Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προτάσεις για μεσαίο οικογενειακό.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Προτάσεις για μεσαίο οικογενειακό.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    45
    32
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kon5 last edited by

      Προσπαθώ να πείσω τον πατέρα μου να αλλάξει την 518 του 92 με 280.000χλμ. Τα διαθέσιμα χρήματα είναι γύρω στα 25.000 με 27.000 ευρώ το πολύ. Απαιτήσεις ιδιαίτερες δεν έχει σε επιδόσεις κλπ. καθότι είναι πολύ ήρεμος σαν οδηγός. Κοιτούσα το saab 9 3. Τί λέτε? Θα ήθελα τις προτάσεις σας. Ευχαριστώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kon5 last edited by

        Προσπαθώ να πείσω τον πατέρα μου να αλλάξει την 518 του 92 με 280.000χλμ. Τα διαθέσιμα χρήματα είναι γύρω στα 25.000 με 27.000 ευρώ το πολύ. Απαιτήσεις ιδιαίτερες δεν έχει σε επιδόσεις κλπ. καθότι είναι πολύ ήρεμος σαν οδηγός. Κοιτούσα το saab 9 3. Τί λέτε? Θα ήθελα τις προτάσεις σας. Ευχαριστώ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kon5 last edited by

          Προσπαθώ να πείσω τον πατέρα μου να αλλάξει την 518 του 92 με 280.000χλμ. Τα διαθέσιμα χρήματα είναι γύρω στα 25.000 με 27.000 ευρώ το πολύ. Απαιτήσεις ιδιαίτερες δεν έχει σε επιδόσεις κλπ. καθότι είναι πολύ ήρεμος σαν οδηγός. Κοιτούσα το saab 9 3. Τί λέτε? Θα ήθελα τις προτάσεις σας. Ευχαριστώ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            monf430 last edited by

            νομιζω το μοντεο θα θεσει τα στανταρ της κατηγοριας σε αυτη την τιμη για αλλη μια φορα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              travelman last edited by

              Μπράβο Κωνσταντίνε! Βρήκες τι αμάξι ΔΕΝ πρέπει να πάρει ο πατέρας σου! Σόρρυ αλλά το να πληρώσεις τόσα για ένα πρίμιουμ βέκτρα το θεωρώ πάρα πολύ. Οκ είναι ωραίο και ασφαλές το σάαμπ αλλά ως εκεί χώρια που είναι μοντέλο 5 ετών.

              Θα συμφωνήσω με τον μονφ430 αλλά θα υπενθυμίσω ότι το μοντέο είναι απλά τεράστιο! Πρέπει να είναι πάρα πολύ καλό οδικά σύμφωνα με τον τύπο παγκοσμίως αλλά τόσο μεγάλο και μάλιστα φαρδύ αμάξι δημιουργεί πρόβλημα στους χειρισμούς στην πόλη και επιπλέον είναι αργό και βενζινοβόρο. Μία εξαιρετική εκτέλεση μίας λαθεμένης στρατηγικής.

              Το ομόσασο και ελαφρυ μάζντα 6 που έρχεται σε λίγους μήνες φαίνεται πιο ρεαλιστική και όμορφη λύση. Η μαζντοκαταγωγή του υπόσχεται και ευχάριστηση πίσω από το τιμόνι

              Αν δεν έχει κολλήματα το σκόντα οκτάβια 1.8 160 άλογα είναι και αυτό μία φτηνή και οικονομική λύση και το ιμπρέζα 2.0 δεν σου γεμίζει το μάτι αλλά είναι μία άλλη πολύ ελκυστική οδηγοκεντρική λύση με τετρακίνηση κουτί για την Ελλάδα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                funkyreverend last edited by

                Ο χρήστης travelman έγραψε:
                Το ομόσασο και ελαφρυ μάζντα 6 που έρχεται σε λίγους μήνες φαίνεται πιο ρεαλιστική και όμορφη λύση. Η μαζντοκαταγωγή του υπόσχεται και ευχάριστηση πίσω από το τιμόνι

                Θεός!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  pai-mei last edited by

                  Ο χρήστης travelman έγραψε:
                  ...

                  Mondeo και 6 έχουν πανομοιότυπες διαστάσεις, με διαφορές της τάξης ελάχιστων χιλιοστών.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    travelman last edited by

                    Ωχ την πατήσαμε και εκεί??? Δεν έχω δει καθόλου τεχνικά από το νέο 6άρι πέρα από εδώ http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=252&page_id=5682 . Επειδή και το προηγούμενο 6άρι αλλά και το 3 (το 3 βέβαια ήταν μακρύ πολύ) ήταν αρκετά στενότερα από τα φορντικά αντίστοιχά τους ήλπιζα να είναι στενότερο και αυτό. Πόσο μάλλον όταν το 2άρι (ναι ναι ναι σας έχω πρήξει με αυτό το ξέρω) είναι κοντύτερο από το παλιό. Τουλάχιστον είναι ελαφρύτερο δίνοντας μας ελπίδες ότι θα πηγαίνει αξιοπρεπώς με τα πάλιά μοτέρ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      pai-mei last edited by

                      Είναι μεγάλα αυτοκίνητα αμφότερα, αλλά αν διαθέτεις μια στοιχειώδη ικανότητα αντίληψης χώρου, δεν πρόκειται να αντιμετωπίσεις κανένα απολύτως πρόβλημα στην πόλη.

                      Οι μειωμένες πιθανότητες εύρεσης θέσης στάθμευσης, ωστόσο, είναι ένα θέμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        ast last edited by

                        SAAB φίλου έχει βγαλει τα άπειρα σπαστικα μικρό και μεγαλόπροβλήματα.
                        Τις προαλλες, έπαθε τη βλαβη Νο345, χάλασε ο θερμοστάτης και αδειασε ολο το ψυγείο. Δε λέω πως ειανι ολα έτσι, αλλα μετα απο αυτα εγω δε θα επειρνα ποτέ SAAB.

                        Mondeo η καινούριο 6άρι κι απο εμενα. Στα λεφτά αυτα παίρνει και 2λιτρο και είναι αρχοντας.

                        Μεγάλα είναι, αλλα μετα την 5αρα δε νομιζω να αντιμετωπισει πρόβλημα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          Ο χρήστης ast έγραψε:
                          Μεγάλα είναι, αλλα μετα την 5αρα δε νομιζω να αντιμετωπισει πρόβλημα.

                          Εγώ απλά να σημειώσω ότι το Mondeo είναι 3 χλστ. μεγαλύτερο από την τωρινή 5άρα
                          Πόσο μάλλον από την 5άρα του 92

                          Ίδια κατηγορία μεν, έχουν αυξηθεί πολύ τα μεγέθη δε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • W
                            wannabe last edited by

                            πολλές και αξιόλογες επιλογές,αρκεί να περιμένεις λίγο
                            1.Mondeo (θα βγει και με ton 1,6T για ακόμα περισσότερες επλογές)
                            2.Mazda 6
                            3.Passat 1,8T 160hp
                            4.Octavia 1,8T 160hp

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              ast last edited by

                              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                              Εγώ απλά να σημειώσω ότι το Mondeo είναι 3 χλστ. μεγαλύτερο από την τωρινή 5άρα
                              Πόσο μάλλον από την 5άρα του 92

                              αυτο δεν το περίμενα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kon5 last edited by

                                Πράγματι το mazda ακούγεται αρκετά καλό και είναι και όμορφο. Μου διέφυγε ότι το 9 3 κουβαλάει μια πενταετία πάνω του. Θα αρχίσω την οικογενειακή προπαγάνδα .

                                Μεγαλύτερο το mondeo από την 5άρα? Ποιός να το περίμενε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  mak last edited by

                                  Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                                  ...

                                  Mondeo και 6 έχουν πανομοιότυπες διαστάσεις, με διαφορές της τάξης ελάχιστων χιλιοστών.

                                  Σίγουρα το νέο 6άρι δεν το λες μικρό αλλά είναι μικρότερο απο το Mondeο με σεβαστές διαφορές της τάξης εκατοστών και όχι χιλιοστών. Συγκεκριμένα στο μήκος είναι μικρότερο κατά 11εκ., στο πλάτος κατά 9εκ. και στο μεταξόνιο κατά 12,5εκ. Για να έχουμε μια εικόνα είναι ελάχιστα μικρότερο απο το Passat.

                                  Mazda6:(M)4735-(Π)1795-(Υ)1440 Μεταξόνιο:2725
                                  Mondeo:(M)4844-(Π)1886-(Υ)1500 Μεταξόνιο:2850

                                  Όσον αφορά το αρχικό ερώτημα θα πρότεινα να δεί το νέο 6άρι(αρχές του χρόνου έρχεται) και επιπλέον τα Mondeo και Passat αλλά όχι στις βασικές εκδόσεις των 1,6lt.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • P
                                    pai-mei last edited by

                                    Λέγοντας πανομοιότυπες εννοούσα το 5θυρο, που είναι μικρότερο σε μήκος, για την ακρίβεια 4.778mm, μόλις +43 από το Mazda.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mak last edited by

                                      Δεν είχα υπόψιν τις διαστάσεις του 5θυρου οι οποίες όντως είναι αρκετά κοντα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        king-alexander last edited by

                                        Καμιά σχέση με SAAB, αλλά επειδή το βλέπω συχνά το επιχείρημα 'πρίμιουμ βέκτρα', δηλαδή, όσοι παίρνουν AUDI* είναι επίσης θύματα που παίρνουν 'πρίμιουμ γκόλφ;' Όσοι πήραν τις μικρές JAGUAR(προηγούμενες; ) πήραν επίσης 'πρίμιουμ μοντέο'; ...κ.λ.π. ...κ.λ.π.... κ.λ.π.(την σήμερον ημέρα των συνεργασιών για αμαξώματα και κινητήρες, ακόμα και μεταξύ εχθρών).

                                        *Επίσης καμιά σχέση με AUDI, FORD και JAGUAR.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • T
                                          travelman last edited by

                                          Αυτοί που πήραν Α3 όντως δεν είναι θύματα. Είναι θύματα τεραστίων διαστάσεων!!!

                                          Έδωσαν αρκετά πιο πολλά χρήματα για να πάρουν ένα ελαφρά παλαίοτερο μοντέλο με 4 αστέρια παθητικής ασφάλειας όταν το γκόλφ έχει 5, με μάλλον χειρότερους χώρους και όλα αυτά για την πριμιουμίλα των 4 κύκλων!

                                          Για την μικρή τζάγκουαρ τι να πω. Δυσκολεύτηκα αρκετά να χωνέψω ότι η τζάγκουαρ έβγαλε προσθιοκίνητο μοντέλο.

                                          Από την άποψη λοιπόν ενός αγοραστή που αναζητά ένα τεχνικά άρτιο προιόν ναι είναι θύματα. Όμως αν το πουλ μουρ αποτελεί βασικό κριτήριο αγοράς για μερικούς τότε με γειά τους και χαρά τους αρκεί να μην τρέφουν αυταπάτες ότι πήραν σουηδική τεχνολογία ή πολυτέλεια από το κόβεντρυ. Άλλωστε τα άλογα πολλοί εμίσησαν το πουλ μουρ ουδείς!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Κωνσταντίνε τι θα έλεγες για 2λιτρη C5;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr