-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Ψάχνω να βρω ένα φορητό δραπανοκατσάβιδο για να αλλάζω λίγο πιο εύκολα τροχούς στο αυτοκίνητο. Έχει δοκιμάσει κάποιος κάτι ?? Βασικά το μόνο που μ ενδιαφέρει είναι πόση ισχύ θα χρειαστώ.
Έχουν πάρει φίλοι από ebay με 50ε ηλεκτρόκλειδο, κρουστικό με ρυθμιζόμενη ροπή.
http://cgi.ebay.co.uk/12V-Impact-Wrench ... 3ca86b19f2
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Ψάχνω να βρω ένα φορητό δραπανοκατσάβιδο για να αλλάζω λίγο πιο εύκολα τροχούς στο αυτοκίνητο. Έχει δοκιμάσει κάποιος κάτι ?? Βασικά το μόνο που μ ενδιαφέρει είναι πόση ισχύ θα χρειαστώ.
Έχουν πάρει φίλοι από ebay με 50ε ηλεκτρόκλειδο, κρουστικό με ρυθμιζόμενη ροπή.
http://cgi.ebay.co.uk/12V-Impact-Wrench ... 3ca86b19f2
Thank u a lot
-
και εχει αυτο το πραγματακι δυναμη να λυσει τους τροχους;
αμφιβαλλω. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
και εχει αυτο το πραγματακι δυναμη να λυσει τους τροχους;
αμφιβαλλω.Aν εχεις παει σε service park σε wrc θα τα δεις στην πραξη να δουλευουν
Αυτοι δουλευουν της wyrth -
ναι μονο που αυτα δεν θα κανουν ουτε 30 ουτε 50 ευρω
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ναι μονο που αυτα δεν θα κανουν ουτε 30 ουτε 50 ευρω700 -800
-
Σε ενα μιτσουμπισι λανσερ του 95 παρατηρω οτι οταν ειναι κρυο κανει ενα ''νιαουρισμα'' απο την μηχανη περιπου πανω απο τις 2500 στροφες. Μολις ελαχιστα ζεσταθει, σταματαει...Τι να ειναι? Καμια τροχαλια?
-
γεια σας...μπορειτε να μου πειτε τι διαφορα εχουν οι 16v κινητηρες???
-
Ο χρήστης katsou έγραψε:
γεια σας...μπορειτε να μου πειτε τι διαφορα εχουν οι 16v κινητηρες???σε συγκριση με τι;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
γεια σας...μπορειτε να μου πειτε τι διαφορα εχουν οι 16v κινητηρες???
σε συγκριση με τι;
Mε τους 24βαλβιδους
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
γεια σας...μπορειτε να μου πειτε τι διαφορα εχουν οι 16v κινητηρες???
σε συγκριση με τι;
Mε τους 24βαλβιδους
οπως λεμε, οτι δουλευει βελουδινα σαν 6κυλινδρο..... καμια σχεση
-
ως προς τη δομή τους και τισ αποδοσεις.....βασικα οι περισσοτεροι κινητήρες ειναι 8v?
-
Επειδη σκεφτομαι να βαλω στο αμαξι μου(tucson) προληπτικα κανενα καθαριστικο βενζινης REDEX το κοκκινο (41.000 χλμ εχω τωρα) θελω να ρωτησω, αξιζει τον κοπο? Μηπως τελικα κανω καμια ζημια σε αισθητηρες κτλ απο την καυση αυτου του υγρου? H μονο σε παλια αμαξια να βαζουμε τετοια υγρα που εχουν φαει τα ψωμια τους??
-
και ως προς τα αλογα και τη ροπη?
-
Ο χρήστης katsou έγραψε:
και ως προς τα αλογα και τη ροπη?Tα 16v δινουν σαφως περισσοτερα αλογα και ροπη. Το πλεονεκτημα των 8v ειναι οτι την δινουν(αυτη την λιγοτερη ισχυ) σε αρκετα χαμηλοτερες στροφες και σου δινουν την αισθηση οτι ειναι πιο νευρικα κυριως στην κινηση μεσα στην πολη. Στον ανοιχτο δρομο υπερτερουν παντως τα 16V.
Π.χ το παλιο μου αμαξι ειναι 8v 55hp και εχει 9 κιλα ροπη. Ειναι πολυ πιο ανετο στην πολη απο το καινουριο μου που ειναι 16V 142hp και εχει 19 κιλα ροπη. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Είναι ένα πολλή αποτελεσματικό υλικό, που είναι πολλή θετικό να μπαίνει μια φορά τον χρόνο. Τοποθετείτε σε ΔΥΟ δόσεις συνεχόμενες ΣΕ ΔΥΟ φουlαρίσματα. Το μπουκάλι έχει διαγράμμιση επάνω.
Κάνει πολλή καλό, και δεν περιέχει ΤΙΠΟΤΑ τρωκτικό η διαβρωτικό. Είναι ένα υπέρλεπτο λάδι, χημικής μορφής (συνθετικό), που εισχωρεί στα περιττώματα των λαδιών η της καύσης, και τα παρασύρει μηχανικά, και όχι τα διαλύει χημικά.
Είναι καλή η επιλογή σου, και χρησιμοποιείτε και σε καινούργια αυτοκίνητα και σε παλιά.
Antonis-team.Δεν δημιουργει τιποτα προβληματα στην αντλια βενζινης, στα μπουζι, ή στον λαμδα απο την καυση του και μου αναψει κανενα chek, ετσι?
-
Κάτι που μου έχει μπει στο μυαλό είναι μήπως το καθαριστικό με όλα αυτά τα κατακάθια που απομακρύνονται καταλήγουν στον καταλύτη και εκεί καίγονται μαζί με μέρος του καταλύτη;;;
Σε κάθε τετράχρονο κινητήρα θέλουμε βαλβίδα εισαγωγής και εξαγωγής, άρα τουλάχιστον 2 ανά κύλινδρο και επειδή το συνηθισμένο είναι οι 4 κύλινδροι προκύπτουν οι 8 βάλβιδοι... Μπορεί όμως να έχεις περισσότερες βαλβίδες, πχ 2+1 ή 2+2 ή 3+2 ανά κύλινδρο.
Έτσι πχ ένας κινητήρας με 3 κυλίνδρους με 2+2 βαλβίδες θα έχει 12. Τόσες θα έχει κι ένας 2+1 αλλά τετρακύλινδρος. Ο 1800 της VAG ο παλιός που είχε 3+2 βαλβίδες και 4 κυλίνδρους ήταν 20 βάλβιδος. Τόσους θα είχε κι ένας πεντακύλινδρος με 2+2. Ο δικός μου που είναι 2+2 αλλά 6 κυλίνδρους έχει 24. Ένας V12 με 2+2 θα έχει 48 βαλβίδες... κι αν έπρεπε να τις ρυθμίσεις σού 'φεξε... -
Αντωνη, σε τοσο μικρη δοση κανει δουλεια? Το θεμα ειναι να μπει το μισο να γινει το καθαρισμα.Τωρα 5 ml σε 50 λιτρα καυσιμου ειναι αερας....
Μια φορα θυμαμαι που ο μηχανικος μου ανοιξε τον παπα και μαρσαροντας ψεκαζε ενα σπευ στην πεταλουδα...τι κανει αυτο?
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Κανένα πρόβλημα φίλε, το δουλεύω 20 χρόνια. Μάλιστα εγώ βάζω ΚΑΙ μια μικρή ποσότητα 5μλ περίπου, σε κάθε φουλάρισα. Και στης μότο μου. τα κατάλοιπα γίνονται σκόνη – πούδρα, και καίγονται στον χορό καύσεις. Άλλωστε το προϊόν δεν είναι ‘καλέμι’ να βγάζει κομμάτια!!.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Κανει δουλεια και στο καθαρισμο του τουρμπο καθως περνανε τα καυσαερια απ'αυτο;Που θα το βρουμε αυτο το προιον;
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Κανένα πρόβλημα φίλε, το δουλεύω 20 χρόνια. Μάλιστα εγώ βάζω ΚΑΙ μια μικρή ποσότητα 5μλ περίπου, σε κάθε φουλάρισα. Και στης μότο μου. τα κατάλοιπα γίνονται σκόνη – πούδρα, και καίγονται στον χορό καύσεις. Άλλωστε το προϊόν δεν είναι ‘καλέμι’ να βγάζει κομμάτια!!.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Κανει δουλεια και στο καθαρισμο του τουρμπο καθως περνανε τα καυσαερια απ'αυτο;Που θα το βρουμε αυτο το προιον;
Εγω απο Σκλαβενιτη στην Αχαρνων το αγοραζω.
Δεν νομιζω να κανει δουλεια στο τουρμπο.Αλλα μονο απο οπου περναει σαν υγρο και καιγεται...
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........