-
To εν λόγω αυτοκίνητο:
και το απίστευτο έγγραφο, που έχει υπογραφή και δεν αναφέρεται σε συγκεκριμένο όχημα (με αριθμό κυκλοφορίας)¨
-
Κακώς σβήσατε την πινακίδα,αγαπητέ Λάμπρο.
-
Θα την ανεβάσω μόλις φωτογραφήσω σωστά το έγγραφο, γιατί πρόσεξα ότι έχει και υπογραφή.
-
Καλά, το έγγραφο λέει πως 'επιτρέπεται η στάθμευση του παρόντος οχήματος' δεν λέει οτι επιτρέπεται η στάθμευση όπου του κ@υλώσει !!!
Είπαμε εμείς πως δεν επιτρέπεται να το σταθμεύει ?Πλάκα πλάκα το έγγραφο μου μοιάζει μούφα ...
-
Ο χρήστης stubos έγραψε:
Καλά, το έγγραφο λέει πως 'επιτρέπεται η στάθμευση του παρόντος οχήματος' δεν λέει οτι επιτρέπεται η στάθμευση όπου του κ@υλώσει !!!
Είπαμε εμείς πως δεν επιτρέπεται να το σταθμεύει ?Πλάκα πλάκα το έγγραφο μου μοιάζει μούφα ...
Σε πεζοδρομιο δεν το εχει ανεβασει;Ακομα και να εχει αδεια να παρκαρει δεν νομιζω να του επιτρεπεται να παρκαρει σε πεζοδρομιο.
-
Ο χρήστης baltsiotis έγραψε:
Θα την ανεβάσω μόλις φωτογραφήσω σωστά το έγγραφο, γιατί πρόσεξα ότι έχει και υπογραφή.αν διαβάζω καλά (με την βοήθεια φακού ) γράφει Χ, Γαλανός.
-
-Όχι, είναι σε θέση παρκαρίσματος. Την άλλη βδομάδα θα ξαναπεράσω.
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Κακώς σβήσατε την πινακίδα,αγαπητέ Λάμπρο.Ασε μην βρει ο ανθρωπος κανα μπελα για δημοσιευση προσωπικων δεδομενων!
Μπορει στο κατω κατω αυτος με την BMW να εχει ειδοιπησει την ΕοΦιλπα οτι την ταδε του μηνα θα ειμαι εκει και να ειναι νομιμος (λεω εγω τωρα ).Καλα κανει ο Λαμπρος και την δημοσιευει αλλα χωρις πληρη στοιχεια μπορει να τον κατηγορησουν για συκοφαντικη δυσφημιση. Εχω αδικο? Κανας δικηγορος να μας πει την γνωμη του?
-
δηλαδή άμα βρεθούμε μερικοί νοματαίοι μπροστά από το αυτοκίνητο και το σχολιάζουμε, μπορεί ο ιδιοκτήτης να μας κάνει μύνηση για 'συκοφαντική δυσφήμιση'; (τι όρος και αυτός...και τι κλισέ...)
χαλαρώστε. σε δημόσιο φόρουμ είμαστε. το αυτοκίνητο ο ιδιοκτήτης του δεν το έκρυψε. το μόστραρε πρώτη μούρη σε ευάερη θέση και σε κοινή θέα, στο κέντρο της πρωτεύουσας. τι πρέπει να κάνουμε πως δεν τον είδαμε; ας πρόσεχε.συμφωνώ με το stubo. μεγάλη παπάτζα φαίνεται η εκτύπωση σε Α4 μπροστά
λέω να πάω να φτιάξω καμιά δεκαριά. μερικές με υπογραφή Χ. Γαλανός και μερικές Σπ. Α. Ζωκλαμπάνιας. Θέλει κανείς;
(εγώ με το δεύτερο όνομα θα κρατήσω... ) -
Ο χρήστης Great8 έγραψε:
δηλαδή άμα βρεθούμε μερικοί νοματαίοι μπροστά από το αυτοκίνητο και το σχολιάζουμε, μπορεί ο ιδιοκτήτης να μας κάνει μύνηση για 'συκοφαντική δυσφήμιση'; (τι όρος και αυτός...και τι κλισέ...)
χαλαρώστε. σε δημόσιο φόρουμ είμαστε. το αυτοκίνητο ο ιδιοκτήτης του δεν το έκρυψε. το μόστραρε πρώτη μούρη σε ευάερη θέση και σε κοινή θέα, στο κέντρο της πρωτεύουσας. τι πρέπει να κάνουμε πως δεν τον είδαμε; ας πρόσεχε.συμφωνώ με το stubo. μεγάλη παπάτζα φαίνεται η εκτύπωση σε Α4 μπροστά
λέω να πάω να φτιάξω καμιά δεκαριά. μερικές με υπογραφή Χ. Γαλανός και μερικές Σπ. Α. Ζωκλαμπάνιας. Θέλει κανείς;
(εγώ με το δεύτερο όνομα θα κρατήσω... )Εγώ θέλω με υπογραφή Γ.Α.Π. και πλαστικοποίηση (για να μην μουσκεύει).
-
Για ΓΑΠ δε θα στο συμβουλευα , το αμάξι θα φάει ή πολύ τούβλο ή πολύ φτύσιμο.....
-
Αγαπητοι φιλοι,
Βλεπω πολυ ζεστα το θεμα, να παντρευτω ενα παλαιο αυτοκινητο και θα ηθελα τις γνωσεις σας.
Εχω βρει 2 αυτοκινητα που μου αρεσουν τα οποια και τα δυο εχουν πινακιδες , το ενα ΕΟΟΕ και το αλλο ΕΛΠΑ.
Διαβασα καπου οτι οσες αντικες εχουν αδεια-χαρτια εοοε, εχουν προβλημα, ειναι αυτο σωστο ?
Πως διασφαλιζεις την κατοχη μιας αντικας ? (χαρτια κλπ)
Στην μια αντικα που εχω βρει, ο παλιος ιδιοκτητης που ειχε το αμαξι στο ονομα του, χρωσταει πολλα τελη κυκλοφοριας, και το αμαξι δεν μπορει χωρις μεγαλο κοστος, να ξαναπαρει κανονικες πινακιδες.
(εχουν κατατεθει οι νομιμες πινακιδες στην εφορια - αλλά τα χρεη υπαρχουν-παρα ταυτα εχει πινακιδες ΕΟΟΕ)
Ομως ερωτω,
Πως πουληθηκε το αμαξι σε ενα συλλεκτη, χωρις να μεταβιβαστει και η κανονικη αδεια κυκλοφοριας ?
Υπαρχει περιπτωση, ο παλιος ιδιοκτητης , να πληρωσει τα τελη, και να μου ζηταει (νομικως) πισω το αυτοκινητο ?
Μπορω να μεταφερω ενα αμμαξι απο πχ την εοοε στην επλα ή την φιλπα ?Κοστος συντηρησης.
τι θα πληρωνω αν εχω πινακιδες
ελπα ?
φιλπα ?
εοοε ?Σας ευχαριστω πολυ.
Γιωργος
-
και προς αποφυγη 'κακων σκεψεων¨'
εχω 4 ιχ, και 3 μοτο για την καθημερινη μου χρηση.Ο λογος μιας τετοιας αγορας ειναι οτι γουσταρω να εχω ενα all time classic αυτοκινητο, για να πηγαινω βολτες τα ΣΚ
για να το εχω σε κατασταση βιτρινας, για να το δωσω με χαρα μετα απο χρονια στα παιδια μου, για να γνωρισω κοσμο
με την ιδια ¨βλαμαρα¨' με εμενα, και για να κανω εκδρομες με τυπους που διαθετουν και αυτοι τετοιες αντικες.ευχαριστω και παλι
-
1ον) Από αυτό που ο ιδιοκτήτης χρωστάει τέλη φύγε μακριά. Εκτός και αν αναλάβεις να τα πληρώσεις και να κάνεις μεταβίβαση.
2ον) Κακά τα ψέματα μόνο με μεταβίβαση κατοχυρώνεσαι ότι το αυτοκίνητο είναι δικό σου.
Αλλιώς βολεύεσαι καλή τη πίστη με την υπεύθυνη δήλωση, που δεν έχει καμία νομική ισχύ, και ελπίζεις να μην το θέλει αργότερα ο ιδιοκτήτης πίσω.
Νομίζω ότι μπορείς να υπογράψεις και κάποιο ιδιωτικό συμφωνητικό.
-
Συμφωνω με τον Corsaro.
Παρ ολα αυτα αν θες να το παρεις ή αν βρεις τροπο να διασφαλιστεις ιδου μερικες απαντησεις:
- Ναι μπορεις να μεταφερεις Εοοε σε Εοφιλπα (και υποθετω και σε Ελπα). Απλα κανεις νεα αιτηση φτου κι απ την αρχη.
- Η καρτα Fiva κοστιζει 60 ευρω και ισχυει για 10 ετη και οι πινακιδες 100 και σιχυουν οσο εχεις το αμαξι στο ονομα σου. Η διαδικασια εκδοσης κραταει ενα με εναμιση μηνα εφοσον εχεις συμπληρωσει σωστα την αιτηση και δεν εχει 'προβληματα' το αυτοκινητο (αμφιβολιες για τον αριθμο πλαισιου, λαθη στα νουμερα μηχανης, καγκουριες διαφορες....)
- Αιτηση για Καρτα και πινακιδες μπορεις να κανεις μεσω οποιασηποτε λεσχη της Εοφιλπα. Εμεις στο ΣΙΣΑ το κανουμε μονο για μελη μας = Εγγραφη 60 ευρω (πληρωνεις μια φορα και τερμα) = ετησια συνδρομη 60 (πληρωνεις καθε Φεβρουαριο). Απο κει και περα δικαιουσαι την ομαδικη ασφαλεια με 50 ευρω τον χρονο. Δεν γνωριζω τι ζητανε οι αλλες λεσχες.
- Για να μην αναλωθουμε σε απαντημενες ερωτησεις να υπενθυμισω οτι συμφωνα με τον νο κωδικα της Fiva καρτα παιρνουν σχεδον ολα τα παλια αυτοκινητα απο 30 ετων και ανω (ακομα και με μεταροπες) αρκει να υπαρχει σωστη καταγραφη και τεκμηριωση των μετατροπων. Απλα αλλαζει η βαθμολογια της αξιολογησης (απο Α1 εως Ε4).
Δεν μας ειπες τι αμαξια σε εδιαφερουν?
-
Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις.
Απλα δεν καταλαβα, οι πινακιδες/αδεια της ΕΟΟΕ, ειναι 'νομιμη' ?
Βασικα, μ αρεσουν ολα εκεινα που αρεσουν στους περισσοτερους απ εμας, ομως η λογικη με οδηγει
σε αλλα αυτοκινητα/αντικες.πχ
triumf - spitfire .... ομως και καμπριο εχω, και δυστυχως ειναι ακριβο αμαξι και δεν εχει τα κομφορ που ζηταω
porsche 911/ .... ομως, λογω του οτι εχω πορσε και γνωριζω τι παει να πει κοστος συντηρισης , δεν δεν δεν
ΑΡΑ ΚΟΙΤΑΩ ΤΑ
ΒΜW , 7αρα ή 6αρα Ε23, 79-80, αμαξι που διαθετει ολα τα καλουδια (a/c, injection) .....
mercedes του 80, με a/c ...Βασικα, ζηταω αντικα που να μπορω να την επισκευαζω και να υπαρχουν αντ/κα και τεχνικοι
-
Όσον αφορά τα απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας έχω την εντύπωση πώς το χρέος δεν ακολουθεί το αυτοκίνητο αλλά τον ιδιοκτήτη. Εάν δηλαδή πληρωθούν τα τέλη της τρέχουσας χρονιάς και γίνει η μεταβίβαση στο όνομά σου δεν σε απασχολεί εάν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης χρωστάει τέλη. Το λέω με επιφύλαξη, νομίζω ότι το είχαμε συζητήσει παλιότερα το θέμα.
Τώρα για τις πινακίδες ΕΟΟΕ υπάρχει η άποψη ότι εκδίδονται παράνομα και η άποψη ότι εκδίδονται νόμιμα. Επειδή στο παρελθόν υπήρξε μεγάλη συζήτηση-'διένεξη' για το θέμα αυτό ας μην το ξανανοίξουμε. Κάνε ότι νομίζεις!
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Όσον αφορά τα απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας έχω την εντύπωση πώς το χρέος δεν ακολουθεί το αυτοκίνητο αλλά τον ιδιοκτήτη. Εάν δηλαδή πληρωθούν τα τέλη της τρέχουσας χρονιάς και γίνει η μεταβίβαση στο όνομά σου δεν σε απασχολεί εάν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης χρωστάει τέλη. Το λέω με επιφύλαξη, νομίζω ότι το είχαμε συζητήσει παλιότερα το θέμα.Τώρα για τις πινακίδες ΕΟΟΕ υπάρχει η άποψη ότι εκδίδονται παράνομα και η άποψη ότι εκδίδονται νόμιμα. Επειδή στο παρελθόν υπήρξε μεγάλη συζήτηση-'διένεξη' για το θέμα αυτό ας μην το ξανανοίξουμε. Κάνε ότι νομίζεις!
σωστα και τα δυο!!!!
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Τώρα για τις πινακίδες ΕΟΟΕ υπάρχει η άποψη ότι εκδίδονται παράνομα και η άποψη ότι εκδίδονται νόμιμα. Επειδή στο παρελθόν υπήρξε μεγάλη συζήτηση-'διένεξη' για το θέμα αυτό ας μην το ξανανοίξουμε. Κάνε ότι νομίζεις!Συμφωνω απολυτα. Τα χουμε πει, τα χουμε ξαναπει. Οποιος θελει μπορει να διαβασει τις 125 σελιδες αυτου του θεματος και ας βγαλει μονος του τα συμπερασματα του.
-
Σχετικα με το αν νομιμως ή παρανομως, υπαρχουν πινακιδες απο την ΕΟΟΕ, ειναι κατι που με αφηνει αδιαφορο.
Ομως, σε οτι αφορα ενα αμαξι οπου η αδεια κυκλοφοριας που εχει κατατεθει στην εφορια, ειναι στο ονομα του προ ετων ιδιοκτητη, ο οποιος δε, ωφειλει και στην εφορια τα τελη, ειναι κατι που με κανει να φοβαμαι. (πιθανη κατασχεση λογω χρεων απο την εφορια - για την εφορια το ΙΧ ειναι ακομα στο ονομα του)
Εκτος αυτου, φανταζομαι οτι, αν ο πρωτος ιδιοκτητης, απλα πεθανει, τι θα συμβει με τους κληρονομους ?
(δεν θα ειναι απιθανο, καποιος απο αυτους να πει, 'που ειναι το αμαξι του θείου'? )και κατι ακομα,
αν με σταματησουν για ελεγχο στο δρομο, και μου πουν 'αγαπητε το αυτοκινητο που εχετε, δεν εχει αδεια 'αντικας' τοτε ,
πιστευω οτι θα εχω ΦΟΒΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ....
(Μιλαω για την περιπτωση οπου οι πινακιδες εοοε ειναι παρανομες)και μια τελευταια ερωτησουλα
Τι ειναι καλλιτερο, να βρω μια αντικα με πινακιδες ιστορικου αυτοκινητου ή να αγορασω ενα παλαιο αμαξι και να κανω εγω την διαδικασια αναγνωρισης παλαιου αυτονικητου ?ευχαριστω
υγ
125 σελιδες για ενα ναι-οχι-ισως, ειναι πολλες.
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες