Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 489
    • 490
    • 56 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9781
    220637
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tractioner last edited by

      Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
      Παιδια εχω μια απορια.Λοιπον τσεκαρα το Σαββατοβραδο τα λαδια και και γενικα τα υγρα του αυτοκινητου.Λαδια ειμαστε ΟΚ.Δεν ειχε καψε σχεδον σταγονα ηταν στο max.Εκει που μου εκανε εντυπωση ομως ηταν οτι τα υγρα για το υδραυλικο τιμονι ηταν στο min.Ξερετε τι παιζει?Μηπως χανει?Μηπως τα χρειαζεται για λιπανση? Σημερα εκανε σερβις ο πατερας μου του πηραν 225Ε.Οταν ερθει σπιτι αργοτερα και φερει το χαρτι θα δω τι ακριβως εκαναν.

      Για τι αυτοκινητο μιλαμε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        saxon_747 last edited by

        Ο χρήστης tractioner έγραψε:

        Για τι αυτοκινητο μιλαμε?

        Ford φυσικα. (Focus συγκεκριμενα)
        Πως φανταστηκες οτι μπορει να εχει αλλο αμαξι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mad_max_geo last edited by

          Ο χρήστης tractioner έγραψε:

          Παιδια εχω μια απορια.Λοιπον τσεκαρα το Σαββατοβραδο τα λαδια και και γενικα τα υγρα του αυτοκινητου.Λαδια ειμαστε ΟΚ.Δεν ειχε καψε σχεδον σταγονα ηταν στο max.Εκει που μου εκανε εντυπωση ομως ηταν οτι τα υγρα για το υδραυλικο τιμονι ηταν στο min.Ξερετε τι παιζει?Μηπως χανει?Μηπως τα χρειαζεται για λιπανση? Σημερα εκανε σερβις ο πατερας μου του πηραν 225Ε.Οταν ερθει σπιτι αργοτερα και φερει το χαρτι θα δω τι ακριβως εκαναν.

          Για τι αυτοκινητο μιλαμε?

          ford focus MKI 1.6.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harlek last edited by

            Στο δικό μου αυτοκίνητο, σύμφωνα με το manual τα υγρά του τιμονιού πρέπει να είναι κοντά στο min όταν είναι κρύα και κοντά στο max όταν είναι ζεστά. Επίσης, λέει να τα ελέγχουμε με το τιμόνι στην ευθεία. Δεν πιστεύω να υπάρχει κανένα πρόβλημα, απλά παρακολούθησέ τα για κάνα μήνα (πάντα κρύα) για να σιγουρευτείς ότι η στάθμη δεν πέφτει παρακάτω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dbekos last edited by

              Ο χρήστης harlek έγραψε:
              Στο δικό μου αυτοκίνητο, σύμφωνα με το manual τα υγρά του τιμονιού πρέπει να είναι κοντά στο min όταν είναι κρύα και κοντά στο max όταν είναι ζεστά. Επίσης, λέει να τα ελέγχουμε με το τιμόνι στην ευθεία. Δεν πιστεύω να υπάρχει κανένα πρόβλημα, απλά παρακολούθησέ τα για κάνα μήνα (πάντα κρύα) για να σιγουρευτείς ότι η στάθμη δεν πέφτει παρακάτω.

              Nα προσθέσω οτι, αυτοκίνητο που διαθέτει υδραυλικό τιμόνι, σε περίπτωση που 'στριγγλίζει' οταν το τιμόνι τερματίζει δεξιά ή αριστερά, το πρώτο που ελέγχουμε ειναι η στάθμη στο δοχείο των υγρών του. Το πιό πιθανό ειναι να εχει φθάσει στο min ή και πιό κάτω, οπότε συμπληρώνουμε ανάλογα.
              **Απορία: **Δεν εχω δει πουθενά στο manual να γράφεται οτι απαιτείται αλλαγή των υγρών για το υδραυλικό τιμόνι. Τα υγρά αυτά ειναι 'αιωνόβια' ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                greek last edited by

                Παιδια συγνώμη αλλα αν ειναι φαγωμένος ο δισκος πατινάρει οπότε δεν παιζει να προχωράει το αμάξι με ταχυτητα μέσα. Το πιο πιθανό οτι δεν θα προχωράει οτι ταχυτητα και να εχει μέσα. Μαλλον το προβλημα ειναι οτι δεν αποσυμπλέκει σωστά οπέρ και ειναι θέμα ειτε ρυθμισης ειτε αντλιας αν ειναι υδραυλικου είτε ακόμα και τοποθετησης δίσκου/πλατό αν εχει προσφατα αλλάξει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης dbekos έγραψε:

                  Στο δικό μου αυτοκίνητο, σύμφωνα με το manual τα υγρά του τιμονιού πρέπει να είναι κοντά στο min όταν είναι κρύα και κοντά στο max όταν είναι ζεστά. Επίσης, λέει να τα ελέγχουμε με το τιμόνι στην ευθεία. Δεν πιστεύω να υπάρχει κανένα πρόβλημα, απλά παρακολούθησέ τα για κάνα μήνα (πάντα κρύα) για να σιγουρευτείς ότι η στάθμη δεν πέφτει παρακάτω.

                  Nα προσθέσω οτι, αυτοκίνητο που διαθέτει υδραυλικό τιμόνι, σε περίπτωση που 'στριγγλίζει' οταν το τιμόνι τερματίζει δεξιά ή αριστερά, το πρώτο που ελέγχουμε ειναι η στάθμη στο δοχείο των υγρών του. Το πιό πιθανό ειναι να εχει φθάσει στο min ή και πιό κάτω, οπότε συμπληρώνουμε ανάλογα.
                  **Απορία: **Δεν εχω δει πουθενά στο manual να γράφεται οτι απαιτείται αλλαγή των υγρών για το υδραυλικό τιμόνι. Τα υγρά αυτά ειναι 'αιωνόβια' ?

                  Το τιμόνι στριγγλίζει όταν τερματίζει γιατί ζορίζεται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
                  Μην το τερματίζεις και επιμένεις.

                  Τα λάδια του υδραυλικού τιμονιού δεν χρειάζονται αλλαγή και αντέχουν για ολόκληρη τη ζωή του τιμονιού.

                  Βέβαια αν τα αλλάζεις η ζωή του υδραυλικού τιμονιού παρατείνεται.

                  Τα αλλάζω κάθε 5-10 χρόνια, ρουφάω τα παλιά και συμπληρώνω (χωρίς να δουλεύει το αμάξι και μπει αέρας στο σύστημα). Δεν αλλάζει όλη η ποσότητα μόνο αυτή που είναι στο ρεζερβουάρ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dbekos last edited by

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:

                    Το τιμόνι στριγγλίζει όταν τερματίζει γιατί ζορίζεται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
                    Μην το τερματίζεις και επιμένεις..............

                    Δεν το ζόρισα, ναι το τερμάτισα αλλά χωρίς να βάλω τη παραμικρή δύναμη. Και μάλιστα οχι ακινητοποιημένο, αλλά ελάχιστα τσουλώντας.
                    Δύο φορές που μου συνέβει και αφου το άκουσα καμμιά δεκαριά φορές, σε διαφορετικά αυτοκίνητα, η στάθμη του δοχείου διαπίστωσα οτι ηταν στη γραμμή του min. Με το που πρόσθεσα περίπου 25-30 ml και πήγε λίγο πάνω απο τη μέση, αμέσως σταμάτησε και δεν ξανασυνέβη. Και εχουν περάσει 5-7 χρόνια αντίστοιχα, διατηρώντας τη στάθμη στη μέση. Άλλες αιτιάσεις για το πρόβλημα και λύσεις δεν γνωρίζω, οπότε....
                    Ευχαριστώ για τις λοιπές πληροφορίες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Να ρωτησω σε Ford Focus Μοντ 2004, που βρισκεται το φιλτρο καμπινας? Και αν γνωριζετε ποσο κοστιζει.
                      Ευχαριστω Εκ των Προτερων

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lll last edited by

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lll last edited by

                          Ή εδώ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ioa_pol last edited by

                            Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                            Να ρωτησω σε Ford Focus Μοντ 2004, που βρισκεται το φιλτρο καμπινας? Και αν γνωριζετε ποσο κοστιζει.
                            Ευχαριστω Εκ των Προτερων

                            Επειδη το 2004 υπηρχαν και τα 2 μοντελα:
                            Εαν ειναι το MKI ειναι κατω απο το νεροχυτη στο δεξιο υαλοκαθαριστηρα(οταν ξαναμπει ο πλαστικος νεροχυτης θελει κολλα για να μην βαζει νερα).
                            Εαν ειναι το ΜΚΙΙ ειναι εκει που εδειξε ο ΙΙΙ και για να βγει πρεπει να αφαιρεθει το πενταλ γκαζιου.
                            Τιμες εδω:
                            http://www.european-parts.net/catalog/p ... cts_id=888

                            http://www.european-parts.net/catalog/p ... cts_id=359

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lll last edited by

                              Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:
                              Εαν ειναι το MKI ειναι κατω απο το νεροχυτη στο δεξιο υαλοκαθαριστηρα(οταν ξαναμπει ο πλαστικος νεροχυτης θελει κολλα για να μην βαζει νερα).
                              Εαν ειναι το ΜΚΙΙ ειναι εκει που εδειξε ο ΙΙΙ και για να βγει πρεπει να αφαιρεθει το πενταλ γκαζιου.

                              Α ρε Ford .... Να υποθεσω οτι για αλλαγη μπουζι κατεβαζουμε ολο το μοτερ??

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Το MKII ειναι και πως θα το βγαλουμε??? γιατι σερβις εκανε το αμαξι και ειναι κριμα να δινονται χρηματα για μικροδουλειες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                                  Το MKII ειναι και πως θα το βγαλουμε??? γιατι σερβις εκανε το αμαξι και ειναι κριμα να δινονται χρηματα για μικροδουλειες.

                                  Και ποιος σου είπε ότι θα δώσεις χρήματα για μικροδουλειά.... το μισό αυτοκίνητο θα σου λύσουν μικροδουλειά το λες εσύ...!!
                                  Χεχε, φροντίσανε ακόμα και για ένα φίλτρο να έχουν δικαιολογία να σε χρεώνουν!
                                  Σοβαρά τώρα, κοίταξέ το λιγάκι από κοντά, μπορεί να έχουν προβλέψει η διαδικασία να είναι απλούστατη και να είναι θέμα πενταλέπτου που την κάνεις και μόνος σου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Ο χρήστης ioa_pol έγραψε:

                                    Να ρωτησω σε Ford Focus Μοντ 2004, που βρισκεται το φιλτρο καμπινας? Και αν γνωριζετε ποσο κοστιζει.
                                    Ευχαριστω Εκ των Προτερων

                                    Επειδη το 2004 υπηρχαν και τα 2 μοντελα:
                                    Εαν ειναι το MKI ειναι κατω απο το νεροχυτη στο δεξιο υαλοκαθαριστηρα(οταν ξαναμπει ο πλαστικος νεροχυτης θελει κολλα για να μην βαζει νερα).
                                    Εαν ειναι το ΜΚΙΙ ειναι εκει που εδειξε ο ΙΙΙ και για να βγει πρεπει να αφαιρεθει το πενταλ γκαζιου.
                                    Τιμες εδω:
                                    http://www.european-parts.net/catalog/p ... cts_id=888

                                    http://www.european-parts.net/catalog/p ... cts_id=359

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                                      Το MKII ειναι και πως θα το βγαλουμε??? γιατι σερβις εκανε το αμαξι και ειναι κριμα να δινονται χρηματα για μικροδουλειες.

                                      Και ποιος σου είπε ότι θα δώσεις χρήματα για μικροδουλειά.... το μισό αυτοκίνητο θα σου λύσουν μικροδουλειά το λες εσύ...!!
                                      Χεχε, φροντίσανε ακόμα και για ένα φίλτρο να έχουν δικαιολογία να σε χρεώνουν!
                                      Σοβαρά τώρα, κοίταξέ το λιγάκι από κοντά, μπορεί να έχουν προβλέψει η διαδικασία να είναι απλούστατη και να είναι θέμα πενταλέπτου που την κάνεις και μόνος σου.

                                      Πλακα πλακα, θα κατσουμε με τον φιλο να δουμε τι παιζει καλα τ αελεγα περιεργα αμαξια τα Ford για διαφορα θεματακια

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        famas last edited by

                                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                                        Χεχε, φροντίσανε ακόμα και για ένα φίλτρο να έχουν δικαιολογία να σε χρεώνουν!
                                        Σοβαρά τώρα, κοίταξέ το λιγάκι από κοντά, μπορεί να έχουν προβλέψει η διαδικασία να είναι απλούστατη και να είναι θέμα πενταλέπτου που την κάνεις και μόνος σου.

                                        Όσο κι αν φαίνεται περίεργο ΔΕΝ είναι εύκολη δουλειά η αλλαγή φίλτρου καμπίνας σε φόκους και καλύτερα να γίνει σε συνεργείο.

                                        https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lll last edited by

                                          Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                          Χεχε, φροντίσανε ακόμα και για ένα φίλτρο να έχουν δικαιολογία να σε χρεώνουν!
                                          Σοβαρά τώρα, κοίταξέ το λιγάκι από κοντά, μπορεί να έχουν προβλέψει η διαδικασία να είναι απλούστατη και να είναι θέμα πενταλέπτου που την κάνεις και μόνος σου.

                                          Όσο κι αν φαίνεται περίεργο ΔΕΝ είναι εύκολη δουλειά η αλλαγή φίλτρου καμπίνας σε φόκους και καλύτερα να γίνει σε συνεργείο.


                                          ….επί τέλους!!!!!!!!!...............…..

                                          Απο το να γινει απο καποιον που δεν κατεχει και να προκληθει ζημια καλυτερα στο συνεργειο. Αν ομως καποιος εχει εργαλεια και γνωσεις τοτε γιατι να μην το επιχειρησει??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ioa_pol last edited by

                                            Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                                            Το MKII ειναι και πως θα το βγαλουμε??? γιατι σερβις εκανε το αμαξι και ειναι κριμα να δινονται χρηματα για μικροδουλειες.

                                            Καλα δεν ειναι και τιποτα το ιδιαιτερο.Απλα βγαζεις μια βιδα (του πενταλ) ,τη φισα και μετα τραβας το φιλτρο εξω συρταρωτα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 56 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr