-
Την εβδομάδα που μας πέρασε είχα πάει την Corolla (μον. 02) για service στα 75.000 km.
Μόλις τελείωσε το service οι μηχανικοί με ενημέρωσαν ότι η πολλαπλή εισαγωγής είχε ραγίσει / σπάσει και γενικά ειναι στα τελευταία της. Χωρίς να προλάβω να ρωτήσω τίποτα με καθησύχασαν ότι θα αλλαχτεί αμέσως από αυτούς χωρίς χρέωση, γιατί ειναι μέσα στην εγγύηση (ευτυχώς γιατί την εγγύση την είχα ξεχάσει). Αυτές τις μέρες θα ξαναπάω για την αλλαγή.
(Το παραπάνω έλυσε και την απορία μου για ένα 'παράξενο' θόρυβο που άκουγα μεταξύ 2000 - 2500 στροφών μάλλον τον τελευταίο(?) μήνα)
Η απορία μου είναι η εξής:
Επειδή τελικά τις τελευταίες εβδομάδες κυκλοφορούσα με χαλασμένη πολλαπλή εισαγωγής τι επιπτώσεις είχα / έχω ? Μειωμένη απόδοση ? (αυτό δεν με πολυπειράζει) ή τίποτα άλλο χειρότερο?BTW. Ο μηχανικός (σε σχετική μου έρώτηση) με πληροφόρησε ότι είναι γνωστή περίπτωση, ότι έχει εμφανιστεί και σε άλλους σε λιγότερα km και από την 'μαμά εργοστάσιο' έχουν βγει ελλατωματικές ( ). Έχει κανείς ακούσει ή έχει εμπειρία από κάτι ανάλογο ?
-
Την εβδομάδα που μας πέρασε είχα πάει την Corolla (μον. 02) για service στα 75.000 km.
Μόλις τελείωσε το service οι μηχανικοί με ενημέρωσαν ότι η πολλαπλή εισαγωγής είχε ραγίσει / σπάσει και γενικά ειναι στα τελευταία της. Χωρίς να προλάβω να ρωτήσω τίποτα με καθησύχασαν ότι θα αλλαχτεί αμέσως από αυτούς χωρίς χρέωση, γιατί ειναι μέσα στην εγγύηση (ευτυχώς γιατί την εγγύση την είχα ξεχάσει). Αυτές τις μέρες θα ξαναπάω για την αλλαγή.
(Το παραπάνω έλυσε και την απορία μου για ένα 'παράξενο' θόρυβο που άκουγα μεταξύ 2000 - 2500 στροφών μάλλον τον τελευταίο(?) μήνα)
Η απορία μου είναι η εξής:
Επειδή τελικά τις τελευταίες εβδομάδες κυκλοφορούσα με χαλασμένη πολλαπλή εισαγωγής τι επιπτώσεις είχα / έχω ? Μειωμένη απόδοση ? (αυτό δεν με πολυπειράζει) ή τίποτα άλλο χειρότερο?BTW. Ο μηχανικός (σε σχετική μου έρώτηση) με πληροφόρησε ότι είναι γνωστή περίπτωση, ότι έχει εμφανιστεί και σε άλλους σε λιγότερα km και από την 'μαμά εργοστάσιο' έχουν βγει ελλατωματικές ( ). Έχει κανείς ακούσει ή έχει εμπειρία από κάτι ανάλογο ?
-
Την εβδομάδα που μας πέρασε είχα πάει την Corolla (μον. 02) για service στα 75.000 km.
Μόλις τελείωσε το service οι μηχανικοί με ενημέρωσαν ότι η πολλαπλή εισαγωγής είχε ραγίσει / σπάσει και γενικά ειναι στα τελευταία της. Χωρίς να προλάβω να ρωτήσω τίποτα με καθησύχασαν ότι θα αλλαχτεί αμέσως από αυτούς χωρίς χρέωση, γιατί ειναι μέσα στην εγγύηση (ευτυχώς γιατί την εγγύση την είχα ξεχάσει). Αυτές τις μέρες θα ξαναπάω για την αλλαγή.
(Το παραπάνω έλυσε και την απορία μου για ένα 'παράξενο' θόρυβο που άκουγα μεταξύ 2000 - 2500 στροφών μάλλον τον τελευταίο(?) μήνα)
Η απορία μου είναι η εξής:
Επειδή τελικά τις τελευταίες εβδομάδες κυκλοφορούσα με χαλασμένη πολλαπλή εισαγωγής τι επιπτώσεις είχα / έχω ? Μειωμένη απόδοση ? (αυτό δεν με πολυπειράζει) ή τίποτα άλλο χειρότερο?BTW. Ο μηχανικός (σε σχετική μου έρώτηση) με πληροφόρησε ότι είναι γνωστή περίπτωση, ότι έχει εμφανιστεί και σε άλλους σε λιγότερα km και από την 'μαμά εργοστάσιο' έχουν βγει ελλατωματικές ( ). Έχει κανείς ακούσει ή έχει εμπειρία από κάτι ανάλογο ?
-
Δεν ειναι κάτι σπάνιο νομίζω.
Προφανώς πρόκειται για ελλατωματική παρτίδα του ανταλλακτικού...
-
Συνηθως η εξαγωγης εμφανιζει προβλημα.
-
Ο συγκεκριμένος κινητήρας των Κορόλα 'πονάει' σε αυτό το σημείο...
Η πολλαπλή εισαγωγής του είναι από πλαστικό(έμπνευση που την είχαν οι Ιάπωνες!)...Πέρα από αυτό όμως πρόκειται για ένα πολύ αξιόπιστο και δυνατό μοτέρ!
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Ο συγκεκριμένος κινητήρας των Κορόλα 'πονάει' σε αυτό το σημείο...Η πολλαπλή εισαγωγής του είναι από πλαστικό(έμπνευση που την είχαν οι Ιάπωνες!)...Πέρα από αυτό όμως πρόκειται για ένα πολύ αξιόπιστο και δυνατό μοτέρ!
Πολλα μοτερ φορανε πλαστικη εισαγωγη χωρις να σπανε,μαλλον ελαττωματική παρτιδα ηταν.
Πολλαπλή εισαγωγής