-
Το ζητημα αφορα οικογενειακο αυτοκινητο με μεγαλους χωρους, σχετικα αξιοπρεπεις επιδοσεις και καλο επιπεδο εξοπλισμου με τελικη τιμη μικροτερη των 22000 .
Απο τη μια το Passat 1.4tsi με το μεσαιο επιπεδο εξοπλισμου και απο την αλλη το Octavia 1.6fsi με το υψηλο επιπεδο εξοπλισμου.
122 ιπποι το ενα, 116 το αλλο αλλα και πιο ελαφρυ.
Ποιο να διαλεξω απο τα δυο και γιατι??
-
Το ζητημα αφορα οικογενειακο αυτοκινητο με μεγαλους χωρους, σχετικα αξιοπρεπεις επιδοσεις και καλο επιπεδο εξοπλισμου με τελικη τιμη μικροτερη των 22000 .
Απο τη μια το Passat 1.4tsi με το μεσαιο επιπεδο εξοπλισμου και απο την αλλη το Octavia 1.6fsi με το υψηλο επιπεδο εξοπλισμου.
122 ιπποι το ενα, 116 το αλλο αλλα και πιο ελαφρυ.
Ποιο να διαλεξω απο τα δυο και γιατι??
-
Το ζητημα αφορα οικογενειακο αυτοκινητο με μεγαλους χωρους, σχετικα αξιοπρεπεις επιδοσεις και καλο επιπεδο εξοπλισμου με τελικη τιμη μικροτερη των 22000 .
Απο τη μια το Passat 1.4tsi με το μεσαιο επιπεδο εξοπλισμου και απο την αλλη το Octavia 1.6fsi με το υψηλο επιπεδο εξοπλισμου.
122 ιπποι το ενα, 116 το αλλο αλλα και πιο ελαφρυ.
Ποιο να διαλεξω απο τα δυο και γιατι??
-
απο βδομαδα θα περασω να κλεισω το πασσατ μετα απο αρκετο καιρο ψαξιματος.Εγω ημουν αναμεσα στο πασσατ κ το μαζντα 6 αλλα τελικα κατεληξα στο πασσατ.Τωρα στο διλημμα σου πασσατ δαγκωτο..21 kgr ροπη απο 1500 στροφες κ ρεπριζ διλιτρου με καταναλωση μικροτερη του 1600FSI...Τι αλλο να θελησει κανεις?
-
PASSAT
-
PASSAT. Η ενεργητική ασφάλεια είναι πιο χρήσιμη από τα μπιμπλίκια.... !!!!
-
Απο εμφάνιση ... Passat
Απο εξοπλισμό αν τα παραπάνω που έχει το Octavia δεν είναι άκρως αναγκαία ... Passat Απο μηχανικής άποψης ... Passat. Οι Fsi δεν χέρουν πλέον εκτίμησης σε σχέση με τους Tsi.
Απο μεταπώληση ... Passat.
Απο τιμές servise και ανταλλακτικών δεν γνωρίζω αλλα αν η Skoda έχει το ίδιο τιμοκατάλογο ή μικρές διαφορές με την VW τότε ... Passat. -
Passat ,σε καθε περιπτωση ανωτερο αυτοκινητο.
-
Πασατ φυσικά! Πολύ πιο ροπάτο, πιο μουράτο, πιο ποιοτικό άσε που θα το πουλήσεις και ευκολότερα. Προσωπικά ο 1.6 fsi δεν μου άρεσε ποτέ σαν μοτέρ. Το 1,4 με το μονό τούρμπο μου φαίνεται λογική επιλογή (το διπλότουρμπο δεν το εμπιστεύομαι...) ειδικά στα χέρια οικογενειάρχη που δεν θα το σπάει.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
(το διπλότουρμπο δεν το εμπιστεύομαι...) .Εδώ δεν το εμπιστεύεται η vw...
Ιδέα μου ότι μόνο στο vw golf GT χρησιμοποιείται ο 1.4αρης tsi με τα 170hp;
Δεν τον έχω ακούσει να βρυχάται στα υπόλοιπα καπώ του ομίλου.
Φίλε με το δίλημμα, skoda octavia5 με τον 1.8 TFSI 160hp από μένα.
-
Ενταξει μεχρι εδω αλλα το Passat ρε γαμωτο δεν εχει ατοκο διακανονισμο.Μετα ειναι και το θεμα της καταναλωσης τα ακριβωτερα σερβις και γενικα το κοστος χρησης και συντηρησης.
Ναι μεν το Passat ειναι πιο μεγαλο ειδικα στη καμπινα αλλα το Octavia εχει πιο μεγαλο και πιο πρακτικο χωρο αποσκευων και τουλαχιστον στο τεστ ντραϊβ μου φανηκε πιο μαζεμενο και ευκολοοδηγητο.
Απο την αλλη το passat μου φανηκε πιο ζωντανο με τραβηγμα απο χαμηλα και λιγο πιο ησυχο.
Η μεταπωληση δε με ενδιαφερει γιατι το αμαξι το 'παντρευομαι' για τα επομενα 10-12 χρονια.
Μετα ομως το Passat ειναι πιο ωραιο μεσα και χαιρεσαι να το χρησιμοποιεις χωρις ομως να κανει τη τοσο μεγαλη διαφορα απο το Octavia (ειδικα με το ανοιχτοχρωμο γκρι σαλονι).
Απο ποιοτητα το Passat δειχνει οντως ενα κλικ πιο ποιοτικο αλλα απο την αλλη το Octavia οι ερευνες ικανοποιησης πελατων στην Αγγλια βγαζουν εξι εφτα θεσεις πιο πανω απο το Passat.Και αυτοι οι γ@μημ$νοι οι Αγγλοι ειναι πολυ αυστηροι και αντικειμενικοι με αυτα τα θεματα.Ενω λοιπον η λογικη μου λεει Passat, η τσεπη φωναζει σκεψου και το Octavia.
Koιτα να δεις μπερδεμα ρε γαμωτο....
-
Ανάμεσα στις 2 εκδόσεις των μοντέλων που αναφέρθηκαν, τo Passat δείχνει να είναι η πιο λογική και ιδανική επιλογή. Επεδίωξε να κάνεις επέκταση εγγύησης +2 χρόνια (δεν είμαι σίγουρος αν γίνεται στο Passat), και δεν νομίζω να σε απασχολήσει κάτι άλλο.
Τι τιμές έδωσαν οι 2 εταιρίες για τα παραπάνω μοντέλα με το κλειδί στο χέρι?
-
Δεν ξέρω πια είναι η τελική σου απόφαση, αν όμως καταλήξεις στο Passat πρόσεξε μην πέσεις θύμα της πολιτικής που εφαρμόζει η Volkswagen. Εγώ από την πλευρά μου θα σου πρότεινα να βρεις κάποιο συνεργείο της εμπιστοσύνης σου και μακριά από εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ούτε το πρώτο service. Όσο για την εγγύηση σου εύχομαι να μην τη χρειαστείς ποτέ γιατί όλα είναι μ…….ς Αν θέλεις να μάθεις γιατί σου τα λέω αυτά, ρίξε μια ματιά στο http://alkiviadischantzaras.blogspot.com/' target='_blank.
-
Oκταβια φυσικα. απιστευτο αυτοκινητο. Το Πασσατ θα πρεπει να εχει τρελη καταναλωση σε σχεση με τον 'Τσεχο' ασε που θα εχει και τρελά εξοδα συντηρησης.
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Ενταξει μεχρι εδω αλλα το Passat ρε γαμωτο δεν εχει ατοκο διακανονισμο.Μετα ειναι και το θεμα της καταναλωσης τα ακριβωτερα σερβις και γενικα το κοστος χρησης και συντηρησης.
Ναι μεν το Passat ειναι πιο μεγαλο ειδικα στη καμπινα αλλα το Octavia εχει πιο μεγαλο και πιο πρακτικο χωρο αποσκευων και τουλαχιστον στο τεστ ντραϊβ μου φανηκε πιο μαζεμενο και ευκολοοδηγητο.
Απο την αλλη το passat μου φανηκε πιο ζωντανο με τραβηγμα απο χαμηλα και λιγο πιο ησυχο.
Η μεταπωληση δε με ενδιαφερει γιατι το αμαξι το 'παντρευομαι' για τα επομενα 10-12 χρονια.
Μετα ομως το Passat ειναι πιο ωραιο μεσα και χαιρεσαι να το χρησιμοποιεις χωρις ομως να κανει τη τοσο μεγαλη διαφορα απο το Octavia (ειδικα με το ανοιχτοχρωμο γκρι σαλονι).
Απο ποιοτητα το Passat δειχνει οντως ενα κλικ πιο ποιοτικο αλλα απο την αλλη το Octavia οι ερευνες ικανοποιησης πελατων στην Αγγλια βγαζουν εξι εφτα θεσεις πιο πανω απο το Passat.Και αυτοι οι γ@μημ$νοι οι Αγγλοι ειναι πολυ αυστηροι και αντικειμενικοι με αυτα τα θεματα.Ενω λοιπον η λογικη μου λεει Passat, η τσεπη φωναζει σκεψου και το Octavia.
Koιτα να δεις μπερδεμα ρε γαμωτο....
Δεν θα σου απαντησω στην ερωτηση σου,αντ'αυτου θα παω την συζητηση αλλου
Δυστηχως εμεις οι ελληνες ειμαστε υπερ της μουρης
Οποτε απο οτι δειχνουν και οι απαντησεις των προηγουμενων ολοι σου ειπαν passat
γιατι αραγε?πολυ απλα το 1 ειναι vw και το αλλο skoda
Ο ελληνας προτιμαει να αγορασει μια 316 bmw επειδη ειναι bmw,ασχετα εαν με αυτα τα χρηματα θα αγοραζε πολυ καλυτερο αμαξι.Δεν θα ειναι ομως BMW
Θα σου φερω και αλλο ενα παραδειγμα
Κατα την γνωμη μου ειμαστε 5 χρονια πισω απο την γερμανια.
Επειδη κανω τουλαχιστον 5-6 ταξιδια στην γερμανια τον χρονο να σου πω το εξης
Πριν 5 χρονια ο γερμανος (σωβινιστης γαρ) οδηγουσε γερμανικα αυτοκινητα μονο,και δεν μιλαω για τα ακριβα αλλα για το μικρομεσαια
Τωρα πλεον βλεπεις μια αναλογια 5 fabia και 2 polo,οπως επισης 5 octavia και 2 passat
Αυτο κατι μου λεει εμενα.
Για να μην μακρυγορω εαν μπορεις κανε test drive και τα 2,εξετασε ολες τις παραμετρους(χρηματοδοτικα,τιμες ανταλακτικων και σερβις κλπ κλπ)αλλα βγαλε ενα πραγμα απο το μυαλο σου.Το οτι το ενα ειναι vw και το αλλο skoda
Και τα 2 ειναι πολυ αξιολογα αμαξια -
Ο χρήστης Alkiviadis72 έγραψε:
Αν θέλεις να μάθεις γιατί σου τα λέω αυτά, ρίξε μια ματιά στο http://alkiviadischantzaras.blogspot.com/' target='_blank' target='_blank.ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!
ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ!!!... Σκουριασμένο Ford Maverik, ελαττωματικότατο VW Passat ... και πάντα φταίει ο ... απροστατευτος πελάτης.
-
Ο χρήστης bujinkan έγραψε:
Ενταξει μεχρι εδω αλλα το Passat ρε γαμωτο δεν εχει ατοκο διακανονισμο.Μετα ειναι και το θεμα της καταναλωσης τα ακριβωτερα σερβις και γενικα το κοστος χρησης και συντηρησης.
Ναι μεν το Passat ειναι πιο μεγαλο ειδικα στη καμπινα αλλα το Octavia εχει πιο μεγαλο και πιο πρακτικο χωρο αποσκευων και τουλαχιστον στο τεστ ντραϊβ μου φανηκε πιο μαζεμενο και ευκολοοδηγητο.
Απο την αλλη το passat μου φανηκε πιο ζωντανο με τραβηγμα απο χαμηλα και λιγο πιο ησυχο.
Η μεταπωληση δε με ενδιαφερει γιατι το αμαξι το 'παντρευομαι' για τα επομενα 10-12 χρονια.
Μετα ομως το Passat ειναι πιο ωραιο μεσα και χαιρεσαι να το χρησιμοποιεις χωρις ομως να κανει τη τοσο μεγαλη διαφορα απο το Octavia (ειδικα με το ανοιχτοχρωμο γκρι σαλονι).
Απο ποιοτητα το Passat δειχνει οντως ενα κλικ πιο ποιοτικο αλλα απο την αλλη το Octavia οι ερευνες ικανοποιησης πελατων στην Αγγλια βγαζουν εξι εφτα θεσεις πιο πανω απο το Passat.Και αυτοι οι γ@μημ$νοι οι Αγγλοι ειναι πολυ αυστηροι και αντικειμενικοι με αυτα τα θεματα.Ενω λοιπον η λογικη μου λεει Passat, η τσεπη φωναζει σκεψου και το Octavia.
Koιτα να δεις μπερδεμα ρε γαμωτο....
Δεν θα σου απαντησω στην ερωτηση σου,αντ'αυτου θα παω την συζητηση αλλου
Δυστηχως εμεις οι ελληνες ειμαστε υπερ της μουρης
Οποτε απο οτι δειχνουν και οι απαντησεις των προηγουμενων ολοι σου ειπαν passat
γιατι αραγε?πολυ απλα το 1 ειναι vw και το αλλο skodaΟ ελληνας προτιμαει να αγορασει μια 316 bmw επειδη ειναι bmw,ασχετα εαν με αυτα τα χρηματα θα αγοραζε πολυ καλυτερο αμαξι.Δεν θα ειναι ομως BMW
Θα σου φερω και αλλο ενα παραδειγμα
Κατα την γνωμη μου ειμαστε 5 χρονια πισω απο την γερμανια.
Επειδη κανω τουλαχιστον 5-6 ταξιδια στην γερμανια τον χρονο να σου πω το εξης
Πριν 5 χρονια ο γερμανος (σωβινιστης γαρ) οδηγουσε γερμανικα αυτοκινητα μονο,και δεν μιλαω για τα ακριβα αλλα για το μικρομεσαια
Τωρα πλεον βλεπεις μια αναλογια 5 fabia και 2 polo,οπως επισης 5 octavia και 2 passat
Αυτο κατι μου λεει εμενα.
Για να μην μακρυγορω εαν μπορεις κανε test drive και τα 2,εξετασε ολες τις παραμετρους(χρηματοδοτικα,τιμες ανταλακτικων και σερβις κλπ κλπ)αλλα βγαλε ενα πραγμα απο το μυαλο σου.Το οτι το ενα ειναι vw και το αλλο skoda
Και τα 2 ειναι πολυ αξιολογα αμαξιαΕπέτρεψε μου να διαφωνήσω. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχεις δίκιο. Αναφέρθηκαν δύο συγκεκριμένες εκδόσεις των μοντέλων. Αν ήταν για Octavia 2.0 RS να είσαι σίγουρος θα πρότεινα αυτό και όχι το Passat (όπως το έχω κάνει σε άλλες συζητήσεις). Όμως ανάμεσα στο Passat 1.4 Tsi και στο Octavia 1.6 FSI, το πρώτο είναι καλύτερη επιλογή.
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Φίλε με το δίλημμα, skoda octavia5 με τον 1.8 TFSI 160hp από μένα.
Επειδή μάλλον πέρασε στα ψιλά.Στα 22000Ε εκτιμάται.Νομίζω τόσα διαθέτει κι ο φίλος.Το octavia 1.6 FSI δεν το καταλαβαίνω ως επιλογή όταν υπάρχει στα ίδια σχεδόν λεφτά ο 1.8 TFSI.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Oκταβια φυσικα. απιστευτο αυτοκινητο. Το Πασσατ θα πρεπει να εχει τρελη καταναλωση σε σχεση με τον 'Τσεχο' ασε που ** θα **εχει και τρελά εξοδα συντηρησης.Το ΘΑ απ το τι ισχύει πραγματικά έχει τεράστια διαφορά.
Εντελώς ενημερωτικά,η SEAT έχει πολύ ποιό ακριβή πολιτική τιμών στα αντ/κά σε σχέση με την VW.
Το service δε είναι πλέον κάθε 30 000km.
Δε βλέπω τα τρελλά έξοδα συντήρησηςΕκτός τούτου αν δεν κάνω λάθος ψάχνεις για σπιράλ στο ρενώ.
Ρώτα πόσο έχει σε γνήσιο και ημιτασιόν για VWEτσι,για να μη λέμε ότι μας κατέβει και δημιουργούμε λανθασμένες εντυπώσεις.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ενταξει μεχρι εδω αλλα το Passat ρε γαμωτο δεν εχει ατοκο διακανονισμο.Μετα ειναι και το θεμα της καταναλωσης τα ακριβωτερα σερβις και γενικα το κοστος χρησης και συντηρησης.
Ναι μεν το Passat ειναι πιο μεγαλο ειδικα στη καμπινα αλλα το Octavia εχει πιο μεγαλο και πιο πρακτικο χωρο αποσκευων και τουλαχιστον στο τεστ ντραϊβ μου φανηκε πιο μαζεμενο και ευκολοοδηγητο.
Απο την αλλη το passat μου φανηκε πιο ζωντανο με τραβηγμα απο χαμηλα και λιγο πιο ησυχο.
Η μεταπωληση δε με ενδιαφερει γιατι το αμαξι το 'παντρευομαι' για τα επομενα 10-12 χρονια.
Μετα ομως το Passat ειναι πιο ωραιο μεσα και χαιρεσαι να το χρησιμοποιεις χωρις ομως να κανει τη τοσο μεγαλη διαφορα απο το Octavia (ειδικα με το ανοιχτοχρωμο γκρι σαλονι).
Απο ποιοτητα το Passat δειχνει οντως ενα κλικ πιο ποιοτικο αλλα απο την αλλη το Octavia οι ερευνες ικανοποιησης πελατων στην Αγγλια βγαζουν εξι εφτα θεσεις πιο πανω απο το Passat.Και αυτοι οι γ@μημ$νοι οι Αγγλοι ειναι πολυ αυστηροι και αντικειμενικοι με αυτα τα θεματα.Ενω λοιπον η λογικη μου λεει Passat, η τσεπη φωναζει σκεψου και το Octavia.
Koιτα να δεις μπερδεμα ρε γαμωτο....
Δεν θα σου απαντησω στην ερωτηση σου,αντ'αυτου θα παω την συζητηση αλλου
Δυστηχως εμεις οι ελληνες ειμαστε υπερ της μουρης
Οποτε απο οτι δειχνουν και οι απαντησεις των προηγουμενων ολοι σου ειπαν passat
γιατι αραγε?πολυ απλα το 1 ειναι vw και το αλλο skodaΟ ελληνας προτιμαει να αγορασει μια 316 bmw επειδη ειναι bmw,ασχετα εαν με αυτα τα χρηματα θα αγοραζε πολυ καλυτερο αμαξι.Δεν θα ειναι ομως BMW
Θα σου φερω και αλλο ενα παραδειγμα
Κατα την γνωμη μου ειμαστε 5 χρονια πισω απο την γερμανια.
Επειδη κανω τουλαχιστον 5-6 ταξιδια στην γερμανια τον χρονο να σου πω το εξης
Πριν 5 χρονια ο γερμανος (σωβινιστης γαρ) οδηγουσε γερμανικα αυτοκινητα μονο,και δεν μιλαω για τα ακριβα αλλα για το μικρομεσαια
Τωρα πλεον βλεπεις μια αναλογια 5 fabia και 2 polo,οπως επισης 5 octavia και 2 passat
Αυτο κατι μου λεει εμενα.
Για να μην μακρυγορω εαν μπορεις κανε test drive και τα 2,εξετασε ολες τις παραμετρους(χρηματοδοτικα,τιμες ανταλακτικων και σερβις κλπ κλπ)αλλα βγαλε ενα πραγμα απο το μυαλο σου.Το οτι το ενα ειναι vw και το αλλο skoda
Και τα 2 ειναι πολυ αξιολογα αμαξιαΕπέτρεψε μου να διαφωνήσω. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχεις δίκιο. Αναφέρθηκαν δύο συγκεκριμένες εκδόσεις των μοντέλων. Αν ήταν για Octavia 2.0 RS να είσαι σίγουρος θα πρότεινα αυτό και όχι το Passat (όπως το έχω κάνει σε άλλες συζητήσεις). Όμως ανάμεσα στο Passat 1.4 Tsi και στο Octavia 1.6 FSI, το πρώτο είναι καλύτερη επιλογή.
Δεκτη η ενσταση σου.Ετσι και αλλιως εγω αναφερομαι στην μαζα και οχι στην μειονοτητα
VW PASSAT 1.4TSI vs SKODA OCTAVIA 1.6FSI