-
Προσπαθώ να πείσω τον πατέρα μου να αλλάξει την 518 του 92 με 280.000χλμ. Τα διαθέσιμα χρήματα είναι γύρω στα 25.000 με 27.000 ευρώ το πολύ. Απαιτήσεις ιδιαίτερες δεν έχει σε επιδόσεις κλπ. καθότι είναι πολύ ήρεμος σαν οδηγός. Κοιτούσα το saab 9 3. Τί λέτε? Θα ήθελα τις προτάσεις σας. Ευχαριστώ!
-
Προσπαθώ να πείσω τον πατέρα μου να αλλάξει την 518 του 92 με 280.000χλμ. Τα διαθέσιμα χρήματα είναι γύρω στα 25.000 με 27.000 ευρώ το πολύ. Απαιτήσεις ιδιαίτερες δεν έχει σε επιδόσεις κλπ. καθότι είναι πολύ ήρεμος σαν οδηγός. Κοιτούσα το saab 9 3. Τί λέτε? Θα ήθελα τις προτάσεις σας. Ευχαριστώ!
-
Προσπαθώ να πείσω τον πατέρα μου να αλλάξει την 518 του 92 με 280.000χλμ. Τα διαθέσιμα χρήματα είναι γύρω στα 25.000 με 27.000 ευρώ το πολύ. Απαιτήσεις ιδιαίτερες δεν έχει σε επιδόσεις κλπ. καθότι είναι πολύ ήρεμος σαν οδηγός. Κοιτούσα το saab 9 3. Τί λέτε? Θα ήθελα τις προτάσεις σας. Ευχαριστώ!
-
νομιζω το μοντεο θα θεσει τα στανταρ της κατηγοριας σε αυτη την τιμη για αλλη μια φορα.
-
Μπράβο Κωνσταντίνε! Βρήκες τι αμάξι ΔΕΝ πρέπει να πάρει ο πατέρας σου! Σόρρυ αλλά το να πληρώσεις τόσα για ένα πρίμιουμ βέκτρα το θεωρώ πάρα πολύ. Οκ είναι ωραίο και ασφαλές το σάαμπ αλλά ως εκεί χώρια που είναι μοντέλο 5 ετών.
Θα συμφωνήσω με τον μονφ430 αλλά θα υπενθυμίσω ότι το μοντέο είναι απλά τεράστιο! Πρέπει να είναι πάρα πολύ καλό οδικά σύμφωνα με τον τύπο παγκοσμίως αλλά τόσο μεγάλο και μάλιστα φαρδύ αμάξι δημιουργεί πρόβλημα στους χειρισμούς στην πόλη και επιπλέον είναι αργό και βενζινοβόρο. Μία εξαιρετική εκτέλεση μίας λαθεμένης στρατηγικής.
Το ομόσασο και ελαφρυ μάζντα 6 που έρχεται σε λίγους μήνες φαίνεται πιο ρεαλιστική και όμορφη λύση. Η μαζντοκαταγωγή του υπόσχεται και ευχάριστηση πίσω από το τιμόνι
Αν δεν έχει κολλήματα το σκόντα οκτάβια 1.8 160 άλογα είναι και αυτό μία φτηνή και οικονομική λύση και το ιμπρέζα 2.0 δεν σου γεμίζει το μάτι αλλά είναι μία άλλη πολύ ελκυστική οδηγοκεντρική λύση με τετρακίνηση κουτί για την Ελλάδα.
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Το ομόσασο και ελαφρυ μάζντα 6 που έρχεται σε λίγους μήνες φαίνεται πιο ρεαλιστική και όμορφη λύση. Η μαζντοκαταγωγή του υπόσχεται και ευχάριστηση πίσω από το τιμόνιΘεός!!!
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
...Mondeo και 6 έχουν πανομοιότυπες διαστάσεις, με διαφορές της τάξης ελάχιστων χιλιοστών.
-
Ωχ την πατήσαμε και εκεί??? Δεν έχω δει καθόλου τεχνικά από το νέο 6άρι πέρα από εδώ http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=252&page_id=5682 . Επειδή και το προηγούμενο 6άρι αλλά και το 3 (το 3 βέβαια ήταν μακρύ πολύ) ήταν αρκετά στενότερα από τα φορντικά αντίστοιχά τους ήλπιζα να είναι στενότερο και αυτό. Πόσο μάλλον όταν το 2άρι (ναι ναι ναι σας έχω πρήξει με αυτό το ξέρω) είναι κοντύτερο από το παλιό. Τουλάχιστον είναι ελαφρύτερο δίνοντας μας ελπίδες ότι θα πηγαίνει αξιοπρεπώς με τα πάλιά μοτέρ...
-
Είναι μεγάλα αυτοκίνητα αμφότερα, αλλά αν διαθέτεις μια στοιχειώδη ικανότητα αντίληψης χώρου, δεν πρόκειται να αντιμετωπίσεις κανένα απολύτως πρόβλημα στην πόλη.
Οι μειωμένες πιθανότητες εύρεσης θέσης στάθμευσης, ωστόσο, είναι ένα θέμα.
-
SAAB φίλου έχει βγαλει τα άπειρα σπαστικα μικρό και μεγαλόπροβλήματα.
Τις προαλλες, έπαθε τη βλαβη Νο345, χάλασε ο θερμοστάτης και αδειασε ολο το ψυγείο. Δε λέω πως ειανι ολα έτσι, αλλα μετα απο αυτα εγω δε θα επειρνα ποτέ SAAB.Mondeo η καινούριο 6άρι κι απο εμενα. Στα λεφτά αυτα παίρνει και 2λιτρο και είναι αρχοντας.
Μεγάλα είναι, αλλα μετα την 5αρα δε νομιζω να αντιμετωπισει πρόβλημα.
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Μεγάλα είναι, αλλα μετα την 5αρα δε νομιζω να αντιμετωπισει πρόβλημα.Εγώ απλά να σημειώσω ότι το Mondeo είναι 3 χλστ. μεγαλύτερο από την τωρινή 5άρα
Πόσο μάλλον από την 5άρα του 92Ίδια κατηγορία μεν, έχουν αυξηθεί πολύ τα μεγέθη δε.
-
πολλές και αξιόλογες επιλογές,αρκεί να περιμένεις λίγο
1.Mondeo (θα βγει και με ton 1,6T για ακόμα περισσότερες επλογές)
2.Mazda 6
3.Passat 1,8T 160hp
4.Octavia 1,8T 160hp -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Εγώ απλά να σημειώσω ότι το Mondeo είναι 3 χλστ. μεγαλύτερο από την τωρινή 5άρα
Πόσο μάλλον από την 5άρα του 92αυτο δεν το περίμενα
-
Πράγματι το mazda ακούγεται αρκετά καλό και είναι και όμορφο. Μου διέφυγε ότι το 9 3 κουβαλάει μια πενταετία πάνω του. Θα αρχίσω την οικογενειακή προπαγάνδα .
Μεγαλύτερο το mondeo από την 5άρα? Ποιός να το περίμενε
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
...
Mondeo και 6 έχουν πανομοιότυπες διαστάσεις, με διαφορές της τάξης ελάχιστων χιλιοστών.
Σίγουρα το νέο 6άρι δεν το λες μικρό αλλά είναι μικρότερο απο το Mondeο με σεβαστές διαφορές της τάξης εκατοστών και όχι χιλιοστών. Συγκεκριμένα στο μήκος είναι μικρότερο κατά 11εκ., στο πλάτος κατά 9εκ. και στο μεταξόνιο κατά 12,5εκ. Για να έχουμε μια εικόνα είναι ελάχιστα μικρότερο απο το Passat.
Mazda6:(M)4735-(Π)1795-(Υ)1440 Μεταξόνιο:2725
Mondeo:(M)4844-(Π)1886-(Υ)1500 Μεταξόνιο:2850Όσον αφορά το αρχικό ερώτημα θα πρότεινα να δεί το νέο 6άρι(αρχές του χρόνου έρχεται) και επιπλέον τα Mondeo και Passat αλλά όχι στις βασικές εκδόσεις των 1,6lt.
-
Λέγοντας πανομοιότυπες εννοούσα το 5θυρο, που είναι μικρότερο σε μήκος, για την ακρίβεια 4.778mm, μόλις +43 από το Mazda.
-
Δεν είχα υπόψιν τις διαστάσεις του 5θυρου οι οποίες όντως είναι αρκετά κοντα.
-
Καμιά σχέση με SAAB, αλλά επειδή το βλέπω συχνά το επιχείρημα 'πρίμιουμ βέκτρα', δηλαδή, όσοι παίρνουν AUDI* είναι επίσης θύματα που παίρνουν 'πρίμιουμ γκόλφ;' Όσοι πήραν τις μικρές JAGUAR(προηγούμενες; ) πήραν επίσης 'πρίμιουμ μοντέο'; ...κ.λ.π. ...κ.λ.π.... κ.λ.π.(την σήμερον ημέρα των συνεργασιών για αμαξώματα και κινητήρες, ακόμα και μεταξύ εχθρών).
*Επίσης καμιά σχέση με AUDI, FORD και JAGUAR.
-
Αυτοί που πήραν Α3 όντως δεν είναι θύματα. Είναι θύματα τεραστίων διαστάσεων!!!
Έδωσαν αρκετά πιο πολλά χρήματα για να πάρουν ένα ελαφρά παλαίοτερο μοντέλο με 4 αστέρια παθητικής ασφάλειας όταν το γκόλφ έχει 5, με μάλλον χειρότερους χώρους και όλα αυτά για την πριμιουμίλα των 4 κύκλων!
Για την μικρή τζάγκουαρ τι να πω. Δυσκολεύτηκα αρκετά να χωνέψω ότι η τζάγκουαρ έβγαλε προσθιοκίνητο μοντέλο.
Από την άποψη λοιπόν ενός αγοραστή που αναζητά ένα τεχνικά άρτιο προιόν ναι είναι θύματα. Όμως αν το πουλ μουρ αποτελεί βασικό κριτήριο αγοράς για μερικούς τότε με γειά τους και χαρά τους αρκεί να μην τρέφουν αυταπάτες ότι πήραν σουηδική τεχνολογία ή πολυτέλεια από το κόβεντρυ. Άλλωστε τα άλογα πολλοί εμίσησαν το πουλ μουρ ουδείς!
-
Κωνσταντίνε τι θα έλεγες για 2λιτρη C5;
Προτάσεις για μεσαίο οικογενειακό.