-
Το φύσημα δεν κάνει τπτ το ιδιαίτερο μπορεί δε να το βουλώσει ακόμα πιο πολύ ή και να χαλάσει την δομή του μειώνοντας την ικανότητα φιλτραρίσματος. Για κάτι τόσο φτηνό δεν βλέπω τον λόγο να μην αντικαθίσταται. Άλλωστε ενα καθαρό φίλτρο αέρα σημαίνει και χαμηλότερη κατανάλωση οπότε έστω και ένα μικρό κέρδος στην τσέπη
-
My thoughts exactly.
Προς το παρόν το άλλαξα με ένα παλιότερο σε πολύ καλύτερη κατάσταση που είχα και άλλαξα και το φίλτρο βενζίνης και μου φάινεται ότι λύθηκε το θέμα. ( καλά μπορεί να είναι και placebo-effect..)
Με το που βρω χρόνο θα βάλω καινούριο αέρος.
Θεενκς -
Φίλτρα αέρος-καμπίνας-βενζίνης και λαδιού, για ένα μέσο αυτοκίνητο, στοιχίζουν συνολικά απο 20-25 € max.
Ανάξιο λόγου ποσό, αφού αλλάζονται (πλην του λαδιού) σχεδόν κάθε 18-24 μήνες. -
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Φίλτρα αέρος-καμπίνας-βενζίνης και λαδιού, για ένα μέσο αυτοκίνητο, στοιχίζουν **συνολικά **απο 20-25 € max.
Ανάξιο λόγου ποσό, αφού αλλάζονται (πλην του λαδιού) σχεδόν κάθε 18-24 μήνες.Βάλε παραπάνω
-
Με το σήμα της μάρκας του αυτοκινήτου ή στην αντιπροσωπεία? Ναί, +15 ευρώ.
Αλλά απο καταστήματα ανταλλακτικών, ούτε 1 ευρώ παραπάνω απο τα 25 -
μαζί με καμπίνας δύσκολο το 25άρι
-
Φίλτρο αέρα, λαδιού, καμπίνας και 4 μπουζί: 40 ευρώ από αντιπροσωπεία της Dodge στην Αγγλία (για το Caliber). Στην Ελλάδα, μόνο τα φίλτρα ήθελαν 70 ευρώ.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
μαζί με καμπίνας δύσκολο το 25άριΤο φίλτρο καμπίνας μου
-
Εχω διαρροη ρευματος απο καπου... Πως θα βρω τι φταιει? Να βγαζω ασφαλειες μια-μια?
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Εχω διαρροη ρευματος απο καπου... Πως θα βρω τι φταιει? Να βγαζω ασφαλειες μια-μια?Τους συνηθεις υποπτους (ραδιοσιντι/ενισχυτη και συναγερμο) φανταζομαι οτι τα ελενξες.
Μαλλον τις ασφαλειες θα εβγαζα και εγω.
-
Κινουμενος σημερα στα χιονια επι 30 χλμ παρατηρησα οτι πατωντας πιο βαθεια το γκαζι το αμαξι δισταζε και μετα εδινε..με λιγα λογια σαν μπουκωμενο...υστερα κιολας το φαινομενο εγινε πιο εντονο και μολις παταγα γκαζι εσβηνε..ηθελε πολυ πολυ ελαφρα να το πατας να ξεκινησεις για να μην σβησει( και μου κανε δυσκολη την ζωη στα χιονια)...κατα την κινηση δεν εκανε διακοπες και ρελαντι καλο χωρις διακοπες.
Ψιλιαζομαι ηλεκτρικο θεμα. Ανοιξα το καπο και ολα τα κρισιμα σημεια(πολλαπλασιαστης, ντιστριμπιτερ,μπουζοκαλωδια τα οποια ειναι αλλαγμενα προσφατα) ηταν στεγνα. Να πω οτι οταν μου σβησε καμποσες φορες, επερνε μπρος τσακμακι μετα!
Το αμαξι ειναι σκοντα φαβοριτ, αμα μπορειτε να πειτε καμια γνωμη θα βοηθουσατε πολυ! -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Κινουμενος σημερα στα χιονια επι 30 χλμ παρατηρησα οτι πατωντας πιο βαθεια το γκαζι το αμαξι δισταζε και μετα εδινε..με λιγα λογια σαν μπουκωμενο...υστερα κιολας το φαινομενο εγινε πιο εντονο και μολις παταγα γκαζι εσβηνε..ηθελε πολυ πολυ ελαφρα να το πατας να ξεκινησεις για να μην σβησει( και μου κανε δυσκολη την ζωη στα χιονια)...κατα την κινηση δεν εκανε διακοπες και ρελαντι καλο χωρις διακοπες.
Ψιλιαζομαι ηλεκτρικο θεμα. Ανοιξα το καπο και ολα τα κρισιμα σημεια(πολλαπλασιαστης, ντιστριμπιτερ,μπουζοκαλωδια τα οποια ειναι αλλαγμενα προσφατα) ηταν στεγνα. Να πω οτι οταν μου σβησε καμποσες φορες, επερνε μπρος τσακμακι μετα!
Το αμαξι ειναι σκοντα φαβοριτ, αμα μπορειτε να πειτε καμια γνωμη θα βοηθουσατε πολυ!Χωρίς να είμαι ειδικός και με κάθε επιφύλαξη, σκέφτομαι ότι μπορεί και να μην είναι ηλεκτρικό το θέμα. Φίλος με ford puma, είχε παρόμοια προβλήματα και διαπιστώθηκε πρόβλημα με τον maf sensor τελικά. Δεν ξέρω αν έχει κάτι τέτοιο το skoda, αλλά ίσως το πρόβλημα σου έχει να κάνει με το σύστημα εισαγωγής αέρα γενικότερα.
-
Δεν εχει μαφ σενσορ νομιζω...ειναι μονου ψεκασμου για οσους γνωριζουν.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Δεν εχει μαφ σενσορ νομιζω...ειναι μονου ψεκασμου για οσους γνωριζουν.Πρόβλημα με την πεταλούδα γκαζιού, τότε?
-
Καλησπέρα! Γνωρίζει κανείς κάποιο site που να πουλά universal μη υδραυλικές κρεμαγέρες σε διάφορα βήματα (π.χ. 2.5 στροφές από άκρη σε άκρη, 3, 3.5); Κάτι είχα βρει παλιότερα από Αγγλία μεριά, που πουλούσε κρεμαγιέρες για όποιον έφτιαχνε χειροποίητο μοντέλο (στιλ Caterham, kit car), αλλά δεν μπορώ να βρω την ιστοσελίδα.
Θέλω να αντικαταστήσω την κρεμαγιέρα στο ΜΧ-5 με μη υδραυλική. Ευχαριστώ! -
Εχω θεμα ρεταρισματος σε βροχη και υγρασια και μονο! Να αλλαξω ραουλο ντιστριμπιτερ μονο ή ολο το ντιστριμπιτερ και το καπακι? Κατα 90% απο κει μπαζει υγρασια...
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εχω θεμα ρεταρισματος σε βροχη και υγρασια και μονο! Να αλλαξω ραουλο ντιστριμπιτερ μονο ή ολο το ντιστριμπιτερ και το καπακι? Κατα 90% απο κει μπαζει υγρασια...Και το καπακι μαζι με το ραουλο θα ελεγα.Μηπως να αλλαζες και τα μπουζοκαλωδια αν ειναι παλια;
-
Παίδες, θέλω να αυξήσω τη διάμετρο ενός σωλήνα και χρειάζομαι το όνομα του εργαλείου!
Αν κάποιος μπορεί να μου πει που μπορώ να βρω αυτό το εξάρτημα (Tail pipe expander) και μια πάστα για την μόνωση αν και θα μπει σφιγκτήρας όπως και νάχει!
Θα κοπεί η εξάτμιση σε ένα σημείο για να μπει άλλο τελικό και θέλει μια μικρή αύξηση ώστε να μπει χωνευτό το καζανάκι στον σωλήνα της εξάτμισης! -
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Παίδες, θέλω να αυξήσω τη διάμετρο ενός σωλήνα και χρειάζομαι το όνομα του εργαλείου!
Αν κάποιος μπορεί να μου πει που μπορώ να βρω αυτό το εξάρτημα (Tail pipe expander) και μια πάστα για την μόνωση αν και θα μπει σφιγκτήρας όπως και νάχει!
Θα κοπεί η εξάτμιση σε ένα σημείο για να μπει άλλο τελικό και θέλει μια μικρή αύξηση ώστε να μπει χωνευτό το καζανάκι στον σωλήνα της εξάτμισης!αν πας σε έναν εξατμισά που φτιάχνει εξατμίσεις δε νομίζω να σου ζητήσει φράγκα ηλία
-
Υπάρχει εξατμισάς που φτιάχνει προφιτερόλ;
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........