Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Classic Autobianchi
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Classic Autobianchi
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 33
    • 34
    • 5 / 34
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    67
    663
    740
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yiannis2002 last edited by

      Ευρέως γνωστές είναι 3 νομίζω, μπορεί κάποιος να βάλει φώτο από τις διάφορες σειρές?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kp61 last edited by

        Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
        Ευρέως γνωστές είναι 3 νομίζω, μπορεί κάποιος να βάλει φώτο από τις διάφορες σειρές?

        γιατρε μου συγνωμη αλλα βαριεμαι, μεχρι να μπει ο αρμοδιος να γραψει δυο σελιδες με αναλυσεις κλπ διαβασε αυτο

        http://www.a112abarth.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          niga last edited by

          Εγώ αν γράψω θα αντιγράψω γιατί είμαι νεοφώτιστος, μήπως να γράψει η Alba που με φώτισε κι εμένα αρχικά;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kp61 last edited by

            Ο χρήστης NIGA έγραψε:
            Εγώ αν γράψω θα αντιγράψω γιατί είμαι νεοφώτιστος, μήπως να γράψει η Alba που με φώτισε κι εμένα αρχικά;

            δεν εννοουσα εσενα νικολα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              niga last edited by

              Ο χρήστης KP61 έγραψε:

              Εγώ αν γράψω θα αντιγράψω γιατί είμαι νεοφώτιστος, μήπως να γράψει η Alba που με φώτισε κι εμένα αρχικά;

              δεν εννοουσα εσενα νικολα

              Ωχ! Πώς την πάτησα έτσι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Y
                yiannis2002 last edited by

                Ο χρήστης KP61 έγραψε:

                Ευρέως γνωστές είναι 3 νομίζω, μπορεί κάποιος να βάλει φώτο από τις διάφορες σειρές?

                γιατρε μου διαβασε αυτο

                http://www.a112abarth.gr/

                Ευχαριστώ Βαγγέλη!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  niga last edited by

                  Ο χρήστης KP61 έγραψε:

                  Ti διαφορές έχει στο αμάξωμα η πρώτη σειρά Α112 με την δεύτερη? πέρα από μάσκες και φανάρια

                  η βασικη διαφορα ειναι ο ουρανος
                  και πολλα αλλα βεβαια
                  επισης η δευτερη(αυτη που ολος ο κοσμος λεει δευτερη...)ειναι τριτη, γιατι οι σειρες στα α112 ειναι επτα

                  Aν τα λέω καλά η δεύτερη σειρά είναι από τον Μάρτιο του 1973 μέχρι τον Δεκέμβριο του 1974 και ήταν αυτή που απέκτησε πλαστικούς μαύρους προφυλακτήρες με χρωμιωμένη λωρίδα στη μέση (εκτός από τη βασική έκδοση), καρώ μάσκα, διαφορετικό ταμπλώ και ο 903cc ανέβηκε 3 ίππους από 44 στους 47.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kp61 last edited by

                    Ο χρήστης NIGA έγραψε:

                    Ti διαφορές έχει στο αμάξωμα η πρώτη σειρά Α112 με την δεύτερη? πέρα από μάσκες και φανάρια

                    η βασικη διαφορα ειναι ο ουρανος
                    και πολλα αλλα βεβαια
                    επισης η δευτερη(αυτη που ολος ο κοσμος λεει δευτερη...)ειναι τριτη, γιατι οι σειρες στα α112 ειναι επτα

                    Aν τα λέω καλά η δεύτερη σειρά είναι από τον Μάρτιο του 1973 μέχρι τον Δεκέμβριο του 1974 και ήταν αυτή που απέκτησε πλαστικούς μαύρους προφυλακτήρες με χρωμιωμένη λωρίδα στη μέση, καρώ μάσκα, διαφορετικό ταμπλώ, ο 903cc ανέβηκε 3 ίππους από 44 στους 47 και το Abarth σταμάτησε να έχει μαύρο καπώ.

                    ολα καλα, αλλα μαυρο ταμπλω ειχε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      niga last edited by

                      Ο χρήστης KP61 έγραψε:

                      Ti διαφορές έχει στο αμάξωμα η πρώτη σειρά Α112 με την δεύτερη? πέρα από μάσκες και φανάρια

                      η βασικη διαφορα ειναι ο ουρανος
                      και πολλα αλλα βεβαια
                      επισης η δευτερη(αυτη που ολος ο κοσμος λεει δευτερη...)ειναι τριτη, γιατι οι σειρες στα α112 ειναι επτα

                      Aν τα λέω καλά η δεύτερη σειρά είναι από τον Μάρτιο του 1973 μέχρι τον Δεκέμβριο του 1974 και ήταν αυτή που απέκτησε πλαστικούς μαύρους προφυλακτήρες με χρωμιωμένη λωρίδα στη μέση, καρώ μάσκα, διαφορετικό ταμπλώ, ο 903cc ανέβηκε 3 ίππους από 44 στους 47 και το Abarth σταμάτησε να έχει μαύρο καπώ.

                      ολα καλα, αλλα μαυρο ταμπλω ειχε

                      Το ταμπλώ πάντα μαύρο δεν ήταν; μήπως εννοείς καπώ;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kp61 last edited by

                        ααα δεν ξαναπινω, με πειραζει το κρασακι
                        φυσικα καπω ηθελα τα γραψω

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          niga last edited by

                          Το Abarth δεύτερης γενιάς που παρουσιάστηκε το 1973 χωρίς μαύρο καπώ:

                          Φαίνεται όμως ότι το καπώ στο χρώμα του αμαξώματος ήταν απλώς μία επιπλέον επιλογή . Το απλό A112 (πρώτο από αριστερά) δεν άλλαξε καθόλου σύμφωνα με το βιβλίο μου. Διατήρησε τη ίδια μασκα και τον μεταλλικό προφυλακτήρα. Οι αλλαγές έγιναν στο Α112 Ε που ονομάστηκε Elegant (δεύτερο από αριστερά) και στο Abarth που προφανώς προσφερόταν με ή χωρίς μαύρο καπώ. Αν τα έχω καταλάβει καλά.
                          Εδώ η γκάμα της δεύτερης γενιάς:

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            niga last edited by

                            Reportage sur l'Autobianchi Club de France

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              apr last edited by

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                ozzy1948 last edited by

                                Γεια σας. Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα a112 abarth που εχω βρει με σκοπο να το αναπαλαιωσω.
                                Μπορειτε να μου πειτε τι ακριβως να προσεξω στο πλαισιο κυριως αλλα και απο ποια σημεια μπορω να καταλαβω οτι οντως ειναι το abarth και οχι απομιμηση. Γνωριζω τον αριθμο πλαισιου αν βοηθαει πουθενα αυτο. Ευχαριστω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alba-parietti last edited by

                                  Ο χρήστης ozzy1948 έγραψε:
                                  Γεια σας. Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα a112 abarth που εχω βρει με σκοπο να το αναπαλαιωσω.
                                  Μπορειτε να μου πειτε τι ακριβως να προσεξω στο πλαισιο κυριως αλλα και απο ποια σημεια μπορω να καταλαβω οτι οντως ειναι το abarth και οχι απομιμηση. Γνωριζω τον αριθμο πλαισιου αν βοηθαει πουθενα αυτο. Ευχαριστω.

                                  Από τον κωδικό πλαισίου δεν υπάρχει περίπτωση να βοηθηθείς,καθότι δεν διαφέρει από τις απλές εκδόσεις.Μπορείς από τον κωδικό του κινητήρα τουλάχιστον, να αναγνωρίσεις ότι φορά το μοτέρ των Abarth (982 και 1050κε).Στο ταμπελάκι που υπάρχει στο χώρο της μηχανής υπάρχουν στοιχεία αναγνώρισης του έτους παραγωγής και του αρχικού χρώματος.
                                  Το καλύτερο θα ήταν να χτενίσεις το πιο κάτω site,για να έχεις μια γενική εποπτεία των 7 σειρών (αισθητικές και μηχανικές διαφορές)και εν συνεχεία να επικοινωνήσεις μαζί τους,προκειμένου να σε βοηθήσουν να αναγνωρίστει η ταυτότητα του αυτοκινήτου που σε ενδιαφέρει.
                                  http://www.a112abarthclub.org/index.htm' target='_blank

                                  Από σκουριές έλεγξε στα κλασσικά σημεία.Πλαίσια παραθύρων,πόρτες,πάτωμα χώρου αποσκευών,περιφερειακά της μάσκας και των φωτιστικών σωμάτων,το χώρο της ρεζέρβας και της μπαταρίας,τα φρύδια των φτερών,τα σημεία στήριξης των προφυλακτήρων.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kp61 last edited by

                                    επισης δες αν ειναι κομμενο η ξαναραμμενο στα δοκαρια και ειδικα στην ενωση του δοκαριου με τον ''καθρεφτη'', οπως και επισης στο ανω σημειο των θολων εκει που καταληγει το γονατο
                                    για περισσοτερα στον απρ, ειναι ειδικος!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      ozzy1948 last edited by

                                      Ευχαριστω πολυ. Τον ξερω και τον αριθμο της μηχανης που μπορω να το τσεκαρω?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        ozzy1948 last edited by

                                        Ευχαριστω πολυ. Τον ξερω και τον αριθμο της μηχανης που μπορω να το τσεκαρω?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alba-parietti last edited by

                                          Ο χρήστης ozzy1948 έγραψε:
                                          Ευχαριστω πολυ. Τον ξερω και τον αριθμο της μηχανης που μπορω να το τσεκαρω?

                                          Μοtore Tipo A112Α1.000 το μοτέρ με τα 982 κε και 58 άλογα
                                          Motore Tipo A112A2.000 το μοτέρ με τα 1050 κε και τα 70 άλογα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mmarkom last edited by

                                            Επίσης τσέκαρε αν έχει τη σωστή πίεση λαδιού και αν λειτουργεί σωστά το ψυγείο λαδιού.
                                            'Ψάρεψε' επίσης τον ιδιοκτήτη του για τυχόν 'βελτιώσεις' (αγριότερος εκκεντροφόρος,αύξηση συμπίεσης κτλ.), καθώς καλό θα είναι να τις αποφύγεις.
                                            Προσωπικά θα επέλεγα την έκδοση 1050 με τα 70 HP και το 5άρι σασμάν, αν και πιο κλασσικό θεωρείται της 1ης γενιάς με τη διχρωμία σε καπώ και αμάξωμα
                                            Νοσταλγώντας τα 2 Abarth που περάσαν από τα χέρια μου (το 1 ήταν και το πρώτο μου αυτοκίνητο για 3 χρόνια), σου εύχομαι καλή επιτυχία για την αναζήτησή σου και να ξέρεις πως αν βρείς κάποιο καθαρό δεν θα το μετανιώσεις.Μακάρι πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα να είχαν τη ψυχή και τη προσωπικότητα του Bianchi.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 5 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr