-
πως αλλάξαν οι καιροί...το σιβικ είναι διαθέσιμο για τεστντραιβ και οι άλλοι δεν έχουν... Εύχομαι μόνο να μην περιμένει και ο πελάτης του ανταγωνισμού 5,5 μήνες όπως εγώ.
Το σιβικ -του οποίου είμαι ιδιοκτήτης εδώ και 1 χρόνο περίπου- είναι πολύ καλό αυτοκίνητο με ένα μεγάλο όμως μειονέκτημα τουλάχιστον με τα δικά μου κριτήρια:την άνεση της ανάρτησης. Θα πρέπει να το οδηγήσεις για να δεις τι εννοώ...φοβερό τιμόνι και κιβώτιο, τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία, καλή οδική συμπεριφορά, πολύ καλοί χώροι, σωστή εργονομία,πλήρη εξοπλισμό και φυσικά οικονομία όμως σε καρόδρομους κουράζει ενώ παράλληλα ακούγεται θόρυβος από αυτή. Σε εθνικό δίκτυο είναι μεν απόλαυση η σκληρή ανάρτηση αλλά δεν ξέρω δε αν θα νιώθει ευχάριστα σε αυτό μια γυναίκα έγκυος ή ένα παιδάκι που μόλις έφαγε. Αυτό θα το κρίνεις με το τεστ ντραιβ που σου προτείνω να μην γίνει μόνο σε καλό οδόστρωμα αλλά και σε λακκουβοδρομο.
Πάντως ακόμα και τώρα που το έχω συνηθίσει το εσωτερικό του είναι απλά αλλού σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Σου φτιάχνει την διάθεση να το βλέπεις. Για αξιοπιστία δεν έχω κάτι να σου πω...ελπίζω να συνεχίσει την παράδοση. -
Ο χρήστης Mike Daskalakis έγραψε:
Ο κινητήρας του αν κρίνω από τα σχόλια για το Bravo είναι πολύ καλός αλλά ρουφάει και αυτός.
Ο 1.4 των 120 ίππων σύμφωνα με τους 4τ δεν καίει, καμιά σχέση δηλαδή με τον 150αρι. Επιπλέον το Linea το κοιτάς μόνο αν σου άρεσει πού καθώς όπως αναφέρθηκε είναι μια κατηγορία κάτω σε μέγεθος.
Καλύτερη επιλογή δείχνει το Skoda Oct Combi 1.8 Tsi αλλά έχω επιφυλάξεις για την κατανάλωση.
-
Αυτοί οι κινέζοι δεν έχουν το θεό τους. Έβγαλαν μάρκα FIAL;
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Το σιβικ -του οποίου είμαι ιδιοκτήτης εδώ και 1 χρόνο περίπου- είναι πολύ καλό αυτοκίνητο με ένα μεγάλο όμως μειονέκτημα τουλάχιστον με τα δικά μου κριτήρια:την άνεση της ανάρτησης. Θα πρέπει να το οδηγήσεις για να δεις τι εννοώ...φοβερό τιμόνι και κιβώτιο, τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία, καλή οδική συμπεριφορά, πολύ καλοί χώροι, σωστή εργονομία,πλήρη εξοπλισμό και φυσικά οικονομία όμως σε καρόδρομους κουράζει ενώ παράλληλα ακούγεται θόρυβος από αυτή. Σε εθνικό δίκτυο είναι μεν απόλαυση η σκληρή ανάρτηση αλλά δεν ξέρω δε αν θα νιώθει ευχάριστα σε αυτό μια γυναίκα έγκυος ή ένα παιδάκι που μόλις έφαγε. Αυτό θα το κρίνεις με το τεστ ντραιβ που σου προτείνω να μην γίνει μόνο σε καλό οδόστρωμα αλλά και σε λακκουβοδρομο.
To περίμενα έτσι και δεν νομίζω ότι είναι τόσο ο ημιάκαμπτος όσο οι 17άρες με το 45 προφίλ. Σίγουρα θα γίνει το test drive όπως το λες (όταν γίνει βέβαια). Η κρίσιμη ερώτηση είναι...σήμερα θα το ξαναγόραζες έχοντας τώρα την γνώση του ενός χρόνου?
-
Mάλλον το 45 προφίλ φταίει διότι το κάνει σε μικρότερο βαθμό και το κολτ της αδερφής μου που έχει 205/45/16.
Στην ερώτηση που έκανες η απάντηση -αν και καθαρά υποκειμενική- είναι η εξής: Ναι διότι δεν μου αρέσουν συγκριτικά τα μοντέλα του ανταγωνισμού. -
To Altea XL 1,8 πρέπει να είναι το καλύτερο value for money.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Mάλλον το 45 προφίλ φταίει διότι το κάνει σε μικρότερο βαθμό και το κολτ της αδερφής μου που έχει 205/45/16.
Στην ερώτηση που έκανες η απάντηση -αν και καθαρά υποκειμενική- είναι η εξής: Ναι διότι δεν μου αρέσουν συγκριτικά τα μοντέλα του ανταγωνισμού.Σημαντική παράμετρος είναι οτι τώρα έχω ένα Peugeot 106 δεκαετίας οπότεε φαντάζομαι οτι λίγα αμάξια είναι λιγότερα άνετα από αυτό.
To Altea XL 1,8 πρέπει να είναι το καλύτερο value for money.
Είναι? μπορεί η αρχική τιμή να είναι αλλά αν υπολογίσεις τα διάφορα έξοδα διαφοροποιήται πολύ. Πάντως αν όλα πάνε καλά θα το έχουν για test drive αυτή την εβδομάδα.
Το ιδανικό είναι civic με το DSG mission imposible
-
Ο χρήστης Mike Daskalakis έγραψε:
H Οκτάβια έχει καλούς χώρους για τους εμπρός επιβάτες , μεγάλο πορτ-μπαγκάζ αλλά οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι άθλιοι.
την έχω δει την Octavia και δεν θα συμφωνούσα με αυτό. Οι χώροι πίσω είναι ικανοποιητικοί
Εγώ που έχω πολλάκις ταξιδέψει ως οδηγός και ως επιβάτης της 5 και της παλαιάς Οκτάβιας , επιμένω ότι οι πίσω χώροι είναι άθλιοι.
-
Ο χρήστης Pathos έγραψε:
To Altea XL 1,8 πρέπει να είναι το καλύτερο value for money.Seat Altex XL 1.8T 21500
-
Ο χρήστης Mike Daskalakis έγραψε:
Mάλλον το 45 προφίλ φταίει διότι το κάνει σε μικρότερο βαθμό και το κολτ της αδερφής μου που έχει 205/45/16.
Στην ερώτηση που έκανες η απάντηση -αν και καθαρά υποκειμενική- είναι η εξής: Ναι διότι δεν μου αρέσουν συγκριτικά τα μοντέλα του ανταγωνισμού.Σημαντική παράμετρος είναι οτι τώρα έχω ένα Peugeot 106 δεκαετίας οπότεε φαντάζομαι οτι λίγα αμάξια είναι λιγότερα άνετα από αυτό.
Φαντάζεσαι...λάθος!
Θα καταλάβεις τι εννοώ μόλις οδηγήσεις κάποια. Το 106 στη άνεση της ανάρτησης είναι πολύ καλό , ενώ και το κράτημά του, αν έχει αντιστρεπτική είναι επίσης πολύ καλό! Δεν έχει επίσης τις αναπηδήσεις των ημιάκαμπτων.
Τέλος, μην μένεις μόνον στις καταναλώσεις που βλέπεις στα περιοδικά, υπάρχουν και αυτές που έχουν καταγράψει οι χρήστες στο spritmonitor.de για παράδειγμα. Πήγαινε κι από κει να πάρεις μια εικόνα. -
Γρηγόρη το έχεις οδηγήσει το σιβικ ή έστω συνοδηγήσει;
Το πρόβλημα είναι ο θόρυβος της ανάρτησης όχι τόσο η άνεση της. Είναι πάντως πιο άνετο από 106...έλεος σε αυτό. Ειδικά από την έκδοση ραλλυ και gti. Μην ξεχνάς ότι πολλοί σκληραίνουν τα αυτοκίνητα τους και ελάχιστοι επιλέγουν να τα...μαλακώσουν. Με άλλα λόγια ίσως εγώ που παραπονιέμαι για την ποιότητα απόσβεσης των αναρτήσεων του σιβικ να αποτελώ μειοψηφία.
Τι διάολο περιμέναμε δηλαδή από ένα αυτοκίνητο με 225/45/17 και ημιάκαμπτο πίσω; Να συμπεριφέρεται σαν μαγικό χαλί ή μήπως ν' ανταγωνίζεται την υδροπνευματική των c5;
Την έχετε κάνει σημαία την συγκεκριμένη παράμετρο οι πολέμιοι του σιβικ...σκέψου όμως ότι σχεδόν 2 χρόνια τώρα που κυκλοφορεί το μοντέλο είναι το μόνο μας παράπονο από αυτό. Κάτι σημαίνει αυτό για τα περι αξιοπιστίας που λέγαμε... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Φαντάζεσαι...λάθος!
Θα καταλάβεις τι εννοώ μόλις οδηγήσεις κάποια. Το 106 στη άνεση της ανάρτησης είναι πολύ καλό , ενώ και το κράτημά του, αν έχει αντιστρεπτική είναι επίσης πολύ καλό! Δεν έχει επίσης τις αναπηδήσεις των ημιάκαμπτων.
Τέλος, μην μένεις μόνον στις καταναλώσεις που βλέπεις στα περιοδικά, υπάρχουν και αυτές που έχουν καταγράψει οι χρήστες στο spritmonitor.de για παράδειγμα. Πήγαινε κι από κει να πάρεις μια εικόνα.Ναι εντάξει μπορεί σε σύγκριση με την αρχή της αγοράς (που παρεπιπτόντος αποδείχτηκε άριστη), αλλά τώρα πια δεν νομίζω ότι συγκρίνεται. Μπήκα και στο spritmonitor και αν διαβάζω σωστά οι διαφορές είναι από 1 έως 2 λίτρα/100χλμ υπέρ του Honda.
Πάντως μετά από επισκέψεις στις αντιπροσωπείες μπορώ με σιγουριά να αποκλείσω το FIAT γιατί απλώς είναι απαίσιο εσωτερικά (φτηνιάρικο πολύ) και, χωρίς να ξέρω γιατί, με ενοχλεί πολύ το όλο σουλούπι και το SEAT γιατί διαμορφώνει τις τιμές του με πρόστυχο τρόπο.
Και... συνεχίζουμε -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Γρηγόρη το έχεις οδηγήσει το σιβικ ή έστω συνοδηγήσει;
Το πρόβλημα είναι ο θόρυβος της ανάρτησης όχι τόσο η άνεση της. Είναι πάντως πιο άνετο από 106...έλεος σε αυτό. Ειδικά από την έκδοση ραλλυ και gti. Μην ξεχνάς ότι πολλοί σκληραίνουν τα αυτοκίνητα τους και ελάχιστοι επιλέγουν να τα...μαλακώσουν. Με άλλα λόγια ίσως εγώ που παραπονιέμαι για την ποιότητα απόσβεσης των αναρτήσεων του σιβικ να αποτελώ μειοψηφία.
Τι διάολο περιμέναμε δηλαδή από ένα αυτοκίνητο με 225/45/17 και ημιάκαμπτο πίσω; Να συμπεριφέρεται σαν μαγικό χαλί ή μήπως ν' ανταγωνίζεται την υδροπνευματική των c5;
Την έχετε κάνει σημαία την συγκεκριμένη παράμετρο οι πολέμιοι του σιβικ...σκέψου όμως ότι σχεδόν 2 χρόνια τώρα που κυκλοφορεί το μοντέλο είναι το μόνο μας παράπονο από αυτό. Κάτι σημαίνει αυτό για τα περι αξιοπιστίας που λέγαμε...Σπύρο, έχω οδηγήσει μπόλικα γαλλικά της εποχής του 106 (σε έκδοση ΧΤ και Rallye αργότερα), πιο πριν το 309, ακόμη πιο πριν ΒΧ, ενώ μετά 206, 307 και φυσικά την Χsara του πατέρα. Εχω μπει επιβάτης στην C5 επίσης.
Πέραν των παραπάνω, ειδικά τελευταία έχω οδηγήσει μπόλικα από τα μικρομεσαία (Focus παλιό, Astra, Golf IV και V) και κάμποσα μεγαλύτερης κατηγορίας, τζιπάκια και τζιπούρες και ενίοτε τα...φορτηγάκια της εταιρίας! Ορεξη να 'χεις. Ομολογουμένως, ΔΕΝ έχω οδηγήσει το Civic, αλλά μπορώ να σου πω αυτό: η ανάρτηση των γαλλικών είναι ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ καλύτερη από πλευράς ΑΝΕΣΗΣ από ΟΛΑ τα υπόλοιπα! Η Xsara είναι πολύ πιο άνετη από Mondeo και Passat για παράδειγμα...
Οπως και το 307, πολύ πιο άνετο από Astra και Golf , κι ας έχει ...ημιάκαμπτο!Τέλος, όλοι μα όλοι όσοι το έχουν δοκιμάσει το Civic, έχουν να λενε για την σκληρή ανάρτηση, ενώ ειδικά για το TypeR, μερικοί λένε πως είναι τόσο σκληρό που κάνει κυρίως για ...πίστα!
Αν κάνω λάθος με διορθώνεις.Επομένως, αν με ρωτούσε κάποιος, ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ γαλλικό έστω και δεκαετίας, ΕΙΝΑΙ πιο άνετο από το Civic όσον αφορά την ΑΝΑΡΤΗΣΗ! Φυσικά δεν τίθεται θέμα στα υπόλοιπα, καθώς τα αυτοκίνητα δεν συγκρίνονται, το Civic είναι αλλού! Αλλά αποδέξου αυτό το πράγμα σαν βασικό μειονέκτημα και πάμε παρακάτω: το Civic έχει χειρότερη άνεση από ένα νορμαλ 106 (δεν μιλάμε εδώ για Rallye με την Group N...) , όπως και...παρκάρει πιο δύσκολα γιατί είναι μεγαλύτερο! Ε, δεν γίνεται να είναι ΠΑΝΤΟΥ το καλύτερο!
Και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, δεν είμαι καθόλου πολέμιος του Civic, έχω ξαναπεί πως είναι ένα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ αυτοκίνητο, αλλά να μην κάνουμε και τα στραβά μάτια στα μειονεκτήματά του!
Κι όσο για το επιχείρημα πως η πλειοψηφία κάνει τα αυτοκίνητα σκληρότερα, να μου επιτρέψεις, επειδή το ξεστόμισε κάποιος Hondaκιας και μετά λύπης μου βλέπω πως το υιοθετείς κι εσύ, ενώ είναι απολύτως αστήρικτο, γιατί η πλειοψηφια απλώς ...τ'αφήνει στην ησυχία τους! Ούτε τα σκληραίνει, ούτε τα μαλακώνει!
Κι αν θέλεις να ξέρεις, εγώ το δικό μου το μαλάκωσα, γιατί μου παραέπεφτε σκληρό για την πόλη! Ασε που ήθελα να του προσδώσω την...γυναικεία και gay χάρη πάλι!Ηρεμία, πάντως , ε;
-
Ο χρήστης Mike Daskalakis έγραψε:
Φαντάζεσαι...λάθος!
Θα καταλάβεις τι εννοώ μόλις οδηγήσεις κάποια. Το 106 στη άνεση της ανάρτησης είναι πολύ καλό , ενώ και το κράτημά του, αν έχει αντιστρεπτική είναι επίσης πολύ καλό! Δεν έχει επίσης τις αναπηδήσεις των ημιάκαμπτων.
Τέλος, μην μένεις μόνον στις καταναλώσεις που βλέπεις στα περιοδικά, υπάρχουν και αυτές που έχουν καταγράψει οι χρήστες στο spritmonitor.de για παράδειγμα. Πήγαινε κι από κει να πάρεις μια εικόνα.Ναι εντάξει μπορεί σε σύγκριση με την αρχή της αγοράς (που παρεπιπτόντος αποδείχτηκε άριστη), αλλά τώρα πια δεν νομίζω ότι συγκρίνεται. Μπήκα και στο spritmonitor και αν διαβάζω σωστά οι διαφορές είναι από 1 έως 2 λίτρα/100χλμ υπέρ του Honda.
Πάντως μετά από επισκέψεις στις αντιπροσωπείες μπορώ με σιγουριά να αποκλείσω το FIAT γιατί απλώς είναι απαίσιο εσωτερικά (φτηνιάρικο πολύ) και, χωρίς να ξέρω γιατί, με ενοχλεί πολύ το όλο σουλούπι και το SEAT γιατί διαμορφώνει τις τιμές του με πρόστυχο τρόπο.
Και... συνεχίζουμεΤο συγκεκριμένο Fiat δεν έπρεπε καν να το έχεις στην λίστα σου από την αρχή!
Πραγματικά, στην Ελλάδα δεν βλέπω γιατί θα έπρεπε να εισάγεται, πιο πολύ κακό κάνει στην Fiat παρά καλό...
Οσο για τις...προστυχιές της Seat, πολύ καλό!
Φαντάζομαι την Seat με ζαρτιέρες και μαστίγια![i]'Ωστε θέλεις ΑΤΟΚΟ άτακτο αγόρι; Πέσε 1500
-
[quote='HighFidelity']
[i]'Ωστε θέλεις ΑΤΟΚΟ άτακτο αγόρι; Πέσε 1500 -
Ο χρήστης Mike Daskalakis έγραψε:
χτύπα με και λέγε με Toledo
Συνεχίζω σε άλλα τώρα...
διάβάζω το forum και δεν μπορώ να καταλάβω αν τελικά το DSG έχει πολλές ζημιές ή όχι, αν τα opel στρίβουν και αν τελικά η Skoda ΕΙΝΑΙ το ποιοτικό κομμάτι του VAG. Πολύ πόρωση ρε παιδί μου. Πάντως αρχίζω και αλλάζω γνώμη για την ψηλή τιμή του Civic σε σχέση με το τι δίνει.
Touran or not Touran που λέει και ο απλός λαός.
Α!!!! και κάτι άλλο, είναι μυστήριο το τι πάθος υπέρ ή κατά συγκεντρώνει η VW. Ένδειξη δύναμης?Θα προσπαθήσω να σου δώσω μερικές απαντήσεις στα καίρια αυτά ερωτήματα:
-Το DSG όχι δεν έχει ζημιές και σε κάθε υποψήφιο αγοραστή μοντέλου VW/Audi όπου μπαίνει αυτό το κιβώτιο θα πρότεινα να το πάρει (μακάρι να μπορούσα να το έχω κι εγώ)
-Τα Opel σε γενικές γραμμές δεν στρίβουν. Ό,τι Opel έχω οδηγήσει εγώ υπέστρεφε με την πρώτη ευκαιρία (Tigra, Astra, Astra GTC), λέγονται καλά λόγια όμως για το νέο Corsa και ειδικά το OPC. Σε οδηγική αίσθηση τα Opel υστερούν αρκετά από τους αντιπάλους τους.
-Αυτό είναι υπερβολή, η Skoda δεν είναι ποιοτικότερη της Audi σε κανένα τομέα. Είναι όμως πολύ καλά αυτοκίνητα στη συναρμογή και την ποιότητα υλικών τους, πολύ ανώτερα από τα αντίστοιχα SEAT και η ποιότητα for money τους είναι άψογη.
-Μυστήριος είναι ο τρόπος σκέψης όσων φαντατίζονται με οποιαδήποτε μάρκα λες και οι άλλες είναι του πεταματού. Κι εγώ VW έχω αλλά ούτε τη λατρεύω ούτε τη μισώ, απλώς μου προσέφερε το καλύτερο δυνατό πακέτο τη χρονική στιγμή που ήθελα να αγοράσω αυτοκίνητο.
-Το Civic είναι καλό αμάξι αλλά ακριβό, έχει λογική να το αγοράσεις μόνο αν ερωτευτείς το σχέδιό του. Διαφορετικά, αν ήταν 3.000 ευρώ φθηνότερο, άνετα το συζητούσαμε.Στην ψηφοφορία σου ψήφισα το Octavia γιατί έχει τα πάντα σε πολύ καλή τιμή.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Θα προσπαθήσω να σου δώσω μερικές απαντήσεις στα καίρια αυτά ερωτήματα:
-Το DSG όχι δεν έχει ζημιές και σε κάθε υποψήφιο αγοραστή μοντέλου VW/Audi όπου μπαίνει αυτό το κιβώτιο θα πρότεινα να το πάρει (μακάρι να μπορούσα να το έχω κι εγώ)
-Τα Opel σε γενικές γραμμές δεν στρίβουν. Ό,τι Opel έχω οδηγήσει εγώ υπέστρεφε με την πρώτη ευκαιρία (Tigra, Astra, Astra GTC), λέγονται καλά λόγια όμως για το νέο Corsa και ειδικά το OPC. Σε οδηγική αίσθηση τα Opel υστερούν αρκετά από τους αντιπάλους τους.
-Αυτό είναι υπερβολή, η Skoda δεν είναι ποιοτικότερη της Audi σε κανένα τομέα. Είναι όμως πολύ καλά αυτοκίνητα στη συναρμογή και την ποιότητα υλικών τους, πολύ ανώτερα από τα αντίστοιχα SEAT και η ποιότητα for money τους είναι άψογη.
-Μυστήριος είναι ο τρόπος σκέψης όσων φαντατίζονται με οποιαδήποτε μάρκα λες και οι άλλες είναι του πεταματού. Κι εγώ VW έχω αλλά ούτε τη λατρεύω ούτε τη μισώ, απλώς μου προσέφερε το καλύτερο δυνατό πακέτο τη χρονική στιγμή που ήθελα να αγοράσω αυτοκίνητο.
-Το Civic είναι καλό αμάξι αλλά ακριβό, έχει λογική να το αγοράσεις μόνο αν ερωτευτείς το σχέδιό του. Διαφορετικά, αν ήταν 3.000 ευρώ φθηνότερο, άνετα το συζητούσαμε.Στην ψηφοφορία σου ψήφισα το Octavia γιατί έχει τα πάντα σε πολύ καλή τιμή.
Για να το φιλοσοφήσουμε λίγο:
Opel Astra 1.6 Turbo Cosmo 22290+~1000 έξοδα = ~23300
Honda Civic 23000+500 έξοδα =~23500
VW Touran 1.4 TSi Conseptline 21210+~1000 έξοδα + 340 επιπλέον 2 χρόνια εγγύηση (στα 4 δηλαδή) =~22500
VW Touran 1.4 TSi Conseptline DSG 23000+~1000 έξοδα + 340 επιπλέον 2 χρόνια εγγύηση (στα 4 δηλαδή) =~24300
Skoda Octavia5 1.8T 22190 +~1000 έξοδα + 700 το ESP για την σύγκριση αφού το έχουν οι άλλοι =~24000
Ξέρω οτι θα μου πεις οτι το Skoda ή το Touran είναι σε άλλη κατηγορία από το civic αλλά αν το δεις απλά σαν αμάξια το μόνο υπέρ των 2 είναι ο μεγαλύτερος χώρος το οποίο είναι πολύ σημαντικό για την αναζήτησή μοιυ αλλά και τα 485 lt του civic ή τα 500 lt του Astra κάθε άλλο παρά λίγα είναι. Αυτό λοιπόν που καταλαβαίνω είναι οτι η διαφορά τιμής του civic δεν είναι τόσο μεγάλη όσο η φήμη της λέει και έχεις και το μέσα έξω το οποίο καθαρά υποκειμενικά (για τα μάτια μου δηλαδή) είναι μακράν των υπολοίπων. Αυτό που με τραβάει πολύ είναι το DSG και είναι ο βασικός λόγος που θα πήγαινα στο Touran. Δυστηχώς όχι το Touran DSG αλλά ούτε το touran σκέτο δεν υπάρχει για test drive και παρόλο που συμπαθώ πολυ την VW για την τεχνολογική της τόλμη δεν ξέρω αν πρέπει να την εμπιστευτώ με κλειστά μάτια. Αλήθεια εναλλακτικές δεν έχει σκεφτεί κανένας?Υ.Γ. 5 το πρωί το έγραψες το post?
-
Ο χρήστης Mike Daskalakis έγραψε:
Για να το φιλοσοφήσουμε λίγο:
Opel Astra 1.6 Turbo Cosmo 22290+~1000 έξοδα = ~23300
Honda Civic 23000+500 έξοδα =~23500
VW Touran 1.4 TSi Conseptline 21210+~1000 έξοδα + 340 επιπλέον 2 χρόνια εγγύηση (στα 4 δηλαδή) =~22500
VW Touran 1.4 TSi Conseptline DSG 23000+~1000 έξοδα + 340 επιπλέον 2 χρόνια εγγύηση (στα 4 δηλαδή) =~24300
Skoda Octavia5 1.8T 22190 +~1000 έξοδα + 700 το ESP για την σύγκριση αφού το έχουν οι άλλοι =~24000
Ξέρω οτι θα μου πεις οτι το Skoda ή το Touran είναι σε άλλη κατηγορία από το civic αλλά αν το δεις απλά σαν αμάξια το μόνο υπέρ των 2 είναι ο μεγαλύτερος χώρος το οποίο είναι πολύ σημαντικό για την αναζήτησή μοιυ αλλά και τα 485 lt του civic ή τα 500 lt του Astra κάθε άλλο παρά λίγα είναι. Αυτό λοιπόν που καταλαβαίνω είναι οτι η διαφορά τιμής του civic δεν είναι τόσο μεγάλη όσο η φήμη της λέει και έχεις και το μέσα έξω το οποίο καθαρά υποκειμενικά (για τα μάτια μου δηλαδή) είναι μακράν των υπολοίπων. Αυτό που με τραβάει πολύ είναι το DSG και είναι ο βασικός λόγος που θα πήγαινα στο Touran. Δυστηχώς όχι το Touran DSG αλλά ούτε το touran σκέτο δεν υπάρχει για test drive και παρόλο που συμπαθώ πολυ την VW για την τεχνολογική της τόλμη δεν ξέρω αν πρέπει να την εμπιστευτώ με κλειστά μάτια. Αλήθεια εναλλακτικές δεν έχει σκεφτεί κανένας?Υ.Γ. 5 το πρωί το έγραψες το post?
Η διαφορά τιμής δεν είναι μεγάλη αλλά τι προσφέρει το Civic και τι τα υπόλοιπα σε αυτά τα χρήματα; Η διαφορά στο γκάζι είναι από μεγάλη (για τα TSI 140) έως τεράστια (για τα TSI 160, Astra 1.6T)!
Και επειδή έχω μπει σε Civic δεν θα το πρότεινα για οικογενειακό αυτοκίνητο, η άνεση της ανάρτησης είναι κουραστική δυστυχώς. Δεν ξέρω αν φταίνε τα ζαντολάστιχα ή η σκληρότητά της πάντως στους ελληνικούς λακουβόδρομους εγώ δεν θα άντεχα να συμβιώσω με τόσο θορυβώδες/κουραστικό αμάξι στις ανωμαλίες της ασφάλτου. Εδώ ακόμα και με το Golf όταν περνάω από λακούβα εκνευρίζομαι, με το Civic μάλλον θα είχα βγει να μπαζώνω λακούβες από όπου περνάω συχνά (εδώ ακόμα αναρωτιέμαι καμιά φορά με τα λακουβοναρκοπέδια αν άξιζε τελικά που από 15άρες ζάντες έβαλα 16άρες)
Το Astra επίσης δεν θα το πρότεινα, σου δημιουργεί μια στενάχωρη αίσθηση όταν είσαι πολλές ώρες μέσα + από θέσεις για μικροπράγματα είναι τραγική η κατάστασή του.Το Touran TSI το έχω δει να υπάρχει για test drive στην VW Φιλοσίδη στο Βύρωνα (και είναι καλή αντιπροσωπεία γενικώς αυτή) Δεν ξέρω αν είναι και DSG το συγκεκριμένο... ζήτα να το οδηγήσεις κι αν θες και DSG οδήγησε ένα Golf DSG και mixαρε τα συμπεράσματά σου.
Υ.Γ. Ναι, μην το ψάχνεις δεν έχω ζωή πια με τις ώρες που λειτουργώ.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Η διαφορά τιμής δεν είναι μεγάλη αλλά τι προσφέρει το Civic και τι τα υπόλοιπα σε αυτά τα χρήματα; Η διαφορά στο γκάζι είναι από μεγάλη (για τα TSI 140) έως τεράστια (για τα TSI 160, Astra 1.6T)!
Και επειδή έχω μπει σε Civic δεν θα το πρότεινα για οικογενειακό αυτοκίνητο, η άνεση της ανάρτησης είναι κουραστική δυστυχώς. Δεν ξέρω αν φταίνε τα ζαντολάστιχα ή η σκληρότητά της πάντως στους ελληνικούς λακουβόδρομους εγώ δεν θα άντεχα να συμβιώσω με τόσο θορυβώδες/κουραστικό αμάξι στις ανωμαλίες της ασφάλτου. Εδώ ακόμα και με το Golf όταν περνάω από λακούβα εκνευρίζομαι, με το Civic μάλλον θα είχα βγει να μπαζώνω λακούβες από όπου περνάω συχνά (εδώ ακόμα αναρωτιέμαι καμιά φορά με τα λακουβοναρκοπέδια αν άξιζε τελικά που από 15άρες ζάντες έβαλα 16άρες)
Το Astra επίσης δεν θα το πρότεινα, σου δημιουργεί μια στενάχωρη αίσθηση όταν είσαι πολλές ώρες μέσα + από θέσεις για μικροπράγματα είναι τραγική η κατάστασή του.Το Touran TSI το έχω δει να υπάρχει για test drive στην VW Φιλοσίδη στο Βύρωνα (και είναι καλή αντιπροσωπεία γενικώς αυτή) Δεν ξέρω αν είναι και DSG το συγκεκριμένο... ζήτα να το οδηγήσεις κι αν θες και DSG οδήγησε ένα Golf DSG και mixαρε τα συμπεράσματά σου.
Υ.Γ. Ναι, μην το ψάχνεις δεν έχω ζωή πια με τις ώρες που λειτουργώ.
Επειδή το civic είναι τελικά και το μόνο που θα καταφέρω να οδηγήσω, σε καμιά 10αρία μέρες ελπίζω, θα σου πω την γνώμη μου για την ανάρτηση.
Στο Βύρωνα έχουν VW αλλά από το Ηράκλειο Crete πως πάνε? -
Ο χρήστης Mike Daskalakis έγραψε:
Επειδή το civic είναι τελικά και το μόνο που θα καταφέρω να οδηγήσω, σε καμιά 10αρία μέρες ελπίζω, θα σου πω την γνώμη μου για την ανάρτηση.
Στο Βύρωνα έχουν VW αλλά από το Ηράκλειο Crete πως πάνε?A
Αν θες κοίταξε και το Golf Plus, μπορεί να υπάρχει test drive πιο εύκολα από το Touran. Επίσης το Civic δες το και σε sedan όπου η ανάρτηση είναι σαφώς πιο φιλική και κατά τη γνώμη μου αυτό το κάνει καλύτερο αμάξι από το 5πορτο!
Εχθές εκεί που τα'πινα με κάποιο κολλητό μου...