-
Καλημερα σε ολους. Εχω βρει μια Ζ3 ('98) με περιπου 100Κ χλμ και πολλα εξτρα. Τιμη περιπου 12000 Ε. Το οδηγησα για περιπου 20 λεπτα και μου αφησε θετικοτατες εντυπωσεις. Αξιζει σαν αγορα τριτου αυτοκινητου? Στα 100Κ χλμ ξερει κανεις τι μπορει να χρηζει αλλαγης συντομα και με τι κοστος? Το αυτοκινητο θα το οδηγει κατα βασει η γυναικα μου με οτι συνεπαγεται αυτο!!! Σαν all time classic αυτοκινητο ειμαι ψημενος! Τωρα αν αξιζει τον κοπο ακουω γνωμες. Ευχαριστω.
-
Καλημερα σε ολους. Εχω βρει μια Ζ3 ('98) με περιπου 100Κ χλμ και πολλα εξτρα. Τιμη περιπου 12000 Ε. Το οδηγησα για περιπου 20 λεπτα και μου αφησε θετικοτατες εντυπωσεις. Αξιζει σαν αγορα τριτου αυτοκινητου? Στα 100Κ χλμ ξερει κανεις τι μπορει να χρηζει αλλαγης συντομα και με τι κοστος? Το αυτοκινητο θα το οδηγει κατα βασει η γυναικα μου με οτι συνεπαγεται αυτο!!! Σαν all time classic αυτοκινητο ειμαι ψημενος! Τωρα αν αξιζει τον κοπο ακουω γνωμες. Ευχαριστω.
-
Καλημερα σε ολους. Εχω βρει μια Ζ3 ('98) με περιπου 100Κ χλμ και πολλα εξτρα. Τιμη περιπου 12000 Ε. Το οδηγησα για περιπου 20 λεπτα και μου αφησε θετικοτατες εντυπωσεις. Αξιζει σαν αγορα τριτου αυτοκινητου? Στα 100Κ χλμ ξερει κανεις τι μπορει να χρηζει αλλαγης συντομα και με τι κοστος? Το αυτοκινητο θα το οδηγει κατα βασει η γυναικα μου με οτι συνεπαγεται αυτο!!! Σαν all time classic αυτοκινητο ειμαι ψημενος! Τωρα αν αξιζει τον κοπο ακουω γνωμες. Ευχαριστω.
-
Αν ήθελες αυτοκίνητο οδηγικής ευχαρίστησης (μικρό πισωκίνητο roadster) θα σου έλεγα να αφήσεις την Z3 και να πάρεις το MX-5. Πιο ζωηρό, πιο αξιόπιστο, με κανονικό τζάμι και όχι θαμπό πλαστικό πίσω και πολύ πιο ωραία οδική συμπεριφορά. Η Z3 είναι αρκετά βαριά οπότε κοίτα τουλάχιστον την 1.9 με τα μερικά παραπάνω άλογα. Αν όμως θες μόνο ένα premium cabrio, θα κάνει μια χαρά τη δουλειά του.
Πάρε μόνο μια γεύση για το κόστος του service πριν το πάρεις, ειδικά αν πρόκειται να το πας σε εξουσιοδοτημένα!
-
Για ΜΧ5 κοιταω μονο το καινουργιο. Το καλο με την Ζ3 ειναι οτι παιζει ανταλλαγη με το υπαρχον IBIZA ('03) της γυναικας μου οποτε θα χρεωθω το πολυ 5 - 6 χιλιαδες. Η Ζ3 εχει πανω προγραμμα - φιλτρο - εξατμιση. Λαστιχα - ζαντες πιστας μεσα στην τιμη! Αν και 8βαλβιδο μου 'φαινεται' οτι εχει παραπλησιες επιδοσεις με το LEGACY WAGON (165HP) που ηδη εχω.
Τωρα τι αμαρτιες μπορει του προηγουμενου μπορει να πληρωσω...!
Παντως ανεβαζει στροφες αδιαμαρτυρητα, και η υπερστροφη ερχεται γλυκα απο τις 4500 rpm και πανω. Επισης εχει 40αρι προφιλ μπροστα, 45αρι πισω με διασταση 225 / 17. Αυτα προς το παρον... Περιμενω τεχνικο ελεγχο. ΓΝΩΜΕΣ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΕΣ!!! -
made in usa.... αυτό τα λέει όλα...
Το είχα το καλοκαίρι για 2 μήνες περίπου το 1.9. Απογοητεύτικα από οδική συμπεριφορά. -
Πλησιαζοντας το 2008, θεωρω οτι η Ζ3 δειχνει απαρχαιομενη...
Ποτε δεν ηταν ιδιαιτερα καλοστημενη ή γρηγορη...
..Ανοικε στο 'premium' κομματι λογω σχηματος και σηματος.Πλεον με αρκετες προτασεις που υπαρχουν δειχνει απλα ενα γερασμενο διθεσιο....Θα σου αντιπροτεινα ενα MX5 ή ενα MR2, αν θες κατι σε 2θεσιο roadster.Ισως δωσεις 3-4 χιλιαρικα παραπανω, αλλα αξιζει ο κοπος.
-
Αν και 8βαλβιδο μου 'φαινεται' οτι εχει παραπλησιες επιδοσεις με το LEGACY WAGON (165HP)
Αδύνατο. Η 1,8 8v δεν έβγαζε πάνω από 120 άλογα. Επειδή έχω διαπιστώσει στο δρόμο τι πουλιά πιάνει, πρέπει να είναι στα επίπεδα ενός Α3 1,6. Ποιότητα κατασκευής απαράδεκτη για BMW (αυτό από BMWικά forum που είχα ψάξει). Αφού το θες για τη γυναίκα σου ΟΚ αλλά αν το ήθελες για σένα ίσως να έψαχνες τουλάχιστον μεγαλύτερο μοτέρ.
Το 6κύλινδρο 2,0 ας πούμε.... -
Συμφωνω με ολους και ευχαριστω για τις αποψεις που εκφραστηκαν. Περισσοτερο με ψηνει το all time classic look παρα οι επιδοσεις η το στησιμο που σημειωτεον δεν ειναι κακο. Φοβαμαι οτι ΑΝ το τολμησω, μπορει και να τη βαρεθω λειαν συντομως (εγω, οχι η γυναικα μου)!!! Ξερει κανεις που κυμαινονται τα σερβις της BMW? Αξιζει να τα κανεις σε εξουσιοδοτημενα?
-
10ετίας αυτοκίνητο γιατί να το πας στην αντιπροσωπία;;; Θα σου πάρουν το scalp...
-
ένα φιλαράκι μου έχει Ζ3 1,8. το αγόρασε το 1998 καινούργιο και μέχρι σήμερα έχει κάνει 200.000 χλμ και δεν του έχει βγάλει τίποτα. κάνεις όλα τα service σε εξουσιοδοτημένο από τότε μέχρι και σήμερα και από τις τιμές που ακούω δεν είναι ακριβά σε σχέση με των υπόλοιπων εταιριών. Γκάζι έτσι που το εννοούν οι περισσότεροι δεν έχει, αλλά είναι σβέλτο αμάξι. η ποιότητα του εμένα μου φαίνεται μια χαρά σε σχέση με κάτι 3άρες της εποχής εκείνης. κατά την άποψη μου θα είναι ένα all time classic αυτοκίνητο ειδικά από εμφάνιση.
-
Φίλος πούλησε πριν κάνα μήνα μια 1.8 τριετίας (βλακεία της γυναίκας του, την αγόρασε ενώ ήδη ερχόταν η Ζ4). Μαζί με τα έξτρα, τους είχε κοστίσει 37Κ και την πούλησε 21! Τρία χρόνια και 20κάτι χλμ μετά... αγρατζούνιστη και σε γκαράζ! Αυτά περί απαξίωσης...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Φίλος πούλησε πριν κάνα μήνα μια 1.8 τριετίας (βλακεία της γυναίκας του, την αγόρασε ενώ ήδη ερχόταν η Ζ4). Μαζί με τα έξτρα, τους είχε κοστίσει 37Κ και την πούλησε 21! Τρία χρόνια και 20κάτι χλμ μετά... αγρατζούνιστη και σε γκαράζ! Αυτά περί απαξίωσης...Ετσι ειναι οταν παιρνεις ενα αυτοκινητο ''μουρης''- ''prestige'' στο τελος της εμπορικης του ζωης. Γιατι το νεο το απαξιωνει υπερβολικα!
ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧ/ΝΗΣ Ζ3 1.8