-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Εχεις οντως visa chrono?Nαι
-
Να το ευχαριστιεσαι.. Σπανιοτατο και ικανοτατο
Εχεις υποψιν αν σωζονται αλλα στην Ελλαδα..? -
καμια φωτο του visa, αν δεν γινομαι αδιακριτος
-
To αυτοκινητο αφου μαζευτει μηχανικα, θα φυγει οδικως προς Γαλλια ή Γερμανια ή Ολλανδια για σωστη ανακατασκευη. Εχω καει αρκετες φορες Ελλαδα και λεω να δοκιμασω ευρωπαιους φαναρτζηδες.
dliakopoulos, γνωριζομαστε απο εκδηλωσεις του ΣΙΣΑ και απο το Ιστορικο Ακροπολις του 07 ή του 08.
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
To αυτοκινητο αφου μαζευτει μηχανικα, θα φυγει οδικως προς Γαλλια ή Γερμανια ή Ολλανδια για σωστη ανακατασκευη. Εχω καει αρκετες φορες Ελλαδα και λεω να δοκιμασω ευρωπαιους φαναρτζηδες.
dliakopoulos, γνωριζομαστε απο εκδηλωσεις του ΣΙΣΑ και απο το Ιστορικο Ακροπολις του 07 ή του 08.
Εχω κααλαβει ποιος εισαι ronnie (μου θυμιζεις ενα κυνηγητο στο κλασικο ραλυ καπελωμενη εμεις και ενα BMW ..)
παντως εχω ολη την διαθεση να σου διαθεσω οτι αρχειο εχω απο citroen garage στην ευρωπη.Υπαρχει στην Ιταλια ενας πολυ καλος που ειδα δουλειες απο κοντα στην icccr (τ ονομα link mesa στο σκ που θα εχω προσβαση στα κιταπια μου.) -
Ο χρήστης dliakopoulos έγραψε:
(μου θυμιζεις ενα κυνηγητο στο κλασικο ραλυ καπελωμενη εμεις και ενα BMW ..)Την ειχαν πατησει πολλοι εκει. Απογευμα ηταν και ακολουθησε μια πολυ γρηγορη καταβαση Μπραλλου, με τερματισμο νυχτα στα καμμενα Βουρλα! Στην 02 ηταν ο Γιαννης2002.
-
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
καμια φωτο του visa, αν δεν γινομαι αδιακριτοςhttp://postimage.org/image/oukd9j6dr/
http://postimage.org/image/blxa94n87/ -
Ο χρήστης dliakopoulos έγραψε:
το φανταζομουν οτι αυτο θα εβλεπα.....εξαιρετικο!
σε καποιες ''εκδρομες'' ημασταν μαζι.
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
(μου θυμιζεις ενα κυνηγητο στο κλασικο ραλυ καπελωμενη εμεις και ενα BMW ..)
Την ειχαν πατησει πολλοι εκει. Απογευμα ηταν και ακολουθησε μια πολυ γρηγορη καταβαση Μπραλλου, με τερματισμο νυχτα στα καμμενα Βουρλα! Στην 02 ηταν ο Γιαννης2002.
Κυνηγητό μεσα στο χάνι Ζαγκανά,πάνω από τα όρια τουλάχιστον του bmw, περναμε το κοντρόλ 4-5 αυτοκίνητα μαζί με σκασμένη τρίτη, κατέβασμα μετά στην απλή χωρίς βενζίνη , φουλάρισμα σε μια Bp στην μέση του πουθενά, τελευταία ειδική πίσω από 2-3 Mercedes της πράσινης κατηγορίας, προσπεράσεις μεσα από τα χωράφια, εθνική οδό με το στροφόμετρο πολύ βαθειά στα κόκκινα για να φτάσουμε Καμμένα Βούρλα όχι εγκαίρως αλλα τουλάχιστον όχι καπελωμένοι μεχρι τα γόνατα...εκεί το Bmwδάκι χτύπησε στρόφαλο, αλλά συνέχισε ετσι τον αγώνα (και για κανα τρίμηνο ακόμα...)
και όλα αυτα για μια γ^&΅(νη δεξιά αμέσως μετα από το κοντρόλ. ΑΛλά αν δεν είχε γίνει τι θα θυμόμασταν τώρα?χιλια συγνώμη για το οφτόπικ
-
garage du lac ελβετια
http://www.crescia-sa.ch/index.php/rest ... 3-vge.html
φτιαχνει και αλλα ..
ακολουθει ομως σ ολα τα γνωστα meeting citroen και αν δεις στη σελιδα του εχει φτιαξει αρκετα και καποια αρκετα σπανια
ΚΠ61 (ευχαριστω) + yiannis 2002 (εμεις μειναμε απο βενζινη στην κατηφορα αμεσως μετα το κοντρολ....και το μπετονακι πισω αδειο...οεο) -
Και κατι τελευταιο για σημερα ειναι αυτο..
http://www.citroen-ds.fr/debut.htm
τον οποιο τον παρακολουθω αρκετα χρονια βγαζει κατα καιρους διαφορα ενδιαφεροντα αλλα θα πρεπει να επικοινωνησεις για να δεις εαν κανει δουλειες γιατι οι περισσοτεροι στην γαλλια ασχολουνται μονο με την πωληση και το μαζεμα αυτοκινητων που μετα πωλουν. -
Merci.
Αυτος εδω μου φαινεται καλος.
Πολλες φωτο απο την παγκοσμια συναντηση Σιτροεν στον Αγγλια. Στην σελιδα 5 εχει και ενα Chrono.
http://www.citroenet.org.uk/phototheque ... page1.html
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Merci.Αυτος εδω μου φαινεται καλος.
Πολλες φωτο απο την παγκοσμια συναντηση Σιτροεν στον Αγγλια. Στην σελιδα 5 εχει και ενα Chrono.
http://www.citroenet.org.uk/phototheque ... page1.html
έχω αγοράσει αυτοκίνητο απο εκεί, κανει δουλειές μονο για αυτα που πουλαει, εξαιρετικός αν και οπως ολοι οι Γαλλοι ειναι μονοχνοτος. εχε στο μυαλό σου πως οι περισσότεροι που ασχολούνται με κλασσικά Citroen είναι στα περίχωρα της Lyon και στην επαρχεία της Macon.
Σε καθε περιπτωση δε χανεις να του στειλεις ενα email.
Αν θες περεταίρω βοήθεια μπορείς να μου στείλεις το τηλέφωνο σου η το email σου, αλλιώς αν έρθεις στο Τατόι στην εκδήλωση της ΦΙΛΠΑ μπορούμε να τα πούμε από κοντά
Καλημερα -
Θα ερθω Τατοι με το Λοτους. Τα λεμε εκει.
-
Γνωριζει κανεις γιατι οι ds και οι cx ειχαν εντονα μικροτερο μετατροχιο πισω?
-
Τι μηχανολογικές ανησυχίες είναι αυτές που έχεις Χρήστο μου?
-
Προσπαθω να καταλαβω αν ειχε να κανει με λογους αεροδυναμικης γιατι ειχαν σχεδιαστει και οι 2 τους με τη λογικη της 'σταγονας' και ετσι αναποφευκτα το πισω μετατροχιο εβγαινε μικροτερο ή αν ηταν καθαρα ουσιαστικο το θεμα, μειωνε την υποστροφη (? )
Και η gs ειχε ελαχιστα μικροτερο μετατροχιο πισω. -
Πιστεύω το πρώτο που έγραψες(αεροδυναμική).
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
:lol:
Προσπαθω να καταλαβω αν ειχε να κανει με λογους αεροδυναμικης γιατι ειχαν σχεδιαστει και οι 2 τους με τη λογικη της 'σταγονας' και ετσι αναποφευκτα το πισω μετατροχιο εβγαινε μικροτερο ή αν ηταν καθαρα ουσιαστικο το θεμα, μειωνε την υποστροφη (? )
Και η gs ειχε ελαχιστα μικροτερο μετατροχιο πισω.Ειναι για αεροδυναμικους λογους, σχημα σταγονα κτλπ.
Εδω ενα Χοντα του 2006 (51 χρονια αργοτερα) που ακολουθει τις ιδιες αρχες. Σχημα σταγονα, μικροτερο μετατροχιο πισω, καλλυμενοι πισω τροχοι.
Classic Citroen Forum