-
Σκεφτομαι την αγορα ενος μοντεο 2000 κυβικα 2003 μοντελο με τιμη στα 10000 ευρω , ακουω γνωμες και εντυπωσεις κυριως απο ιδιοκτητες του .
-
Σκεφτομαι την αγορα ενος μοντεο 2000 κυβικα 2003 μοντελο με τιμη στα 10000 ευρω , ακουω γνωμες και εντυπωσεις κυριως απο ιδιοκτητες του .
-
Σκεφτομαι την αγορα ενος μοντεο 2000 κυβικα 2003 μοντελο με τιμη στα 10000 ευρω , ακουω γνωμες και εντυπωσεις κυριως απο ιδιοκτητες του .
-
Για τι χρηση το θες (εχω ιδιο)?
-
οικογενειακο κυριως για ταξιδακια 100 χιλιομετρων , δεν εχω προβλημα παρκινγκ ( μονοκατοικια με υπογειο ) ουτε κυκλοφοριακο επαρχια γαρ !
Η τιμη πως σου φαινεται εχω βρει ενα φουλ εξτρα με 90000 χιλιομετρα , εχεις ιδιαιτερα μηχανικα προβληματα ; -
ξεχασα με ενδιαφερουν οι χωροι λογω σωματικης διαπλασης ( 1.92 υψος και 110 κιλα ! ) και οικογενειας καροτσακια κ.τ.λ
-
Λοιπον, εγω εχω 2lt Trend, 3ος/2005, πενταθυρο.
Τεραστιοι χωροι, μπαινουμε μεσα παρεα 2.06 1.96 1.90 και εγω οδηγος (1.74) και παιζουμε και μπαλα. Και οι δυο ψηλοτεροι καθονται ο ενας πισω απο τον αλλο.
Για ταξιδι οτι πρεπει, επισης τρομερα στημενο για δρομους τυπου ΕΟ Τριπολης (μεσαιες και ανοιχτες στροφες με 180αρες, δεν κοβεις πουθενα). Για αναβασοκαταβασεις παντως δεν κανει, μεγαλο και ατσουμπαλο = δυσανασχετει με συνεχομενες κλειστες στροφες.
Πορτμπαγκαζ, χωραει μεχρι τρια πτωματα. Ισως 3,5 με καλο τεμαχισμο. Εγω εβαλα 32αρα CRT (μπαουλο) τηλεοραση μεσα ενω εχω και ενα 10αρι subwoofer με την κουτα του, για την ακριβεια εβγαλα το sub, εβαλα την τηλεοραση, και μετα με εβριζα γιατι καταλαβα οτι χωρανε ολα μαζι...
Για την τιμη δεν ξερω, το δικο μου που ειναι του 2005 παιζει στα 15χιλιαρικα στις αγγελιες. Ειναι τουλαχιστον το facelift (ρωταω γιατι το 2003 εγινε)? Τα παλια εχουν τα στρογγυλα προβολακια ομιχλης, τα καινουρια κατι περιεργα μακροστενα.
Απο μηχανικα, τα σινεμπλοκ του πισω υποπλαισιου καποια στιγμη θελουν αλλαγμα, και η Ford θα προσπαθησει να σου πασαρει ολοκληρο το πισω υποπλαισιο αλλαγη. Φυσικα παιρνεις 4 σινεμπλοκ Powerflex και καθαριζεις, με τοποθετηση χωρις κατεβασμα-ανεβασμα σινεμπλοκ. Θα το καταλαβεις απο θορυβο πισω κατα την οδηγηση.
Επισης η πισω αριστερη δαγκανα σε πολλα μενει κολλημενη με αποτελεσμα να αλλαζεις πισω αριστερο τακακι καθε χρονο και να εχεις αυξημενη καταναλωση, και η Ford κανει τον κινεζο.
Μερικα εχουν θεμα με τα ηλεκτρικα τους, οχι τιποτα σοβαρο αλλα απλα σπαστικο, οταν εισαι σταματημενος και δουλευεις ρελαντι καποιες φορες τρεμοπαιζουν ελαχιστα. Μολις ανεβαινεις απο 1500 στροφες και πανω ολα οκ. Κανεις δεν μπορει να βρει τι σκατα φταιει.
Πανω κατω αυτα
-
καταρχας με τις προυποθεσεις του παρκινγκ και της μη εισοδου στη πολη το μοντεο ειναι πολυ καλη λυση!
ειδικα στο διλιτρο που εχει και 20 αλογα επιπλεον απο το 1.8 θα ειναι ακομα πιο καλο..
αψογη αισθηση στο δρομο παρα το μεγεθος, μεγαλοι χωροι επιβατων και μεγαλο πορτ μπαγκαζ...
σαν ποιοτητα δε μπορω να πω οτι βγαζει ματια αλλα στεκεται!
γενικα εχει προβληματα, δεν ειναι κανα αθραυστο αλλα ποιο ειναι πλεον...
γιαυτο ισως το θεμα των 90 χιλ χλμ πρεπει να το ψαξεις, ειδικα στο θεμα του κιβωτιου...
αν τη ψαξεις για 1.8 εχω βαλει και αγγελια το μοντεο γκια ενος φιλου!
παντως ειναι καλη επιλογη!
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Πορτμπαγκαζ, χωραει μεχρι τρια πτωματα. Ισως 3,5 με καλο τεμαχισμο.
Το λες εκ πείρας ή έχεις ακουστά;;;
-
Έχει ο πατέρας μου του 2004. Πολύ καλό αυτοκίνητο!! Σκυλί πραγματικό! Κανένα πρόβλημα...κανένας τριγμός...έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα...είναι και ταξιδιάρικη ψυχή.
Το έχω οδηγήσει και μου άρεσε το γκάζι του και ο ήχος του μοτέρ. Τα φρένα δε μου αρέσουν καθόλου...έχει ένα σπαστικό κενό και στην αρχή δεν είναι όσο άμεσα όσο θα πίστευες ότι θα είχε ένα 2λτ.
Σε γενικές γραμμές είναι πολύ ικανοποιημένος και από τα κρατήματα, επιδόσεις και βεβαίως από τους χώρους.
-
ναι οντως η αισθηση ειναι ενα προβλημα των φρενων..εντονο κιολας!
-
Α, τα φρενα...Το ξεχασα. Τιποτα τραγικο για κανονικη χρηση, αλλα για εμας τους πιο 'ανησυχους' στην αρχη σου δινει την εντυπωση οτι απλα δεν θα φρεναρει ποτε (αυτο το 'κενο' που αναφερουν οι απο πανω), αλλα μετα σταματαει.
-
Είχα συμβιώσει με ένα 1.8 για 20 μέρες το καλοκαίρι του 2001. Έκανα 2.500 χλμ μέσα σε αυτό το διάστημα. Οι εντυπώσεις; Οι καλύτερες. Πάρα πολύ ωραίο τιμόνι, ξυράφι μπροστινό μέρος, έστριβα με όσα, πολύ ευθύβολο κι αθόρυβο στο ταξίδι (δε θα χορταίνεις να κάνεις χλμ), οικονομικό σε κατανάλωση, χώροι κι όλα τα καλά. Όμως, είναι απρόσωπο στη σχεδίαση (ειδικά μετά από τόσα χρόνια, οπότε καλύτερα να έπαιρνες το facelift τουλάχιστον) και αμφίβολο σαν αξιοπιστία. Το λέω επειδή αργότερα συμβούλεψα κάποιον γνωστό να πάρει ένα τέτοιο και του έβγαλε την ψυχή από ζημιές. Αλλά και στο δικό μου, θυμάμαι ότι την προτελευταία μέρα χάλασε ο κλιματισμός.
-
Oπως λενε και οι Αμερικανοι...
FORD= Fix Or Repair Daily
-
Το δίλιτρο, πιθανόν να το βρείς χαμηλότερα και από ...18αρι! Αξίζει πολύ σαν αγορά, πολύ καλό αυτοκίνητο.
-
Εγω εκτος απο το θεμα με τα φωτα (απλα εκνευριστικο) και την πισω δαγκανα (ενοχλει και λειτουργικα), δεν εχω καμμια βλαβη στα σχεδον 3 χρονια/55κ χλμ, εκτος απο το εξης κουφο που εγινε χτες:
πεφτω σε λακουβα, ακουω ενα θορυβο μεσα απο το ταμπλω σαν να εχουν λυθει τα παντα και εχουν πεσει μεσα στο ταμπλω. Σαν ξεχαρβαλωμενα μεταλικα αντικειμενα που επαιζαν μεσα σε ενα σακο. Τελικα ψαχνοντας μεσα στον χωρο του μοτερ, ειδα την (εργοστασιακη) μπαρα θολων να εχει λυσει απο τον ενα θολο και να ειναι στον αερα . Εσφιξα τις βιδες, τελος. Αλλα γιατι?
Αγορα mondeo 2003 2.0L