-
Γεια σε ολους.Θα ηθελα τη βοηθεια σας στο προβλημα μου.Εχουμε ενα Honda Cr-v το οποιο ειναι 8 και χρονων και το μονο που του εχουμε αλλαξει ειναι αναρτησεις και λαστιχα.(κινητηριακα πιστευουμε οτι ειναι σε εξαιρετικη κατασταση).Φαινεται ομως οτι παρουσιαζεται ενα προβλημα.Πριν δυο βδομαδες το πηγα στην αντιπροσωπεια γιατι ξαφνικα μου ανεβασε θερμοκρασια.Τελικα το ψυγειο ηταν ραγισμενο σε δυο σημεια και δεν ειχε σταγονα μεσα.Το αλλαξα,ομως ο μηχανικος μου ειπε οτι εχει καει η φλαντζα της κεφαλης και οτι θα αρχισει να μπαινει νερο στον κινητηρα(ζημια κοντα στα 1000 ευρω)και οτι το αμαξι θα θελει συνεχεια νερο.Τελικα δεν καναμε τιποτα για αυτο και απο τοτε εχουμε κανει γυρω στα 600-700 χιλιομετρα χωρις κανενα προβλημα και χωρις να βαλουμε νερο.Χθες ομως για πρωτη φορα και ειδικα σε αμαξι το οποιο δουλευει για σχεδον μιση ωρα και συνεχιζει να κινειται,βλεπω την θερμοκρασια να πεφτει αντι να ανεβαινει και μαλιστα κατα πολυ.Θα ηθελα να μαθω τι εχει και κατα ποσο εχει δικιο ο μηχανικος.Παρακαλω απαντηστε οσο πιο γρηγορα γινεται.
-
Γεια σε ολους.Θα ηθελα τη βοηθεια σας στο προβλημα μου.Εχουμε ενα Honda Cr-v το οποιο ειναι 8 και χρονων και το μονο που του εχουμε αλλαξει ειναι αναρτησεις και λαστιχα.(κινητηριακα πιστευουμε οτι ειναι σε εξαιρετικη κατασταση).Φαινεται ομως οτι παρουσιαζεται ενα προβλημα.Πριν δυο βδομαδες το πηγα στην αντιπροσωπεια γιατι ξαφνικα μου ανεβασε θερμοκρασια.Τελικα το ψυγειο ηταν ραγισμενο σε δυο σημεια και δεν ειχε σταγονα μεσα.Το αλλαξα,ομως ο μηχανικος μου ειπε οτι εχει καει η φλαντζα της κεφαλης και οτι θα αρχισει να μπαινει νερο στον κινητηρα(ζημια κοντα στα 1000 ευρω)και οτι το αμαξι θα θελει συνεχεια νερο.Τελικα δεν καναμε τιποτα για αυτο και απο τοτε εχουμε κανει γυρω στα 600-700 χιλιομετρα χωρις κανενα προβλημα και χωρις να βαλουμε νερο.Χθες ομως για πρωτη φορα και ειδικα σε αμαξι το οποιο δουλευει για σχεδον μιση ωρα και συνεχιζει να κινειται,βλεπω την θερμοκρασια να πεφτει αντι να ανεβαινει και μαλιστα κατα πολυ.Θα ηθελα να μαθω τι εχει και κατα ποσο εχει δικιο ο μηχανικος.Παρακαλω απαντηστε οσο πιο γρηγορα γινεται.
-
Γεια σε ολους.Θα ηθελα τη βοηθεια σας στο προβλημα μου.Εχουμε ενα Honda Cr-v το οποιο ειναι 8 και χρονων και το μονο που του εχουμε αλλαξει ειναι αναρτησεις και λαστιχα.(κινητηριακα πιστευουμε οτι ειναι σε εξαιρετικη κατασταση).Φαινεται ομως οτι παρουσιαζεται ενα προβλημα.Πριν δυο βδομαδες το πηγα στην αντιπροσωπεια γιατι ξαφνικα μου ανεβασε θερμοκρασια.Τελικα το ψυγειο ηταν ραγισμενο σε δυο σημεια και δεν ειχε σταγονα μεσα.Το αλλαξα,ομως ο μηχανικος μου ειπε οτι εχει καει η φλαντζα της κεφαλης και οτι θα αρχισει να μπαινει νερο στον κινητηρα(ζημια κοντα στα 1000 ευρω)και οτι το αμαξι θα θελει συνεχεια νερο.Τελικα δεν καναμε τιποτα για αυτο και απο τοτε εχουμε κανει γυρω στα 600-700 χιλιομετρα χωρις κανενα προβλημα και χωρις να βαλουμε νερο.Χθες ομως για πρωτη φορα και ειδικα σε αμαξι το οποιο δουλευει για σχεδον μιση ωρα και συνεχιζει να κινειται,βλεπω την θερμοκρασια να πεφτει αντι να ανεβαινει και μαλιστα κατα πολυ.Θα ηθελα να μαθω τι εχει και κατα ποσο εχει δικιο ο μηχανικος.Παρακαλω απαντηστε οσο πιο γρηγορα γινεται.
-
Ελενξατε αν εχει νερο;Αν εχανε το νερο ειναι φυσιολογικο να πεφτει η θερμοκρασια γιατι ο αισθητηρας ειναι στον αερα.
-
Αν έχεις καμμένη φλάτζα θα υπάρχει διαρροή νερού πρός τον θάλαμο καύσης που σημαίνει ότι θα φουσκώσουν τα κολλάρα από την πίεση και θα σκάσουν ή θα υπάρχει διαρροή του νερού πρός το λάδι που σημαίνει ότι θα ανέβει η στάθμη του λαδιού στο κάρτερ και τα λάδια θα γίνουν σαπουνάδα ή θα υπάρχει διαρροή πρός την ατμόσφαιρα και θα ακούς δυνατό ξεφύσημα, ανάλογα που είναι η διαρροή από την φλάτζα.
Η θερμοκρασία που πέφτει μπορεί να είναι φυσιολογική και να προέρχεται από την κίνηση του αμαξιού, βέβαια κάπου θα σταθεροποιηθεί, πάλι ανάλογα με τους βαθμούς του θερμοστάτη, ενδέχεται μετά την αλλαγή του ψυγείου να μην είχε γίνει σωστά εξαέρωση και να δούλευε λίγο ψηλά και να επανήλθε τώρα που εξαφανίστηκαν κάποιες φυσσαλίδες που ίσως ήταν στο κύκλωμα. Μπορεί να κόλλησε ο θερμοστάτης στην ανοιχτή θέση, από την στιγμή που οι θερμοκρασίες σου δεν είναι αυτές που συνήθως έχεις θέλει ψάξιμο.
-
Εφόσον έχει όντως καεί η φλάντζα γιατί δεν την αλλάξατε; Ένας κινητήρας με καμμένη φλάντζα μπορεί να τραυματιστεί από τις ταχύτατες φθορές που προκαλούνται από το ψυκτικό μέσα στον θάλαμο καύσεις και από το λάδι που δεν προστατεύει πια τα μεταλλικά μέρη. Επίσης αν καταναλώνει ψυκτικό με γρήγορους ρυθμούς, μπορεί να καεί λόγω υπερθέρμανσης.
Φτιάξτε την φλάντζα και ότι άλλο χρειαστεί για τον επαναφέρετε σε καλή κατάσταση.
-
Ευχαριστω για τις συμβουλες σας.Ο λογος που δεν εχουμε αλλαξει ακομα την φλαντζα ειναι γιατι ο δευτερος μηχανικος στον οποιο πηγαμε μας ειπε οτι 100% δεν υπαρχει περιπτωση να εχει καει φλαντζα(ατομο το οποιο ειδικευεται σε Honda kai Mitsubishi).Εγω παντως ανησυχω και δεν ξερουμε τι να κανουμε.Μηπως υπαρχει αλλος τροπος να το ελεγξουμέ?
-
Να το χρησιμοποιείται κανονικά και να περιμένετε να δείτε τα συμπτώματα που σας περιέγραψα παραπάνω. Αν δείτε απότομη άνοδο της θερμοκρασίας νερού σταματήστε αμέσως δεξιά. Νομίζω όμως ότι δεν υπάρχει πραγματικά πρόβλημα.
Αλήθεια, όταν ανέβασε θερμοκρασία πριν αλλάξετε το ψυγείο, πόσο θερμοκρασία ανέβασε και το κυριότερο για πόση ώρα ?
-
Ο χρήστης patsaouri έγραψε:
Μηπως υπαρχει αλλος τροπος να το ελεγξουμέ?Μπορούν να ελέγξουν το λάδι (αν έχει περάσει νερό γίνεται σαν μαγιονέζα) ή και το αντιπηκτικό για υδρογονάνθρακες (καυσαέριο) με ένα κιτ παρόμοιο με το τεστ εγκυμοσύνης
Αν (η αντιπροσωπεία) δεν έχει τέτοιο σύστημα και δεν είναι προφανή άλλα συμπτώματα (βλέπε παραπάνω) μπορούν να ρωτήσουν χαρτορίχτρα.
-
Άμα έχει περάσει νερό στο λάδι συμβαίνουν 3 πράγματα.
1ον. Κατεβαίνει η στάθμη του νερού από το δοχείο διαστολής φαίνεται εύκολα.
2ον. Ανεβαίνει η στάθμη του λαδιού και φαίνεται από τον δείκτη λαδιού και από το όργανο στο ταμπλό, αν υπάρχει.
3ον. Ανοίγεται την τάππα πλήρωσης λαδιού, αν δείτε ότι υπάρχουν υπολείματα σαν τον χρώμα του βιτάμ, έχετε καμμάνη φλάτζα.Αν περάσει καυσαέριο στο νερό θα φουσκώσουν τα κολλάρα του νερού σαν μπαλόνια και θα σκάσουν, ή θα τπάρξει έντονη διαρροή μέχρι τελικού αδειάσματος του νερού ψύξης.
Αν το λάδι είναι καλό σε χρώμα και σε στάθμη, και αν το νερό είναι καλό σε χρώμα και σε στάθμη και τα κολλάρα φαίνονται εντάξει, δεν έχετε καμμένη φλάτζα.
Αν μέχρι τώρα δεν έχει πιεστεί το μοτέρ και όλα είναι καλά και το πιέσετε και παρατηρήσετε κάτι από τα ανωτέρω, τότε έχει αρπάξει η φλάτζα και σιγά-σιγά πάτε στο συνεργείο, αν δεν δείτει τίποτα δεν έχετε πρόβλημα φλάτζας.
-
Γιατί να περιμένει μέχρι να γίνει πολύ σοβαρό το πρόβλημα για να διαπιστώσει τη φλάντζα; Παράδειγμα οργανωμένου συνεργείου:
- How does one know for sure? Well there is no foolproof way of knowing what exactly has failed until the engine is disassembled. Our method is to use an exhaust gas analyzer (similar to what is used at an emission test station) to “sniff” the radiator and coolant recovery bottle for exhaust gas (hydrocarbons or HC’s) content and concentration. A cooling system should have 0 parts per million (ppm) in the cooling system. In the early stages we might detect 10-40 ppm HC’s. These usually are the cars that haven’t overheated yet because the amount is still so small. When the numbers get to 45 ppm and above it indicates a more active process going on. Beware that sometimes soon after a head gasket job a trace amount of HC’s can be detected but is no cause for alarm. Since you can’t purge or drain every single pocket/passage of the engine’s cooling system it may just be a residual amount that will dissipate.
If you don’t have the luxury of a 4 gas analyzer you can purchase an engine block leak detection kit from your local NAPA autoparts store. Part Number 700-1006 for under $50. This kit uses a fluid that changes color when it chemically reacts with coolant containing exhaust gas.*
http://www.smart-service.com/mikesCorne ... ar06.shtml
-
Το συνεργείο είναι οργανωμένο δεν αντιλέγω, αυτά που ανέφερα αν τα κοίταγε με κρύο κινητήρα, δηλαδή τα λάδια και τα νερά, τα συμπτώματα της φλάτζας φαίνονται οπτικά όπως τα περιέγραψα, δεν υπάρχει λόγος να πάει στο οργανωμένο.....Ελληνικό συνεργείο που το πιθανότερο είναι να του πούνε ότι έχει καμμένη φλάτζα και ας μην έχει πρόβλημα. Όλοι μας ξέρουμε τι γίνεται στα περισσότερα οργανωμένα.... Ελληνικά συνεργεία, και με ποιές διαδικασίες βγαίνει το πόρισμα.
-
AN έχει καεί η φλάντζα θα παρατηρήσεις τα εξής:
- Αρρυθμία του κινητήρα στις κρύες εκκινήσεις για λίγα δευτερόλεπτα. Μόλις όμως ζεσταθεί θα ακούγεται σαν να μην έχει πάθει τίποτα. Πρακτικά το μοτέρ σου θα κάνει λες και το έχεις βουτήξει όλο στο νερό.
- Ανάλογα της διαρροής θα δείς ατμό από την εξάτμιση και μπορείς να δείς και σημάδι στο έδαφος αν η εξάτμιση έχει φορά προς τα κάτω.
- Και το πιο απλό: Τσέκαρε το δείκτη του λαδιού, μπορείς να δείς φυσαλίδες επάνω του. Οι φυσαλίδες αυτές είναι από το παραφλού.
ΠΡΟΣΟΧΗ, ακόμα και με μικρή διαρροή της φλάντζας, μπορεί να μην λασπώσουν τα λάδια, αλλά σίγουρα θα βλέπεις τα 1 και 2. Εγώ έκαψα φλάντζα στη Σουηδία και το έφερα πίσω στην Ελλάδα (το κόστος επισκευής ήταν ασύμφορο) απλά συμπληρώνοντας 100ml νερό ανά 1000κμ!
Α! Και 1000 ευρώ για φλάντζα εμένα μου φαίνονται απλά πολλά! Με τόσα έκανα γενικό ρεκτιφιέ του μοτερ και άλλαξα και πολλά περιφερειακά που είχαν παλιώσει. Βρες άλλο συνεργείο άν όντως την έχεις κάψει.
-
citastak τελικά το έφερες οδικά, μπράβο παλικάρι μου, το τόλμησες όπως σου το είχαμε προτείνει. Ωραίος.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
citastak τελικά το έφερες οδικά, μπράβο παλικάρι μου, το τόλμησες όπως σου το είχαμε προτείνει. Ωραίος.Δεν γινόταν αλλιώς... Ζηταγαν πολλά λεφτά πάνω για να το φτιάξουν ρε συ....
-
Ωραίος, ο τολμών νικά.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ωραίος, ο τολμών νικά.(Mπάάά΄,, έμεινα από δυναμό, τρόμπα υψηλής και κάτι άλλα ψιλά και μπήκα στο πλοίο σπρώχνοντας. Εμεινα ευτυχώς στην Ανκόνα και στη Γερμανία.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Ωραίος, ο τολμών νικά.
(Mπάάά΄,, έμεινα από δυναμό, τρόμπα υψηλής και κάτι άλλα ψιλά και μπήκα στο πλοίο σπρώχνοντας. Εμεινα ευτυχώς στην Ανκόνα και στη Γερμανία.
Στοιχειωμένο είναι;
-
Οχι, δεν ηθελε με τιποτα να γυρισει στην Ελλαδα. Για ευνοητους λογους.
-
Τέλος καλό, όλα καλά.
Προβλημα Θερμοκρασιας σε Honda Cr-v(Μαλλον Σοβαρο)