-
Μιλαμε για δυο εξαιρετικα αυτοκινητα,με ψυχη,εκρηκτικοτητα,τεχνολογια,φρεναρες,εντυπωσικακη οδικη συμπεριφορα και κυρος.Με την 911 η κατασταση ειναι περιεργη.Κοιταζοντας τα χαρακτηριστικα της θα ελεγες οτι αυτο το αυτοκινητο δεν γινεται να μενει στο δρομο.Με μεταξονιο 2,350 μετρα και τον κινητηρα κρεμασμενο πισω η θεωρια σε τρομαζει.Ερχεται ομως η πραξη για να σε επαναφερει στην (ευτυχως) μαγικη πραγματικοτητα της 911.Λογω του κινητηρα πισω και του βαρους που αυτος δινει στους πισω τροχους η προσφυση ειναι εξαιρετικη,ενω οταν αυτη χαθει το πολυ μικρο μεταξονιο και η πισωβαρη διαταξη που θα ελεγε κανεις οτι θα εφερναν πολυ αποτομες αντιδρασεις ειναι σαν να μην υπαρχουν.Υπερστροφη ναι αλλα τοσο μα τοσο γλυκια που θα ηθελες να εισαι πισω απο το τιμονι της για παντα.Η Μ3 απο την αλλη με πιο τυπικη και ορθοδοξη διαταξη των μηχανικων μερων ειναι η χαρα της υπερστροφης ισχυος.Χανει προσφυση ευκολοτερα απο την 911,αλλα ειναι τοσο ζυγισμενη που μπορει να ταξιδευει για παντα με το πλαι εχοντας ως οπλα τον κινητηρα ξυραφι,την ψαγμενη αναρτηση και το καταπληκτικο μπλοκε.Προσωπικα θα διαλεγα την Porsche και ας μην εχει καθημερινη χρηστικοτητα και ας ειναι περιεργη στη διαταξη των μηχανικων μερων της.Ειναι ενα καταπληκτικο αυτοκινητο που αποπνεει προσωπικοτητα απο παντου και αυτο το ακουσμα του μποξερ ειναι τοσο δικο της που σε μαγευει.Η 911 ομως δεν ειναι μια ζωντανη ιστορια,που επικραττει μονο λογω κυρους,ειναι και αποτελεσματικη και θεωρω πως μπορει να ακολουθησει οπουδηποτε μια Μ3,τουλαχιστον η Carrera S.Η επιλογη αυτη βεβαια χωρις να δωσουμε και πολυ σημασια στην τιμη διοτι η Carrera S κοστιζει 128500 ευρω οταν η M3 κοστιζει 89300 ευρω πραγμα που αν ειναι πρωτο στην ιεραρχια σιγουρα δινει τη νικη στη μπεμπα.Σε αυτες τις κατασκευες δεν μετρανε οι απολυτοι αριθμοι επιδοσεων αλλα καλο θα ηταν να τους κοιταξουμε.
**Porsche 911 Carrera S (997) ** κυβικα:3824 ισχυς (ιπποι/σαλ):355/6600 ροπη (κιλα/σαλ):40,7/4600 μαζα (κιλα):1420 0-100 χλμ:4,78 δλ 0-160 χλμ:10,76 δλ 0-200 χλμ:16,89 δλ 0-400 μ:13,03 δλ 0-1000 μ:23,86 δλ Τελικη ταχυτητα:293 χλμ ** BMW M3 (E92) ** κυβικα:3999 ισχυς (ιπποι/σαλ):420/8300 ροπη (κιλα/σαλ):40,8/3900 μαζα (κιλα):1655 0-100 χλμ:4,91 δλ 0-160 χλμ:10,60 δλ 0-200 χλμ:16,55 δλ 0-400 μ:13,14 δλ 0-1000 μ:23,47 δλ Τελικη ταχυτητα:250 χλμ (ηλεκρονικα περιορισμενη)
-
Μιλαμε για δυο εξαιρετικα αυτοκινητα,με ψυχη,εκρηκτικοτητα,τεχνολογια,φρεναρες,εντυπωσικακη οδικη συμπεριφορα και κυρος.Με την 911 η κατασταση ειναι περιεργη.Κοιταζοντας τα χαρακτηριστικα της θα ελεγες οτι αυτο το αυτοκινητο δεν γινεται να μενει στο δρομο.Με μεταξονιο 2,350 μετρα και τον κινητηρα κρεμασμενο πισω η θεωρια σε τρομαζει.Ερχεται ομως η πραξη για να σε επαναφερει στην (ευτυχως) μαγικη πραγματικοτητα της 911.Λογω του κινητηρα πισω και του βαρους που αυτος δινει στους πισω τροχους η προσφυση ειναι εξαιρετικη,ενω οταν αυτη χαθει το πολυ μικρο μεταξονιο και η πισωβαρη διαταξη που θα ελεγε κανεις οτι θα εφερναν πολυ αποτομες αντιδρασεις ειναι σαν να μην υπαρχουν.Υπερστροφη ναι αλλα τοσο μα τοσο γλυκια που θα ηθελες να εισαι πισω απο το τιμονι της για παντα.Η Μ3 απο την αλλη με πιο τυπικη και ορθοδοξη διαταξη των μηχανικων μερων ειναι η χαρα της υπερστροφης ισχυος.Χανει προσφυση ευκολοτερα απο την 911,αλλα ειναι τοσο ζυγισμενη που μπορει να ταξιδευει για παντα με το πλαι εχοντας ως οπλα τον κινητηρα ξυραφι,την ψαγμενη αναρτηση και το καταπληκτικο μπλοκε.Προσωπικα θα διαλεγα την Porsche και ας μην εχει καθημερινη χρηστικοτητα και ας ειναι περιεργη στη διαταξη των μηχανικων μερων της.Ειναι ενα καταπληκτικο αυτοκινητο που αποπνεει προσωπικοτητα απο παντου και αυτο το ακουσμα του μποξερ ειναι τοσο δικο της που σε μαγευει.Η 911 ομως δεν ειναι μια ζωντανη ιστορια,που επικραττει μονο λογω κυρους,ειναι και αποτελεσματικη και θεωρω πως μπορει να ακολουθησει οπουδηποτε μια Μ3,τουλαχιστον η Carrera S.Η επιλογη αυτη βεβαια χωρις να δωσουμε και πολυ σημασια στην τιμη διοτι η Carrera S κοστιζει 128500 ευρω οταν η M3 κοστιζει 89300 ευρω πραγμα που αν ειναι πρωτο στην ιεραρχια σιγουρα δινει τη νικη στη μπεμπα.Σε αυτες τις κατασκευες δεν μετρανε οι απολυτοι αριθμοι επιδοσεων αλλα καλο θα ηταν να τους κοιταξουμε.
**Porsche 911 Carrera S (997) ** κυβικα:3824 ισχυς (ιπποι/σαλ):355/6600 ροπη (κιλα/σαλ):40,7/4600 μαζα (κιλα):1420 0-100 χλμ:4,78 δλ 0-160 χλμ:10,76 δλ 0-200 χλμ:16,89 δλ 0-400 μ:13,03 δλ 0-1000 μ:23,86 δλ Τελικη ταχυτητα:293 χλμ ** BMW M3 (E92) ** κυβικα:3999 ισχυς (ιπποι/σαλ):420/8300 ροπη (κιλα/σαλ):40,8/3900 μαζα (κιλα):1655 0-100 χλμ:4,91 δλ 0-160 χλμ:10,60 δλ 0-200 χλμ:16,55 δλ 0-400 μ:13,14 δλ 0-1000 μ:23,47 δλ Τελικη ταχυτητα:250 χλμ (ηλεκρονικα περιορισμενη)
-
Μιλαμε για δυο εξαιρετικα αυτοκινητα,με ψυχη,εκρηκτικοτητα,τεχνολογια,φρεναρες,εντυπωσικακη οδικη συμπεριφορα και κυρος.Με την 911 η κατασταση ειναι περιεργη.Κοιταζοντας τα χαρακτηριστικα της θα ελεγες οτι αυτο το αυτοκινητο δεν γινεται να μενει στο δρομο.Με μεταξονιο 2,350 μετρα και τον κινητηρα κρεμασμενο πισω η θεωρια σε τρομαζει.Ερχεται ομως η πραξη για να σε επαναφερει στην (ευτυχως) μαγικη πραγματικοτητα της 911.Λογω του κινητηρα πισω και του βαρους που αυτος δινει στους πισω τροχους η προσφυση ειναι εξαιρετικη,ενω οταν αυτη χαθει το πολυ μικρο μεταξονιο και η πισωβαρη διαταξη που θα ελεγε κανεις οτι θα εφερναν πολυ αποτομες αντιδρασεις ειναι σαν να μην υπαρχουν.Υπερστροφη ναι αλλα τοσο μα τοσο γλυκια που θα ηθελες να εισαι πισω απο το τιμονι της για παντα.Η Μ3 απο την αλλη με πιο τυπικη και ορθοδοξη διαταξη των μηχανικων μερων ειναι η χαρα της υπερστροφης ισχυος.Χανει προσφυση ευκολοτερα απο την 911,αλλα ειναι τοσο ζυγισμενη που μπορει να ταξιδευει για παντα με το πλαι εχοντας ως οπλα τον κινητηρα ξυραφι,την ψαγμενη αναρτηση και το καταπληκτικο μπλοκε.Προσωπικα θα διαλεγα την Porsche και ας μην εχει καθημερινη χρηστικοτητα και ας ειναι περιεργη στη διαταξη των μηχανικων μερων της.Ειναι ενα καταπληκτικο αυτοκινητο που αποπνεει προσωπικοτητα απο παντου και αυτο το ακουσμα του μποξερ ειναι τοσο δικο της που σε μαγευει.Η 911 ομως δεν ειναι μια ζωντανη ιστορια,που επικραττει μονο λογω κυρους,ειναι και αποτελεσματικη και θεωρω πως μπορει να ακολουθησει οπουδηποτε μια Μ3,τουλαχιστον η Carrera S.Η επιλογη αυτη βεβαια χωρις να δωσουμε και πολυ σημασια στην τιμη διοτι η Carrera S κοστιζει 128500 ευρω οταν η M3 κοστιζει 89300 ευρω πραγμα που αν ειναι πρωτο στην ιεραρχια σιγουρα δινει τη νικη στη μπεμπα.Σε αυτες τις κατασκευες δεν μετρανε οι απολυτοι αριθμοι επιδοσεων αλλα καλο θα ηταν να τους κοιταξουμε.
**Porsche 911 Carrera S (997) ** κυβικα:3824 ισχυς (ιπποι/σαλ):355/6600 ροπη (κιλα/σαλ):40,7/4600 μαζα (κιλα):1420 0-100 χλμ:4,78 δλ 0-160 χλμ:10,76 δλ 0-200 χλμ:16,89 δλ 0-400 μ:13,03 δλ 0-1000 μ:23,86 δλ Τελικη ταχυτητα:293 χλμ ** BMW M3 (E92) ** κυβικα:3999 ισχυς (ιπποι/σαλ):420/8300 ροπη (κιλα/σαλ):40,8/3900 μαζα (κιλα):1655 0-100 χλμ:4,91 δλ 0-160 χλμ:10,60 δλ 0-200 χλμ:16,55 δλ 0-400 μ:13,14 δλ 0-1000 μ:23,47 δλ Τελικη ταχυτητα:250 χλμ (ηλεκρονικα περιορισμενη)
-
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ οχήματα τέτοιας κατηγορίας και μάλλον θα αργήσω αρκετά. Με μάλλον λάθος κριτήρια θα ψηφίσω καρέρα και μάλιστα την απλή! Γιατί είναι το πιο όμορφο γερμανικό αμάξι που παράγεται τώρα, είναι ο ορισμός της πετυχημένης εξέλιξης και άλλη για μένα η ποιότητα πόρσε και άλλη της μπεμβε όπως και το πουλ μουρ.
Αν ήμουν οδηγάρα και ήθελα κάτι πιο πρακτικ τότε απλά δεν τίθεται ζήτημα. Κάνει τα πάντα εκπληκτικά και συμφέρει. Είναι λοιπόν θέμα προτεραιοτήτων...
-
ΔΓ/ΔΑ
Ψηφισα 911 με αυτο το σκεπτικο:
Μπροστα στην C2S η Μ3 φανταζει λιγο κραυγαλεα, ισως κ καγκουρικη. Δε 8α ελεγες οτι 'form follows function'.Αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι συμφωνω με την αποψη μου.
-
Nissan GT-R
Από αυτά τα δύο, την Carrera. Δεν θα άντεχα να βλέπω γύρω μου σε λίγο καιρό 316 με body-kit και σήμα ///M. H Porsche θα είναι πάντα διαχρονική αξία και η αίσθηση της ιδιαίτερης διάταξής της την κάνει να ξεχωρίζει.
-
911 all the way.
Μόνο και μόνο αυτός ο μύθος της αυτοκίνησης μου αρκεί και μου περισσεύει. Οι αριθμοί είναι περιττοί, εκτός από αυτούς που αντιστοιχούν στην τιμή αγοράς, καθώς με προσγειώνουν στην πραγματικότητα... -
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
ΔΓ/ΔΑΨηφισα 911 με αυτο το σκεπτικο:
Μπροστα στην C2S η Μ3 φανταζει λιγο κραυγαλεα, ισως κ καγκουρικη. Δε 8α ελεγες οτι 'form follows function'.Αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι συμφωνω με την αποψη μου.
κορυφαία ατάκα!!
-
911 C2S σε racing yellow for me please. Ευχαριστω
-
εμένα μια λευκή με κόκκινα γράμματα carrera στα μαρσπιέ...
-
911 γιατι ειναι το ομορφοτερο λαθος της ιστοριας της αυτοκινησης!
Και επειδη ειμαι ερωτευμενος...
-
Mέχρι και η ίδια η BMW, που σε αναλυτικότατη, πολυσέλιδη και με επαρκή μηχανολογική τεκμηρίωση μπροσούρα της για την Μ3 Ε92 συγκρίνει λεπτομερώς, καθυβρίζει και σκυλοθάβει ανοιχτά και ο ν ο μ α σ τ ι κ ά τον ανταγωνισμό (Άουντι RS4, Μερκ CLK63 AMG) προσέχει πολύ, μα πάρα πολύ, τα λόγια της για την 911, και μάλιστα την απλή Καρρέρα.
Την S δεν τόλμησαν καν να την πιάσουν στο στόμα τους οι Βαυαροί...Αν υπάρχουν βέβαια οικονομικοί και πρακτικοί περιορισμοί, η Μ3 είναι ένας υπέροχος 'συμβιβασμός'!
Με απόλυτους όρους πάντως, όποιος, [βασιζόμενος σε πλαίσια (σασιά) οικογενειακά όσο εξελιγμένα κι αν είναι], τολμά να τα βάλει εφ' όλης της ύλης με γνήσια και εκ γεννετής σούπερ καρς 300 κιλά ελαφρύτερα (μεταξύ άλλων), κλαίει πικρά.
Πόσο μάλλον που η Πόρσε φτιάχνει τα ποιοτικότερα και πιο αξιόπιστα σούπερ καρς, η δε 911 είναι το ωριμότερο (εφ' όλης της ύλης) σούπερ καρ που κυκλοφορεί.
Από πλευράς, δε, αισθητικής και στυλ, είναι απλώς το κλασικότερο όχημα -πάσης φύσεως- που κυκλοφορεί επί Γης. -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Mέχρι και η ίδια η BMW, που σε αναλυτικότατη, πολυσέλιδη και με επαρκή μηχανολογική τεκμηρίωση μπροσούρα της για την Μ3 Ε92 συγκρίνει λεπτομερώς, καθυβρίζει και **σκυλοθάβει ανοιχτά και ο ν ο μ α σ τ ι κ ά τον ανταγωνισμό (Άουντι RS4, Μερκ CLK63 AMG) **προσέχει πολύ, μα πάρα πολύ, τα λόγια της για την 911, και μάλιστα την απλή Καρρέρα.
Την S δεν τόλμησαν καν να την πιάσουν στο στόμα τους οι Βαυαροί....
Μίλησαν και για R8/SLR;
Στο δίλημμα τώρα ( ), η Μ3 πρέπει να είναι φοβερό αυτοκίνητο,
αλλά οι μεγάλες αγάπες (911) είναι πάντα μεγάλες αγάπες!**βέβαια, είναι και αυτή η τεράστια διαφορά χρημάτων ~30Κ
-
All the way 911, τι συζητάμε?
-
Αν ήταν 996 vs E46 θα δυσκολευόμουν πολύ να απαντήσω και μάλλον θα έκλεινα προς τη Μ3 [μάλλον λέω].
Εδώ όμως, σκαραβαίο χωρίς δεύτερη σκέψη
-
CarreraS και απο μενα τον φανατικο BMWδακια, αλλα ποσο κανει το ενα και ποσο το αλλο? Συγκρινουμε εντελως ανομοια πραγματα.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
σκαραβαίο χωρίς δεύτερη σκέψηΣυμφωνώ το ίδιο θα διάλεγα και ας ήταν και 10 δευτερόλεπτα πιο αργό!
-
M3, γιατι προτμω τετοια αυτοκινητα να ειναι 'δυσκολα' και να οδηγουνται οπως τους αξιζει και να μην μπορει να τα παρει ο/η καθε νεοπλουτος/η για να παει στα μπουζουκια και στο σουπερμαρκετ για να κανει επιδειξη πλουτου!Και πλεον σιγα το σπανιο να δεις porsche οι μικρες cayenne και οι μικροτερες εκδοσεις των cayman και boxster κανουν θραυση το σημα της porsche πλεον εχει γινει καθημερινο!
Απο porsche θα επαιρνα μονο την 911 (997) GT3 RS ! -
Θεωρείς δηλαδή ότι η Ε92 είναι πιο δύσκολη από την 911 C2S? Επειδή ότι έχω διαβάσει, λένε για την πιο ευκολοδήγητη Μ ever..
-
Το δυσκολο το αναφερω για την συνολικη αισθηση που δινει ενα αυτοκινητο και οχι μονο για το ποσο ευκολη ή δυσκολη ειναι η καθημερινη οδηγηση ενος αυτοκινητου!Θεωρω πως η porsche ξερει να φτιαχνει εξαιρετικα αποτελεσματικα αυτοκινητα χωρις ομως να μπαινει ο οδηγος τοσο πολυ στο παιχνιδι!Αυτο ισως να συμβαινει στην 911 gt3 rs.
BMW M3 (E92) vs Porsche 911 Carrera S (997).