-
O Bangle δεν έχει σχεδιάσει τίποτα για την BMW.Στην πραγματικότητα το τελευταίο αυτοκίνητο που βγήκε απο την πένα του ήταν το Fiat Coupe όταν εργαζόταν στο Centro Stile Fiat.Στην BMW παλιότερα και σήμερα στον όμιλο κατέχει διοικητικά πόστα
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
or not!!!!1ον: είμαστε οφ-τόπικ (γιατί δεν μιλάμε για 'παλιά')
2ον: εμένα μου αρέσει ρε φίλε, μην με σταναχωράς να 'ουμ. Πες 'ναι' κι ας μην το πιστεύεις... άσε με να πάω να δω΄'ονειρα γλυκά'
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
O Bangle δεν έχει σχεδιάσει τίποτα για την BMW.Στην πραγματικότητα το τελευταίο αυτοκίνητο που βγήκε απο την πένα του ήταν το Fiat Coupe όταν εργαζόταν στο Centro Stile Fiat.Στην BMW παλιότερα και σήμερα στον όμιλο κατέχει διοικητικά πόσταinteresting μπορούμε να μεταφερθούμε στο 'Σχολές Σχεδιασμού' να συνεχίσουμε την κουβέντα μας
-
-
Γιάννη αυτό το ξέρεις φαντάζομαι:
-
Φίλε Νίκο, το είχες βαλεί και στο σαφάρι νομίζω!
Υπάρχει ακόμα? -
Ναι πάντα εκεί είναι!
-
E21 έχει ο θείος μου σε άριστη κατάσταση.
έχω κάνει πάρα πολλά ταξίδια μικρότερος και πραγματικά έχω πάρα πολλές αναμνήσεις ...
-
Μία επισκέπτρια 49 Μαϊων:
-
δικια σου..?
-
είπαμε επισκέπτρια....
-
-
-
-
-
hello
εχω(οικογενειακο βασικα εγω το οδηγω σπανια) ενα ε30 316 του 85
απ'εξω ειναι πολυ καλο οπως και το εσωτερικο εκτος απο κλασσικες φθορες σε λεβιε κτλ
το προβλημα ειναι στο μοτερ που καιει λαδια σαν διχρονο ,τα νερα του ψηγειου χανονται
δεν τραβαει,καιει τον αμπακο
τι να κανω ?
να το πεταξω ?
μοτερ απο πιο καινουργιο 316 με injection μπορω να βαλω?και πιο?κτεο θα περναει με αλλο μοτερ?
αξιζει η μετατροπη ειναι το αφησω μεχρι να καει εντελως?
ευχαριστω -
Ο χρήστης jimhs έγραψε:
hello
εχω(οικογενειακο βασικα εγω το οδηγω σπανια) ενα ε30 316 του 85
απ'εξω ειναι πολυ καλο οπως και το εσωτερικο εκτος απο κλασσικες φθορες σε λεβιε κτλ
το προβλημα ειναι στο μοτερ που καιει λαδια σαν διχρονο ,τα νερα του ψηγειου χανονται
δεν τραβαει,καιει τον αμπακο
τι να κανω ?
να το πεταξω ?
μοτερ απο πιο καινουργιο 316 με injection μπορω να βαλω?και πιο?κτεο θα περναει με αλλο μοτερ?
αξιζει η μετατροπη ειναι το αφησω μεχρι να καει εντελως?
ευχαριστωΑν και δεν ανήκει στην ενότητα αυτή, μπορείς ειτε να επισκευάσεις το υπάρχον μοτέρ, μάλλον Μ10 πρέπει να φοράς, ειτε να το αντικαταστήσεις με κάποιο μεταγενέστερο ειτε Μ40 είτε Μ43 , ειτε Μ20 (6κύλινδρο απο 2000 και πάνω) . Από την στιγμή που θα αλλάξεις κινητηρα και το δηλώσεις περνάς κτεο κανονικά, απλα αν αποφασίσεις να προχωρήσεις σε αλλαγή κινητήρα με κάποιον αρκετά μεγαλύτερο , θα πρέπει πριν από όλα να επέμβεις σε αναρτήσεις , φρένα , μετάδοση. Το αν αξιζει να τα κάνεις όλα αυτα εξαρτάται αφενος από την κατάσταση του αυτοκινήτου και αφετέρου από το αν εχεςι διάθεση να το φτιάξεις και να το κρατήσεις.
-
δεν θελω πιο δυνατο μοτερ θελω απλα ενα καινουργιο με injection
παντως το αυτοκινητο ειναι σε πολυ καλη κατασταση
αλλα και να το πουλουσα δεν θα το αγοραζε κανεις
αλλα δεν ειναι κανενα διαλυμενο για να το παω για αποσυρση
οποτε αμα παει 2Κ ευρω το μαξιμου θα ειναι καλα πιστευω -
Τεχνικό θέμα επί ιστορικού bmw
υποθετικά, έχουμε ενα καπάκι με αυλούς εισαγωγής στα 38χιλιοστά, και οι εισαγωγές που έχουμε έχουν αυλό 42 χιλιοστά. Τις βάζουμε ή όχι?
Απο εκει και πέρα, ποιά λύση θεωρείται η καλύτερη? να βρουμε μικρότερες εισαγωγές ή ν ανοιξουμε τους αυλούς? το κόστος ειναι το ίδιο! -
Το σκαλοπάτι στην εισαγωγή πρέπει να το αποφύγεις με κάθε τρόπο.
Και οι δύο λύσεις που προτείνεις έχουν λογική, το τί είναι καλύτερο μάλλον εξαρτάται απο τα υπόλοιπα εξαρτήματα (μέγεθος καρμπυρατέρ-βαλβίδα εισαγωγής-μορφή της εισαγωγής και του αυλού).
CLASSIC BMW FORUM