-
Σκεφτομαι να αγορασω ενα τετρακινητο,και εχω κολλήσει σε ενα εξακύλινδρο Βιταρα που εντόπισα σε μια μαντρα.
Πριν το 'χτυπήσω',ειπα να σας ρωτησω να πείτε ό,τι έχετε στα υπ'όψιν σας για το συγκεκριμενο μοντέλο,και ειδικά για τον κινητήρα του.Αν δηλαδη αξιζει περισσότερο απο τον κλασικο τετρακύλινδρο,άν εχει παρουσιασει βλάβες ή έχει ιδιοτροπίες,και γενικά οτιδηποτε γνωριζετε και μπορει να μου φανει χρησιμο -
Σκεφτομαι να αγορασω ενα τετρακινητο,και εχω κολλήσει σε ενα εξακύλινδρο Βιταρα που εντόπισα σε μια μαντρα.
Πριν το 'χτυπήσω',ειπα να σας ρωτησω να πείτε ό,τι έχετε στα υπ'όψιν σας για το συγκεκριμενο μοντέλο,και ειδικά για τον κινητήρα του.Αν δηλαδη αξιζει περισσότερο απο τον κλασικο τετρακύλινδρο,άν εχει παρουσιασει βλάβες ή έχει ιδιοτροπίες,και γενικά οτιδηποτε γνωριζετε και μπορει να μου φανει χρησιμο -
Σκεφτομαι να αγορασω ενα τετρακινητο,και εχω κολλήσει σε ενα εξακύλινδρο Βιταρα που εντόπισα σε μια μαντρα.
Πριν το 'χτυπήσω',ειπα να σας ρωτησω να πείτε ό,τι έχετε στα υπ'όψιν σας για το συγκεκριμενο μοντέλο,και ειδικά για τον κινητήρα του.Αν δηλαδη αξιζει περισσότερο απο τον κλασικο τετρακύλινδρο,άν εχει παρουσιασει βλάβες ή έχει ιδιοτροπίες,και γενικά οτιδηποτε γνωριζετε και μπορει να μου φανει χρησιμο -
φιλε χαντερ,δεν διευκρινισες για ποιο μοντελο μιλας....αν μιλας για το προηγουμενο γκραντ,ηταν ενα καλο ως πολυ καλο οφ ροουντ εργαλειο,με αρκετα καλη συμπεριφορα στην ασφαλτο...Δεν ειναι τυχαιο οτι το επιλεγουν και πολλοι που θελουν να κανουν και καποιες μετατροπες μιας και υπαρχουν αρκετα καλουδια για αυτο....Ο κινητηρας του δεν διακρινεται για την δυναμη του και γενικα οι επιδοσεις του επασχαν σε σχεση με τον ανταγωνισμο,ενω γενικα ειναι και θορυβωδης...εχει ομως καλη ροπη,στις χαμηλομεσαιες στροφες,κατι θετικο για οχημα αυτου του ειδους...Απο ζημιες,ο κινητηρας αυτος δεν εχει βγαλει(και λεω αυτος γιατι ο 1.6 τα χε βγαλει τα προβληματακια του) κατι,με εξαιρεση το γεγονος οτι καποια στιγμη θα σου βουλωσει το ψυγειο(κλασσικο προβλημα σε ολα τα βιταρα,απο το 1.6,μεχρι και το 2.5)... ενα αλλο προβληματακι ειχε να κανει με το διχαλο του συμπλεκτη που σε καποια αυτοκινητα,εσπαγε και σε αφηνε...χωρις συμπλεκτη(το εχω παθει)...στην ασφαλτο,αν εξαιρεσεις καποιες αναπηδησεις του πισω αξονα,παει καλα,και ειναι και πολυ πιο σταθερο σε σχεση με το τριθυρο...οφ ροουντ τωρα,λιγο οι κοντες σχεσεις,λιγο η ροπη χαμημα,λιγο οι καλες γωνιες αναχωρησης και προσεγγισης,και λιγο η χωματινη πισω αναρτηση με τις καλες διαδρομες,κανουν το αμαξι πολυ καλο,ως...εκπληκτικο,αναλογα βεβαια και τον οδηγο...αυτα,οτιδηποτε αλλο θελεις,ρωτα
-
Εξακυλινδρα δίλιτρα εβγαιναν μονο τα παλια νομιζω. Τα νεα γκραντ ειναι ειτε διλιτρα τετρακυλινδρα ή εξακύλινδρα δυομισαλιτρα,έτσι δεν ειναι;
Το μονο που με προβληματίζει ειναι άν το μοτερ αυτο δεν βγηκε καλο.Τις αρετες του στο βουνο τις εχω δοκιμασμενες (του 1,6αριου τουλαχιστον) ενω στην άσφαλτο πιστευω οτι θα συμβιβαστω για χαρη του.
Ανταλλακτικα υπάρχουν για αυτον τον κινητηρα; -
Και στα δυο το ίδιο παρουσιαζοτανε Γιωργο;Να ξερω να το τσεκαρω σαν θεμα SOS αν πάω να το ελέγξω.
Τα σασμαν τους ειναι ίδια με αυτα των τετρακύλινδρων μοντελων; -
Exω το αυτοκίνητο απο το 2003. (μοντέλο '99).
Περίπου 200000 χιλ, δεν έβγαλε κάποιο πρόβλημα (εκτός απο το δίχαλο του συμπλέκτη μία φορά).
Πρίν 3 μήνες το είχα για πόύλημα, αλλά μάλλον θα το κρατήσω.
(Ο πεθερός για την ακρίβεια, μιας και το αυτοκίνητο είναι πολύ ανθεκτικό και θα το κρατήσει να το χρησιμοποιεί και στα χωράφια )
Ενας λόγος που το κράτησα τόσο καιρό είναι οτι στο σέρβις έβαζα μόνο λάδια, φίλτρα και βαλβολίνες .
Με τα μπουζί ιριδίου που πέρασα παλαιότερα σταμάτησε να ανάβει ένα φωτάκι 'check engine' kai απαλλάχτηκα και απο την αντικατάσταση για 70000 χιλ.
Ο κινητήρας πολύ ήσυχος και μάλλον όχι τόσο δυνατός όσο προϊδεάζουν οι 136 ίπποι του.
Η κατανάλωση φαίνεται στην υπογραφή μου.
Για το κιβώτιο που αναφέρθηκε παραπάνω δεν έχω να αναφέρω κάτι συγκεκριμένα. Ισως στις γρήγορες αλλαγές να 'σκαλώνει' κάπως
Οποια συγκεκριμένη απορία έχεις στη διάθεσή σου -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Σκεφτομαι να αγορασω ενα τετρακινητο,και εχω κολλήσει σε ενα εξακύλινδρο Βιταρα που εντόπισα σε μια μαντρα.Πόσο αν επιτρέπεται;
-
Δεκα μισο το γραφει,σιγουρα πάει για το δεκάρικο.
Σε ευχαριστω που μοιραστηκες τις εμπειρίες σου
-
Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά νομίζω ότι οι παλιοί αλουμινένιοι εξακύλινδροι έβγαζαν κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Ψάξτο λίγο ακόμα να βρεις τι παίζει.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά νομίζω ότι οι παλιοί αλουμινένιοι εξακύλινδροι έβγαζαν κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Ψάξτο λίγο ακόμα να βρεις τι παίζει.Tώρα που το αναφέρεις πέτυχα μια φορα V6 στο συνεργείο (επίσημο σέρβις) με κατεβασμένη τη μηχανή, αλλά μου είπαν οτι οφείλεται σε μ@λ@κία του ιδιοκτήτη (μπιέλλα ή πιστόνι αν θυμάμαι καλά, αλλά μάλλον απο υπερβολικό σκίσιμο)
Γνωμες για μτχ. Vitara 2000cc V6