Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πολλαπλή εισαγωγής
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πολλαπλή εισαγωγής
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    89
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      everville last edited by

      Την εβδομάδα που μας πέρασε είχα πάει την Corolla (μον. 02) για service στα 75.000 km.

      Μόλις τελείωσε το service οι μηχανικοί με ενημέρωσαν ότι η πολλαπλή εισαγωγής είχε ραγίσει / σπάσει και γενικά ειναι στα τελευταία της. Χωρίς να προλάβω να ρωτήσω τίποτα με καθησύχασαν ότι θα αλλαχτεί αμέσως από αυτούς χωρίς χρέωση, γιατί ειναι μέσα στην εγγύηση (ευτυχώς γιατί την εγγύση την είχα ξεχάσει). Αυτές τις μέρες θα ξαναπάω για την αλλαγή.

      (Το παραπάνω έλυσε και την απορία μου για ένα 'παράξενο' θόρυβο που άκουγα μεταξύ 2000 - 2500 στροφών μάλλον τον τελευταίο(?) μήνα)

      Η απορία μου είναι η εξής:
      Επειδή τελικά τις τελευταίες εβδομάδες κυκλοφορούσα με χαλασμένη πολλαπλή εισαγωγής τι επιπτώσεις είχα / έχω ? Μειωμένη απόδοση ? (αυτό δεν με πολυπειράζει) ή τίποτα άλλο χειρότερο?

      BTW. Ο μηχανικός (σε σχετική μου έρώτηση) με πληροφόρησε ότι είναι γνωστή περίπτωση, ότι έχει εμφανιστεί και σε άλλους σε λιγότερα km και από την 'μαμά εργοστάσιο' έχουν βγει ελλατωματικές ( ). Έχει κανείς ακούσει ή έχει εμπειρία από κάτι ανάλογο ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        everville last edited by

        Την εβδομάδα που μας πέρασε είχα πάει την Corolla (μον. 02) για service στα 75.000 km.

        Μόλις τελείωσε το service οι μηχανικοί με ενημέρωσαν ότι η πολλαπλή εισαγωγής είχε ραγίσει / σπάσει και γενικά ειναι στα τελευταία της. Χωρίς να προλάβω να ρωτήσω τίποτα με καθησύχασαν ότι θα αλλαχτεί αμέσως από αυτούς χωρίς χρέωση, γιατί ειναι μέσα στην εγγύηση (ευτυχώς γιατί την εγγύση την είχα ξεχάσει). Αυτές τις μέρες θα ξαναπάω για την αλλαγή.

        (Το παραπάνω έλυσε και την απορία μου για ένα 'παράξενο' θόρυβο που άκουγα μεταξύ 2000 - 2500 στροφών μάλλον τον τελευταίο(?) μήνα)

        Η απορία μου είναι η εξής:
        Επειδή τελικά τις τελευταίες εβδομάδες κυκλοφορούσα με χαλασμένη πολλαπλή εισαγωγής τι επιπτώσεις είχα / έχω ? Μειωμένη απόδοση ? (αυτό δεν με πολυπειράζει) ή τίποτα άλλο χειρότερο?

        BTW. Ο μηχανικός (σε σχετική μου έρώτηση) με πληροφόρησε ότι είναι γνωστή περίπτωση, ότι έχει εμφανιστεί και σε άλλους σε λιγότερα km και από την 'μαμά εργοστάσιο' έχουν βγει ελλατωματικές ( ). Έχει κανείς ακούσει ή έχει εμπειρία από κάτι ανάλογο ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          everville last edited by

          Την εβδομάδα που μας πέρασε είχα πάει την Corolla (μον. 02) για service στα 75.000 km.

          Μόλις τελείωσε το service οι μηχανικοί με ενημέρωσαν ότι η πολλαπλή εισαγωγής είχε ραγίσει / σπάσει και γενικά ειναι στα τελευταία της. Χωρίς να προλάβω να ρωτήσω τίποτα με καθησύχασαν ότι θα αλλαχτεί αμέσως από αυτούς χωρίς χρέωση, γιατί ειναι μέσα στην εγγύηση (ευτυχώς γιατί την εγγύση την είχα ξεχάσει). Αυτές τις μέρες θα ξαναπάω για την αλλαγή.

          (Το παραπάνω έλυσε και την απορία μου για ένα 'παράξενο' θόρυβο που άκουγα μεταξύ 2000 - 2500 στροφών μάλλον τον τελευταίο(?) μήνα)

          Η απορία μου είναι η εξής:
          Επειδή τελικά τις τελευταίες εβδομάδες κυκλοφορούσα με χαλασμένη πολλαπλή εισαγωγής τι επιπτώσεις είχα / έχω ? Μειωμένη απόδοση ? (αυτό δεν με πολυπειράζει) ή τίποτα άλλο χειρότερο?

          BTW. Ο μηχανικός (σε σχετική μου έρώτηση) με πληροφόρησε ότι είναι γνωστή περίπτωση, ότι έχει εμφανιστεί και σε άλλους σε λιγότερα km και από την 'μαμά εργοστάσιο' έχουν βγει ελλατωματικές ( ). Έχει κανείς ακούσει ή έχει εμπειρία από κάτι ανάλογο ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            silencer51 last edited by

            Δεν ειναι κάτι σπάνιο νομίζω.

            Προφανώς πρόκειται για ελλατωματική παρτίδα του ανταλλακτικού...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Συνηθως η εξαγωγης εμφανιζει προβλημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                swift-b-p-m last edited by

                Ο συγκεκριμένος κινητήρας των Κορόλα 'πονάει' σε αυτό το σημείο...

                Η πολλαπλή εισαγωγής του είναι από πλαστικό(έμπνευση που την είχαν οι Ιάπωνες!)...Πέρα από αυτό όμως πρόκειται για ένα πολύ αξιόπιστο και δυνατό μοτέρ!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
                  Ο συγκεκριμένος κινητήρας των Κορόλα 'πονάει' σε αυτό το σημείο...

                  Η πολλαπλή εισαγωγής του είναι από πλαστικό(έμπνευση που την είχαν οι Ιάπωνες!)...Πέρα από αυτό όμως πρόκειται για ένα πολύ αξιόπιστο και δυνατό μοτέρ!

                  Πολλα μοτερ φορανε πλαστικη εισαγωγη χωρις να σπανε,μαλλον ελαττωματική παρτιδα ηταν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr