Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW Twin-Turbo: E92 335i
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW Twin-Turbo: E92 335i
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    41
    99
    644
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maxmara last edited by

      Κατάφερα και έκανα την πρώτη μεγάλη διαδρομή με την 335i και παραθέτω τις πρώτες μου εντυπώσεις, οι οποίες θα 'ανανεωθούν' μόλις 'στρωθεί' η BMW.

      Εξωτερικό - Σχεδίαση: 4/5
      Κλασσικά όμορφο κουπέ (ή, μάλλον, δίπορτο σεντάν). Το χρώμα νομίζω το πέτυχα, και οι 18άρες είναι spot-on και σχεδόν απαραίτητες για το look ενός δυνατού αυτοκινήτου ΙΜΗΟ. Το πίσω μέρος πάσχει απο έλλειψη φαντασίας οπότε προγραμματίζω την προμήθεια Μ-προφυλακτήρα κάποια στιγμή.

      Εσωτερικό - χώροι - σχεδίαση - εργονομία: 5/5
      Αψογο! Ισως βέβαια να έχω επηρεαστεί απο την 3ετή εμπειρία μου απο το Hilux ...em, το 350Z το οποίο ήταν μια οδηγική μηχανή χωρίς καμία πολυτέλεια. Τα κοραλλί καθίσματα τελικά δεν βγάζουν μάτι, το Isofix κάθισμα μπήκε τέλεια και το καρότσι χώρεσε στο πορτ-μπαγκάζ .
      Το Μ-τιμόνι με τα paddles δεν παίζεται, το 'basic' ραδιόφωνο-CD-mp3 είναι υπαρκετά καλό (έβαλα και ένα 'στικάκι' 1GB καί έχω καμιά 100αριά τραγούδια!) και δεν μου λείπει καθόλου η δεύτερη μεγάλη 'εξτρά' οθόνη.
      Η ηλιοροφή πάει γάντι, και το βράδυ ο εσωτερικός κρυφός φωτισμός είναι πολύ cool.

      Θέση Οδήγησης: 2/5
      Oύπς. Εδώ ίσως έχουμε πρόβλημα. Ελπίζω να είναι θέμα συνήθειας, και πάλι λόγω 350Ζ. Ενω στο Nissan κυριολεκτικά 'φορούσα' το αυτοκίνητο, στην 335 απλά κάθομαι πάνω του. Νιώθω σαν να έχω 3 χρυσούς οδηγούς κάτω απο το κάθισμα και ασυναίσθητα σκύβω το κεφάλι και λυγίζω την μέση. Το κάθισμα ρυθμίζεται σε 14 κατευθύνσεις (χωρίς υπερβολή) αλλά ακόμα δεν έχω βρεί την σωστή θέση οδήγησης.

      Οδήγηση - ποιότητα κύλισης: 4/5
      Τα παραπάνω ξεχνιούνται με το ποιυ βάλεις μπρός. Η εξάτμιση έχει έναν (σχετικά) πολεμικό τόνο, το τιμόνι εχει καλή αισθηση και η Μ-ανάρτηση είναι σφιχτή αλλά, ταυτόχρονα, δεν κοπανάει στην ελληνική 'άσφαλτο'.

      Κιβώτιο - κινητήρας: 5/5
      Δεν βρίσκω το λόγο να βάλεις manual σε αυτό το μοντέλο: το 6τάχυτο αυτόματο είναι ένα διαμάντι. Γρήγορο, ρυθμίσιμο και 'υπάκουο', ακόμα περισσότερο με τα paddles στο τιμόνι. Η βαθμολογία εδώ βέβαια είναι σε κάποιο βαθμό ένα educated guess καθώς προφανώς οδηγώ μέχρι τις 4.000 και συνήθως στις 1000-2500. Μία-δύο φορές που έκανα το λαθος να βυθίσω λίγο παραπάνω το πόδι μου στο πεντάλ του γκαζιού, ο τρίλιτρος με αντάμοιψε με 'σπινιάρισμα' απο το ρελαντί!

      Συνολική εκτίμηση: 4/5
      Δεν είναι sports coupe αλλά ένα πραγματικό GT. Πρός το παρόν γεύομαι την 'κυριλέ' πλευρά του, περιμένω εναγωνίως την άγρια!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maxmara last edited by

        Κατάφερα και έκανα την πρώτη μεγάλη διαδρομή με την 335i και παραθέτω τις πρώτες μου εντυπώσεις, οι οποίες θα 'ανανεωθούν' μόλις 'στρωθεί' η BMW.

        Εξωτερικό - Σχεδίαση: 4/5
        Κλασσικά όμορφο κουπέ (ή, μάλλον, δίπορτο σεντάν). Το χρώμα νομίζω το πέτυχα, και οι 18άρες είναι spot-on και σχεδόν απαραίτητες για το look ενός δυνατού αυτοκινήτου ΙΜΗΟ. Το πίσω μέρος πάσχει απο έλλειψη φαντασίας οπότε προγραμματίζω την προμήθεια Μ-προφυλακτήρα κάποια στιγμή.

        Εσωτερικό - χώροι - σχεδίαση - εργονομία: 5/5
        Αψογο! Ισως βέβαια να έχω επηρεαστεί απο την 3ετή εμπειρία μου απο το Hilux ...em, το 350Z το οποίο ήταν μια οδηγική μηχανή χωρίς καμία πολυτέλεια. Τα κοραλλί καθίσματα τελικά δεν βγάζουν μάτι, το Isofix κάθισμα μπήκε τέλεια και το καρότσι χώρεσε στο πορτ-μπαγκάζ .
        Το Μ-τιμόνι με τα paddles δεν παίζεται, το 'basic' ραδιόφωνο-CD-mp3 είναι υπαρκετά καλό (έβαλα και ένα 'στικάκι' 1GB καί έχω καμιά 100αριά τραγούδια!) και δεν μου λείπει καθόλου η δεύτερη μεγάλη 'εξτρά' οθόνη.
        Η ηλιοροφή πάει γάντι, και το βράδυ ο εσωτερικός κρυφός φωτισμός είναι πολύ cool.

        Θέση Οδήγησης: 2/5
        Oύπς. Εδώ ίσως έχουμε πρόβλημα. Ελπίζω να είναι θέμα συνήθειας, και πάλι λόγω 350Ζ. Ενω στο Nissan κυριολεκτικά 'φορούσα' το αυτοκίνητο, στην 335 απλά κάθομαι πάνω του. Νιώθω σαν να έχω 3 χρυσούς οδηγούς κάτω απο το κάθισμα και ασυναίσθητα σκύβω το κεφάλι και λυγίζω την μέση. Το κάθισμα ρυθμίζεται σε 14 κατευθύνσεις (χωρίς υπερβολή) αλλά ακόμα δεν έχω βρεί την σωστή θέση οδήγησης.

        Οδήγηση - ποιότητα κύλισης: 4/5
        Τα παραπάνω ξεχνιούνται με το ποιυ βάλεις μπρός. Η εξάτμιση έχει έναν (σχετικά) πολεμικό τόνο, το τιμόνι εχει καλή αισθηση και η Μ-ανάρτηση είναι σφιχτή αλλά, ταυτόχρονα, δεν κοπανάει στην ελληνική 'άσφαλτο'.

        Κιβώτιο - κινητήρας: 5/5
        Δεν βρίσκω το λόγο να βάλεις manual σε αυτό το μοντέλο: το 6τάχυτο αυτόματο είναι ένα διαμάντι. Γρήγορο, ρυθμίσιμο και 'υπάκουο', ακόμα περισσότερο με τα paddles στο τιμόνι. Η βαθμολογία εδώ βέβαια είναι σε κάποιο βαθμό ένα educated guess καθώς προφανώς οδηγώ μέχρι τις 4.000 και συνήθως στις 1000-2500. Μία-δύο φορές που έκανα το λαθος να βυθίσω λίγο παραπάνω το πόδι μου στο πεντάλ του γκαζιού, ο τρίλιτρος με αντάμοιψε με 'σπινιάρισμα' απο το ρελαντί!

        Συνολική εκτίμηση: 4/5
        Δεν είναι sports coupe αλλά ένα πραγματικό GT. Πρός το παρόν γεύομαι την 'κυριλέ' πλευρά του, περιμένω εναγωνίως την άγρια!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maxmara last edited by

          Κατάφερα και έκανα την πρώτη μεγάλη διαδρομή με την 335i και παραθέτω τις πρώτες μου εντυπώσεις, οι οποίες θα 'ανανεωθούν' μόλις 'στρωθεί' η BMW.

          Εξωτερικό - Σχεδίαση: 4/5
          Κλασσικά όμορφο κουπέ (ή, μάλλον, δίπορτο σεντάν). Το χρώμα νομίζω το πέτυχα, και οι 18άρες είναι spot-on και σχεδόν απαραίτητες για το look ενός δυνατού αυτοκινήτου ΙΜΗΟ. Το πίσω μέρος πάσχει απο έλλειψη φαντασίας οπότε προγραμματίζω την προμήθεια Μ-προφυλακτήρα κάποια στιγμή.

          Εσωτερικό - χώροι - σχεδίαση - εργονομία: 5/5
          Αψογο! Ισως βέβαια να έχω επηρεαστεί απο την 3ετή εμπειρία μου απο το Hilux ...em, το 350Z το οποίο ήταν μια οδηγική μηχανή χωρίς καμία πολυτέλεια. Τα κοραλλί καθίσματα τελικά δεν βγάζουν μάτι, το Isofix κάθισμα μπήκε τέλεια και το καρότσι χώρεσε στο πορτ-μπαγκάζ .
          Το Μ-τιμόνι με τα paddles δεν παίζεται, το 'basic' ραδιόφωνο-CD-mp3 είναι υπαρκετά καλό (έβαλα και ένα 'στικάκι' 1GB καί έχω καμιά 100αριά τραγούδια!) και δεν μου λείπει καθόλου η δεύτερη μεγάλη 'εξτρά' οθόνη.
          Η ηλιοροφή πάει γάντι, και το βράδυ ο εσωτερικός κρυφός φωτισμός είναι πολύ cool.

          Θέση Οδήγησης: 2/5
          Oύπς. Εδώ ίσως έχουμε πρόβλημα. Ελπίζω να είναι θέμα συνήθειας, και πάλι λόγω 350Ζ. Ενω στο Nissan κυριολεκτικά 'φορούσα' το αυτοκίνητο, στην 335 απλά κάθομαι πάνω του. Νιώθω σαν να έχω 3 χρυσούς οδηγούς κάτω απο το κάθισμα και ασυναίσθητα σκύβω το κεφάλι και λυγίζω την μέση. Το κάθισμα ρυθμίζεται σε 14 κατευθύνσεις (χωρίς υπερβολή) αλλά ακόμα δεν έχω βρεί την σωστή θέση οδήγησης.

          Οδήγηση - ποιότητα κύλισης: 4/5
          Τα παραπάνω ξεχνιούνται με το ποιυ βάλεις μπρός. Η εξάτμιση έχει έναν (σχετικά) πολεμικό τόνο, το τιμόνι εχει καλή αισθηση και η Μ-ανάρτηση είναι σφιχτή αλλά, ταυτόχρονα, δεν κοπανάει στην ελληνική 'άσφαλτο'.

          Κιβώτιο - κινητήρας: 5/5
          Δεν βρίσκω το λόγο να βάλεις manual σε αυτό το μοντέλο: το 6τάχυτο αυτόματο είναι ένα διαμάντι. Γρήγορο, ρυθμίσιμο και 'υπάκουο', ακόμα περισσότερο με τα paddles στο τιμόνι. Η βαθμολογία εδώ βέβαια είναι σε κάποιο βαθμό ένα educated guess καθώς προφανώς οδηγώ μέχρι τις 4.000 και συνήθως στις 1000-2500. Μία-δύο φορές που έκανα το λαθος να βυθίσω λίγο παραπάνω το πόδι μου στο πεντάλ του γκαζιού, ο τρίλιτρος με αντάμοιψε με 'σπινιάρισμα' απο το ρελαντί!

          Συνολική εκτίμηση: 4/5
          Δεν είναι sports coupe αλλά ένα πραγματικό GT. Πρός το παρόν γεύομαι την 'κυριλέ' πλευρά του, περιμένω εναγωνίως την άγρια!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kacey last edited by

            Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ... ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΩ ΤΩΡΑ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              βγαλε το πλαισιο της πινακιδας πριν μπουν οι αλλοι εγκαθετοι και σε κραξουν!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                maxmara last edited by

                Ο χρήστης kacey έγραψε:
                Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡΑΚΙ... ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΩ ΤΩΡΑ...

                Τι? Δεν είναι ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ? Ετσι μου'παν!

                Τεσπά, μία ακόμα φώτο:

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  trancer last edited by

                  θελουμε και αλλες φωτο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Max, γιατί δεν χρησιμοποιείς xs.to καλύτερα; Το imageshack τρομπάρει ασυστόλως... Εγώ τώρα δν βλέπω τπτ από φωτό ας πούμε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • N
                      nikos last edited by

                      Προσωπικά θα του έβαζα και το Chrome-line.

                      Τέλειο χρωματάκι

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        maxmara last edited by

                        Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                        Προσωπικά θα του έβαζα και το Chrome-line.
                        Τέλειο χρωματάκι

                        Thanks!
                        Εννοείς χρώμιο στο πλαίσιο των παραθύρων? Αυτό είναι standard, το δικό μου φοράει extra το satin finish, που είναι μαύρο γυαλιστερό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ακριβώς...αυτό εννοώ...πιστεύω ότι τονίζει περισσότερο το αυτοκίνητο...

                          Μου αρέσει πολύ το χρώμα του δέρματος στο εσωτερικό, και σε συνδυασμό με το εξωτερικό χρώμα...είναι ΟΛΑ τα λεφτά!

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            maxmara last edited by

                            Χαλκίδα και πίσω, το OBC έδειξε 8.2lt/100km .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Τι μέση ταχύτητα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos last edited by

                                Μια χαρά κατανάλωση!

                                Αυτό το θετικό έχουν τα δυνατά αυτοκίνητα...κινούν το αμάξωμα πιο άνετα...αλλά βέβαια ψηλά η κατανάλωση θα είναι...αλλού.

                                Δε ξέρω αν θα το προτιμούσα από την Μ3...αλλά για 15Κ λιγότερα από την Μ3 είναι απλά τέλειο...

                                Nikos @ YouTube

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  maxmara last edited by

                                  Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                                  Μια χαρά κατανάλωση!
                                  Αυτό το θετικό έχουν τα δυνατά αυτοκίνητα...κινούν το αμάξωμα πιο άνετα...αλλά βέβαια ψηλά η κατανάλωση θα είναι...αλλού.
                                  Δε ξέρω αν θα το προτιμούσα από την Μ3...αλλά για 15Κ λιγότερα από την Μ3 είναι απλά τέλειο...

                                  Μία 'καλή' 335i ξεκινάει στα 65Κ. Η Μ3 ξεκινάει στα 90 'γυμνή'! Οπότε η διαφορά είναι 25Κ τουλάχιστον!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    adis4gr last edited by

                                    καλες βολτες!!!

                                    οχι οτι θα σε συγχωρησω ποτε αλλα οκ....υπηρξες ανθρωπος καποτε!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      nickolas last edited by

                                      Kαλά χιλιόμετρα!

                                      Ο χρήστης maxmara έγραψε:

                                      Χαλκίδα και πίσω, το OBC έδειξε 8.2lt/100km .

                                      Με το 350Ζ στις ίδιες συνθήκες τί κατανάλωση θα περίμενες?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Εμένα μου αρέσει πολύ η έλλειψη χρωμίου.... ως γνωστόν περί γούστου....
                                        Επίσης μου αρέσουν και οι ζάντες σου.... Στο εσωτερικό χρώμα θα διαφωνούσα, προτιμώ τα μπεζοειδή αλλά και πάλι κούκλα είναι!
                                        Μήπως να έβγαζες το σήμα του μοντέλου, έτσι κι αλλιώς οι υποψιασμένοι ας δούνε την πινακίδα, όσο για τους ανυποψίαστους ας πρόσεχαν....!
                                        Η έκπληξή μου έρχεται από τη βαθμολογία της θέσης οδήγησης.... Όποτε έχω μπει σε BMW πάντα με εντυπωσιάζει και χαίρομαι τη θέση οδήγησης, είναι σωστή και αισθάνομαι άνετα αμέσως. Δεν φαντάζομαι αυτή να υστερεί, ελπίζω να βρεις τη σωστή ρύθμιση και να βολευτείς γρήγορα. (με τόσες ρυθμίσεις τιμονιού και κάθε τμήματος του καθίσματος θέλεις λίγο χρόνο μέχρι να βρεις τη σωστή θέση!)
                                        Περιμένουμε εντυπώσεις με λίγο βαρύτερο πόδι.... αίσχος, άκου 8,2 λίτρα....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyot last edited by

                                          Συγχαρητήρια για την επιλογή σου Μαξ, καλοτάξιδη.
                                          Υπέροχο χρώμα.
                                          Για το coral red στο εσωτερικό διαφωνώ, αλλά δεν είναι η δική μου 335...

                                          Περιμένουμε, συν τω χρόνω, εντυπώσεις από πίστα, καθώς και θερμοκρασίες λαδιού σε σκίσιμο, με καύσωνα.
                                          Αλήθεια, τι λάδια έχει από τη μαμά της ή τι σου είπαν να της βάζεις;

                                          Τα runflat πώς σου φαίνονται;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gavriil1 last edited by

                                            Ο χρήστης maxmara έγραψε:
                                            Κατάφερα και έκανα την πρώτη μεγάλη διαδρομή με την 335i και παραθέτω τις πρώτες μου εντυπώσεις, οι οποίες θα 'ανανεωθούν' μόλις 'στρωθεί' η BMW.

                                            Εξωτερικό - Σχεδίαση: 4/5
                                            Κλασσικά όμορφο κουπέ (ή, μάλλον, δίπορτο σεντάν). Το χρώμα νομίζω το πέτυχα, και οι 18άρες είναι spot-on και σχεδόν απαραίτητες για το look ενός δυνατού αυτοκινήτου ΙΜΗΟ. Το πίσω μέρος πάσχει απο έλλειψη φαντασίας οπότε προγραμματίζω την προμήθεια Μ-προφυλακτήρα κάποια στιγμή.

                                            Εσωτερικό - χώροι - σχεδίαση - εργονομία: 5/5
                                            Αψογο! Ισως βέβαια να έχω επηρεαστεί απο την 3ετή εμπειρία μου απο το Hilux ...em, το 350Z το οποίο ήταν μια οδηγική μηχανή χωρίς καμία πολυτέλεια. Τα κοραλλί καθίσματα τελικά δεν βγάζουν μάτι, το Isofix κάθισμα μπήκε τέλεια και το καρότσι χώρεσε στο πορτ-μπαγκάζ .
                                            Το Μ-τιμόνι με τα paddles δεν παίζεται, το 'basic' ραδιόφωνο-CD-mp3 είναι υπαρκετά καλό (έβαλα και ένα 'στικάκι' 1GB καί έχω καμιά 100αριά τραγούδια!) και δεν μου λείπει καθόλου η δεύτερη μεγάλη 'εξτρά' οθόνη.
                                            Η ηλιοροφή πάει γάντι, και το βράδυ ο εσωτερικός κρυφός φωτισμός είναι πολύ cool.

                                            Θέση Οδήγησης: 2/5
                                            Oύπς. Εδώ ίσως έχουμε πρόβλημα. Ελπίζω να είναι θέμα συνήθειας, και πάλι λόγω 350Ζ. Ενω στο Nissan κυριολεκτικά 'φορούσα' το αυτοκίνητο, στην 335 απλά κάθομαι πάνω του. Νιώθω σαν να έχω 3 χρυσούς οδηγούς κάτω απο το κάθισμα και ασυναίσθητα σκύβω το κεφάλι και λυγίζω την μέση. Το κάθισμα ρυθμίζεται σε 14 κατευθύνσεις (χωρίς υπερβολή) αλλά ακόμα δεν έχω βρεί την σωστή θέση οδήγησης.

                                            Οδήγηση - ποιότητα κύλισης: 4/5
                                            Τα παραπάνω ξεχνιούνται με το ποιυ βάλεις μπρός. Η εξάτμιση έχει έναν (σχετικά) πολεμικό τόνο, το τιμόνι εχει καλή αισθηση και η Μ-ανάρτηση είναι σφιχτή αλλά, ταυτόχρονα, δεν κοπανάει στην ελληνική 'άσφαλτο'.

                                            Κιβώτιο - κινητήρας: 5/5
                                            Δεν βρίσκω το λόγο να βάλεις manual σε αυτό το μοντέλο: το 6τάχυτο αυτόματο είναι ένα διαμάντι. Γρήγορο, ρυθμίσιμο και 'υπάκουο', ακόμα περισσότερο με τα paddles στο τιμόνι. Η βαθμολογία εδώ βέβαια είναι σε κάποιο βαθμό ένα educated guess καθώς προφανώς οδηγώ μέχρι τις 4.000 και συνήθως στις 1000-2500. Μία-δύο φορές που έκανα το λαθος να βυθίσω λίγο παραπάνω το πόδι μου στο πεντάλ του γκαζιού, ο τρίλιτρος με αντάμοιψε με 'σπινιάρισμα' απο το ρελαντί!

                                            Συνολική εκτίμηση: 4/5
                                            Δεν είναι sports coupe αλλά ένα πραγματικό GT. Πρός το παρόν γεύομαι την 'κυριλέ' πλευρά του, περιμένω εναγωνίως την άγρια!

                                            Το οδηγησα πριν 2 μηνες. Διαφωνω στα εξεις σημεια

                                            Το ηχοσυστημα ειναι απαραδεκτα κακο σε ποιοτητα ηχου για την τιμη του ατυοκινητου. Ακομη και την τιμη του στις ΗΠΑ (45Κ δολλαρια, δηλαδη 30Κ Ευρω με το ζορι).

                                            Η θεση οδηγησης πρεπει να ειναι θεμα συνηθειας διοτι εμενα ουτε με απογοητευσε ουτε με εξεπληξε.

                                            Ο κινητηρας και το κιβωτιο, δυστηχως εχουν λαγκ. Τα αυτοματα κιβωτια ετσι κι αλλιως παρουσιαζουν λαγκ στην υποθεση, ακομη και να μην εχει τουρμπο κινητηρα, στην περιπτωση του 335 με το αυτοματο, δεν καταλαβαινω γιατι ολοι λενε οτι δεν υπαρχει. Με το χειροκινητο ισως να ειναι καλυτερα τα πραγματα, δεν το οδηγησα, ομως με το αυτοματο υπαρχει προβλημα λαγκ.

                                            Τελος απο πλευρας ροπης/δυναμης ο κινητηρας δεν εντυπωσιαζει οσο οι επιδοσεις επιταχυνσης του αυτοκινητου. Δηλαδη επηδει το εχουν τουναρει ως Τζι Τι, σου φενεται οτι πας πιο αργα απο οτι πας και το κλωτσημα στην πλατη δεν ειναι οσο εντονο οσο πραγματικα ειναι.

                                            Τελος η ποιοτητα κυλισης αυτου το BMW ηταν η καλυτερη ολων των BMW που εχω οδηγησει, και τα εχω οδηγησει σχεδον ολα. Ειναι εντελως Τζι Τι τουναρισμενη η αναρτηση.

                                            Overall για μενα, ειχα πουληθει απο τα σπεκς και απο τα ριβιους στα περιοδικα σε αυτο το οχημα, ομως μετα το τεστ μου, αλλαξα γνωμη. Δεν αξιζει ακομη και τα 45Κ δολλαρια που τιμαται στις ΗΠΑ. Ποσο μαλλον τα 6 δισσεκατομμυρια Ευρω στην Ελλαδα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr