-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Πριν λιγες μερες εβαλα V power απο εταιρικο πρατηριο SHELL στη Παπανικολη στο Χαλανδρι. Σημερα το πρωι αναψε λαμπακι κινητηρα. Απο την ημερα που γεμισα το αυτοκινητο εκανε 120 χλμ μεχρι να αναψει το λαμπακι.
Μου εχει συμβει αλλη μια φορα τον Αυγουστο που μας περασε, παλι με V power, παλι απο το ιδιο πρατηριο.
Το αυτοκινητο και τοτε και τωρα δουλευει μια χαρα.
Ειναι δυνατον να πουλα μη σωστη βενζινη εταιρικο πρατηριο ?
Ειμαι ατυχος και τις 2 φορες εβαλα 'κατακαθια' απο την δεξαμενη ?
Συνηθως βαζω βενζινη απο SHELL στην Καλογρεζα και δεν ειχα κανενα προβλημα 4 χρονια τωρα. Θα μου πεις γιατι εβαλες απο εκει...Γιατι θεωρουσα ασφαλες το εταιρικο πρατηριο και το πρωτο συμβαν το αποδωσα σε τυχαιο γεγονος η σε 'κακη' βενζινη που ειχα βαλει στην Καλαματα πριν γυρισω απο διακοπες.
Ποιο κωδικό έβγαλε το λαμπακι τότε/τώρα?
Ειναι ο ιδιος?
Ποιος ήταν/είναι?Κανει αλλα συμπτωματα κακης καυσης (ρεταρισματα, τιναγματα) κλπ?
Δεν θυμαμαι, ηταν σχετικος με το καυσιμο απο ο,τι ειπε ο τεχνικος που το ειδε και το εσβησε.
Την πρωτη φορα εκαψα την βεζινη και εβαλα 100αρα , πηγα το ειδε , το μηδενισε και ξαναεβαλα 100αρα.
Αυτο θα κανω και τωρα.Κανενα απολυτως συμπτωμα. Σημερα θα το γκαζωσω να δω αν τραβαει καλα.
Καλημερα, χθες το απογευμα το 'ανοιξα' 2α, 3η μεχρι τις 5000σαλ και πηγαινε κανονικα ως συνηθως.
Σκεφτομαι μηπως περασε κανενα σκουπιδακι και εβγαλε το προβλημα και πλεον δεν εχει θεμα.
Οταν καψω την βενζινη που εχει μεσα, θα βαλω 100αρα και θα παω να το βαλω στο διαγνωστικο.OK, δες και τον κωδικο διαγνωστικου και πες, απο περιεργεια για να δουμε τι ειδε και το αυτοκινητο το ιδιο
-
Καλησπέρα.
Αν στην ρεζέρβα που είναι είκοσι κιλά αντικαταστήσουμε τον αέρα με άζωτο, θα είναι ελαφρύτερη η όχι;
-
Όχι.
-
Ευχαριστω
-
Ο χρήστης ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6 έγραψε:
Καλησπέρα.Αν στην ρεζέρβα που είναι είκοσι κιλά αντικαταστήσουμε τον αέρα με άζωτο, θα είναι ελαφρύτερη η όχι;
πιστευω δεν θελεις να μειωσεις απο εκει την καταναλωση σου!!!
-
Γεία σας
ερωτηση,σήμερα άκουσα να χτυπάει ο κινητήρας απο 1800σαλ έως 2200σαλ πυράκια.χτύπησε 2-3 φορές ελάχιστα,το άκουσα μόνο με κλειστό ράδιο και ανοιχτα τα εμπρός παράθυρα.Η βενζίνη είναι 97 shell απο εταιρικό βενζίνaδικο.To manual αναφέρει ως προτεινόμενη την 98άρα αλλα τέτοια δεν υπάρχει και η 97 είναι ότι πιο κοντινο σε αυτό.σκέφτομαι να δοκιμάσω 100άρα ελιν που εχει 15λεπτα παραπάνω απο την 97.Θέλω τη γνώμη σας,να το δοκιμάσω ή δεν είναι απο τη βενζίνη το πρόβλημα?Υπάρχει περίπτωση να φταίνε τα μπεκ?Να ρίξω κάποιο καθαριστικο?
(πριν την επισκευή έκανε απο τις 1500 έως τις 3000 σαν καλάσνικοφ απο τα πυράκια αλλα μετά απο αυτή χρησιμοποιείται πάντα 97 και δεν ξανακάνε μέχρι σήμερα.) -
..........................
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
Γεία σας
ερωτηση,σήμερα άκουσα να χτυπάει ο κινητήρας απο 1800σαλ έως 2200σαλ πυράκια.χτύπησε 2-3 φορές ελάχιστα,το άκουσα μόνο με κλειστό ράδιο και ανοιχτα τα εμπρός παράθυρα.Η βενζίνη είναι 97 shell απο εταιρικό βενζίνaδικο.To manual αναφέρει ως προτεινόμενη την 98άρα αλλα τέτοια δεν υπάρχει και η 97 είναι ότι πιο κοντινο σε αυτό.σκέφτομαι να δοκιμάσω 100άρα ελιν που εχει 15λεπτα παραπάνω απο την 97.Θέλω τη γνώμη σας,να το δοκιμάσω ή δεν είναι απο τη βενζίνη το πρόβλημα?Υπάρχει περίπτωση να φταίνε τα μπεκ?Να ρίξω κάποιο καθαριστικο?
(πριν την επισκευή έκανε απο τις 1500 έως τις 3000 σαν καλάσνικοφ απο τα πυράκια αλλα μετά απο αυτή χρησιμοποιείται πάντα 97 και δεν ξανακάνε μέχρι σήμερα.)Για αρχή δοκίμασε άλλο βενζινάδικο.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Γεία σας
ερωτηση,σήμερα άκουσα να χτυπάει ο κινητήρας απο 1800σαλ έως 2200σαλ πυράκια.χτύπησε 2-3 φορές ελάχιστα,το άκουσα μόνο με κλειστό ράδιο και ανοιχτα τα εμπρός παράθυρα.Η βενζίνη είναι 97 shell απο εταιρικό βενζίνaδικο.To manual αναφέρει ως προτεινόμενη την 98άρα αλλα τέτοια δεν υπάρχει και η 97 είναι ότι πιο κοντινο σε αυτό.σκέφτομαι να δοκιμάσω 100άρα ελιν που εχει 15λεπτα παραπάνω απο την 97.Θέλω τη γνώμη σας,να το δοκιμάσω ή δεν είναι απο τη βενζίνη το πρόβλημα?Υπάρχει περίπτωση να φταίνε τα μπεκ?Να ρίξω κάποιο καθαριστικο?
(πριν την επισκευή έκανε απο τις 1500 έως τις 3000 σαν καλάσνικοφ απο τα πυράκια αλλα μετά απο αυτή χρησιμοποιείται πάντα 97 και δεν ξανακάνε μέχρι σήμερα.)Για αρχή δοκίμασε άλλο βενζινάδικο.
Αυτό θα κάνω.
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
Γεία σας
ερωτηση,σήμερα άκουσα να χτυπάει ο κινητήρας απο 1800σαλ έως 2200σαλ πυράκια.χτύπησε 2-3 φορές ελάχιστα,το άκουσα μόνο με κλειστό ράδιο και ανοιχτα τα εμπρός παράθυρα.Η βενζίνη είναι 97 shell απο εταιρικό βενζίνaδικο.To manual αναφέρει ως προτεινόμενη την 98άρα αλλα τέτοια δεν υπάρχει και η 97 είναι ότι πιο κοντινο σε αυτό.σκέφτομαι να δοκιμάσω 100άρα ελιν που εχει 15λεπτα παραπάνω απο την 97.Θέλω τη γνώμη σας,να το δοκιμάσω ή δεν είναι απο τη βενζίνη το πρόβλημα?Υπάρχει περίπτωση να φταίνε τα μπεκ?Να ρίξω κάποιο καθαριστικο?
(πριν την επισκευή έκανε απο τις 1500 έως τις 3000 σαν καλάσνικοφ απο τα πυράκια αλλα μετά απο αυτή χρησιμοποιείται πάντα 97 και δεν ξανακάνε μέχρι σήμερα.)Για αρχή δοκίμασε άλλο βενζινάδικο.
Αυτό θα κάνω.
Συνήθως όταν δεν πάει κάτι καλά ανάβει το check engine
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
Γεία σας
ερωτηση,σήμερα άκουσα να χτυπάει ο κινητήρας απο 1800σαλ έως 2200σαλ πυράκια.χτύπησε 2-3 φορές ελάχιστα,το άκουσα μόνο με κλειστό ράδιο και ανοιχτα τα εμπρός παράθυρα.Η βενζίνη είναι 97 shell απο εταιρικό βενζίνaδικο.To manual αναφέρει ως προτεινόμενη την 98άρα αλλα τέτοια δεν υπάρχει και η 97 είναι ότι πιο κοντινο σε αυτό.σκέφτομαι να δοκιμάσω 100άρα ελιν που εχει 15λεπτα παραπάνω απο την 97.Θέλω τη γνώμη σας,να το δοκιμάσω ή δεν είναι απο τη βενζίνη το πρόβλημα?Υπάρχει περίπτωση να φταίνε τα μπεκ?Να ρίξω κάποιο καθαριστικο?
(πριν την επισκευή έκανε απο τις 1500 έως τις 3000 σαν καλάσνικοφ απο τα πυράκια αλλα μετά απο αυτή χρησιμοποιείται πάντα 97 και δεν ξανακάνε μέχρι σήμερα.)όπως είπε κι άλλος φιλος , αρχικα άλλαξε βενζινα.
εγω είχα βαλει βενζινη αστα να πανε , και βαραγε πυράκια .
αλλαξα βενζινά, και το προβλημα εξαφανιστηκε ... -
εβαλα σημερα 100αρα ελιν και απο τα 2 χιλιομετρα μονο που εκανα νιωθω σαν να αλλαξε κατι..Θα σας πω αυριο που θα βγαλω συμπερασμα..
-
Δεν χρειάζετε να βάζεις 100αρα. Δοκίμασε και την απλή από άλλο πρατήριο.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Δεν χρειάζετε να βάζεις 100αρα. Δοκίμασε και την απλή από άλλο πρατήριο.επειδη η ταπα λεει 98οκτανια και επειδη σκεφτομαι και τα λεφτα που εδωσα για την επισκευη,μετα απο αυτη δεν εχω χρησιμοποιήσει βενζινη κατω απο 97 οκτανια..Για αυτο θελω να βγαλω ενα συμπερασμα αν η καλυτερη λυση ειναι 97αρα shell ή 100 ελιν..Το κακο ειναι οτι το 80% της χρησης του αυτοκινητου ειναι μεσα στη πολη και παει χαμενη η ακριβη βενζινη,αλλα αμα ειναι να δουλευει καλυτερα ο κινητηρας χαλαλι τα επιπλεον χρηματα...
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
Δεν χρειάζετε να βάζεις 100αρα. Δοκίμασε και την απλή από άλλο πρατήριο.
επειδη η ταπα λεει 98οκτανια και επειδη σκεφτομαι και τα λεφτα που εδωσα για την επισκευη,μετα απο αυτη δεν εχω χρησιμοποιήσει βενζινη κατω απο 97 οκτανια..Για αυτο θελω να βγαλω ενα συμπερασμα αν η καλυτερη λυση ειναι 97αρα shell ή 100 ελιν..Το κακο ειναι οτι το 80% της χρησης του αυτοκινητου ειναι μεσα στη πολη και παει χαμενη η ακριβη βενζινη,αλλα αμα ειναι να δουλευει καλυτερα ο κινητηρας χαλαλι τα επιπλεον χρηματα...
Τι αμαξι εχεις;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν χρειάζετε να βάζεις 100αρα. Δοκίμασε και την απλή από άλλο πρατήριο.
επειδη η ταπα λεει 98οκτανια και επειδη σκεφτομαι και τα λεφτα που εδωσα για την επισκευη,μετα απο αυτη δεν εχω χρησιμοποιήσει βενζινη κατω απο 97 οκτανια..Για αυτο θελω να βγαλω ενα συμπερασμα αν η καλυτερη λυση ειναι 97αρα shell ή 100 ελιν..Το κακο ειναι οτι το 80% της χρησης του αυτοκινητου ειναι μεσα στη πολη και παει χαμενη η ακριβη βενζινη,αλλα αμα ειναι να δουλευει καλυτερα ο κινητηρας χαλαλι τα επιπλεον χρηματα...
Τι αμαξι εχεις;
Seat cordoba sport 1.4 2003
-
Kαι ζηταει αποκλειστικα 98;Μηπως ειναι 98/95 ;
-
Αποκλείεται να καταλαβαίνει το συγκεκριμένο μοτέρ την ακριβή βενζίνη και τα πολλά οκτάνια.
Πετάς τα λεφτά σου.(Nexus + Tapatalk)
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Kαι ζηταει αποκλειστικα 98;Μηπως ειναι 98/95 ;λεει 98-95
στο manual αναφερει οτι θα υπαρχει μια μειωση της αποδοσης.
π.χ. ο ιδιος κινητηρας εχει εκδοση με 75 αλογα και απαιτει μονο 95.
Ενω αυτος με τα 101 εχει πρωτη επιλογη το 98..οποτε εχει μια λογικη γιατι απαιτει λιγο καλυτερο καυσιμο..
σημερα εκανα μια διαδρομη 12 χιλιομετρων και εχω να αναφερω οτι δεν ακουσα το παραμικρο θορυβο..(απο πυρακια)
το μονο μειον(ισως να ναι η ιδεα μου) ειναι οτι μεχρι να ζεσταθει γενικα ηταν λιγο πιο 'δυστροπο' απ οτι συνηθως..
και το αλλο που παρατηρησα ειναι οτι οταν το εβαλα μπροστα με ανοιχτα παραθυρα και ηταν κρυο δε μυριζε καθολου βενζινη οπως συνηθως. -
Ολοι 95αρα βαζουν.Απλα βαλε απο καλο πρατηριο και δεν θα δεις διαφορα στην αποδοση.Γνωμη μου.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........