον ανταγωνισμο,ενω γενικα ειναι και θορυβωδης...εχει ομως καλη ροπη,στις χαμηλομεσαιες στροφες,κατι θετικο για οχημα αυτου του ειδους...Απο ζημιες,ο κινητηρας αυτος δεν εχει βγαλει(και λεω αυτος γιατι ο 1.6 τα χε βγαλει τα προβληματακια του) κατι,με εξαιρεση το γεγονος οτι καποια στιγμη θα σου βουλωσει το ψυγειο(κλασσικο προβλημα σε ολα τα βιταρα,απο το 1.6,μεχρι και το 2.5)... ενα αλλο προβληματακι ειχε να κανει με το διχαλο του συμπλεκτη που σε καποια αυτοκινητα,εσπαγε και σε αφηνε...χωρις συμπλεκτη(το εχω παθει)...στην ασφαλτο,αν εξαιρεσεις καποιες αναπηδησεις του πισω αξονα,παει καλα,και ειναι και πολυ πιο σταθερο σε σχεση με το τριθυρο...οφ ροουντ τωρα,λιγο οι κοντες σχεσεις,λιγο η ροπη χαμημα,λιγο οι καλες γωνιες αναχωρησης και προσεγγισης,και λιγο η χωματινη πισω αναρτηση με τις καλες διαδρομες,κανουν το αμαξι πολυ καλο,ως...εκπληκτικο,αναλογα βεβαια και τον οδηγο...αυτα,οτιδηποτε αλλο θελεις,ρωτα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hunter last edited by

              Εξακυλινδρα δίλιτρα εβγαιναν μονο τα παλια νομιζω. Τα νεα γκραντ ειναι ειτε διλιτρα τετρακυλινδρα ή εξακύλινδρα δυομισαλιτρα,έτσι δεν ειναι;
              Το μονο που με προβληματίζει ειναι άν το μοτερ αυτο δεν βγηκε καλο.Τις αρετες του στο βουνο τις εχω δοκιμασμενες (του 1,6αριου τουλαχιστον) ενω στην άσφαλτο πιστευω οτι θα συμβιβαστω για χαρη του.
              Ανταλλακτικα υπάρχουν για αυτον τον κινητηρα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hunter last edited by

                Και στα δυο το ίδιο παρουσιαζοτανε Γιωργο;Να ξερω να το τσεκαρω σαν θεμα SOS αν πάω να το ελέγξω.
                Τα σασμαν τους ειναι ίδια με αυτα των τετρακύλινδρων μοντελων;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bebes last edited by

                  Exω το αυτοκίνητο απο το 2003. (μοντέλο '99).
                  Περίπου 200000 χιλ, δεν έβγαλε κάποιο πρόβλημα (εκτός απο το δίχαλο του συμπλέκτη μία φορά).
                  Πρίν 3 μήνες το είχα για πόύλημα, αλλά μάλλον θα το κρατήσω.
                  (Ο πεθερός για την ακρίβεια, μιας και το αυτοκίνητο είναι πολύ ανθεκτικό και θα το κρατήσει να το χρησιμοποιεί και στα χωράφια )
                  Ενας λόγος που το κράτησα τόσο καιρό είναι οτι στο σέρβις έβαζα μόνο λάδια, φίλτρα και βαλβολίνες .
                  Με τα μπουζί ιριδίου που πέρασα παλαιότερα σταμάτησε να ανάβει ένα φωτάκι 'check engine' kai απαλλάχτηκα και απο την αντικατάσταση για 70000 χιλ.
                  Ο κινητήρας πολύ ήσυχος και μάλλον όχι τόσο δυνατός όσο προϊδεάζουν οι 136 ίπποι του.
                  Η κατανάλωση φαίνεται στην υπογραφή μου.
                  Για το κιβώτιο που αναφέρθηκε παραπάνω δεν έχω να αναφέρω κάτι συγκεκριμένα. Ισως στις γρήγορες αλλαγές να 'σκαλώνει' κάπως
                  Οποια συγκεκριμένη απορία έχεις στη διάθεσή σου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bebes last edited by

                    Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                    Σκεφτομαι να αγορασω ενα τετρακινητο,και εχω κολλήσει σε ενα εξακύλινδρο Βιταρα που εντόπισα σε μια μαντρα.

                    Πόσο αν επιτρέπεται;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Δεκα μισο το γραφει,σιγουρα πάει για το δεκάρικο.

                      Σε ευχαριστω που μοιραστηκες τις εμπειρίες σου

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά νομίζω ότι οι παλιοί αλουμινένιοι εξακύλινδροι έβγαζαν κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Ψάξτο λίγο ακόμα να βρεις τι παίζει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bebes last edited by

                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                          Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά νομίζω ότι οι παλιοί αλουμινένιοι εξακύλινδροι έβγαζαν κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Ψάξτο λίγο ακόμα να βρεις τι παίζει.

                          Tώρα που το αναφέρεις πέτυχα μια φορα V6 στο συνεργείο (επίσημο σέρβις) με κατεβασμένη τη μηχανή, αλλά μου είπαν οτι οφείλεται σε μ@λ@κία του ιδιοκτήτη (μπιέλλα ή πιστόνι αν θυμάμαι καλά, αλλά μάλλον απο υπερβολικό σκίσιμο)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr