-
Ο χρήστης SigmaDelta έγραψε:
Δεν καταλαβαινω την διαφορα που ειπωθηκε με το RS.
Αν δεν ειχα σκοπο να το πουλησω θα το σκεφτομουνα παρα πολυ σοβαρα...
Αυτα τα δινουν και με KW ετσι δεν ειναι ???To RS έβγαινε από το εργοστάσιο με 180 ίππους.
Το GT είναι ένα 150άρι Octavia με πρόγραμμα ΑΒΤ και ανάρτηση (ΚW όπως έγραψες) και look RS.λαθος φιλε,το GT φοραει ελληνικο προγραμμα(μαραβελιας) που ειναι μουφα και δεν βγαζει πανω απο 170-173 αλογα.
Για τον φιλο που ενδιαφερετε τωρα,κατα τη γνωμη μου δεν αξιζει το GT.
Κοιτα να βρεις κανα απλο 150αρι(δεν ξερω αν πουλιουνται ακομα)και με ενα καλο προγραμμα φτανεις ανετα τα 195 αλογα.
@kasel.ο κινητηρας 1.8t του group vag φιλτατε ειναι σκυλι και αν γινει σωστη δουλεια δεν παθαινει τιποτα και ουτε τριγυρνας στα συνεργεια.
Εχω octavia και ειμαι και στο skoda club και σε πληροφορω οτι υπαρχουν παιδια στο club που εχουν 240 αλογα χωρις να εχουν πειραξει τα εντοσθια του κινητηρα και η μηχανη δουλευει απροβληματιστα χωρις κιχ.
Ο κινητηρας αυτος ειναι τρομερα αναβαθμισημος αρκει να γινει σωστη δουλεια.Το δικο μου ειναι ΑΒΤ 195 δυναμομετρημενο,του εχω πιει το αιμα 4,5 χρονια 150.000 χιλιομετρα και δεν μου εχει παρουσιασει το παραμικρο.PS Τα παραθυρα που πεφτουν(χαλαει ενα πλαστικο στο γρυλλο) δεν μετρανε ε?
-
Ο χρήστης ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΓΙΑΝΟΣ έγραψε:
ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ. ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΗΝ OCTAVIA GT. ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΒΤ ( 193 ΗΡ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ ΤΟΣΟ ΣΑΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΒΛΕΠΑΤΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΜΕ ΕΠΑΝΑΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΑ 212 HP?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣδεν γνωρίζω την τιμή του GT, αλλά με 21000-22000 μπορείς να πάρεις το Octavia5 1.8 - 160 άλογα,φορά τον κινητήρα που έχει το Audi A3 & Seat Leon 1.8, ακόμα είναι νέο το αμάξωμα του Octavia5 από του GT.
-
Octavia 5 1.8Tfsi 160hp...... απο μενα !!!
το εσωτερικο του GT ειναι μια 10ετια πισω !!!!
-
Ο χρήστης CAP DIM έγραψε:
Octavia 5 1.8Tfsi 160hp...... απο μενα !!!το εσωτερικο του GT ειναι μια 10ετια πισω !!!!
όλο το αμάξι είναι μια 10ετία πίσω...
-
Είναι ένα Golf IV σεντάν για να μην ξεχνιόμαστε.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Είναι ένα Golf IV σεντάν για να μην ξεχνιόμαστε.το Octavia 1 δεν είναι sedan...liftback είναι.
Σαν το Μondeo, το Primera που εκτός από sedan βγαζουν κ 5θυρα.
-
Ε, με sedan μοιάζει. Γι' αυτό το προτιμούν και οι ταρίφες.
-
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ. ΤΟ OCTAVIA ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΑ 150 ΑΛΟΓΑ (ΑΝΑΜΟΝΗ 3 ΜΗΝΕΣ) ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ GT ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ 193 HP. ΠΑΝΤΩΣ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ OCTAVIA 5 160 HP EINAI MOΛΙΣ 570 ΕΥΡΩ, ΟΠΟΤΕ...
ΤΟ LEON ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΥΣΤΕΡΕΙ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΕΙΣ ΠΙΟ '' ΔΕΜΕΝΟ'' ΑΠΟ ΤΗ SKODA... -
Ο χρήστης bujinkan έγραψε:
Δεν καταλαβαινω την διαφορα που ειπωθηκε με το RS.
Αν δεν ειχα σκοπο να το πουλησω θα το σκεφτομουνα παρα πολυ σοβαρα...
Αυτα τα δινουν και με KW ετσι δεν ειναι ???To RS έβγαινε από το εργοστάσιο με 180 ίππους.
Το GT είναι ένα 150άρι Octavia με πρόγραμμα ΑΒΤ και ανάρτηση (ΚW όπως έγραψες) και look RS.λαθος φιλε,το GT φοραει ελληνικο προγραμμα(μαραβελιας) που ειναι μουφα και δεν βγαζει πανω απο 170-173 αλογα.
Για τον φιλο που ενδιαφερετε τωρα,κατα τη γνωμη μου δεν αξιζει το GT.
Κοιτα να βρεις κανα απλο 150αρι(δεν ξερω αν πουλιουνται ακομα)και με ενα καλο προγραμμα φτανεις ανετα τα 195 αλογα.
@kasel.ο κινητηρας 1.8t του group vag φιλτατε ειναι σκυλι και αν γινει σωστη δουλεια δεν παθαινει τιποτα και ουτε τριγυρνας στα συνεργεια.
Εχω octavia και ειμαι και στο skoda club και σε πληροφορω οτι υπαρχουν παιδια στο club που εχουν 240 αλογα χωρις να εχουν πειραξει τα εντοσθια του κινητηρα και η μηχανη δουλευει απροβληματιστα χωρις κιχ.
Ο κινητηρας αυτος ειναι τρομερα αναβαθμισημος αρκει να γινει σωστη δουλεια.Το δικο μου ειναι ΑΒΤ 195 δυναμομετρημενο,του εχω πιει το αιμα 4,5 χρονια 150.000 χιλιομετρα και δεν μου εχει παρουσιασει το παραμικρο.PS Τα παραθυρα που πεφτουν(χαλαει ενα πλαστικο στο γρυλλο) δεν μετρανε ε?
φιλε μου οπως ειπες ΑΝ γινει σωστη δουλεια.
εισαι ενας απο τους τυχερους.
εχω δει αρκετα ατομα που γραφουν στο πιο μεγαλο γερμανικο φορουμ για αυτοκινητα,στο http://www.motor-talk.de
που εχουν σκοντα πειραγμενα και λενε οτι καθε λιγο τρεχουν στα συνεργεια και καταριουνται την στιγμη που πειραξαν τον κινητηρα.
πιστευεις οτι αυτοι που βαλαν 240 αλογα δεν ειναι τακτικοι πελατες στα συνεργεια;επειδη ετσι λενε.
ειπαμε εσυ μπορει να σταθηκες τυχερος.
ο βασικος κανονας για ολα τα αμαξια ειναι,
ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΜΑΝΙΣΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
αλλαξε ζαντολαστιχα,αναρτησεις,χαμηλωσε το.βαλε σπορ εξατμιση.βαλε προσθηκες στον αξονα,βαλε οτι θελεις,
αλλα μην πειραζεις τη μηχανη.
ΕΞΑΙΡΕΣΗ,
οι επισημοι οικοι βελτιωσης της καθε εταιρειας που δινουν εγγυηση. -
Φυσικά το 5άρι 1.8 με τα 160. Καμία σχέση η παλία με τη νέα πλατφόρμα των βαγγέληδων...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Φυσικά το 5άρι 1.8 με τα 160. Καμία σχέση η παλία με τη νέα πλατφόρμα των βαγγέληδων...+1 Και απο εμενα.
-
Ο χρήστης kasel έγραψε:
Δεν καταλαβαινω την διαφορα που ειπωθηκε με το RS.
Αν δεν ειχα σκοπο να το πουλησω θα το σκεφτομουνα παρα πολυ σοβαρα...
Αυτα τα δινουν και με KW ετσι δεν ειναι ???To RS έβγαινε από το εργοστάσιο με 180 ίππους.
Το GT είναι ένα 150άρι Octavia με πρόγραμμα ΑΒΤ και ανάρτηση (ΚW όπως έγραψες) και look RS.λαθος φιλε,το GT φοραει ελληνικο προγραμμα(μαραβελιας) που ειναι μουφα και δεν βγαζει πανω απο 170-173 αλογα.
Για τον φιλο που ενδιαφερετε τωρα,κατα τη γνωμη μου δεν αξιζει το GT.
Κοιτα να βρεις κανα απλο 150αρι(δεν ξερω αν πουλιουνται ακομα)και με ενα καλο προγραμμα φτανεις ανετα τα 195 αλογα.
@kasel.ο κινητηρας 1.8t του group vag φιλτατε ειναι σκυλι και αν γινει σωστη δουλεια δεν παθαινει τιποτα και ουτε τριγυρνας στα συνεργεια.
Εχω octavia και ειμαι και στο skoda club και σε πληροφορω οτι υπαρχουν παιδια στο club που εχουν 240 αλογα χωρις να εχουν πειραξει τα εντοσθια του κινητηρα και η μηχανη δουλευει απροβληματιστα χωρις κιχ.
Ο κινητηρας αυτος ειναι τρομερα αναβαθμισημος αρκει να γινει σωστη δουλεια.Το δικο μου ειναι ΑΒΤ 195 δυναμομετρημενο,του εχω πιει το αιμα 4,5 χρονια 150.000 χιλιομετρα και δεν μου εχει παρουσιασει το παραμικρο.PS Τα παραθυρα που πεφτουν(χαλαει ενα πλαστικο στο γρυλλο) δεν μετρανε ε?
φιλε μου οπως ειπες ΑΝ γινει σωστη δουλεια.
εισαι ενας απο τους τυχερους.
εχω δει αρκετα ατομα που γραφουν στο πιο μεγαλο γερμανικο φορουμ για αυτοκινητα,στο http://www.motor-talk.de
που εχουν σκοντα πειραγμενα και λενε οτι καθε λιγο τρεχουν στα συνεργεια και καταριουνται την στιγμη που πειραξαν τον κινητηρα.
πιστευεις οτι αυτοι που βαλαν 240 αλογα δεν ειναι τακτικοι πελατες στα συνεργεια;επειδη ετσι λενε.
ειπαμε εσυ μπορει να σταθηκες τυχερος.
ο βασικος κανονας για ολα τα αμαξια ειναι,
ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΜΑΝΙΣΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
αλλαξε ζαντολαστιχα,αναρτησεις,χαμηλωσε το.βαλε σπορ εξατμιση.βαλε προσθηκες στον αξονα,βαλε οτι θελεις,
αλλα μην πειραζεις τη μηχανη.
ΕΞΑΙΡΕΣΗ,
οι επισημοι οικοι βελτιωσης της καθε εταιρειας που δινουν εγγυηση.Να σου δωσω ενα παραδειγμα
πρωτο σταδιο full stage περιλαμβανει
προγραμμα,φουλ εξατμιση63,5,καταλυτη,φιλτρο και εχεις παει απο 150 στα 220 αλογα ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ χωρις να πειραξεις τα εντοσθια του κινητηρα.
απο εκει και περα αν θες παραπανω πας για μεγαλυτερη τουρμπινα ΚΟ4 σειρα.
Αλλα σε πρωτο σταδιο πιστεψε με δεν εχεις κανενα μα κανενα προβλημα -
Επειδή διαβάζω συχνά-πυκνά ότι το OCTAVIA GT είναι 10 χρόνια πίσω τι ακριβώς εννοείτε;
Ποια είναι τα αρνητικά του δηλαδή; Που χωλαίνει;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Επειδή διαβάζω συχνά-πυκνά ότι το OCTAVIA GT είναι 10 χρόνια πίσω τι ακριβώς εννοείτε;Ποια είναι τα αρνητικά του δηλαδή; Που χωλαίνει;
Αυτο το αυτοκινητο παρουσιαστηκε το1997 αν θυμαμαι καλα ( ο τουρμπο προστεθηκε λιγο αργοτερα). Ειναι μια απλουστερη εκδοση του Γκολφ που ηταν στους δρομους το 1998. Καλο αυτοκινητο για την εποχη του.
-
Ο χρήστης ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΓΙΑΝΟΣ έγραψε:
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ. ΤΟ OCTAVIA ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΑ 150 ΑΛΟΓΑ (ΑΝΑΜΟΝΗ 3 ΜΗΝΕΣ) ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ GT ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ 193 HP. ΠΑΝΤΩΣ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ OCTAVIA 5 160 HP EINAI MOΛΙΣ 570 ΕΥΡΩ, ΟΠΟΤΕ...
ΤΟ LEON ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΥΣΤΕΡΕΙ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΕΙΣ ΠΙΟ '' ΔΕΜΕΝΟ'' ΑΠΟ ΤΗ SKODA...Επειδή τυγχάνει να έχω και σεντάν (Αccord) και hatchback (Ibiza) επέτρεψε μου να διαφωνήσω με την πιο πάνω άποψη. Μπορεί τα σεντάν με όρθια τα καθίσματα να έχουν περισσότερο χώρο αλλά όταν πέσουν τα καθίσματα τα χατσμπακ πλεονεκτούν. Μπορείς να μεταφέρεις πιο ογκώδη αντικείμενα. Πρόσεξε για παράδειγμα τα μικρά βαν. Στην ουσία είναι χατσμπακ από τα οποία έχουν αφαιρεθεί τα πίσω καθίσματα. Η φόρτωση στα χατσμπακ είναι πιο πρακτική, ιδιαίτερα όταν έχεις να φορτώσεις αντικείμενα κάποιου ύψους. Η ύπαρξη της μεταλλικής μπάρας στο κάτω μέρος του πίσω παρμπριζ των σεντάν δεν επιτρέπει τέτοιου είδους φορτώσεις. Με το ibiza δεν μπορεις να φανταστείς τι έχω κουβαλήσει. Με το Αccord ούτε κατά διάνοια, αν και το δεύτερο είναι over all ανώτερο αυτοκίνητο. Βέβαια στα σεντάν υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς πιο μακρών αντικειμένων.
Το κάθε ένα λοιπόν έχει τα δικά του πλεονεκτήματα όσον αφορά τις φορτώσεις. Για μένα τα χατσμπακ (και πολύ περισότερο τα estate) υπερτερούν σε αυτον τον τόμέα.
Η επιλογή είναι δική σου. Αν εγώ ήμουν στη θέση σου και ήμουν μεταξυ του Οctavia GT και του Σεατ Λεόν 18Τ θα διάλεγα το δεύτερο για τους λόγους που αναφέρθηκαν από τους προλαλήσαντες. Το ίδιο θα επέλεγα αν στη θέση του GT ήταν το Octavia 5 για λόγους αισθητικής, χωρίς να σημαίνει ότι η Octavia είναι άσχημη. Βέβαια η αισθητική είναι υποκειμενική, άρα και το 5 έχει θέση στην αγορά. -
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Επειδή διαβάζω συχνά-πυκνά ότι το OCTAVIA GT είναι 10 χρόνια πίσω τι ακριβώς εννοείτε;
Ποια είναι τα αρνητικά του δηλαδή; Που χωλαίνει;
Αυτο το αυτοκινητο παρουσιαστηκε το1997 αν θυμαμαι καλα ( ο τουρμπο προστεθηκε λιγο αργοτερα). Ειναι μια απλουστερη εκδοση του Γκολφ που ηταν στους δρομους το 1998. Καλο αυτοκινητο για την εποχη του.
Up!
Καλό αυτοκίνητο για την εποχή του, το 1998.
Κακό, τώρα το 2007 ; ;Επαναλαμβάνω.
Ποια είναι τα αρνητικά του δηλαδή;
Άλλαξε κάτι στο αυτοκίνητο;
Που χωλαίνει;υ.γ. γιατί άλλες μάρκες είναι διαχρονικές και ακόμη και τα 10ετίας μεταχειρισμένα τους είναι 'κελεπούρια' ενώ σε άλλες μάρκες είναι εκτός εποχής και 'παλιά' ;...;
-
Ως μεταχειρισμένο με την ανάλογη απαξίωση ενδεχομένως να είναι κελεπούρι, σήμερα όμως δεδομένου του σύγχρονου ανταγωνισμού στα λεφτά αυτά ευκαιρία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.
-
Storm
NAI αλλά εμείς μιλάμε για καινούριο...όχι μεταχείρο. Ο ανταγωνισμός έχει προχωρήσει πολύ. Για αυτό υπάρχει το νέο Οκτάβια. Κάποιο λόγο είχε που βγήκε.
-
Παιδιά είναι αλήθεια ότι δεν ξέρω καλά τα μοντέλα που κυκλοφορούν.
Αναρωτιέμαι αν υπάρχει άλλο Sedan με τις διαστάσεις, τους χώρους (επιβατών/αποσκευών) αλλά και τις επιδόσεις/στήσιμο του Octavia GT193 και σε τιμή μέχρι 21390;
-
Βασικά το ότι το μοντέλο είναι παλιό σημαίνει διάφοροι συμβιβασμοί κυρίως σε παθητική ασφάλεια και οδική συμπεριφορά. Σε παλία οκτάβια δεν έχω μπει αλλά τα ομόσασα γκόλφ και λεόν με μεταξόνιο 2.52 ήταν πολύ στριμωγμένα. Χώρο αποσκευών έχει όντως μεγάλο η οκτάβια αλλά για επιβάτες μάλλον
Η μεγαλύτερη ένσταση μου έγκειται στην οδική συμπεριφορά. Η πλατφόρμα του γκόλφ 4 φημιζόνταν για την υποστροφή της στο όριο οπότε η οδική ευχαρίστηση θα είναι ερωτηματικό.
Άπορώ γιατί το πουλάνε ακόμα αφού υπάρχει το εξαιρετικό 5
Oktavia Gt - ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ !!!!!