-
Ερώτηση.Αν η μπαταρία έχει σχεδόν αποφορτιστεί,φορτίζει καθόλου αν μείνει αναμμένος ο κινητήρας για κάμποσα λεπτά στο ρελαντί; Για να αντέξει 2-3 μέρες ακόμη μέχρι να κινηθεί το αυτοκινητο τουλάχιστον.
-
Μάλλον όχι, καλύτερα πάνω από 1500 στροφές και καλύτερα για 10-15 λεπτά.... Το σωστό είναι να πας μεγάλη βόλτα χωρίς πολλές καταναλώσεις.
-
Όπως τα λέει ο onyx μου τα είπαν κι εμένα στο συνεργείο που τους έκανα την ίδια ερώτηση.
Στο ρελαντί δεν πρέπει να φορτίζει, αντιθέτως. Θυμάμαι μια φορά που είχα αφήσει το tt πάνω από μήνα ακίνητο και το δούλεψα ένα τέταρτο στο ρελαντί για να είμαι βέβαιος ότι την επόμενη μέρα θα πάρει μπρος. Μαντέψτε αν πήρε...Sent from Samsung Mobile
-
..κι όμως στο ρελαντί φορτίζει ο εναλλακτήρας. Αλλά αν είναι άδεια η μπαταρία σε μερικά λεπτά δεν προλαβαίνει να γεμίσει, και έτσι η μίζα θα γυρίζει πολύ αργά τη μηχανή.
-
Καλησπέρα.
Με αφορμή την ετικέτα λιπαντικού που αναφέρει στο πίσω μέρος της συσκευασίας το παρακάτω.
(Κατάλληλο για όλους τους κινητήρες ψεκασμού καυσίμου που είναι εφοδιασμένοι με και ανακύκλωση καυσαερίων, καταλυτικούς μετατροπείς και φίλτρα σωματιδίων.)
Τι είναι το blow-by ρε παιδιά να μάθω και΄γω ο άσχετος;
-
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
Καλησπέρα.Με αφορμή την ετικέτα λιπαντικού που αναφέρει στο πίσω μέρος της συσκευασίας το παρακάτω.
(Κατάλληλο για όλους τους κινητήρες ψεκασμού καυσίμου που είναι εφοδιασμένοι με και ανακύκλωση καυσαερίων, καταλυτικούς μετατροπείς και φίλτρα σωματιδίων.)
Τι είναι το blow-by ρε παιδιά να μάθω και΄γω ο άσχετος;
http://auto.howstuffworks.com/positive-crankcase-ventilation-system.htm
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έχει τον αισθητήρα, το πρώτο πράγμα που τσέκαρα είναι αυτό, Επιπλέον, αν δεν υπήρχε, η παρουσία του αισθητήρα στο διαγνωστικό Δεν θα ήταν δηλωμένη.Αυτό που λες δεν μου φαίνεται απόλυτο, είναι πολύ πιθανό να υπάρχει limp home λειτουργία όπου λειτουργεί τον συμπιεστη βάση ενός στάνταρ χάρτη χρησιμοποιώντας τιμές από εξωτερική θερμοκρασία, θερμοκρασία καμπίνας, ταχύτητα ανεμιστήρα κλπ.
Τεσπα, Κυριακή θα δω τι παίζει επί του πρακτέου.
Sent from my HTC One_M8 using smoke signals.
Τι εγινε τελικα?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Καλησπέρα.
Με αφορμή την ετικέτα λιπαντικού που αναφέρει στο πίσω μέρος της συσκευασίας το παρακάτω.
(Κατάλληλο για όλους τους κινητήρες ψεκασμού καυσίμου που είναι εφοδιασμένοι με και ανακύκλωση καυσαερίων, καταλυτικούς μετατροπείς και φίλτρα σωματιδίων.)
Τι είναι το blow-by ρε παιδιά να μάθω και΄γω ο άσχετος;
http://auto.howstuffworks.com/positive-crankcase-ventilation-system.htm
Eυχαριστω.
-
Προς τους έχοντες σχετική εμπειρία, έστω ότι πάμε κεφαλή στο μηχανουργείο για αλλαγή βαλβίδων και διόρθωση των εδρών. Ο κατασκευαστής μας δίνει μέγιστο φάρδος πατούρας της βαλβίδας στην έδρα 1,5χιλ, αλλά εμείς την κάνουμε 2χιλ για να μεγιστοποιήσουμε την επαφή (και άρα ψύξη της βαλβίδας). Δημιουργούμε κάποιο πρόβλημα έτσι;
Ευχαριστώ.
-
Και εκεί που έλεγα σε 10 λεπτά τελείωσα έφαγα τα μουστάκια μου...
Παράγγειλα μια αντλία βενζίνης(hoffer) για το αμάξι μου.
Βλέπω ότι η παλιά αντλία είναι ουσιαστικά ένα 'κουβαδάκι' με καπάκι. σαν και αυτή εδώ:
http://www.autopartoo.com/oem/720549.htmlΑυτή πάλι που πήρα δεν είναι ακριβώς η ίδια. Το δοχείο είναι διαφορετικό και δεν έχει καπάκι. Είναι σαν την παρακάτω:
http://www.spectromatic.net/product/43182/50051a-fuel-pump-vw-golf-v-plus-1k0919051ae-1k0919051bh.htmlΤο ερώτημα μου είναι. Αν μπεί έτσι όπως είναι, η βενζίνη θα 'κατακλύσει' όλο το δοχείο και όλα τα εξαρτήματα μαζί με την καλωδίωση θα κάνουν μπάνιο στην βενζίνη.
Είναι φυσιολογικό αυτό; Η θέλει καμιά μεταμόσχευση απο το παλιό στο καινούργιο; -
Δεν υπαρχει προβλημα. Παω στοιχημα οτι και η αλλη τρομπα που φαινεται κλειστη δεν ειναι στεγανη, πρεπει να γεμιζει βενζινη μεσα
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Προς τους έχοντες σχετική εμπειρία, έστω ότι πάμε κεφαλή στο μηχανουργείο για αλλαγή βαλβίδων και διόρθωση των εδρών. Ο κατασκευαστής μας δίνει μέγιστο φάρδος πατούρας της βαλβίδας στην έδρα 1,5χιλ, αλλά εμείς την κάνουμε 2χιλ για να μεγιστοποιήσουμε την επαφή (και άρα ψύξη της βαλβίδας). Δημιουργούμε κάποιο πρόβλημα έτσι;Ευχαριστώ.
Το πιθανότερο είναι να αλλάξει η ροή και ο στροβιλισμός του θαλάμου καύσης και να έχεις από hot-spots και πειράκια, μέχρι πτώση απόδοσης με αύξηση της κατανάλωσης.
Κάνε το πάχος της έδρας, τις μοίρες της, και πόσες γωνίες λέει ο κατασκευαστής ( από 2 στα καθημερινά έως 5 στα βελτιωμένα καπάκια ) που λέει ο κατασκευαστής και άσε τα πειράματα για άλλο σημείο του κινητήρα που μπορείς να ελέγξεις τις αλλαγές και το αποτέλεσμα, γιατί μέσα στο καπάκι αλλαγές δεν... αν δεν υπάρχει εμπειρία με τις ίδιες αλλαγές στον ίδιο κινητήρα με γνωστά και μετρήσιμα αποτελέσματα.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Δεν υπαρχει προβλημα. Παω στοιχημα οτι και η αλλη τρομπα που φαινεται κλειστη δεν ειναι στεγανη, πρεπει να γεμιζει βενζινη μεσαΕίναι όντως έτσι όπως τα λες, αλλά θα δείς η καλωδίωση του μοτέρ στην παλιά βρίσκεται εκτός δοχείου, ενώ στην καινούργια
η βενζίνη θα τα σκεπάσει όλα....
Σίγουρα δεν κάνει μπαμ; -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Προς τους έχοντες σχετική εμπειρία, έστω ότι πάμε κεφαλή στο μηχανουργείο για αλλαγή βαλβίδων και διόρθωση των εδρών. Ο κατασκευαστής μας δίνει μέγιστο φάρδος πατούρας της βαλβίδας στην έδρα 1,5χιλ, αλλά εμείς την κάνουμε 2χιλ για να μεγιστοποιήσουμε την επαφή (και άρα ψύξη της βαλβίδας). Δημιουργούμε κάποιο πρόβλημα έτσι;
Ευχαριστώ.
Το πιθανότερο είναι να αλλάξει η ροή και ο στροβιλισμός του θαλάμου καύσης και να έχεις από hot-spots και πειράκια, μέχρι πτώση απόδοσης με αύξηση της κατανάλωσης.
Κάνε το πάχος της έδρας, τις μοίρες της, και πόσες γωνίες λέει ο κατασκευαστής ( από 2 στα καθημερινά έως 5 στα βελτιωμένα καπάκια ) που λέει ο κατασκευαστής και άσε τα πειράματα για άλλο σημείο του κινητήρα που μπορείς να ελέγξεις τις αλλαγές και το αποτέλεσμα, γιατί μέσα στο καπάκι αλλαγές δεν... αν δεν υπάρχει εμπειρία με τις ίδιες αλλαγές στον ίδιο κινητήρα με γνωστά και μετρήσιμα αποτελέσματα.
φαρδυτερη εδρα δεν θα εχει χειροτερη στεγανοποιηση?
-
Ο χρήστης piii έγραψε:
Δεν υπαρχει προβλημα. Παω στοιχημα οτι και η αλλη τρομπα που φαινεται κλειστη δεν ειναι στεγανη, πρεπει να γεμιζει βενζινη μεσα
Είναι όντως έτσι όπως τα λες, αλλά θα δείς η καλωδίωση του μοτέρ στην παλιά βρίσκεται εκτός δοχείου, ενώ στην καινούργια
η βενζίνη θα τα σκεπάσει όλα....
Σίγουρα δεν κάνει μπαμ;Όλος ο μηχανισμός του μοτέρ κολυμπάει στη βενζίνη.
Έκρηξη δέν γίνεται γιατι οι ατμοί της βενζίνης για να αναφλεγούν πρέπει να βρίσκονται σε αναλογία απο 1% εώς 8% με τον αέρα. Αν το μείγμα είναι πιό πλούσιο ή πιό φτωχό δέν αναφλέγεται με τίποτα.
Ας πάρουμε το 8% σαν παράδειγμα, έστω οτι το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα περίπου 50 λίτρα, το 8% είναι 4 λίτρα ατμών βενζίνης. Όμως το κάθε λίτρο βενζίνης παράγει 230 λίτρα ατμών σε τυπικές θερμοκρασίες. Οπότε η ποσότητα που πρέπει να έχεις στο τεπόζιτο για να προκληθεί έκρηξη απο σπινθήρα είναι 17ml. Οτιδήποτε παραπάνω απο αυτό κάνει το μείγμα πολύ πλούσιο και δέν αναφλέγεται.
Οπότε μόνο αν πάρεις ένα καινούριο αχρησιμοποίητο ρεζερβουάρ και ρίξεις μέσα του ακριβώς 17ml με το σταγονόμετρο θα γίνει έκρηξη. Και πάλι, το μόνο σημείο που μπορεί να γίνει αυτό είναι μέσα στο μοτέρ, στις ψύκτρες (brushes) οπότε την έκρηξη θα τη συγκρατήσει κατα πάσα πιθανότητα το πλαστικό κέλυφος και δέν θα εξαπλωθεί στο ρεζερβουάρ. Και εφόσον μιλάμε για τοσο μικρή ποσότητα θα είναι αδύναμη η έκρηξη.
Και υπόψιν οτι όταν ρίξεις τα 17ml στο άδειο τεπόζιτο αυτά θα εξατμιστούν αμέσως και δέν θα μείνει καθόλου υγρό. Απο τη στιγμή που έχεις έστω και 1ml υγρής βενζίνης στον πάτο του ρεζερβουαρ σημαίνει οτι οι ατμοί είναι κορεσμένοι και δέν αναφλέγονται.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Δεν υπαρχει προβλημα. Παω στοιχημα οτι και η αλλη τρομπα που φαινεται κλειστη δεν ειναι στεγανη, πρεπει να γεμιζει βενζινη μεσα
Είναι όντως έτσι όπως τα λες, αλλά θα δείς η καλωδίωση του μοτέρ στην παλιά βρίσκεται εκτός δοχείου, ενώ στην καινούργια
η βενζίνη θα τα σκεπάσει όλα....
Σίγουρα δεν κάνει μπαμ;Όλος ο μηχανισμός του μοτέρ κολυμπάει στη βενζίνη.
Έκρηξη δέν γίνεται γιατι οι ατμοί της βενζίνης για να αναφλεγούν πρέπει να βρίσκονται σε αναλογία απο 1% εώς 8% με τον αέρα. Αν το μείγμα είναι πιό πλούσιο ή πιό φτωχό δέν αναφλέγεται με τίποτα.
Ας πάρουμε το 8% σαν παράδειγμα, έστω οτι το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα περίπου 50 λίτρα, το 8% είναι 4 λίτρα ατμών βενζίνης. Όμως το κάθε λίτρο βενζίνης παράγει 230 λίτρα ατμών σε τυπικές θερμοκρασίες. Οπότε η ποσότητα που πρέπει να έχεις στο τεπόζιτο για να προκληθεί έκρηξη απο σπινθήρα είναι 17ml. Οτιδήποτε παραπάνω απο αυτό κάνει το μείγμα πολύ πλούσιο και δέν αναφλέγεται.
Οπότε μόνο αν πάρεις ένα καινούριο αχρησιμοποίητο ρεζερβουάρ και ρίξεις μέσα του ακριβώς 17ml με το σταγονόμετρο θα γίνει έκρηξη. Και πάλι, το μόνο σημείο που μπορεί να γίνει αυτό είναι μέσα στο μοτέρ, στις ψύκτρες (brushes) οπότε την έκρηξη θα τη συγκρατήσει κατα πάσα πιθανότητα το πλαστικό κέλυφος και δέν θα εξαπλωθεί στο ρεζερβουάρ. Και εφόσον μιλάμε για τοσο μικρή ποσότητα θα είναι αδύναμη η έκρηξη.
Και υπόψιν οτι όταν ρίξεις τα 17ml στο άδειο τεπόζιτο αυτά θα εξατμιστούν αμέσως και δέν θα μείνει καθόλου υγρό. Απο τη στιγμή που έχεις έστω και 1ml υγρής βενζίνης στον πάτο του ρεζερβουαρ σημαίνει οτι οι ατμοί είναι κορεσμένοι και δέν αναφλέγονται.
Ισως να φταίει και ο τρόπος σκέψης μου. Θεωρώ ότι απο την στιγμή που καλώδια θα κολυμπάνε μέσα στην βενζίνη, περνώντας ρεύμα απο μέσα θα γίνει βραχυκύκλωμα και ανάφλεξη. Μάλλον δεν είναι σωστό αυτό ε;
-
Όντως ακούγεται παράδοξο, όμως η βενζίνη καίγεται υπο πολύ συγκκριμένες συνθήκες μόνο. Οπότε είναι απόλυτα ασφαλές, ασφαλέστερο απ'οτι αν η αντλία βρισκόταν εκτός ρεζερβουάρ.
-
Αναφλεξη δε γινεται επειδη πολυ απλα δεν υπαρχει οξυγονο... που ακομα και μια μικρη φουσκα οξυγονου (αερα) να υπαρχει η αναλογια ειναι τετοια που πολυ απλα αποτρεπει το οτιδηποτε.
Δεν εχεις λογο να ανησυχεις με την αντλια εντος του τεποζιτου. Δεκαετιες ολοκληρες λειτουργουν ετσι!
Περισσοτερο θα ανησυχουσα για σπινθηρα κοντα στην εξοδο των αναθυμιασεων αλλα και παλι, δυσκολο να γινει κατι χωρις σπινθηρα ισχυρο και καταλληλες προυποθεσεις για σωστο μειγμα.Η βενζινη, μπορει να πεσει ακομα και στην πολλαπλη εξαγωγης απο διαρροη και απλα να εξατμιστει εαν δεν υπαρξει σπινθηρας.
Σε υγρη μορφη εν τελει ΔΕΝ αναφλεγεται, αλλα μονο υπο εξατμιση σε σωστη αναλογια με οξυγονο. -
Ρε συ pii, για κάποιον λόγο λέγονται εμβαπτιζόμενες.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ρε συ pii, για κάποιον λόγο λέγονται εμβαπτιζόμενες.Μάλλον γιατί τρελός παπάς τις βάφτισε.
Τέλως πάντων, αν και ήμουν στο τσακ χθες να την 'βυθίσω', το έταιρο ήμισυ με σταμάτησε,
και με είπε να πάω στο μηχανικό να την αλλάξει.
Αν και είμαι σίγουρος ότι απλά θα δώσω τσάμπα φράγκα...Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........