-
Kαι η BMW και η Mazda είχε θέματα, ειδικά στις ΗΠΑ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Kαι η BMW και η Mazda είχε θέματα, ειδικά στις ΗΠΑ.Αυτό εννοώ ότι όλες έχουν θέματα αλλά όχι τόσο σοβαρά όπως τα vw. Τα golf passat κτλ μετά από 30.000-40.000 χλμ αρχίζουν τα ''κόλπα'' δεν πέρνουν με τη μία μπρος έχουν κάτι αρρυθμίες υπερβολική κατανάλωση κτλ.
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Kαι η BMW και η Mazda είχε θέματα, ειδικά στις ΗΠΑ.
Αυτό εννοώ ότι όλες έχουν θέματα αλλά όχι τόσο σοβαρά όπως τα vw. Τα golf passat κτλ μετά από 30.000-40.000 χλμ αρχίζουν τα ''κόλπα'' δεν πέρνουν με τη μία μπρος έχουν κάτι αρρυθμίες υπερβολική κατανάλωση κτλ.
Είπες ότι οι Ιάπωνες έχουν τον διπλό ψεκασμό=δεν έχουν θέματα, τέσπα.
Το πρόβλημα πάντως δεν είναι αποκλειστικά και μόνο λόγω των αναθυμιάσεων λαδιού.
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Oύτε το να στείλουν αλλού τις αναθυμιάσεις (πού; θα βάζεις τον ιδιοκτήτη να τις αδειάζει κάθε τόσο;).
Το σε μικρότερο βαθμό πόθεν προκύπτει;
Με ειδικό φιλτράρισμα να τα στέλνουν στην ατμόσφαιρα.
Το σε μικρότερο βαθμό προκύπτει πολύ απλά επειδή περνάει βενζίνη κ καθαρίζει τις βαλβίδες όπως με τα χωρίς άμεσο ψεκασμό μοτέρ.Η εντυπωση μου ειναι πως τις αναθυμιασεις αν τις στειλουν εξω, θα τους βαρανε με ροπαλα. Ειναι θεμα περιβαλλοντος και προδιαγραφων.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Oύτε το να στείλουν αλλού τις αναθυμιάσεις (πού; θα βάζεις τον ιδιοκτήτη να τις αδειάζει κάθε τόσο;).
Το σε μικρότερο βαθμό πόθεν προκύπτει;
Με ειδικό φιλτράρισμα να τα στέλνουν στην ατμόσφαιρα.
Το σε μικρότερο βαθμό προκύπτει πολύ απλά επειδή περνάει βενζίνη κ καθαρίζει τις βαλβίδες όπως με τα χωρίς άμεσο ψεκασμό μοτέρ.Η εντυπωση μου ειναι πως τις αναθυμιασεις αν τις στειλουν εξω, θα τους βαρανε με ροπαλα. Ειναι θεμα περιβαλλοντος και προδιαγραφων.
Δεν κατάλαβες τι εννοώ. Είπα με ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΑ όχι κατευθείαν!! αυτό ισχύει για τα αέρια!! τα υγρά να έχουν επιστροφή στο κάρτερ.
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Oύτε το να στείλουν αλλού τις αναθυμιάσεις (πού; θα βάζεις τον ιδιοκτήτη να τις αδειάζει κάθε τόσο;).
Το σε μικρότερο βαθμό πόθεν προκύπτει;
Με ειδικό φιλτράρισμα να τα στέλνουν στην ατμόσφαιρα.
Το σε μικρότερο βαθμό προκύπτει πολύ απλά επειδή περνάει βενζίνη κ καθαρίζει τις βαλβίδες όπως με τα χωρίς άμεσο ψεκασμό μοτέρ.Η εντυπωση μου ειναι πως τις αναθυμιασεις αν τις στειλουν εξω, θα τους βαρανε με ροπαλα. Ειναι θεμα περιβαλλοντος και προδιαγραφων.
Δεν κατάλαβες τι εννοώ. Είπα με ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΑ όχι κατευθείαν!! αυτό ισχύει για τα αέρια!! τα υγρά να έχουν επιστροφή στο κάρτερ.
Ακομα και ετσι, μου φαινεται λιγουλακι δυσκολο. Τι να φιλτραρεις πχ και τι να αφησεις? Θεωρητικη η συζητηση παντα.
-
Να βάλουν κάτι σαν 'καταλύτη' να διασπά τα βλαβερά αέρια τι στο καλό μηχανικοί είναι μόνο να τα αρπάζουν ξέρουν???
Τρομάρα τους εμ μας τρώει τα λεφτά η μέρκελ εμ τους αγοράζουμε κ τα αμάξια κ μας κάνουν κ νούμερα. -
Πες τα ρε μεγάλε
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
-
oh gawd
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Να βάλουν κάτι σαν 'καταλύτη' να διασπά τα βλαβερά αέρια τι στο καλό μηχανικοί είναι μόνο να τα αρπάζουν ξέρουν???
Τρομάρα τους εμ μας τρώει τα λεφτά η μέρκελ εμ τους αγοράζουμε κ τα αμάξια κ μας κάνουν κ νούμερα.Να με συμπαθάς αλλά το αμάξι το πήρα πριν αρχίσει η Μέρκελ να μας τα πέρνει χοντρά....
Αν έπρεπε να αγοράσω τώρα αμάξι θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα.
Αμα το ήξερα ρε πούστη μου, θα αγόραζα τον ψόφιο τον mpi να ησυχάσει το κεφάλι μου.
10 άλογα λιγότερα, ηρεμία ανεκτίμητη.
Πάντως για να γυρίσουμε στο θέμα, αν απαιτεί να βγεί όλη η εισαγωγή μαζί με τα μπεκ, μάλλον θα το αφήσω στην άκρη.
Ισως το βάψω μπλε και το πετάξω, ξέρω εγώ....
Εντάξει, πιάνουν τα χέρια μου αλλά δεν είμαι και μηχανικός. -
Συγχωρέστε με αν λέω πατάτα αλλά το τμήμα των βαλβίδων που λερώνεται δεν είναι από τη μεριά του θαλάμου καύσης; Και μόνο προς εκείνη την κατεύθυνση δεν μπορείς να έχεις πρόσβαση στις βαλβίδες (στο τμήμα που κλείνει τον αυλό);;
Αν τα λέω καλά τότε πρέπει να ανοίξει κυλινδροκεφαλή.... και μάλλον αφού λύσει ό,τι κυκλοφορεί μέσα σε αυτήν (εκκεντροφόρου κλπ).Δεν μιλάμε για αναθυμιάσεις του κάρτερ που απλά τι στέλνεις όπου θέλεις αλλά για πράγματα που συμβαίνουν στο θάλαμο καύσης με τις όποιες πιέσεις θερμοκρασίες κλπ. Ο μόνος έλεγχος που έχεις εκεί είναι οι βαλβίδες και ο χρονισμός αυτών... δεν το βλέπω εφικτό να διώχνουν κάποια πράματα (που έτσι κι αλλιώς θέλουν να τα διώχνουν όλα, καυσαέρια τα λένε)....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Συγχωρέστε με αν λέω πατάτα αλλά το τμήμα των βαλβίδων που λερώνεται δεν είναι από τη μεριά του θαλάμου καύσης; Και μόνο προς εκείνη την κατεύθυνση δεν μπορείς να έχεις πρόσβαση στις βαλβίδες (στο τμήμα που κλείνει τον αυλό);;
Αν τα λέω καλά τότε πρέπει να ανοίξει κυλινδροκεφαλή.... και μάλλον αφού λύσει ό,τι κυκλοφορεί μέσα σε αυτήν (εκκεντροφόρου κλπ).Δεν μιλάμε για αναθυμιάσεις του κάρτερ που απλά τι στέλνεις όπου θέλεις αλλά για πράγματα που συμβαίνουν στο θάλαμο καύσης με τις όποιες πιέσεις θερμοκρασίες κλπ. Ο μόνος έλεγχος που έχεις εκεί είναι οι βαλβίδες και ο χρονισμός αυτών... δεν το βλέπω εφικτό να διώχνουν κάποια πράματα (που έτσι κι αλλιώς θέλουν να τα διώχνουν όλα, καυσαέρια τα λένε)....
Φίλε onyx, εγώ νομίζω ότι αυτό που λερώνεται είναι το πάνω μέρος, πριν τον θάλαμο καύσης.
Λογικά ότι βρίσκεται μετά θα καίγεται κιόλας.
Αν θα δείς και στα link που μου είχε βάλει ένας συνφορουμίτης πριν απο μερικά post, αυτά που καθάρισε και τα έκανε
λαμπίκο μέχρι να ξαναβρωμίσουν φυσικά, ήταν το πάνω μέρος.Κάτι άλλο που έχω απορία πριν ξεκινήσω το εγχείρημα.
Αν κατάλαβα καλά απο την στιγμή που ο κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού, τα μπεκ ψεκάζουν απευθείας στον θάλαμο καύσης, και άρα η άκρη τους ουσιαστικά βρίσκεται μετά τις βαλβίδες. Δεν ξέρω εαν είναι σωστή η σκέψη μου.
Αρα θεωρητικά και το πάνω μέρος της εισαγωγής να αφαιρέσω λογικά θα μπορώ να έχω πρόσβαση στις βαλβίδες.
Το πάνω κομμάτι δεν είναι και πολύ δύσκολο να αφαιρεθεί. Κάποια βίδες έχεις και διάφορα σωληνάκια υποπίεσης αν είδα καλά στο manual. -
να ρωτησω...
το κυκλωμα ψυξης στο cordoba παιρνει γυρω στα 6λιτρα...
μεσα εχω ριξει ενα μπουξακι 1,5λιτρα G12 συμπηκνωμενο και το υπολοιπο νερο...
αυτο μου δινει προστασια περιπου -10 με -15...
ενημερωθηκα σμρ οτι μεσα στο κυκλωμα θελει 2 μπουκαλια 1,5λ G12 και το υπολοιπο νερο...
θα χω προβλημα για κανα 2 μηνες που θα μπει για ιμαντες και θα βγει για να ελεγθει η αντλια νερου?
(με την αφαιρεση της θα χασει νερο και ετσι θα βαλω το υπολοιπο G12) -
Δεν είναι μόνο η προστασία για το κρύο αλλά και η προστασία από την οξείδωση.
Διάβασε προσεκτικά τι λέει στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου αλλά και στο κουτί του G12, ίσως το 2ο μπουκάλι να μην είναι απαραίτητο. Αν όμως το θέλει καλύτερα να το κάνεις σωστά.
Πάντως έτσι κι αλλιώς όταν βγει η αντλία άδειασε τελείως το σύστημα και ξέπλυνέ το καλά πριν το γεμίσεις με φρέσκα ζουμιά. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν είναι μόνο η προστασία για το κρύο αλλά και η προστασία από την οξείδωση.
Διάβασε προσεκτικά τι λέει στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου αλλά και στο κουτί του G12, ίσως το 2ο μπουκάλι να μην είναι απαραίτητο. Αν όμως το θέλει καλύτερα να το κάνεις σωστά.
Πάντως έτσι κι αλλιώς όταν βγει η αντλία άδειασε τελείως το σύστημα και ξέπλυνέ το καλά πριν το γεμίσεις με φρέσκα ζουμιά.οταν λες ξεπλυνε το?
-
Αν είναι καθαρό απλά του ρίχνεις πολύ νερό (με το λάστιχο), να ρίχνεις από τη μία τρύπα και να βγαίνει από την άλλη. Για μέγιστη αποτελεσματικότητα ίσως χρειαστεί να ανοίξουν και κάποιες βάνες.
Αν δεν είναι καθαρό ίσως χρειαστεί κάποιο καθαριστικό και να δουλέψει λίγο προτού το ξεπλύνεις. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν είναι καθαρό απλά του ρίχνεις πολύ νερό (με το λάστιχο), να ρίχνεις από τη μία τρύπα και να βγαίνει από την άλλη. Για μέγιστη αποτελεσματικότητα ίσως χρειαστεί να ανοίξουν και κάποιες βάνες.
Αν δεν είναι καθαρό ίσως χρειαστεί κάποιο καθαριστικό και να δουλέψει λίγο προτού το ξεπλύνεις.δε θα γεμισει αλατα ομως το συστημα ετσι...?
-
Το πρωί πήρα τηλέφωνο στην cosmocar στα κεντρικά για ένα πρόβλημα στο πασσάτ του γαμπρού μου έτσι βρήκα ευκαιρία κ μίλησα με έναν τεχνικό κ είπαμε για το θέμα με τις επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής στους fsi-tsi κ μου είπε ότι αν ο κινητήρας δεν έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα δηλαδή να μην πέρνει εύκολα μπρος να σβίνει μόνος του να έχει αρρυθμίες κ γενικά κάποια σοβαρή δυσλειτουργία δεν υπάρχει λόγος επισκευής (καθάρισμα βαλβίδων) γιατί πολύ απλά μετά από ένα ή δύο χρόνια χρήσης θα ξαναπίασουν μάκα οπότε δεν αξίζει κ το κόστος καθαρισμού είναι υψηλό.
Αυτά τα μοτέρ λέει έτσι λειτουργούν χωρίς πρόβλημα. Κ σαν cosmocar μου λέει δεν έχουμε λάβει παράπονα για αυτό το θέμα από τους κατόχους vw ούτε από κάποιον αντιπρόσωπο. -
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Το πρωί πήρα τηλέφωνο στην cosmocar στα κεντρικά για ένα πρόβλημα στο πασσάτ του γαμπρού μου έτσι βρήκα ευκαιρία κ μίλησα με έναν τεχνικό κ είπαμε για το θέμα με τις επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής στους fsi-tsi κ μου είπε ότι αν ο κινητήρας δεν έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα δηλαδή να μην πέρνει εύκολα μπρος να σβίνει μόνος του να έχει αρρυθμίες κ γενικά κάποια σοβαρή δυσλειτουργία δεν υπάρχει λόγος επισκευής (καθάρισμα βαλβίδων) γιατί πολύ απλά μετά από ένα ή δύο χρόνια χρήσης θα ξαναπίασουν μάκα οπότε δεν αξίζει κ το κόστος καθαρισμού είναι υψηλό.
Αυτά τα μοτέρ λέει έτσι λειτουργούν χωρίς πρόβλημα. Κ σαν cosmocar μου λέει δεν έχουμε λάβει παράπονα για αυτό το θέμα από τους κατόχους vw ούτε από κάποιον αντιπρόσωπο.Ναί, εεε;;; Η απώλεια δύναμης και η αύξηση της κατανάλωσης δεν είναι πρόβλημα, έτσι;
Πρέπει να πεθάνει εντελώς για να πούμε ότι έχει πρόβλημα.
Αρε αθάνατη VW.Εγώ πάντως σε κάποια φάση θα δοκιμάσω να αφαιρέσω το πάνω μέρος της εισαγωγής
και θα δω εαν μπορώ απο εκεί να καθαρίσω όσο μπορώ τις βαλβίδες.
Θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα. -
Ο χρήστης piii έγραψε:
Το πρωί πήρα τηλέφωνο στην cosmocar στα κεντρικά για ένα πρόβλημα στο πασσάτ του γαμπρού μου έτσι βρήκα ευκαιρία κ μίλησα με έναν τεχνικό κ είπαμε για το θέμα με τις επικαθίσεις στις βαλβίδες εισαγωγής στους fsi-tsi κ μου είπε ότι αν ο κινητήρας δεν έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα δηλαδή να μην πέρνει εύκολα μπρος να σβίνει μόνος του να έχει αρρυθμίες κ γενικά κάποια σοβαρή δυσλειτουργία δεν υπάρχει λόγος επισκευής (καθάρισμα βαλβίδων) γιατί πολύ απλά μετά από ένα ή δύο χρόνια χρήσης θα ξαναπίασουν μάκα οπότε δεν αξίζει κ το κόστος καθαρισμού είναι υψηλό.
Αυτά τα μοτέρ λέει έτσι λειτουργούν χωρίς πρόβλημα. Κ σαν cosmocar μου λέει δεν έχουμε λάβει παράπονα για αυτό το θέμα από τους κατόχους vw ούτε από κάποιον αντιπρόσωπο.Ναί, εεε;;; Η απώλεια δύναμης και η αύξηση της κατανάλωσης δεν είναι πρόβλημα, έτσι;
Πρέπει να πεθάνει εντελώς για να πούμε ότι έχει πρόβλημα.
Αρε αθάνατη VW.Εγώ πάντως σε κάποια φάση θα δοκιμάσω να αφαιρέσω το πάνω μέρος της εισαγωγής
και θα δω εαν μπορώ απο εκεί να καθαρίσω όσο μπορώ τις βαλβίδες.
Θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα.Εγώ απλά έγραψα τα λεγόμενα του να μην γίνονται παρεξηγήσεις.
Με προσοχή φίλε άντε κ καλά μοστορέματα!!
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........