-
Εγω γιατι τα δηλωνω?
Η λογιστρια βεβαια τα κανονιζει(και αυτη μου ειχε πει να τα βαζουμε στην δηλωση) αυτα αλλα εδω και τρια χρονια περιπου τα δηλωνω -
Με τι πινακίδες τα δηλώνεις; με τις Ι.Ο.; Μάλλον πρέπει να αλλάξεις λογίστρια!!!!
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Με τι πινακίδες τα δηλώνεις; με τις Ι.Ο.; Μάλλον πρέπει να αλλάξεις λογίστρια!!!!Ναι εχει παρει τις καταθεσεις απο τις πινακιδες που ειχα κανει στην εφορεια και στην δηλωση τα βαζει με τα νουμερα ι.ο.
Μεχρι να την αλλαξω θα με εχει σκισει η εφορεια εξι αυτοκινητα στο συνολο θα μου πει τι κανεις εκει?
-
τα οχηματα με ιστορικες πινακιδες μονο, φυσικα και δεν δηλωνονται
τα οχηματα με πινακιδες υπουργειου, κατατεθημενες στην δου για προσωρινη ακινησια ομως, δηλωνονται κανονικα και επισυναπτουμε στην δηλωση μας και φωτοτυπια της ακινησιας καθε χρονο -
Α τοτε ειμε οκ
Εμενα ειναι κατατεθημενες για ακινησια ολα λογο ανακατασκευης αλλο κι αυτο παλι δηλωνεις βλαβη στην εφορεια ή ανακατασκευη και κυκλοφορουν στον δρομο
Τι νομους εχουμε ρε φουστη μου....... -
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Μεχρι να την αλλαξω θα με εχει σκισει η εφορεια εξι αυτοκινητα στο συνολο θα μου πει τι κανεις εκει?Δεδομένου ότι η ιδιοκτησία και χρήση αυτοκινήτου δεν αποτελεί τεκμήριο δεν σου κάνει τίποτα η εφορία όσα και να έχεις. Δηλωνονται μόνο για ... μελλοντικό σκίσιμο και για την περίπτωση όσων έχουν εργοστασιακή τιμή πάνω από 50.000 ευρώ
-
Νομίζω όμως ότι κακώς τα δηλώνεις με τις Ι.Ο. Η εφορία δεν τις ξέρει αυτές τις πινακίδες. Τα αυτοκίνητα τα γνωρίζει μόνο με τις πινακίδες του υπουργείου που υπάρχουν κατατεθειμένες εκεί
-
Δεν εννοω λογο τεκμηριου αλλα λογο συντηρησης και ποθεν εσχες ....
Απο λογιστικα δεν εχω ιδεα οτι μου λενε κανω....... -
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Νομίζω όμως ότι κακώς τα δηλώνεις με τις Ι.Ο. Η εφορία δεν τις ξέρει αυτές τις πινακίδες. Τα αυτοκίνητα τα γνωρίζει μόνο με τις πινακίδες του υπουργείου που υπάρχουν κατατεθειμένες εκεί+100000.
Για την εφορία υπάρχουνη μόνο οι πινακίδες υπουργείου. Απλό.
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Νομίζω όμως ότι κακώς τα δηλώνεις με τις Ι.Ο. Η εφορία δεν τις ξέρει αυτές τις πινακίδες. Τα αυτοκίνητα τα γνωρίζει μόνο με τις πινακίδες του υπουργείου που υπάρχουν κατατεθειμένες εκεί
+100000.
Για την εφορία υπάρχουν μόνο οι πινακίδες υπουργείου. Απλό.
Συμφωνώ και θα πρέπει να συνεχίσουν να υπάρχουν μόνο αυτές...
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Δεν εννοω λογο τεκμηριου αλλα λογο συντηρησης και ποθεν εσχες ....
Απο λογιστικα δεν εχω ιδεα οτι μου λενε κανω.......Μην σε απασχολεί το τεκμήριο που αφορά το πόθεν έσχες μελλοντικών αναλώσεων κεφαλαίου δεδομένου ότι θα δηλώνεις 0 μήνες χρήσης
-
Χτές πήρα ένα αυτοκίνητο που είχε 'ξυσμένο' τον αριθμό πλαισίου. Αν και μάλλον δεν πάει για ανακατασκευή, γιατί είναι σε χειρότερη κατάσταση απ ότι υπολόγιζα, για΄λόγους εγκυκλοπαιδικούς περισσότερο ρωτάω, θα μπορούσε να ΄πάρει πινακίδες ιστορικού;
-
Μία ακόμη, ελπίζω ΄όχι αναπάντηση ερώτηση.
Σκέφτομαι να εισάγω από τη Βρετανία ένα αυτοκίνητο του 1990. Η Βρετανία είναι η μόνη λύση γιατ'ι το αυτοκίνητο έβγαινε μ΄'ονο δεξιοτίμονο και εισήχθη μόνο εκεί. Ερώτηση: Αρκεί η έγκριση τύπου σε μια ευρωπαϊκή χώρα ή πρέπει να βγει 'εθνική' έγκριση τύπου;
-
http://www.hlc.gr/uploads/images/1239079516.jpg
Τί γνώμη έχετε για αυτό (απο το Mountain Classic rally) ???
Κυκλοφορεί κανονικά έτσι στο δρόμο... -
Τι να πούμε; κάτι τέτοιοι θα μας πάρουν στο λαιμό τους όλους.....
Εν τω μεταξύ οι ερωτήσεις του baltsiotis παραμενουν αναπάντητες! Χάσαμε και τον Μονοφάρο που τα ήξερε κάτι τέτοια...
-
' H ΕΟΟΕ εχει βγαλει σε δικο μου ανθρωπο, σε αυτοκινητο του 84, πινακιδες
για την κατασταση του καλυτερα να μην κουβεντιασουμε.......και για να προλαβω αντιδρασεις......οχι δεν εβγαινε πριν το 82 το συγκεκριμενο αυτοκινητο!!!
KP61
4TF N3 DriverΔημοσιεύσεις: 2525
Εγγραφή: 22/04/03 12:32
Προσωπικό μήνυμα 'Εγώ έχω πάθει την εξής νίλα: Πέρυσι αγόρασα ένα RX7 με άδεια 1984. Το αυτοκίνητο ήταν εμφανώς παραεισαγωγή από γερμανία με αρχική χώρα το Βέλγιο. Ψάχνω απ το διαδίκτυο τους αριθμούς πλαισίου και ήταν on line μόνο τα αμερικάνικα parts catalogs. Στα μάζντα τουλάχιστον, αλλά φαντάζομαι και σε άλλες μάρκες, την εποχή εκείνη οι αριθμοί πλαισίου ήταν διαφορετικοί από την ευρώπη στην Αμερική, όχι αυτό που λένε chassis prefix, αλλά από που άρχισαν να μετράνε. π.χ. στο μάζντα RX4 είχες LA23S παντού, αλλά οι ΗΠΑ άρχιζαν από 100000, η Ευρώπη από 150000. Άρα μπορούσες να καταλάβεις από ποια αγορά ήταν (με κάποια διαφοροποίηση επίσης μεταξύ LHD-RHD). Κοιτάω εγώ τον Αμερικάνικο κατάλογο και βλέπω κατασκευή Μάιος 1982, γιατί οι αριθμοί συμφωνούσαν μτην πιθανολογούμενη ημερομηνία κατασκευής, δεν υπήρχε δηλαδή η διαφορά που εντοπιζόταν στα παλαιότερα, ειναι αλήθεια, μοντέλα. Όταν πήγα να βγάλω κάρτα στη Φιλπα, ευτυχώς αυ΄το είναι με συμβατικές πινακίδες, δηλώνω Μαίος 1982. Πριν τα Χριστούγεννα πάω στη μαζντα να αγοράσω ανταλλακτικά, οπότε κάθε φορά πάιρνω και ένα Parts catalog για φωτοτύπηση. Κοιτάω τους αριθμούς εκεί και βλέπω ότι ΄μέχρι τον Μάιο του 1983 δεν έχει φτάσει ο δικός μου αριθμός. Η σελίδα ήταν σκισμένη για τους επόμενους μήνες. Πιθανολογώ, σύμφωνα με την μηνιαία παραγωγή, ότι το αμάξι είναι Σεπτέμβριος του 1983, αλλά υπάρχει και μια μικρή περίπτωση να είναι αρχή του 1984, αν η παραγωγη αυξήθηκε τους μήνες που λείπουν. Την άλλη βδομάδα ελπίζω να βρω λύση αφού θα δω τον άλλο κατάλογο που έχουν, ελπίζοντας ότι δεν θα λείπει η σελίδα. Αυτά για το τι μπορεί να πάθει κανείς χωρίς δόλο.
άσε και τα 20, νομίζω, ευρώ για να αλλάξει η κάρτα Φιβα. -
Καλησπερα σε ολα τα παιδια του φορουμ!Με λενε αντρεα ειμαι 20 χρονων και εχω εδω και ενα χρονο στην κατοχη μου ενα toyota corolla ke70 dx liftback η αλλιως te71 liftback!Πριν λιγους μηνες ενας περασε ενα στιοπ με τρακαρε και μ κατεστρεψε πορτα συνοδηγου και μισο πισω φτερο!ξενερωσα και οηρα την αποφαση να τ πεταξω πριν λιγο καιρο αλλαξα γνωμη και ειπα να τ φτιαξω!οσοι τ χουν δει μου χουν πει οτι ειναι πολυ σπανιο αυτοκινητο σκεφτειτε οτι ανταλλακτικα δεν βρισκω ουτε στο e-bay!αν τελικα γινει αυτο που θελω μπορω ν αβγαλω πινακιδες ιστορικου-ιστορικου αγωνιστικου,εοοε???τ αμαξι ειναι τ 1982 εχει αλλαγμενο μοτερ της toyota βεβαια αλλαγμενες ζαντες εξατμηση και bucket καθισματα και σκεφτομαι να τ βαλω και roll-bar μεσα!τι μπορω να κανω γιαυτη την περιπτωση?τ αμαξι ετσι κιαλλιως δεν θα τ κυκλοφορω κανονικα γιατι δεν θελω να προκαλω την τυχη μ και να ξανατρακαρω!θελω να τ βγαζω αρεα και που και ν το πηγαινω σε καμια πιστα για drift!ευχαριστω για τον χρονο σας!
-
οχι, δυστηχως δεν μπορεις να βγαλεις πινακιδες ιστορικου αυτοκινητου!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
mercedes 126 88 μοντ. 300se με εοοε πινακιδεςH Κλάση 1 της FIVA δεν είναι τα 20 χρόνια ?
Τοτε γιατί όχι, έχει κλεισει 20ετία και συγκεκριμένα η σειρά W126 την θεωρώ πολυ 'κλασσική' -
μπορεις να μ εξηγησεις το γιατι?η τι πρεπει να κανω για να βγαλω τετοιες πινακιδες?
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες