-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Παιδια εχω μια απορια.Λοιπον τσεκαρα το Σαββατοβραδο τα λαδια και και γενικα τα υγρα του αυτοκινητου.Λαδια ειμαστε ΟΚ.Δεν ειχε καψε σχεδον σταγονα ηταν στο max.Εκει που μου εκανε εντυπωση ομως ηταν οτι τα υγρα για το υδραυλικο τιμονι ηταν στο min.Ξερετε τι παιζει?Μηπως χανει?Μηπως τα χρειαζεται για λιπανση? Σημερα εκανε σερβις ο πατερας μου του πηραν 225Ε.Οταν ερθει σπιτι αργοτερα και φερει το χαρτι θα δω τι ακριβως εκαναν.Για τι αυτοκινητο μιλαμε?
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Για τι αυτοκινητο μιλαμε?
Ford φυσικα. (Focus συγκεκριμενα)
Πως φανταστηκες οτι μπορει να εχει αλλο αμαξι? -
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Παιδια εχω μια απορια.Λοιπον τσεκαρα το Σαββατοβραδο τα λαδια και και γενικα τα υγρα του αυτοκινητου.Λαδια ειμαστε ΟΚ.Δεν ειχε καψε σχεδον σταγονα ηταν στο max.Εκει που μου εκανε εντυπωση ομως ηταν οτι τα υγρα για το υδραυλικο τιμονι ηταν στο min.Ξερετε τι παιζει?Μηπως χανει?Μηπως τα χρειαζεται για λιπανση? Σημερα εκανε σερβις ο πατερας μου του πηραν 225Ε.Οταν ερθει σπιτι αργοτερα και φερει το χαρτι θα δω τι ακριβως εκαναν.
Για τι αυτοκινητο μιλαμε?
ford focus MKI 1.6.
-
Στο δικό μου αυτοκίνητο, σύμφωνα με το manual τα υγρά του τιμονιού πρέπει να είναι κοντά στο min όταν είναι κρύα και κοντά στο max όταν είναι ζεστά. Επίσης, λέει να τα ελέγχουμε με το τιμόνι στην ευθεία. Δεν πιστεύω να υπάρχει κανένα πρόβλημα, απλά παρακολούθησέ τα για κάνα μήνα (πάντα κρύα) για να σιγουρευτείς ότι η στάθμη δεν πέφτει παρακάτω.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Στο δικό μου αυτοκίνητο, σύμφωνα με το manual τα υγρά του τιμονιού πρέπει να είναι κοντά στο min όταν είναι κρύα και κοντά στο max όταν είναι ζεστά. Επίσης, λέει να τα ελέγχουμε με το τιμόνι στην ευθεία. Δεν πιστεύω να υπάρχει κανένα πρόβλημα, απλά παρακολούθησέ τα για κάνα μήνα (πάντα κρύα) για να σιγουρευτείς ότι η στάθμη δεν πέφτει παρακάτω.Nα προσθέσω οτι, αυτοκίνητο που διαθέτει υδραυλικό τιμόνι, σε περίπτωση που 'στριγγλίζει' οταν το τιμόνι τερματίζει δεξιά ή αριστερά, το πρώτο που ελέγχουμε ειναι η στάθμη στο δοχείο των υγρών του. Το πιό πιθανό ειναι να εχει φθάσει στο min ή και πιό κάτω, οπότε συμπληρώνουμε ανάλογα.
**Απορία: **Δεν εχω δει πουθενά στο manual να γράφεται οτι απαιτείται αλλαγή των υγρών για το υδραυλικό τιμόνι. Τα υγρά αυτά ειναι 'αιωνόβια' ? -
Παιδια συγνώμη αλλα αν ειναι φαγωμένος ο δισκος πατινάρει οπότε δεν παιζει να προχωράει το αμάξι με ταχυτητα μέσα. Το πιο πιθανό οτι δεν θα προχωράει οτι ταχυτητα και να εχει μέσα. Μαλλον το προβλημα ειναι οτι δεν αποσυμπλέκει σωστά οπέρ και ειναι θέμα ειτε ρυθμισης ειτε αντλιας αν ειναι υδραυλικου είτε ακόμα και τοποθετησης δίσκου/πλατό αν εχει προσφατα αλλάξει.
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Στο δικό μου αυτοκίνητο, σύμφωνα με το manual τα υγρά του τιμονιού πρέπει να είναι κοντά στο min όταν είναι κρύα και κοντά στο max όταν είναι ζεστά. Επίσης, λέει να τα ελέγχουμε με το τιμόνι στην ευθεία. Δεν πιστεύω να υπάρχει κανένα πρόβλημα, απλά παρακολούθησέ τα για κάνα μήνα (πάντα κρύα) για να σιγουρευτείς ότι η στάθμη δεν πέφτει παρακάτω.
Nα προσθέσω οτι, αυτοκίνητο που διαθέτει υδραυλικό τιμόνι, σε περίπτωση που 'στριγγλίζει' οταν το τιμόνι τερματίζει δεξιά ή αριστερά, το πρώτο που ελέγχουμε ειναι η στάθμη στο δοχείο των υγρών του. Το πιό πιθανό ειναι να εχει φθάσει στο min ή και πιό κάτω, οπότε συμπληρώνουμε ανάλογα.
**Απορία: **Δεν εχω δει πουθενά στο manual να γράφεται οτι απαιτείται αλλαγή των υγρών για το υδραυλικό τιμόνι. Τα υγρά αυτά ειναι 'αιωνόβια' ?Το τιμόνι στριγγλίζει όταν τερματίζει γιατί ζορίζεται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
Μην το τερματίζεις και επιμένεις.Τα λάδια του υδραυλικού τιμονιού δεν χρειάζονται αλλαγή και αντέχουν για ολόκληρη τη ζωή του τιμονιού.
Βέβαια αν τα αλλάζεις η ζωή του υδραυλικού τιμονιού παρατείνεται.
Τα αλλάζω κάθε 5-10 χρόνια, ρουφάω τα παλιά και συμπληρώνω (χωρίς να δουλεύει το αμάξι και μπει αέρας στο σύστημα). Δεν αλλάζει όλη η ποσότητα μόνο αυτή που είναι στο ρεζερβουάρ.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το τιμόνι στριγγλίζει όταν τερματίζει γιατί ζορίζεται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
Μην το τερματίζεις και επιμένεις..............Δεν το ζόρισα, ναι το τερμάτισα αλλά χωρίς να βάλω τη παραμικρή δύναμη. Και μάλιστα οχι ακινητοποιημένο, αλλά ελάχιστα τσουλώντας.
Δύο φορές που μου συνέβει και αφου το άκουσα καμμιά δεκαριά φορές, σε διαφορετικά αυτοκίνητα, η στάθμη του δοχείου διαπίστωσα οτι ηταν στη γραμμή του min. Με το που πρόσθεσα περίπου 25-30 ml και πήγε λίγο πάνω απο τη μέση, αμέσως σταμάτησε και δεν ξανασυνέβη. Και εχουν περάσει 5-7 χρόνια αντίστοιχα, διατηρώντας τη στάθμη στη μέση. Άλλες αιτιάσεις για το πρόβλημα και λύσεις δεν γνωρίζω, οπότε....
Ευχαριστώ για τις λοιπές πληροφορίες. -
Να ρωτησω σε Ford Focus Μοντ 2004, που βρισκεται το φιλτρο καμπινας? Και αν γνωριζετε ποσο κοστιζει.
Ευχαριστω Εκ των Προτερων -
-
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Να ρωτησω σε Ford Focus Μοντ 2004, που βρισκεται το φιλτρο καμπινας? Και αν γνωριζετε ποσο κοστιζει.
Ευχαριστω Εκ των ΠροτερωνΕπειδη το 2004 υπηρχαν και τα 2 μοντελα:
Εαν ειναι το MKI ειναι κατω απο το νεροχυτη στο δεξιο υαλοκαθαριστηρα(οταν ξαναμπει ο πλαστικος νεροχυτης θελει κολλα για να μην βαζει νερα).
Εαν ειναι το ΜΚΙΙ ειναι εκει που εδειξε ο ΙΙΙ και για να βγει πρεπει να αφαιρεθει το πενταλ γκαζιου.
Τιμες εδω:
http://www.european-parts.net/catalog/p ... cts_id=888http://www.european-parts.net/catalog/p ... cts_id=359
-
Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
Εαν ειναι το MKI ειναι κατω απο το νεροχυτη στο δεξιο υαλοκαθαριστηρα(οταν ξαναμπει ο πλαστικος νεροχυτης θελει κολλα για να μην βαζει νερα).
Εαν ειναι το ΜΚΙΙ ειναι εκει που εδειξε ο ΙΙΙ και για να βγει πρεπει να αφαιρεθει το πενταλ γκαζιου.Α ρε Ford .... Να υποθεσω οτι για αλλαγη μπουζι κατεβαζουμε ολο το μοτερ??
-
Το MKII ειναι και πως θα το βγαλουμε??? γιατι σερβις εκανε το αμαξι και ειναι κριμα να δινονται χρηματα για μικροδουλειες.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Το MKII ειναι και πως θα το βγαλουμε??? γιατι σερβις εκανε το αμαξι και ειναι κριμα να δινονται χρηματα για μικροδουλειες.Και ποιος σου είπε ότι θα δώσεις χρήματα για μικροδουλειά.... το μισό αυτοκίνητο θα σου λύσουν μικροδουλειά το λες εσύ...!!
Χεχε, φροντίσανε ακόμα και για ένα φίλτρο να έχουν δικαιολογία να σε χρεώνουν!
Σοβαρά τώρα, κοίταξέ το λιγάκι από κοντά, μπορεί να έχουν προβλέψει η διαδικασία να είναι απλούστατη και να είναι θέμα πενταλέπτου που την κάνεις και μόνος σου. -
Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
Να ρωτησω σε Ford Focus Μοντ 2004, που βρισκεται το φιλτρο καμπινας? Και αν γνωριζετε ποσο κοστιζει.
Ευχαριστω Εκ των ΠροτερωνΕπειδη το 2004 υπηρχαν και τα 2 μοντελα:
Εαν ειναι το MKI ειναι κατω απο το νεροχυτη στο δεξιο υαλοκαθαριστηρα(οταν ξαναμπει ο πλαστικος νεροχυτης θελει κολλα για να μην βαζει νερα).
Εαν ειναι το ΜΚΙΙ ειναι εκει που εδειξε ο ΙΙΙ και για να βγει πρεπει να αφαιρεθει το πενταλ γκαζιου.
Τιμες εδω:
http://www.european-parts.net/catalog/p ... cts_id=888http://www.european-parts.net/catalog/p ... cts_id=359
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το MKII ειναι και πως θα το βγαλουμε??? γιατι σερβις εκανε το αμαξι και ειναι κριμα να δινονται χρηματα για μικροδουλειες.
Και ποιος σου είπε ότι θα δώσεις χρήματα για μικροδουλειά.... το μισό αυτοκίνητο θα σου λύσουν μικροδουλειά το λες εσύ...!!
Χεχε, φροντίσανε ακόμα και για ένα φίλτρο να έχουν δικαιολογία να σε χρεώνουν!
Σοβαρά τώρα, κοίταξέ το λιγάκι από κοντά, μπορεί να έχουν προβλέψει η διαδικασία να είναι απλούστατη και να είναι θέμα πενταλέπτου που την κάνεις και μόνος σου.Πλακα πλακα, θα κατσουμε με τον φιλο να δουμε τι παιζει καλα τ αελεγα περιεργα αμαξια τα Ford για διαφορα θεματακια
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Χεχε, φροντίσανε ακόμα και για ένα φίλτρο να έχουν δικαιολογία να σε χρεώνουν!
Σοβαρά τώρα, κοίταξέ το λιγάκι από κοντά, μπορεί να έχουν προβλέψει η διαδικασία να είναι απλούστατη και να είναι θέμα πενταλέπτου που την κάνεις και μόνος σου.Όσο κι αν φαίνεται περίεργο ΔΕΝ είναι εύκολη δουλειά η αλλαγή φίλτρου καμπίνας σε φόκους και καλύτερα να γίνει σε συνεργείο.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Χεχε, φροντίσανε ακόμα και για ένα φίλτρο να έχουν δικαιολογία να σε χρεώνουν!
Σοβαρά τώρα, κοίταξέ το λιγάκι από κοντά, μπορεί να έχουν προβλέψει η διαδικασία να είναι απλούστατη και να είναι θέμα πενταλέπτου που την κάνεις και μόνος σου.Όσο κι αν φαίνεται περίεργο ΔΕΝ είναι εύκολη δουλειά η αλλαγή φίλτρου καμπίνας σε φόκους και καλύτερα να γίνει σε συνεργείο.
….επί τέλους!!!!!!!!!...............…..
Απο το να γινει απο καποιον που δεν κατεχει και να προκληθει ζημια καλυτερα στο συνεργειο. Αν ομως καποιος εχει εργαλεια και γνωσεις τοτε γιατι να μην το επιχειρησει??
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Το MKII ειναι και πως θα το βγαλουμε??? γιατι σερβις εκανε το αμαξι και ειναι κριμα να δινονται χρηματα για μικροδουλειες.Καλα δεν ειναι και τιποτα το ιδιαιτερο.Απλα βγαζεις μια βιδα (του πενταλ) ,τη φισα και μετα τραβας το φιλτρο εξω συρταρωτα.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........