-
ανοιγω αυτο το θεμα ωστε οσοι εχουμε σκουτερακια να μοιραζομαστε τις εμπειριες μας εδω μεσα και να συζηταμε τα θετικα και αρνητικα και οτιδηποτε αλλο μας απασχολει.
Περι σκουτερ λοιπον ο λογος,μιας κατηγοριας που οταν πρωτοεμφανισθει πολλοι λεγανε οτι δεν θα επιβιωσουν και τελικα οχι μονο επιβιωσαν αλλα εν καιρω εξελιχθηκαν τοσο πολυ και φτασανε αισιως τα 800 κυβικα -
ανοιγω αυτο το θεμα ωστε οσοι εχουμε σκουτερακια να μοιραζομαστε τις εμπειριες μας εδω μεσα και να συζηταμε τα θετικα και αρνητικα και οτιδηποτε αλλο μας απασχολει.
Περι σκουτερ λοιπον ο λογος,μιας κατηγοριας που οταν πρωτοεμφανισθει πολλοι λεγανε οτι δεν θα επιβιωσουν και τελικα οχι μονο επιβιωσαν αλλα εν καιρω εξελιχθηκαν τοσο πολυ και φτασανε αισιως τα 800 κυβικα -
ανοιγω αυτο το θεμα ωστε οσοι εχουμε σκουτερακια να μοιραζομαστε τις εμπειριες μας εδω μεσα και να συζηταμε τα θετικα και αρνητικα και οτιδηποτε αλλο μας απασχολει.
Περι σκουτερ λοιπον ο λογος,μιας κατηγοριας που οταν πρωτοεμφανισθει πολλοι λεγανε οτι δεν θα επιβιωσουν και τελικα οχι μονο επιβιωσαν αλλα εν καιρω εξελιχθηκαν τοσο πολυ και φτασανε αισιως τα 800 κυβικα -
Ξεκιναω λοιπον πρωτος
Εδω και 1,5 μηνα ειμαι ενας ευτυχισμενος κατοχος ενος piaggio Xevo 400cc
Μαλιστα εχτες γινανε και οι πρωτες επεμβασεις
Μπηκε βαριατορ mallossi και φωτα ξενον](http://img211.imageshack.us/my.php?image=snc10638zf3.jpg)[/img]
-
Ωράια . Εδώ και 2,5 χρόνια honda pantheon 150 4t. Ο αχώριστος σύντροφος στην πόλη. Ο μόνος μου προβληματισμός τα φρένα. Ο μπροστινός τροχός μπλοκάρει σχετικά εύκολα. 2 φορές έπεσα από μπλοκάρισμα μπροστινού τροχού. Αναγκαίο το abs νομίζω. Κατά τα λοιπά 17.500 χλμ χωρίς πρόβλημα κινητήρα. Μόνο μια καμένη λάμπα.
-
HONDA NES@150
24.000 χωρίς καν αλλαγή ιμάντα. Τα φρένα τα βρίσκω ικανοποιητικά (έβαλα άλλα τακάκια, NISSIN πάλι, πιο μαλακά) και το CBS υπερχρήσιμο και ασφαλέστατο όταν το συνηθίσεις!
Μια τουμπα πανηγυρική (όταν σηκώθηκα με χειροκρότησαν-τέτοια ρόμπα) στα έργα της Γιάννας το 2004 με αποτέλεσμα γρατζουνιές στη μάσκα και σπασμένο καπάκι από το τιμόνι. Από τότε δεν τα έχω πειράξει (τα άφησα έτσι, για το μάτι)...Α, και οι γατούλες βρίσκουν ιδιαίτερα αναπαυτική τη σέλα του και δυστυχώς μου την έχουν σκίσει ακονίζοντας τα νυχάκια τους!
Πριν από αυτό είχα πολλές και μεγάλες μηχανές και περιφρονούσα τα σκούτερ. Όταν το πήρα συνειδητοποίησα πόσο λαθεμένη άποψη είχα και πόσο πιο εύκολη έγινε η ζωή μου με αυτό. Δε μπορώ να πω, βέβαια, πως δεν τις νοσταλγώ που και που (κυρίως το ταξίδι που μου έχει λείψει... ). -
Πρώτη επαφή με 2 τροχούς Gilera Runner SP50cc.
Πολύ καλοζυγισμένο μηχανάκι (χαμηλό σχετικά κέντρο βάρους), δυνατά φρένα αλλά μικρά ροδάκια Πάραυτα με ένα σετάκι michelin pilot sport και καλή άσφαλτο το σήκωνα στη μια ρόδα για πλάκα.... Την μπροστινή έτσι;Μετά σε Typhoon X125 για να ηρεμήσουμε λίγο και να κάνουμε τη δουλειά μας. Σωστός χάρος. Επίσης μικρά ροδάκια με ψηλοπρόφιλα λάστιχα, φρένα για κλωτσές και πισώβαρο. Βενζινοβόρο και με ακριβά ανταλακτικά.
Διακαής πόθος : ένα Runner 172 όλο malossi με αερογραφίες και λοιπά καγκουρέ
-
Aprilia sportcity 200. Εχω κανει 21000 απροβληματιστα χιλιομετρα, μια καμμενη λαμπα μονο προσφατα και αλλαγη μπαταριας στον ενα χρονο.
Ειναι οτι πιο γρηγορο (το 250αρι) μεσα στην ασφυκτικη κινηση της πολης, γιατι περα απο τις καλες επιδοσεις και φρενα, ειναι πολυ ευελικτο λογω του τιμονιου που κοβει πααααρα πολυ.
Ναι θα το ξαναγοραζα αν ειχε ABS. -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
HONDA NES@150
24.000 χωρίς καν αλλαγή ιμάντα. Τα φρένα τα βρίσκω ικανοποιητικά (έβαλα άλλα τακάκια, NISSIN πάλι, πιο μαλακά) και το CBS υπερχρήσιμο και ασφαλέστατο όταν το συνηθίσεις!
Μια τουμπα πανηγυρική (όταν σηκώθηκα με χειροκρότησαν-τέτοια ρόμπα) στα έργα της Γιάννας το 2004 με αποτέλεσμα γρατζουνιές στη μάσκα και σπασμένο καπάκι από το τιμόνι. Από τότε δεν τα έχω πειράξει (τα άφησα έτσι, για το μάτι)...Α, και οι γατούλες βρίσκουν ιδιαίτερα αναπαυτική τη σέλα του και δυστυχώς μου την έχουν σκίσει ακονίζοντας τα νυχάκια τους!
Πριν από αυτό είχα πολλές και μεγάλες μηχανές και περιφρονούσα τα σκούτερ. Όταν το πήρα συνειδητοποίησα πόσο λαθεμένη άποψη είχα και πόσο πιο εύκολη έγινε η ζωή μου με αυτό. Δε μπορώ να πω, βέβαια, πως δεν τις νοσταλγώ που και που (κυρίως το ταξίδι που μου έχει λείψει... ).καλο βεβαια θα ηταν να τον ελεγξεις.το σερβις μπουκ λεει στα ποσα πρεπει να αλαχτει?
-
Ευτυχισμένος οδηγός silverwing 600 ABS ΄06
απροβλημάτιστα χιλιόμετρα άπλετοι χώροι πολλά άλογα (50) δικύλινδρο
ΑΒS κ μεγάλη άνεση. με καλά κρατήματα. καίει λίγο γιατί ποτέ δεν πάω οικονομικά κ κινούμαι κ περιαστικά με ανάλογες ταχύτητες κ επιταχύνσειςαλλαγές λάμπες gia moto phillips που βγάζουν κ μια πορτοκαλί απόχρωση για να φαίνεσαι καλύτερα. (μετά την εγγύηση ίσως παίξει xenon)..
k μια πατέντα με το στήριγμα γλουτών να γίνεται στήριγμα μέσης με σημαντικά οφέλη για την άνεση μου
-
Ευτυχισμένος οδηγός silverwing 600 ABS ΄06
απροβλημάτιστα χιλιόμετρα άπλετοι χώροι πολλά άλογα (50) δικύλινδρο
ΑΒS κ μεγάλη άνεση. με καλά κρατήματα. καίει λίγο γιατί ποτέ δεν πάω οικονομικά κ κινούμαι κ περιαστικά με ανάλογες ταχύτητες κ επιταχύνσειςαλλαγές λάμπες gia moto phillips που βγάζουν κ μια πορτοκαλί απόχρωση για να φαίνεσαι καλύτερα. (μετά την εγγύηση ίσως παίξει xenon)..
k μια πατέντα με το στήριγμα γλουτών να γίνεται στήριγμα μέσης με σημαντικά οφέλη για την άνεση μου
-
Ευτυχισμένος οδηγός silverwing 600 ABS ΄06
απροβλημάτιστα χιλιόμετρα άπλετοι χώροι πολλά άλογα (50) δικύλινδρο
ΑΒS κ μεγάλη άνεση. με καλά κρατήματα. καίει λίγο γιατί ποτέ δεν πάω οικονομικά κ κινούμαι κ περιαστικά με ανάλογες ταχύτητες κ επιταχύνσειςαλλαγές λάμπες gia moto phillips που βγάζουν κ μια πορτοκαλί απόχρωση για να φαίνεσαι καλύτερα. (μετά την εγγύηση ίσως παίξει xenon)..
k μια πατέντα με το στήριγμα γλουτών να γίνεται στήριγμα μέσης με σημαντικά οφέλη για την άνεση μου
-
Ο χρήστης bujinkan έγραψε:
HONDA NES@150
24.000 χωρίς καν αλλαγή ιμάντα.καλο βεβαια θα ηταν να τον ελεγξεις.το σερβις μπουκ λεει στα ποσα πρεπει να αλαχτει?
Κάθε 4Κ χιλιόμετρα κάνω σέρβις, όπου ελέγχεται ο ιμάντας. Το κανονικό είναι στα 12Κ χιλιόμετρα... Η δική μου περίπτωση είναι μάλλον περίεργη και ίσως έχει να κάνει με τον τρόπο που επιταχυνώ. Επίσης, μπορεί η ιδιόμορφη αυτή συμπεριφορά να οφείλεται στο γεγονός ότι το ίδιο σκούτερ κυκλοφορεί με τη μορφή του SH και πολύ μεγαλύτερες ρόδες που δημιουργούν αντίστοιχα μεγαλύτερες ροπές διότι και στα φρένα έχω επίσης μικρές φθορές (μια φορά έχω αλλάξει τακάκια μέχρι τώρα τη στιγμή που με τη κανονική μοτοσικλέτα θα ήμουν χαλαρά στα τρίτα...).
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
HONDA NES@150
24.000 χωρίς καν αλλαγή ιμάντα.καλο βεβαια θα ηταν να τον ελεγξεις.το σερβις μπουκ λεει στα ποσα πρεπει να αλαχτει?
Κάθε 4Κ χιλιόμετρα κάνω σέρβις, όπου ελέγχεται ο ιμάντας. Το κανονικό είναι στα 12Κ χιλιόμετρα... Η δική μου περίπτωση είναι μάλλον περίεργη και ίσως έχει να κάνει με τον τρόπο που επιταχυνώ. Επίσης, μπορεί η ιδιόμορφη αυτή συμπεριφορά να οφείλεται στο γεγονός ότι το ίδιο σκούτερ κυκλοφορεί με τη μορφή του SH και πολύ μεγαλύτερες ρόδες που δημιουργούν αντίστοιχα μεγαλύτερες ροπές διότι και στα φρένα έχω επίσης μικρές φθορές (μια φορά έχω αλλάξει τακάκια μέχρι τώρα τη στιγμή που με τη κανονική μοτοσικλέτα θα ήμουν χαλαρά στα τρίτα...).
Έχω ένα SH150 με 17,5Kkm. Ο ιμάντας δεν κάνει κίχ (και έχει πολύυυ ψωμί ακόμα), και από φρένα κι εγώ έχω αλλάξει τακάκια μπροστά μόνο μία φορά!
Γενικά το scooter είναι πολύ καλή λύση μέσα στην πόλη, κινείσαι πολύ γρήγορα και το κόστος είναι πολύ μικρό. Βέβαια όλο και κολάζομαι να το αντικαταστήσω με μηχανή, αλλά προς το παρόν ...αντιστέκομαι!
-
Διανύω την 5η μου χρονιά με το Liberty μου. Είναι 125άρι, από τα τελευταία με το οβάλ φανάρι (τέλος 2002-αρχές 2003), χωρίς μανιβέλα. Γενικά, πρόκειται για ένα απλό (κυκλο)σκούτερ, με διβάλβιδο κινητήρα και ιπποδύναμη αρκετή για αξιοπρεπή και οικονομική κίνηση στην πόλη (άσχετα, αν έχει πάει μέχρι και στην ..Κάρπαθο, διανύοντας περί τα 800 χλμ. με δυο άτομα!!). Μετά από σχεδόν 26.000 χλμ., δεν μπορώ να πω, πως είμαι δυσαρεστημένος, απλά θα ήθελα ίσως 5 αλογάκια ακόμη, για να μην 'ιδρώνω' να πιάσω τα ...100 km/h και για καλύτερες εν γένει επιταχύνσεις. Μικροπροβληματάκια μόνο αντιμετώπισα, όπως μια καμμένη λάμπα προβολέα και αλλαγή δύο μπαταριών (το τελευταίο λύθηκε οριστικά, μόνο αφού έβγαλα τον συναγερμό ...). Παράλογα ακριβά ήταν τα σέρβις στα 'εξουσιοδοτημένα' και γι' αυτό έχω αρκετό καιρό να πατήσω το πόδι μου εκεί... Αντιμετωπίζω ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα να βρω λάστιχα, καθ' ότι έχω 14άρη πίσω τροχό, με διάσταση 110/80 και στις δύο φορές που άλλαξα μέχρι στιγμής λάστιχα, 'έφτυσα αίμα' μέχρι να βρω άκρη (μόνο το Torpedo της Italjet, ένα καθολικά αποτυχημένο σκούτερ, πρέπει να φοράει τα ίδια λάστιχα με τα δικά μου...). Την πρώτη φορά βρήκα κάποια Μ45 (Michelin), ενώ τώρα έχω βάλει τα ΜΤ 15 (Pirelli) μην έχοντας άλλη επιλογή (η αντιπροσωπεία των πολύ καλών Heidenau είναι με μια λέξη φαιδρή ...)!! Θα σκεφτόμουν να το αλλάξω: α) αν το κοστολογούσαν πάνω από 800
-
Ο χρήστης Dekouk έγραψε:
Ευτυχισμένος οδηγός silverwing 600 ABS ΄06απροβλημάτιστα χιλιόμετρα άπλετοι χώροι πολλά άλογα (50) δικύλινδρο
ΑΒS κ μεγάλη άνεση. με καλά κρατήματα. καίει λίγο γιατί ποτέ δεν πάω οικονομικά κ κινούμαι κ περιαστικά με ανάλογες ταχύτητες κ επιταχύνσειςαλλαγές λάμπες gia moto phillips που βγάζουν κ μια πορτοκαλί απόχρωση για να φαίνεσαι καλύτερα. (μετά την εγγύηση ίσως παίξει xenon)..
k μια πατέντα με το στήριγμα γλουτών να γίνεται στήριγμα μέσης με σημαντικά οφέλη για την άνεση μου
δεν νομιζω με τα ξενον να χανεις την εγγυηση.
Εγω που εβαλα ξενον μολιτ το αγορασα,ρωτησα και μου ειπε κανενα προβλημα με εγγυηση.
Οπως ακριβως και με εξατμιση και βαριατορ mallossi -
Οσοι ενδιαφερεστε εχουμε και φορουμ μονο για σκουτερ
http://scooterclub.14.forumer.com/index.php -
-
Με γειεεεεεεεεεεες
-
193 ευρώ, σέρβις 24Κ μαζί με καινούργιο ιμάντα, σιαγονάκια και ραουλάκια! Το μηχανάκι 'πετάει' με μια λέξη... ανοίγει 90-120 στην εθνική σε ανηφόρα με χαρακτηριστική άνεση σε βαθμό που με προβληματίζει μην έχει πέσει κανένα κατσαβίδι στον κύλινδρο και ανεβάζει συμπίεση ( ).
SCOOTERS