-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Η φωτογραφία ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να είναι από καινούργιο αυτοκίνητο.Συμπληρώνω: Η φωτογραφία ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να είναι από αυτοκίνητο πενταετίας!!!
Δεκαετίας και βάλε...
-
Ο χρήστης pankal έγραψε:
γενικά πάντως, το τεστ φαίνεται πως έχουν κάνει είναι αληθοφανές και οπωσδήποτε δεν μπορεί να καταρριφθεί από τις εκτιμήσεις μας εδώ, που καθόμαστε στο πληκτρολόγιο και κρίνουμε από τις φωτογραφίες. Αν θέλουν οι 4 Τροχοί ή η ΦΙΑΤ ας κάνουν ένα δικό τους τεστ κοπώσεως και ας δημοσιεύσουν τα αποτελέσματα.Είναι αληθοφανές μόνο σε άσχετους. Για τους έχοντες στοιχειώδεις γνώσεις απλούς χομπίστες, είναι απλά αστείο.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Ή υπάρχει κατασκευαστικό λάθος, κάτι που μου φαίνεται περίεργο μιας και τακάκια, δισκόπλακες και υγρά φρένων είναι πάνω κάτω παραπλήσια στα διάφορα αυτοκίνητα, άρα το πρόβλημα θα πρέπει να οφείλεται πχ στην τρόμπα των φρένων ή απλά το αυτοκίνητο δεν είχε τακάκια πριν καν ξεκινήσει το τεστ και βρέθηκε να φρενάρει μέταλλο με μέταλλο με τα 'γνωστά' αποτελέσματα.
Ή το τεστ δεν έγινε ποτέ
-
E ρε τους απατεώνες.
-
Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις.....Άντε βγάλε άκρη από τι μοντέλο είναι και αν είναι του αυτοκινήτου που έχασε τα φρένα
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Η φωτογραφία ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να είναι από καινούργιο αυτοκίνητο.
Συμπληρώνω: Η φωτογραφία ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να είναι από αυτοκίνητο πενταετίας!!!
Δεκαετίας και βάλε...
Με εκαιγε η περιεργια και πηγα ειδα το δικο μου που ειναι 8ετιας.... μια φορα τετοια μπιχλα δεν εχει. Δεν ξερω.... δεν ξερω τι θα μπορουσε να περασει ενα αμαξι και να βρεθει σε τετοια κατασταση.
-
Kala mas douleuoun??Koitajte apla posi bromia exei o syndesmos....
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
γενικά πάντως, το τεστ φαίνεται πως έχουν κάνει είναι αληθοφανές και οπωσδήποτε δεν μπορεί να καταρριφθεί από τις εκτιμήσεις μας εδώ, που καθόμαστε στο πληκτρολόγιο και κρίνουμε από τις φωτογραφίες. Αν θέλουν οι 4 Τροχοί ή η ΦΙΑΤ ας κάνουν ένα δικό τους τεστ κοπώσεως και ας δημοσιεύσουν τα αποτελέσματα.
Είναι αληθοφανές μόνο σε άσχετους. Για τους έχοντες στοιχειώδεις γνώσεις απλούς χομπίστες, είναι απλά αστείο.
αντιπαρέρχομαι τα περί ασχετοσύνης, γιατί ούτως ή άλλως δεν με ενδιαφέρει να γίνω ειδικός στα περί αυτοκίνησης. Αυτό που με ενδιαφέρει σαν μέσο οδηγό και υποψήφιο αγοραστή είναι το δια ταύτα, και σε αυτό, το Autotriti διατυπώνει ένα λογικό επιχείρημα (περί του μεγέθους των δισκόφρενων)
Ας ασχοληθούμε λοιπόν με τη **Fiat **και αυτά που πρέπει να κάνει, γιατί από αυτήν θα ψωνίσουμε και όχι από το περιοδικό -
Αν κάποιος κοιτάξει τις δυο φωτογραφίες του Bravo (τη φωτο που είχε στο αρχικό άρθρο και τη φώτο στο καινούργιο) θα δει ότι υπάρχουν μερικές διαφορες που δεν μπορούν να εξηγηθούν. Πρώτον το αυτοκίνητο φαίνεται ότι είναι σε διαφορετικό σημείο από αυτό του πρώτου άρθρου (τα χόρτα στη δεξιά πλευρά, στη καινούργια φώτο, είναι πιο πολλά και ακουμπάνε στο αυτοκίνητο, ενώ στην παλιά τα χόρτα είναι αρκετά πιο μακρυά του, χωρίς να φαίνεται ότι κάποιος τα έχει διώξει). Δεύτερον το αυτοκίνητο φαίνεται να έχει πάρει μια μικρή κλίση προς τα αριστερά από τον τρόπο που έχει σταματήσει, πράγμα που δε συμβαίνει στη καινούργια φώτο. Ακόμα το αυτοκίνητο στη καινούργια φώτο φαίνεται ότι έχει μπει πολύ περισσότερο στο άνοιγμα που κάνουν τα χόρτα, από ότι στην αρχική.
-
Ο χρήστης pankal έγραψε:
Αυτό που με ενδιαφέρει σαν μέσο οδηγό και υποψήφιο αγοραστή είναι το δια ταύτα, και σε αυτό, το Autotriti διατυπώνει ένα λογικό επιχείρημα (περί του μεγέθους των δισκόφρενων)To ότι το 'λογικό επιχείρημα' μπάζει από παντού δε σε ενδιαφέρει;
-
Δηλαδή αποκλείεται να έβαλαν μια τυχαία φωτό από κάποιο φθαρμένο δισκόφρενο?
Δεν βλέπω πουθενά στο κείμενα να αναφέρεται ότι η φωτό είναι από το Φίατ Μπράβο.
Βέβαια η προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων είναι εμφανής... -
Θα έπρεπε να αποκλείεται, αυτό είναι εξαπάτηση. Αλλιώς, ας έβαζαν τον τίτλο 'φωτογραφία αρχείου'.
-
'Ετσι ακριβώς...προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Η φωτογραφία ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να είναι από καινούργιο αυτοκίνητο.
Συμπληρώνω: Η φωτογραφία ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να είναι από αυτοκίνητο πενταετίας!!!
Δεκαετίας και βάλε...
Με εκαιγε η περιεργια και πηγα ειδα το δικο μου που ειναι 8ετιας.... μια φορα τετοια μπιχλα δεν εχει. Δεν ξερω.... δεν ξερω τι θα μπορουσε να περασει ενα αμαξι και να βρεθει σε τετοια κατασταση.
Μα σκουριά ακόμη και στις σπείρες της βίδας των μπουλονιών σε καινούριο αυτοκίνητο! Μόνο αν το είχαν αφήσει κανένα-δύο εικοσιτετράωρα στου γιαλού τα βοτσαλάκια για να... μουλιάσει.
Με κάτι τέτοια απαξιώνεται δυστυχώς ο ειδικός τύπος. -
Tα αεριζόμενα φρένα 257mm με την ίδια ακριβώς δαγκάνα, φορούσε πριν λίγα χρόνια το Punto GT με 130 ίππους μαμά και θεωρούνταν πως είχε κορυφαία φρένα. Τα φρένα αυτά έχω κι εγώ στο Υ και δεν έχουν ζεσταθεί ΠΟΤΕ, παρά τα παρατεταμένα φρεναρίσματα από πολλά χιλιόμετρα, ή την κατάβαση του Δρίσκου στα Γιάννενα , φρενάροντας διαρκώς...
Πρόκειται για εξαιρετικά φρένα και θεωρώ απίθανο να είχαν πρόβλημα με το βάρος του Bravo που είναι λίγο πιο πολύ από του Punto GT.
Θυμήθηκα ακόμη πως το ίδιο σετ φορούσε και η άνω των 1250 κιλών 146 και ΠΟΤΕ δεν είχε αναφερθεί πρόβλημα...
Επομένως, το μέγεθος του δίσκου , είναι επαρκέστατο ακόμη και σήμερα. Εξάλλου, δεν παίζει ρόλο μόνον το μέγεθος του δίσκου, αλλά και το έμβολο της δαγκάνας, η επιφάνεια του τακακιου , η κατανομή εμπρός πίσω κλπ κλπ.
Από τη φωτό, εύκολα συνάγονται δύο τινά: η μπίχλα πάνω στην κρεμαγιέρα είναι απίστευτη και είναι περίπου αδύνατον να προέρχεται από το ...πλυμμένο Bravo της φωτό...
Ακόμη κι έτσι να είναι, η φωτό δείχνει την δισκόπλακα να έχει χαρακιές από το τακάκι , το οποίο δείχνει να μην έχει υλικό τριβής. Είναι αδύνατον αυτό να έγινε σε ένα φρενάρισμα. Θα ακουγόταν νωρίτερα και θα είχε επίδραση στο φρενάρισμα ΠΙΟ ΠΡΙΝ.
Το πράγμα για μένα φαίνεται διαρκώς όλο και πιο ύποπτο.
Αλήθεια, στην Γερμανία πχ το αδελφό περιοδικό, διεξάγει την ίδια καμπάνια...αναβάθμισης των φρένων του Bravo, ή το πρόβλημα αφορά μόνον την...Ελλάδα; -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το μουαγιέ είναι υπερβολικά σκουριασμένο, ο σύνδεσμος της κρεμαγιέρας είναι μέσα στην μπίχλα κτλ κτλ. Ο δίσκος έχει περίεργη φθορά. Νύχι σχεδόν καθόλου, αλλά φαίνεται ότι τέλειωσε το τακάκι και είχαμε επαφή μέταλλο-μέταλλο.Δεν υπαρχει καθολου τακακι στην φωτο!!Το εχουν αφαιρεσει.
-
Ναι, το είπα και μετά αυτό. Αναφέρομαι στις αυλακώσεις του δίσκου.
-
ενδεικτικά, στο μέγεθος των δισκόφρενων, δεν φαίνεται να είναι ψέμα αυτά που γράφει..
http://www.fiat.gr/main/home.cfm?pageid=10&carid=100&version=914
http://www.mazda.gr/models/mazda3/performance/mazda3_specs.pdf
Αυτό από μόνο του, πιθανόν ούτε που θα το πρόσεχα αν πήγαινα να πάρω αυτοκίνητο, αλλά διαβάζοντας το άρθρο, δεν σκέφτομαι 'α, τους απατεώνες, τι μπούρδες λένε', αλλά 'να κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω για καλύτερο προϊόν'
-
-
άλλη ώρα τραβήχτηκε η πρώτη, άλλη οι άλλες δύο. Συν τοις άλλοις, σε εντελώς άλλη θέση στην πρώτη, τόσο όσον αφορά το σημείο εξόδου, όσο και αναφορικά με τον δρόμο.
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων