-
Καλημέρα!
Ξεκιναω:
Πατερας φιλης/συναδέλφου θέλει να πάρει καινούριο αυτοκίνητο.
Εκανε μια βολτα στην αγορα και ειδε αυτα που αναφέρονται πιο πάνω.
Το mazda 6 στην πλούσια έκδοση το παίρνει γύρω στα 19 χιλιαρικα (!!), ενω η αλφα στην εκδοση distinctive, ερχεται περιπου στα 20.
Υπο κ.σ. θα ελεγα να παει για το mazda λογω μεγαλυτερου κυβισμου, αν και οι ιπποδυναμεις ειναι ιδιες. Ο ανθρωπος δεν το θελει για γκαζια, θελει ενα ανετο/απροβληματιστο αυτοκινητο.
Απο την αλλη, η αλφα εχει λεει τρελλο εξοπλισμο (navi+κινητο) που με εκαναν και επαθα πλακα.
Τι γνωμη εχετε για τα παραπανω?
Βεβαια, υστερα απο το τοπικ του γειτονα, θα ριξω στο τραπεζι και το φοκους, το οποιο θεωρω τιμιο (αν και δεν θα το επαιρνα ποτε) να δουμε τι θα γινει.
(ειναι δυνατον? 19 χιλ για μαζντα 6 1.8 με πλουσιο εξοπλισμο? το μοτερ, τι λεει?) -
Καλημέρα!
Ξεκιναω:
Πατερας φιλης/συναδέλφου θέλει να πάρει καινούριο αυτοκίνητο.
Εκανε μια βολτα στην αγορα και ειδε αυτα που αναφέρονται πιο πάνω.
Το mazda 6 στην πλούσια έκδοση το παίρνει γύρω στα 19 χιλιαρικα (!!), ενω η αλφα στην εκδοση distinctive, ερχεται περιπου στα 20.
Υπο κ.σ. θα ελεγα να παει για το mazda λογω μεγαλυτερου κυβισμου, αν και οι ιπποδυναμεις ειναι ιδιες. Ο ανθρωπος δεν το θελει για γκαζια, θελει ενα ανετο/απροβληματιστο αυτοκινητο.
Απο την αλλη, η αλφα εχει λεει τρελλο εξοπλισμο (navi+κινητο) που με εκαναν και επαθα πλακα.
Τι γνωμη εχετε για τα παραπανω?
Βεβαια, υστερα απο το τοπικ του γειτονα, θα ριξω στο τραπεζι και το φοκους, το οποιο θεωρω τιμιο (αν και δεν θα το επαιρνα ποτε) να δουμε τι θα γινει.
(ειναι δυνατον? 19 χιλ για μαζντα 6 1.8 με πλουσιο εξοπλισμο? το μοτερ, τι λεει?) -
Καλημέρα!
Ξεκιναω:
Πατερας φιλης/συναδέλφου θέλει να πάρει καινούριο αυτοκίνητο.
Εκανε μια βολτα στην αγορα και ειδε αυτα που αναφέρονται πιο πάνω.
Το mazda 6 στην πλούσια έκδοση το παίρνει γύρω στα 19 χιλιαρικα (!!), ενω η αλφα στην εκδοση distinctive, ερχεται περιπου στα 20.
Υπο κ.σ. θα ελεγα να παει για το mazda λογω μεγαλυτερου κυβισμου, αν και οι ιπποδυναμεις ειναι ιδιες. Ο ανθρωπος δεν το θελει για γκαζια, θελει ενα ανετο/απροβληματιστο αυτοκινητο.
Απο την αλλη, η αλφα εχει λεει τρελλο εξοπλισμο (navi+κινητο) που με εκαναν και επαθα πλακα.
Τι γνωμη εχετε για τα παραπανω?
Βεβαια, υστερα απο το τοπικ του γειτονα, θα ριξω στο τραπεζι και το φοκους, το οποιο θεωρω τιμιο (αν και δεν θα το επαιρνα ποτε) να δουμε τι θα γινει.
(ειναι δυνατον? 19 χιλ για μαζντα 6 1.8 με πλουσιο εξοπλισμο? το μοτερ, τι λεει?) -
Θα σου προτεινα το mazda επειδη οπως ειπες και εσυ εχει τα παντα απο εξοπλισμο και απο οσα εχω ακουσει οι βλαβες που βγαζουν ειναι σχεδον μηδενικες.Ενα ακομα προτερημα ειναι οτι τα μοτερ τους εχουν καδενα και οχι ιμαντα για την κινηση των εκκεντροφορων, που σημαινει λιγοτερο κοστος συντηρησης.Παντως την αισθηση της αλφα στο δρομο σιγουρα δεν την εχει.
-
Το μοτερ του 6 είναι το κλασικό της Ford με τους 125 ίππους. Το κινεί ικανοποιητικά, αλλά ως εκεί. Τα ίδια ισχύουν και για την Alfa με τον TS.
Αν ο άνθρωπος θέλει να κάνει την δουλειά του, ας προτιμήσει το 6. Η Alfa δεν θα είναι σε καμία περίπτωση τόσο care free...
Για πες όμως τι άλλα κριτήρια έχει; Πχ γιατί όχι μια C4 1.6 full extra που θα βγει κοντά στα 16Κ (και πολλά λέω..);
Αλλά και το Focus του γείτονα, είναι επίσης καλή λύση, εξαιρετική θα έλεγα.
Το Mazda τι εξοπλισμό έχει; Λογικά το χειρότερο από όλα τα παραπάνω, αλλά τι ακριβώς; -
Ο χρήστης tm έγραψε:
Βεβαια, υστερα απο το τοπικ του γειτονα, θα ριξω στο τραπεζι και το φοκους, το οποιο θεωρω τιμιο (αν και δεν θα το επαιρνα ποτε)
Μη σου κανει εντυπωση η τιμη του 6... Παρουσιαστηκε το καινουριο και ερχεται Ελλαδα πριν το τελος του χρονου
Για τη δουλεια που το θελει, εγω θα επαιρνα το 6HighFidelity
Ειναι εγκαθετος τεως VWικος, νυν γιαπωνεζοφιλος , μην περιμενεις λογικη εξηγηση -
Λογικό είναι να είναι φτηνά και με πλούσιο εξοπλισμό.
Το 6 όπου να 'ναι αλλάζει μοντέλο και το καινούριο θα είναι καλύτερο και ελαφρύτερο (!!!!!) και η 147 είναι πλέον ένα πλαίσιο 7ετίας....
Για μένα λοιπόν ούτε το ένα ούτε το άλλο.
Να πάρει Mondeo, ή Golf. -
@γειτονα: ναι, το πιθανοτερο ειναι πως το αυτοκινητο ειναι ηδη πινακιδωμενο (υπαρχει μονο σε μαυρο)
@γρηγορη:
απο το site της μαζντα και απ οτι μου ειπε η συναδελφος το 6 εχει τον εξης εξοπλισμοΕΛΑΣΤΙΚΑ 205/55 R16 -ΑΝΑΔΙΠΛΟΥΜΕΝΑ ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ 60/40 -7 ΗΧΕΙΑ -ΑΕΡΟΣΑΚΟΣ ΟΔΗΓΟΥ/ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ -AEΡΟΣΑΚΟΙ ΟΡΟΦΗΣ -ΠΛΕΥΡΙΚΟΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ -ΣΥΣΤ. ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΕΡ.ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ-ABS -ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ -ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ -ΗΧΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ BOSE ME CD AUTO CHANGER -AUTO A/C -AUTO CRUISE CONTROL -ΠΛΑΙΝΑ ΠΡΟΣ/ΚΑ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΜΑ/ΤΟΣ -DSC & TCS -ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΗ ΠΛΑΤΗ ΟΔΗΓΟΥ -EBD -ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ -GLOBAL CLOSING/OPENING -ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟΙ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ -IMMOBILIZER -ΚΛΕΙΔΙ ΤΥΠΟΥ ΣΟΥΓΙΑ -ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΤΙΜΟΝΙ & ΕΠΙΛΟΓΕΑΣ ΤΑΧ/ΤΩΝ -ΚΑΘΙΣΜΑ ΟΔΗΓΟΥ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΚΑΘ'ΥΨΟΣ -ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΦΩΤΩΝ -ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ -ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΜΕ ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟ -ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΙ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ -ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ -ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ -ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΡΟΧΗΣ -ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ ΗΧΟΣ/ΤΟΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ -ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΥΠΟΒΡΑΧΙΟΝΙΟ -ΤΗΛΕΣΚΟΠ. ΤΙΜΟΝΙ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΚΑΘ'ΥΨΟΣ -ΡΕΖΕΡΒΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ -ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΑΜΠΛΩ ΣΕ ΤΙΤΑΝΙΟ -TRIP COMPUTER -
με καθε επιφυλαξη, παντως, γιατι ξερεις τις γυναικες.. τις ρωτας τι εξοπλισμο ειχε? Αααα! ειχε απ ολα! σουπερ εξοπλισμος - φουλ εξτρα!
(βγαλε ακρη, τωρα)καλη σκεψη και το C4...
-
Οπως το βλέπω, εξαιρετικό εξοπλισμό όντως! Σίγουρα ΑΥΤΟ κάνει 19Κ όμως; Γιατί μπορεί να έχουν καμιά 'ειδική' έκδοση...
Τέλος, αυτά είναι τιμές με το κλειδί στο χέρι; Γιατί ο Ισαακ αγόρασε 18,5Κ με το κλειδί σωστά;
Για να μπορούμε να συγκρίνουμε...
Εγώ πάντως είμαι υπέρ τέτοιων αυτοκινήτων που αν και στην δύση της καριέρας τους είναι καθ'όλα αξιόμαχα , πλούσια εξοπλισμένα και σε καλές τιμές!
Πχ το Mazda είναι κάμποσο φθηνότερο από το Mondeo, είναι πιο γρήγορο και έχει καλύτερο εξοπλισμό...Ας είναι παλιότερο μοντέλο και τι έγινε; -
Σωστα. Παντως το 6 ειναι μεγαλυτερο του Focus και θα τον βολεψει αμα χρειαζεται τους επιπλεον χωρους. Η τιμη πρεπει να ειναι τελικη, η διαφημιση λεει -3000...
-
μου ειπε στο τηλεφωνο οτι η τιμη του ηταν κοντα στα 22 - 23, αλλα το παιρνει 19.. υπαρχει μονο σε μαυρο και ειναι ετοιμοπαραδοτο.. ισως ξε-στοκαρουν, για να ερθει το καινουριο, ισως - οπως εγραψα και στον γειτονα, ειναι ηδη με πινακιδες... δεν εχω περισσοτερα ντατα αυτη τη στιγμη
περι παλαιοτητας μοντελου, δυσης του, κλπ, συμφωνω κι εγω.. ουδεποτε με πειραξε! -
τι σχέση έχει το ένα με το άλλο?
-
και τα 2 αρεσουν στον υποψηφιο αγοραστη και εχουν παραπλησια τιμη. that is all
-
κανένα απο τα δύο γιατί και τα δύο αλλάζουν πολύ σύντομα
-
Ο χρήστης SSK έγραψε:
κανένα απο τα δύο γιατί και τα δύο αλλάζουν πολύ σύντομαΑυτό είναι καλό αν θέλει να το κρατήσει για καιρό, γιατί το νέο θα κοστίζει 2-3000 παραπάνω με λιγότερο εξοπλισμό, ενώ το παλιό θα έχει ξεφορτωθεί κάποια προβλήματα (ειδικά για το 6, ΠΟΙΑ προβλήματα; ).
-
Από τα δύο σαφώς το 6... Υπερτερεί σχεδόν παντού κι εκεί που δεν υπερτερεί παίρνει ισοπαλία!
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
μου ειπε στο τηλεφωνο οτι η τιμη του ηταν κοντα στα 22 - 23, αλλα το παιρνει 19.. υπαρχει μονο σε μαυρο και ειναι ετοιμοπαραδοτο.. ισως ξε-στοκαρουν, για να ερθει το καινουριο, ισως - οπως εγραψα και στον γειτονα, ειναι ηδη με πινακιδες... δεν εχω περισσοτερα ντατα αυτη τη στιγμη
περι παλαιοτητας μοντελου, δυσης του, κλπ, συμφωνω κι εγω.. ουδεποτε με πειραξε!Αν είναι πινακιδωμένο έχει ήδη απολέσει ένα μέρος τουλάχιστον 10-15% της αρχικής του τιμής. Για αυτό και το δίνουν χαμηλότερα. Αν φέρει τον παραπάνω εξοπλισμό είναι σίγουρα καλή ευκαιρία.
Για κάποιο λόγο έχει εκτελωνιστεί και πινακιδωθεί (για στόχους πωλήσεων ίσως) απλά δεν έχει πουληθεί και μεταβιβαστεί σε κάποιο πρόσωπο. Το έχω δει και σε άλλες μάρκες αυτό να συμβαίνει.
Να το τσεκάρει ενδελεχώς (είναι με τα σελοφάν ακόμα ή όχι?) σε όλους τους τομείς και περιμετρικά για τυχόν χτυπήματα ή επαναβαψίματα.
-
π.χ. σε μια SEAT στη Μεσογείων, τέτοια πινακιδωμένα (Leon) τα έχουν παρκαρισμένα χύμα στο δρόμο εδώ και αρκετούς μήνες...
Με τα σελοφάν είναι μέσα, αλλά το πόσο ντάλα ήλιο (δεν πέφτει ποτέ σκιά εκεί που είναι, δεν έχουν κανενός είδους αλεξήλιο), πόση κουτσουλιά έχει ξεραθεί πάνω τους (έχει ένα δυο ψωριάρικα δεντράκια που ούτε σκιά κάνουν) κλπ κλπ δεν περιγράφεται. Λίγο πριν της βροχές τα έβλεπες και τα λυπόσουνα, καινούρια αυτοκίνητα και ήταν σα παρατημένα 25ετίας....Κοινώς, αν είναι πινακιδωμένα να μάθει και που ήταν 'αποθηκευμένα' όλο αυτό το διάστημα.
-
Και τα δύο είναι...
Μπορεί τα μοντέλα υπό αντικατάσταση να είναι τραγικά φτηνά ώρες ώρες, αλλά οι εκπτώσεις σε σασί, μεταπώληση και κυρίως παθητική ασφάλεια δεν αξίζουν τον κόπο...
Άμάξια κατηγορίας 6 θα τα απέφευγα οπωσδήποτε αν έμενα Αθήνα. Γιατί δεν κοιτάνε ένα φόκους, ένα 3άρι, ή ένα γκόλφ που έχει και ένα στοιχειώδες πουλ μούρ? Η 147 μπορεί να είναι κούκλα αλλά έχει άθλια παθητική ασφάλεια και θα την φοβόμουνα από βλάβες...
-
Νομίζω ότι δεν είναι συγκρίσιμα σε τίποτα.
Η αναμονή του αντικαταστάτη για το μαζντα θ΄αποτελούσε παράγοντα αποφυγής του για μένα. Τώρα για την αλφα είναι τόσα χρόνια στην παραγωγή. Θα του συνιστούσα υπομονή ή να στραφεί σε μοντέλα του ανταγωνισμού.
Mazda 6 1.8 ή Alfa 147 1.6?