-
Τελικα ο θορυβος ειναι απο την κρεμαγιερα η οποια εχει ενα μικρο τζογο που δεν το καταλαβαινεις ουτε στο τιμονι,κατα τον μηχανικο μου δεν ειναι επικυνδυνη ακομα αλλα απο την στιγμη που καινουρια κανει 1150 χωρις το μοτερ και ειναι σε σταδιο που επισκευαζεται θα την φτιαξω.
Η πλακα ειναι οτι η μπροστα δεξια δαγκανα ειχε μποσικο και βοηθουσε και αυτη στην ηχητικη του συστηματος. -
Water Displacement (WD) και 40ή προσπάθεια κάνανε το WD40. Ο στόχος λοιπόν είναι να διώξει την υγρασία και τη σκουριά. Νομίζω ότι το WD40 ΔΕΝ ενδείκνυται για ρουλεμάν γιατί προσελκύει τη σκόνη και μικροσωματίδια που δεν το θέλεις οπότε και μειώνει τη διάρκεια ζωής τους.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες.
Δύο πράγματα:- το wd40, που ανάφερε ο bill33, μπορεί να παρατείνει τη ζωή τους ή δεν ενδεικνύεται για αυτή τη χρήση? Αν πέσει καθόλου στον ιμάντα (όσο περισσέψει με την περιστροφή) φαντάζομαι ότι δεν είναι και ότι καλύτερο για το ιμάντα?
- τα ρουλεμάν του κομπρεσερ και της γεννήτριας αλλάζονται μόνα τους ή η αγαπητή vw τα πηγαίνει πακέτο με όλο το ανταλλακτικό, γνωρίζετε? Κόστος κομπρεσέρ air condition, από αντιπροσωπεία = 900 ευρώ.
Εγω τι εκανα στο δικο μου αμαξι που ο τεντωτηρας/ρουλεμαν του ac ειχε κολλησει (λειπουν καποια απο τα πλαστικα στον θολο και βρεχεται 'ευκολα' το κομματι αυτο).
Εκανε αρκετο καιρο θορυβο,καποια στιγμη μυρισε καμμενο λαστιχο,ειχε φρεναρει το ρουλεμαν του τεντωτηρα και ο ιμαντας αναψε αφου ζοριζοταν πανω στην ακινητη επιφανεια.Του εριξα WD40 και ξεκολλησε.Σταματησε και ο θορυβος.Μετα απο 80?χλμ ομως κοπηκε ο ιμαντας καθως ξανακολλησε το ρουλεμαν .Ειναι μονο για το ac οποτε δεν με ένοιαξε ιδιαιτερα.Εβγαλα τον τεντωτηρα,εβγαλα το ρουλεμαν απο μεσα του,αγορασα αλλο και το πρεσσαρα στην φωλια του με μια μέγγενη. Δεν το εχω βαλει παλι ομως στο αμαξι καθως δεν εχω αγορασει τον ιμαντα και δεν ειχα και χρονο,θελει να βγει και ο ιμαντας για την αντλια νερου καθως ειναι απο την εσωτερικη πλευρα.Εχω βγαλει και φωτο ,καποια στιγμη θα τις ανεβασω. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Τα ρουλεμάν με μεταλλικό κάλυμα είναι 1 Ζ, με 2 καλύματα είναι ΖΖ ή 2Ζ, με 1 πλαστικό είναι 1 RS, με 2 πλαστικά είναι 2 RS.Πολλές φορές βάζουν με 1 κάλυμα και αφήνουν την πίσω πλευρά που κάθετε το ρουλεμάν ανοιχτή και στο σημείο που έχει κοιλότητα βάζουν γράσο εν ήδη αποθήκης.
Αν πλυθεί το ρουλεμάν με βενζίνη, ακόμα και καινούργιο να είναι θα χτυπήσει μετά από λίγο γιατί η βενζίνη όταν στεγνώνει αφήνει κεραμικά κατάλοιπα. Συνήθως δεν τα πλένουμε τα ρουλεμάν, εκτός από ειδική ανάγκη, τότε χρησιμοποιούμε ελαφρύ πετρέλαιο, ή πολύ ψιλό λάδι.
Στο δυναμό ή το altenator, συνήθως χτυπάει το εμπρός ρουλεμάν που είναι ο ιμάντας, αν βγεί ο ιμάντας και γυρίσουμε το δυναμό ή το altenator με το χέρι, αν το ρουλεμάν έχει πρόβλημα το καταλαβαίνουμε αμέσως από τον θόρυβο και από το πόσο ελεύθερα γυρίζει. Ένα καινοιύργιο ρουλεμάν δεν κάνει ποτέ θόρυβο και δεν γυρίζει ποτέ τελείως ελέυθερα, τρελά δηλαδή.
κάλε μου φιλέ ΠΟΤΕ δεν σου κοντράρισα διότι πάντα είσαι ακριβής!.
Εσύ κανείς ωραίες κατασκευές, όπου εσύ διαλέγεις το τι θέλεις!. Εγώ απλά δίνω έναν κωδικό, και φτάνουν!. Έτσι δεν χρειάστηκε να εντρυφήσω στης ονομασίες!. Πάντως σε ευχαριστώ.
Και σίγουρα όπως διάβασες θεώρησα αρκετό το απλό ακουστικό των 15ε , και δεν αναφέρθηκα στο ακουστικό με ενισχυτή, και 6 σημεία ταυτόχρονης επαφής με μεταλλάκτη της WURTH που κάνει 450ε και εντοπίζει άμεσα τον οποιονδήποτε ύποπτο θόρυβο, παντού στο αυτοκίνητο ταυτόχρονα.
Τα ρουλεμάν στα αυτοκίνητα δεν τα πλένουμε προληπτικά!. Όταν τα ‘ακούσουμε’ τα αντικαθιστούμε. Εσύ σίγουρα όταν σερβάρεις της πίστες που φτιάχνεις, μπορείς να το κανείς.
Και σίγουρα στης ‘βούτες’ του θεσσαλονικιού δεν βάζουμε βενζίνα, αλά κάθε δεύτερο μήνα, μας φέρνει ένα μπιτόνι με φάρμακο, και παίρνει το παλιό. Έτσι πλυμένο και φυσημένο, δεν υπάρχει πρόβλημα. Οπωσδήποτε έτσι διαπιστώνεις έτι περισσότερο το πρόβλημα.
Η προσπάθεια μου είναι να βοηθήσω τους ερωτώντες, και όχι να τους εξασφαλίσω νέο επάγγελμα.
Πάντα φιλικά.
Α. -
21 Quadra,
χαίρομαι για την επιστροφή σου. -
Απορια για λογαρισρμό φίλου:
Εχουμε ένα Daewoo Lanos του '99, έκανε πρόσφατα σερβις αλλαγες ιμαντα, φιλτρα μπουζι λαδια κλπ εριξαν σπρευ στην πεταλουδα και αλλα πράγματα. Ο φιλος, μου μετέφερε το εξης:
**Το αυτοκινητο εδω και λιγο καιρό ΣΤΑΔΙΑΚΑ εχει αρχίσει να διατηρει ρελαντι ψηλοτερα απο το κανονικό, εχοντας φτάσει σε σημειο τωρα να κραταει ρελαντι στις 1.500 σαλ. Στην αρχη πηγε πχ στις 950, μετα απο λιγο καιροστις 1100 και παει λεγοντας....
**Τι κάνουμε? Τι κοιτάμε? Τι υποπτευόμαστε?
Σημειωτέον έχει αναψει και το λαμπακι μηχανής (δεν ξερω αν συνδέεται) αλλα δεν μπορει ευκολα να διαβαστει απο ότι καταλαβα, δεν ειναι στανταρ OBD2 θελει γεφυρωμα 2 Pin και παρακολουθηση λαμπακι στο καντράν κλπ
-
Μπορεί να λέω βλακεία αλλά μήπως μαζί με την πεταλούδα του 'καθαρίσανε' και κανέναν αισθητήρα αέρα (MAF κλπ);...
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Σημειωτέον έχει αναψει και το λαμπακι μηχανής (δεν ξερω αν συνδέεται) αλλα δεν μπορει ευκολα να διαβαστει απο ότι καταλαβα, δεν ειναι στανταρ OBD2 θελει γεφυρωμα 2 Pin και παρακολουθηση λαμπακι στο καντράν κλπΕίναι πιο εύκολο να διαβαστεί καθώς δεν χρειάζεται σκάνερ (μέτρα πόσες φορές αναβοσβήνει το λαμπάκι).
πχ ένα μεγάλο και τέσσερα μικρά = κωδικός 14 (αισθητήρας θερμοκρασίας).
-
Απο τι μπορει να φθαρει ενα διαφορικο; Συγκεκριμενα να σπασουν 2-3 δοντια απο δορυφορους-πλανητες.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μπορεί να λέω βλακεία αλλά μήπως μαζί με την πεταλούδα του 'καθαρίσανε' και κανέναν αισθητήρα αέρα (MAF κλπ);...Ο τυπος που έκανε το σερβις ψεκασε μεγαλες ποσοτητες απο καποιο καθαριστικο σπρευ (το οποίο εγραφε 'καθαριστικο φρενων'!!!!!!) στην πεταλουδα, γκαζωνοντας, σε βαθμό που ειχε βρωμισει ολο το μαγαζι για πολυ ώρα. Μπορει να εχει πειραξει το MAF?
Προσθήκη στα παραπάνω, μόλις διαβασα αυτό στο Wikipedia: '..............it is possible for excess oil to coat the MAF sensor and skew its readings. Indeed, General Motors has issued a Technical Service Bulletin, indicating problems from rough idle all the way to possible transmission damage resulting from the contaminated sensors.* To clean the delicate MAF sensor components, a specific MAF or Electronics Cleaner should be used, not carburetor or brake cleaner. These are alcohol or CFC-based solvents, rather than the harsh petroleum distillates used in the other cleaners...** The sensors should be gently sprayed from a careful distance to avoid physically damaging them. Manufacturers claim that a simple but extremely reliable test to ensure correct functionality is to tap the unit with the back of a screwdriver while the car is running, and if this causes any changes in the output frequency then the unit should be discarded and an OEM replacement installed'*.
επισης βρηκα οτι αυτο το προβλημα παιζει πολυ στο ιντερνετ γενικα με το συγκεκριμενο μοντελο και χρειαζεται ECU update ή μια περιεργη ακολουθια απο κινησεις για να γινει reset η ECU και να 'ξαναμαθει' να κραταει ρελαντι.
θα δουμε...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Απο τι μπορει να φθαρει ενα διαφορικο; Συγκεκριμενα να σπασουν 2-3 δοντια απο δορυφορους-πλανητες.Aπο αποτομα αφηματα συμπλεκτη ειδικα σε καλη ασφαλτο και να του χεις τις ιδιες βαλβολινες μεσα για πολλααααααααααααααα χιλιομετρα.
Στο νιβα ειχα σπασει το μπροστα διαφορικο,βασικα πρεπει να χαν σπασει 2-3 δοντια που λες και συ και εν τελει εγιναν ολα μεσα μια γραναζοσουπα,αφου οταν βγαζαμε τις βαλβολινες ειχαν γινει γκρι και απο τοτε μου εμεινε να αλλαζω συχνα λαδια και βαλβολινες ωστε να επιθεωρω και κατα καποιο τροπο τι γινεται στα σωθικα του αυτοκινητου. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ο τυπος που έκανε το σερβις ψεκασε μεγαλες ποσοτητες απο καποιο καθαριστικο σπρευ (το οποίο εγραφε 'καθαριστικο φρενων'!!!!!!) στην πεταλουδα, γκαζωνοντας, σε βαθμό που ειχε βρωμισει ολο το μαγαζι για πολυ ώρα. Μπορει να εχει πειραξει το MAF?Ο MAF δεν είναι εκεί.
Το πιθανότερο είναι ο κωδικός σφάλματος να αφορά τον αισθητήρα λ (κωδικός 1) και να φταίει το καθαριστικό φρένων - λερώθηκε ο λ από την κάπνα του καθαριστικού. Περίμενε μερικές μέρες μήπως καθαρίσει ο λ και δεν ανάβει λαμπάκι.
Άλλα αμάξια δεν κρατάνε ρελαντί μετά από καθάρισμα, το δικό σου έχει ψηλό ρελαντί.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ο τυπος που έκανε το σερβις ψεκασε μεγαλες ποσοτητες απο καποιο καθαριστικο σπρευ (το οποίο εγραφε 'καθαριστικο φρενων'!!!!!!) στην πεταλουδα, γκαζωνοντας, σε βαθμό που ειχε βρωμισει ολο το μαγαζι για πολυ ώρα. Μπορει να εχει πειραξει το MAF?
Ο MAF δεν είναι εκεί.
Το πιθανότερο είναι ο κωδικός σφάλματος να αφορά τον αισθητήρα λ (κωδικός 1) και να φταίει το καθαριστικό φρένων - λερώθηκε ο λ από την κάπνα του καθαριστικού. Περίμενε μερικές μέρες μήπως καθαρίσει ο λ και δεν ανάβει λαμπάκι.
Άλλα αμάξια δεν κρατάνε ρελαντί μετά από καθάρισμα, το δικό σου έχει ψηλό ρελαντί.
-
Πού είναι ο MAF? Σε κατι βιντεακια που έιδα (οχι για το συγκεκριμενο αυτοκινητο) ήταν αμεσως μετα το φίλτρο αέρα.
-
Το λαμπάκι και τα θεματα με το ρελαντι (δεν ξερω αν άρχισαν συγχρόνως) αρχισαν 2-3 μηνες μετα το συμβαν με το σπρει καθαρισμου στην πεταλούδα. Μπορουν να αφορουν σκατοβενζινη, ή καταλύτη....
Δεν εχω δυστυχως περισσοτερες λεπτομερειες, οτι δινω εδω ειναι 2ο χέρι, ο ιδιοκτήτης δεν έχει καμμια σχεση με το θεμα.
-
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ο τυπος που έκανε το σερβις ψεκασε μεγαλες ποσοτητες απο καποιο καθαριστικο σπρευ (το οποίο εγραφε 'καθαριστικο φρενων'!!!!!!) στην πεταλουδα, γκαζωνοντας, σε βαθμό που ειχε βρωμισει ολο το μαγαζι για πολυ ώρα. Μπορει να εχει πειραξει το MAF?
To καθαριστικο μια χαρα κανει δουλεια ειναι διαλυτικο καθαρισμου εναποθεσεων μαυριλες καρβουνιδια, ο τροπος καθαρισμου ειναι αμφιλεγομενος επειδη ο σωστος τροπος ειναι λυσιμο πεταλουδας και καθαρισμο με το σπρευ και οδοντοβουρτσα-στουπι-πανι
1εκδοχηΤωρα αν αυτος το γκαζωνε τερμα ισως να ξεχαρβαλωσε το ποτενσιομετρο και να δουλευει με ψηλοτερες στροφες
2η εκδοχηΑλλα το μυαλο μου παει σε χαλασμενο αισθητηρα θερμοκρασιας που διαβαζει ο εγκεφαλος, να εχει κολλησει-να διαβαζει χαμηλες θερμοκρασιες του κινητηρα και να ανεβαζει τις στροφες οπως οταν ειναι κρυο(η συνηθεστερη περιπτωση υψηλου ρελαντι)
3η εκδοχη να χαλασε η iacv και να κολλησε σε τερμα ανοιχτη θεση
4η εκδοχη να κολλαει η ντιζα της πεταλουδας γκαζιου
ας ξεκινησει απο το 4,2,3,1 -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ο τυπος που έκανε το σερβις ψεκασε μεγαλες ποσοτητες απο καποιο καθαριστικο σπρευ (το οποίο εγραφε 'καθαριστικο φρενων'!!!!!!) στην πεταλουδα, γκαζωνοντας, σε βαθμό που ειχε βρωμισει ολο το μαγαζι για πολυ ώρα. Μπορει να εχει πειραξει το MAF?
Ο MAF δεν είναι εκεί.
Το πιθανότερο είναι ο κωδικός σφάλματος να αφορά τον αισθητήρα λ (κωδικός 1) και να φταίει το καθαριστικό φρένων - λερώθηκε ο λ από την κάπνα του καθαριστικού. Περίμενε μερικές μέρες μήπως καθαρίσει ο λ και δεν ανάβει λαμπάκι.
Άλλα αμάξια δεν κρατάνε ρελαντί μετά από καθάρισμα, το δικό σου έχει ψηλό ρελαντί.
-
Πού είναι ο MAF? Σε κατι βιντεακια που έιδα (οχι για το συγκεκριμενο αυτοκινητο) ήταν αμεσως μετα το φίλτρο αέρα.
-
Το λαμπάκι και τα θεματα με το ρελαντι (δεν ξερω αν άρχισαν συγχρόνως) αρχισαν 2-3 μηνες μετα το συμβαν με το σπρει καθαρισμου στην πεταλούδα. Μπορουν να αφορουν σκατοβενζινη, ή καταλύτη.... αν οπως ανεφερα παραπανω ο εγκεφαλος διαβαζει κρυο κινητηρα και δουλευει πλουσιοτερα ειναι αναμμενομενο και το check
Δεν εχω δυστυχως περισσοτερες λεπτομερειες, οτι δινω εδω ειναι 2ο χέρι, ο ιδιοκτήτης δεν έχει καμμια σχεση με το θεμα.
Αν ο maf ειναι χαλασμενος ο κινητηρας δεν στροφαρει σε υψηλες στροφες δεν τελικιαζει και δεν επιταχυνει οπως πριν την καταλαβαινεις ευκολα τη διαφορα, το ρελαντι δεν επηρεαζεται σε τετοιο βαθμο που να το κραταει ψηλα
-
-
«Ο τυπος που έκανε το σερβις ψεκασε μεγαλες ποσοτητες απο καποιο καθαριστικο σπρευ (το οποίο εγραφε 'καθαριστικο φρενων'!!!!!!) στην πεταλουδα, γκαζωνοντας, σε βαθμό που ειχε βρωμισει ολο το μαγαζι για πολυ ώρα. Μπορει να εχει πειραξει το MAF?»
Η πεταλούδα καθαρίζετε με σπρέι για καρμπιρατέρ, που αφήνει και ελαφρό υπόστρωμα λιπαντικού . Το καθαριστικό των φρένων είναι ξερό, και πολύ ισχυρό για τα αλουμίνια . Συνηθίζετε το λουφ της πεταλούδας να βγαίνει απέξω και να καθαρίζετε. Έτσι δεν υπόκεινται σε καταπόνηση αισθητήρες και καταλύτης .
Η κουταμάρα του μεγάλου γαζώματος, κάνει ζημιά. Ορισμένοι άσχετοι, το κάνουν για εφέ…..
Μετά τον καθαρισμό εάν χρειάζεται, ρυθμίζουμε με το tester το ρελαντί.
Α. -
Α.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Εάν εξαιρέσουμε πρόβλημα με συνεμπλόκ, αυτό παρουσιάζετε σε στραβό λάστιχο φίλε. Όσα και βαρίδια να βάλεις σε αυτήν την περίπτωση, δεν διορθώνεται. Σήκωσε με τον γρύλο σου κάθε τροχό και γύρισε το με το χέρι αργά, (δευτερόλεπτο ανά στροφή). Εάν συμβαίνει αυτό θα ‘ανεβοκατεβαίνει’ η περίμετρος του ελαστικού!.
Ενημέρωσε μας.
Α.Μάλλον δεν είναι τα λάστιχα, γιατί το έκανε και πριν τα αλλάξω. Σήμερα πάντως εις το συνεργείο που ήμουν για άλλο λόγο, ο μηχανικός μου έδειξε ότι τα σινεμπλόκ των ψαλιδιών έχουν τζόγο (έχουν και μιαν ηλικία... 21 χρόνια/147.000χλμ...). Ίσως να προέρχεται από αυτό, τι να πω...
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Αν και φοβάμαι ότι θα ρίξω λάδι στη φωτιά θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Σε έναν δίλιτρο TFSI (2008):στη μέση κάτω στη φωτό έχουμε τον ιμάντα που δίνει κίνηση στη γεννήτρια και στον κομπρεσέρ του aircondition που είναι αυτός :
από εκεί λοιπόν ακούγεται εδώ και αρκετό καιρό (μήνα περίπου) ένας συριγμός/σφύριγμα το οποίο μάλιστα κάνει και ένα πιο έντονο σφύριγμα για 1-2 δευτερόλεπτα όταν το σβήνω. Το σφύριγμα είναι πιο αισθητό στο ρελαντί. Μόλις πατήσω γκάζι χάνεται ελαφρώς αλλά ίσως να το 'τρώει' και ο ήχος του κινητήρα. Όπως μου είπε ο μηχανικός και μάλλον έχει δίκιο κάποιο ρουλεμάν ετοιμάζεται να μας αφήσει χρόνους. Η ερώτηση είναι πως μπορώ να εντοπίσω ποιο ρουλεμάν είναι από αυτά που βρίσκονται εκεί? Υπάρχει κάποιος τρόπος πριν λυθεί? Αλλά και αν λυθεί πως θα αναγνωριστεί το πεθαμένο ρουλεμάν? Με το μάτι? Ή πρέπει να αλλαχθούν όλα για σιγουριά?
Update
Πήγα σε μάστορα και μου είπε ότι για να βρει σίγουρα τι σφυρίζει πρέπει να βγουν αυτά. Για να βγουν όμως αυτά πρέπει να φύγει η μετώπη και ένα σωρό άλλα πράγματα που εμποδίζουν την πρόσβαση. Το θέμα είναι ότι αν χρειαστεί κάτι (π.χ. κομπρεσερ aircondition) και δεν υπάρχει σε αντιπροσωπεία άμεσα μπορεί να χρειαστεί 1-2 μέρες να έρθει και το αυτοκίνητο αφού θα είναι λυμμένο-ξεκοιλιασμένο θα πρέπει να μείνει μέσα κάτι το οποίο με δυσκολεύει πολύ. Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος εύρεσης της βλάβης ώστε να έχω τα ανταλλακτικά παραμάσχαλα (αν ήταν φθηνά, θα τα έπαιρνα από τώρα. Αλλά κομπρεσέρ καινούριο=880 ευρώ και ανακατασκευασμένο 570) ? Μου ανάφερε ο φίλος Onyx το ακουστικό αλλά δεν βρήκα το δικό μου και δεν μπορώ να το 'ακούσω'.
Επίσης παρατήρησα ότι το σφύριγμα/συριγμός συνεχίζει για 3-4 δευτερόλεπτα όταν σβήσω τον κινητήρα. Στον TFSI υπάρχει μια ανεξάρτητη αντλιούλα που παίρνει μπροστά όταν σβήσει ο κινητήρας για να ψυχθεί λίγο περισσότερο το όλο σύστημα (κάτι σαν εργοστασιακό turbotimer), δείτε στην σελ 14 : http://www.golfmkv.com/forums/golfgoodi ... engine.pdf
Εκτός από αυτή την αντλιούλα τι άλλο στο καλό συνεχίζει να γυρίζει αφού σβήσω? Αν ήταν κάποιο ρουλεμάν δεν θα συνέχιζε το σφύριγμα μετά το σβήσιμο αφού ο ιμάντας σταματάει. Βέβαια παίζει και το ενδεχόμενο να είναι διπλή βλάβη.
Μιλάμε έχω μπλέξει με δύσκολη εξίσωση. -
Αγόρασε ένα φτηνοπιεσόμετρο από κάποιο φαρμακείο. Έχει ακουστικό επάνω. Εκτός αν βρεις ακουστικό πιο φτηνό από το πιεσόμετρο.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........