-
Δεν θα δώσω στοιχεία ακόμα γιατί θέλω να ρωτήσω πρώτα τη γνώμη σας και μετά να πάρω νομικά (?) μέτρα.
Εγινε παραγγελία ενός Citroen C5 2.0 prestige μέσα Μαρτίου από μεγάλο αντιπρόσωπο στην Αθήνα. Ο πωλητής, έγραψε στο δελτίο παραγγελίας ημερομηνία παράδοσης δυομιση μήνες λόγω του ότι δεν υπήρχε το χρώμα ετοιμοπαράδοτο (μαύρο).
Στους 2 μήνες τηλεφωνούμε και ενημερωνόμαστε ότι το αυτοκίνητο θα αργήσει και άλλο (αγνωστο πόσο) και επίσης ότι το εσωτερικό δεν θα είναι γκρί αλλά λευκό μπεζ. Τελοσπαντων αφού το είδαμε και μας άρεσε δεν επιμείναμε αφου μας διαβεβαιωσε προσωπικα ο πωλητης οτι θα παρουμε καποιο οχημα αντικαταστασης, ώστε να 'κάνουμε τη δουλειά μας'. Πριν 6 μέρες συμπληρώθηκαν οι 2.5 μήνες και τηλεφωνούμε (πάλι εμείς) στον πωλητή, ο οποίος μας αφού μας τα μασάει μας λέει τελικα ότι το αυτοκίνητο είναι ακόμα στη Γαλλία, και ότι ο χρόνος άφιξης και εκτελωνισμού είναι απροσδιόριστος (!). Εδώ σημειώνω ότι πέραν του χρώματος και του εργοστασιακού συναγερμού, δεν ζητήσαμε τίποτα άλλο έξτρα ώστε να δικαιολογεί μια 'ειδική παραγγελία'. Τέλος ο πωλητής τα μασούσε για το αυτοκίνητο αντικατάστασης και ενώ περιμέναμε τηλεφωνο 2-3 μέρες από τον ίδιο δεν λάβαμε τιποτε.
Εξαλλοι, τους τηλεφωνήσαμε εχτές το πρωι, ο πωλητης δικαιολογηθηκε οτι ελειπε απο το γραφειο και οτι θα μας επαιρνε τηλ το μεσημερι να το λυσουμε. Μέχρι τις 19.30 δεν ειχε επικοινωνησει μαζι μας, οπότε καλέσαμε εμείς και τους τρίξαμε λίγο τα δόντια .Ο πωλητής δεσμεύθηκε να ζητησει από τον 'μεγάλο' όχημα αντικατάστασης από τη Δευτέρα μέχρι την ημέρα που θα έρθει το όχημα.
Και οι ερωτήσεις προς τους ναυτιλόμενους:
- Γιατί αργεί ένα τόσο απλό αυτοκίνητο?
- Γιατί ο πωλητής κάνει την πάπια?
- Πως χειριζόμαστε το θέμα αν ΔΕΝ μας δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης τη Δευτέρα και μας αρχίσουν στις παπαρολογίες.
Συγνώμη για το μεγάλο πόστ, εχουν μείνει χωρίς αυτοκίνητο οι δικοί μου και δεν ξέρω τι να κάνω.
-
Δεν θα δώσω στοιχεία ακόμα γιατί θέλω να ρωτήσω πρώτα τη γνώμη σας και μετά να πάρω νομικά (?) μέτρα.
Εγινε παραγγελία ενός Citroen C5 2.0 prestige μέσα Μαρτίου από μεγάλο αντιπρόσωπο στην Αθήνα. Ο πωλητής, έγραψε στο δελτίο παραγγελίας ημερομηνία παράδοσης δυομιση μήνες λόγω του ότι δεν υπήρχε το χρώμα ετοιμοπαράδοτο (μαύρο).
Στους 2 μήνες τηλεφωνούμε και ενημερωνόμαστε ότι το αυτοκίνητο θα αργήσει και άλλο (αγνωστο πόσο) και επίσης ότι το εσωτερικό δεν θα είναι γκρί αλλά λευκό μπεζ. Τελοσπαντων αφού το είδαμε και μας άρεσε δεν επιμείναμε αφου μας διαβεβαιωσε προσωπικα ο πωλητης οτι θα παρουμε καποιο οχημα αντικαταστασης, ώστε να 'κάνουμε τη δουλειά μας'. Πριν 6 μέρες συμπληρώθηκαν οι 2.5 μήνες και τηλεφωνούμε (πάλι εμείς) στον πωλητή, ο οποίος μας αφού μας τα μασάει μας λέει τελικα ότι το αυτοκίνητο είναι ακόμα στη Γαλλία, και ότι ο χρόνος άφιξης και εκτελωνισμού είναι απροσδιόριστος (!). Εδώ σημειώνω ότι πέραν του χρώματος και του εργοστασιακού συναγερμού, δεν ζητήσαμε τίποτα άλλο έξτρα ώστε να δικαιολογεί μια 'ειδική παραγγελία'. Τέλος ο πωλητής τα μασούσε για το αυτοκίνητο αντικατάστασης και ενώ περιμέναμε τηλεφωνο 2-3 μέρες από τον ίδιο δεν λάβαμε τιποτε.
Εξαλλοι, τους τηλεφωνήσαμε εχτές το πρωι, ο πωλητης δικαιολογηθηκε οτι ελειπε απο το γραφειο και οτι θα μας επαιρνε τηλ το μεσημερι να το λυσουμε. Μέχρι τις 19.30 δεν ειχε επικοινωνησει μαζι μας, οπότε καλέσαμε εμείς και τους τρίξαμε λίγο τα δόντια .Ο πωλητής δεσμεύθηκε να ζητησει από τον 'μεγάλο' όχημα αντικατάστασης από τη Δευτέρα μέχρι την ημέρα που θα έρθει το όχημα.
Και οι ερωτήσεις προς τους ναυτιλόμενους:
- Γιατί αργεί ένα τόσο απλό αυτοκίνητο?
- Γιατί ο πωλητής κάνει την πάπια?
- Πως χειριζόμαστε το θέμα αν ΔΕΝ μας δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης τη Δευτέρα και μας αρχίσουν στις παπαρολογίες.
Συγνώμη για το μεγάλο πόστ, εχουν μείνει χωρίς αυτοκίνητο οι δικοί μου και δεν ξέρω τι να κάνω.
-
Δεν θα δώσω στοιχεία ακόμα γιατί θέλω να ρωτήσω πρώτα τη γνώμη σας και μετά να πάρω νομικά (?) μέτρα.
Εγινε παραγγελία ενός Citroen C5 2.0 prestige μέσα Μαρτίου από μεγάλο αντιπρόσωπο στην Αθήνα. Ο πωλητής, έγραψε στο δελτίο παραγγελίας ημερομηνία παράδοσης δυομιση μήνες λόγω του ότι δεν υπήρχε το χρώμα ετοιμοπαράδοτο (μαύρο).
Στους 2 μήνες τηλεφωνούμε και ενημερωνόμαστε ότι το αυτοκίνητο θα αργήσει και άλλο (αγνωστο πόσο) και επίσης ότι το εσωτερικό δεν θα είναι γκρί αλλά λευκό μπεζ. Τελοσπαντων αφού το είδαμε και μας άρεσε δεν επιμείναμε αφου μας διαβεβαιωσε προσωπικα ο πωλητης οτι θα παρουμε καποιο οχημα αντικαταστασης, ώστε να 'κάνουμε τη δουλειά μας'. Πριν 6 μέρες συμπληρώθηκαν οι 2.5 μήνες και τηλεφωνούμε (πάλι εμείς) στον πωλητή, ο οποίος μας αφού μας τα μασάει μας λέει τελικα ότι το αυτοκίνητο είναι ακόμα στη Γαλλία, και ότι ο χρόνος άφιξης και εκτελωνισμού είναι απροσδιόριστος (!). Εδώ σημειώνω ότι πέραν του χρώματος και του εργοστασιακού συναγερμού, δεν ζητήσαμε τίποτα άλλο έξτρα ώστε να δικαιολογεί μια 'ειδική παραγγελία'. Τέλος ο πωλητής τα μασούσε για το αυτοκίνητο αντικατάστασης και ενώ περιμέναμε τηλεφωνο 2-3 μέρες από τον ίδιο δεν λάβαμε τιποτε.
Εξαλλοι, τους τηλεφωνήσαμε εχτές το πρωι, ο πωλητης δικαιολογηθηκε οτι ελειπε απο το γραφειο και οτι θα μας επαιρνε τηλ το μεσημερι να το λυσουμε. Μέχρι τις 19.30 δεν ειχε επικοινωνησει μαζι μας, οπότε καλέσαμε εμείς και τους τρίξαμε λίγο τα δόντια .Ο πωλητής δεσμεύθηκε να ζητησει από τον 'μεγάλο' όχημα αντικατάστασης από τη Δευτέρα μέχρι την ημέρα που θα έρθει το όχημα.
Και οι ερωτήσεις προς τους ναυτιλόμενους:
- Γιατί αργεί ένα τόσο απλό αυτοκίνητο?
- Γιατί ο πωλητής κάνει την πάπια?
- Πως χειριζόμαστε το θέμα αν ΔΕΝ μας δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης τη Δευτέρα και μας αρχίσουν στις παπαρολογίες.
Συγνώμη για το μεγάλο πόστ, εχουν μείνει χωρίς αυτοκίνητο οι δικοί μου και δεν ξέρω τι να κάνω.
-
Ολοι ιδιοι ειναι τελικα...
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Ολοι ιδιοι ειναι τελικα...Γι αυτό ο κόσμος αγοράζει από τα εκτελωνισμένα και τελικά όλο ΓΚΡΙ κυκλοφoρούν
(είναι το χρώμα που φεύγει περισσότερο οπότε οι αντιπροσωποι το φέρνουν λοιπόν
περισσότερο, και έτσι ΠΑΛΙ φεύγει περισσότερο).Τεσπα επι του θέματος:
Δυστυχώς οι καθυστερήσεις ΔΕΝ οφείλονται συνήθως στις αντιπροσωπίες.
O έμπορος κανει την παραγγελία και ακολουθεί την συνήθη εκτίμηση αναμονής.
ΔΕΝ μπορεί να επιταχύνει την διαδικασία.-
Πχ, αν στη σειρά κατασκευής είναι 500ος πανευρωπαϊκά για το μαύρο μοντέλο,
θα περιμένει την σειρά του. -
Αν στο καράβι δεν χωρέσει το δικό σου και έρθει με την επόμενη παρτίδα στα
κεντρικά, πάλι τί να κάνει?
Μόνο πχ η BMW σου δίνει ticket για το αυτοκίνητο και βλέπεις (και online)
που βρίσκεται στη γραμμή παραγωγής κλπ.Τώρα, έγκειται στο συμβόλαιο παραγγελίας, στην καλή του διάθεση, στο πρήξιμο
το αν θα σου δώσει αυτοκίνητο αντικατάστασης.ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ, ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ. Μόνο καλές ΡΗΤΡΕΣ στα συμβόλαια μπορούν
να υπερσκελίσουν το πρόβλημα - ρήτρες που συνήθως δεν μπαίνουν (υπάρχει το
κλασικό 'ο αντιπρόσωπος δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται
σε γεγονότα πέραν των αρμοδιοτήτων του'.Η ΡΗΤΡΑ για αυτοκίνητο αντικατάστασης θα έπρεπε να μπαίνει αλλά ποιός την
βάζει γραπτώς?ΥΠΟΜΟΝΗ
-
-
Κάτι παίζει και με τα τελωνεία τον τελευταίο καιρο, αναβάθμιση του λογισμικού τους λέει. Αποτέλεσμα: εκτελωνισμοί με ρυθμό χελώνας.
-
Ο χρήστης panark έγραψε:
Κάτι παίζει και με τα τελωνεία τον τελευταίο καιρο, αναβάθμιση του λογισμικού τους λέει. Αποτέλεσμα: εκτελωνισμοί με ρυθμό χελώνας.Δεν οφείλεται σε αυτό. Το αυτοκίνητο είναι ακόμα στη Γαλλία και όχι στο τελωνείο.
-
ακύρωσε το αλλά προς θεού μην πας να παραγείλεις Honda!
-
Οπως ειπαν παραπανω, το 90% των καθυστερησεων δεν είναι φταιξιμο των αντιπροσώπων....αρκετες όμως απο αυτες τις φορές φταινε στο ότι δεν λένε την αληθεια για τον πραγματικο χρόνο παράδωσης! Στην συγκεκριμένη φάση μπορεί απλά να πήγε μια γραμμη παραγωγης μετά το αμαξι.....μπορεί να ξεχάσανε να βάλουνε την ειδική παραγγελεία....μπορεί 1002....ο πωλητης παλι δνε σε πήρε για αλλους 1002 λόγους....έχουν αργήσει όαλ τα C5...και δεν υπάρχει όχημα αντικατάστασης ούτε για τους πελάτες του συνεργείου! Επίσης έχει ακούσει τόσα καντηλια, που σου λέει...νταξ όλο και κάποιος θα το ψιλοξεχάσει να γλιτώσουμε καμια βδομαδα βρισιδι!
Το τι μπορείς να κάνεις είναι σχετικό....αν το θες ντε και καλα το αμαξι, αφηνουμε τη νακυρωση στην άκρη.....και απλα του ζητας αυτοκίνητο αντικαταστασης.....ή κάποιο επιπλέον δώρο....πράγμα που μάλλον δυσκολα θα πάρεις γιατί απο ότι θυμάμαι είχες πετυχει καλή τιμη και δώρα με την αγορά!
Καλο κουράγιο!
-
Σε μαύρο χρώμα υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να έχει ξεμείνει κανένα stockαρισμένο στο τελωνείο από άλλο αντιπρόσωπο.
Γνώμη μου Δευτέρα πρωί τηλεφώνησε σε όλους τους υπολοίπους εμπόρους Citroen και ρώτησε τους αν έχουν C5 σε μαύρο χρώμα ετοιμοπαράδοτο. Αν σου βρουν, ακυρώνεις την πρώτη σου παραγγελία και παραλαμβάνεις αυτό που ήδη βρίσκεται Ελλάδα.
-
Καλό κουράγιο...Τι άλλο...Κρίμα...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Σε μαύρο χρώμα υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να έχει ξεμείνει κανένα stockαρισμένο στο τελωνείο από άλλο αντιπρόσωπο.Γνώμη μου Δευτέρα πρωί τηλεφώνησε σε όλους τους υπολοίπους εμπόρους Citroen και ρώτησε τους αν έχουν C5 σε μαύρο χρώμα ετοιμοπαράδοτο. Αν σου βρουν, ακυρώνεις την πρώτη σου παραγγελία και παραλαμβάνεις αυτό που ήδη βρίσκεται Ελλάδα.
Στοκαρισμένα C5 μετά την προσφορά από όσο ξέρω δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα. Τώρα του Ηλία είναι 2λίτρο οπότε ίσως και να υπάρχει κάτι. Εγώ συνιστώ υπομονή. Με το αμάξι εξυπηρέτησης όλο και κάτι μπορεί να γίνει
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Σε μαύρο χρώμα υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να έχει ξεμείνει κανένα stockαρισμένο στο τελωνείο από άλλο αντιπρόσωπο.
Γνώμη μου Δευτέρα πρωί τηλεφώνησε σε όλους τους υπολοίπους εμπόρους Citroen και ρώτησε τους αν έχουν C5 σε μαύρο χρώμα ετοιμοπαράδοτο. Αν σου βρουν, ακυρώνεις την πρώτη σου παραγγελία και παραλαμβάνεις αυτό που ήδη βρίσκεται Ελλάδα.
Στοκαρισμένα C5 μετά την προσφορά από όσο ξέρω δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα. Τώρα του Ηλία είναι 2λίτρο οπότε ίσως και να υπάρχει κάτι. Εγώ συνιστώ υπομονή. Με το αμάξι εξυπηρέτησης όλο και κάτι μπορεί να γίνει
Αυτό το έχω ακούσει και για άλλα μοντέλα σε άλλες μάρκες, αλλά όταν έχωσα άτομα να ψάξουν τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά!
Όταν ένας έμπορος σου λέει ότι δεν υπάρχει στοκ, αναφέρεται σε εκείνα που έχει δεσμεύσει ο ίδιος ή σε εκείνα που έχει την ευχέρεια να δεσμεύσει. Αν τα έχει δεσμεύσει άλλος έμπορος (που δεν μπορεί να τα πάρει άλλος) τότε δεν στα αναφέρουν.
-
Συμπέρασμα...
Κάνουμε πέτρα την καρδιά και επιλέγουμε ένα αμάξι από τα άμεσα διαθέσιμα (δε μπορεί κάποιο χρώμα έστω και διαφορετικό από την αρχική επιλογή, θα μας αρέσει επίσης), για να μη περιμένουμε και ζούμε με την αμφιβολία...
Και άμα είναι να περιμένουμε 8 μήνες για civic η Qashqai απλά κοιτάμε αλλού μιας και υπάρχου και αλλού πορτοκαλιές... -
To αυτοκίνητο το θελουμε ετσι ακριβως οπως ειναι. Μαυρο, διλιτρο με τα συγκεκριμενα αξεσουαρ. Δεν αγοραζω οχημα καθε μερα και δεν θελω να κανω συμβιβασμους, τουλαχιστον οχι σε αυτην την κατηγορια.
Αντε να δουμε με το οχημα αντικαταστασης.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
To αυτοκίνητο το θελουμε ετσι ακριβως οπως ειναι. Μαυρο, διλιτρο με τα συγκεκριμενα αξεσουαρ. Δεν αγοραζω οχημα καθε μερα και δεν θελω να κανω συμβιβασμους, τουλαχιστον οχι σε αυτην την κατηγορια.Αντε να δουμε με το οχημα αντικαταστασης.
Σαφώς φίλε δε διαφωνώ. Είναι απόλυτο δικαίωμα σου αυτό. Απλά για να μη μπλέκει κανείς έγραψα τα παραπάνω.. Αλλά γιατί επιμένεις τόσο στο c5 οταν μέχρι να σου έλθει θα έχει ήδη παρουσιαστεί το νέο c5 που έρχεται αρχές του 2008?
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
To αυτοκίνητο το θελουμε ετσι ακριβως οπως ειναι. Μαυρο, διλιτρο με τα συγκεκριμενα αξεσουαρ. Δεν αγοραζω οχημα καθε μερα και δεν θελω να κανω συμβιβασμους, τουλαχιστον οχι σε αυτην την κατηγορια.
Αντε να δουμε με το οχημα αντικαταστασης.
Σαφώς φίλε δε διαφωνώ. Είναι απόλυτο δικαίωμα σου αυτό. Απλά για να μη μπλέκει κανείς έγραψα τα παραπάνω.. Αλλά γιατί επιμένεις τόσο στο c5 οταν μέχρι να σου έλθει θα έχει ήδη παρουσιαστεί το νέο c5?
Σε αυτό δεν έχεις άδικο. απλά
- δεν αγοραζω αυτοκινητο μολις βγει. Το C5 που κυκλοφορει τωρα εχει λυμενες όλες τις παιδικες ασθενειες (και ειχε πολλες)
- μου αρεσει αισθητικά
- Η τιμή για αυτά που παίρνω είναι παραπάνω από καλη.
Κατα τα αλλα εχεις δικιο σχετικα με την παραδοση. Αλλα ρε γμτ δεν παρηγγειλα φερραρι, ενα σιτροεν παρηγγειλα εντελώς συνειδητοποιημένος για αυτα που θα μου προσφέρει.
Ελπιζω να λυθεί αναίμακτα και άμεσα το θέμα.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
To αυτοκίνητο το θελουμε ετσι ακριβως οπως ειναι. Μαυρο, διλιτρο με τα συγκεκριμενα αξεσουαρ. Δεν αγοραζω οχημα καθε μερα και δεν θελω να κανω συμβιβασμους, τουλαχιστον οχι σε αυτην την κατηγορια.
Αντε να δουμε με το οχημα αντικαταστασης.
Σαφώς φίλε δε διαφωνώ. Είναι απόλυτο δικαίωμα σου αυτό. Απλά για να μη μπλέκει κανείς έγραψα τα παραπάνω.. Αλλά γιατί επιμένεις τόσο στο c5 οταν μέχρι να σου έλθει θα έχει ήδη παρουσιαστεί το νέο c5?
Σε αυτό δεν έχεις άδικο. απλά
- δεν αγοραζω αυτοκινητο μολις βγει. Το C5 που κυκλοφορει τωρα εχει λυμενες όλες τις παιδικες ασθενειες (και ειχε πολλες)
- μου αρεσει αισθητικά
- Η τιμή για αυτά που παίρνω είναι παραπάνω από καλη.
Κατα τα αλλα εχεις δικιο σχετικα με την παραδοση. Αλλα ρε γμτ δεν παρηγγειλα φερραρι, ενα σιτροεν παρηγγειλα εντελώς συνειδητοποιημένος για αυτα που θα μου προσφέρει.
Ελπιζω να λυθεί αναίμακτα και άμεσα το θέμα.
Εάν το βλέπεις από αυτή τη σκοπιά όντως είναι κελεπούρι γιατί παίρνεις σε αυτά τα χρήματα πολύ περισσότερο αυτοκίνητο. Προσωπικά βέβαια θα στεναχωριώμουν να έβλεπα οτι το νεο μου αμάξι μόλις αντικαθίσταται και μάλιστα με ένα πολύ ομορφότερο και ποιοτικότερο. Αλλά περί ορέξεως...
Πάντως και το μπλέ σκούρο όμορφο είναι.... Για ξανασκέψου λίγο το χρώμα για να απαλλαγείς απότην αναμονή και την αβεβαιότητα.
-
Hλία αν το αμάξι είναι Γαλλία δεν μπορεί να γίνει τπτ παρα μόνο να περιμένεις μέχρι να έρθει. H Χantia πουλήθηκε?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Hλία αν το αμάξι είναι Γαλλία δεν μπορεί να γίνει τπτ παρα μόνο να περιμένεις μέχρι να έρθει. H Χantia πουλήθηκε?Tην Xantia θα την κρατήσει ο Ηλίας, νομίζω. Τουλάχιστον να μη μείνει η οικογένεια χωρίς αυτοκίνητο...
Πρόβλημα με παραγγελία οχήματος Citroen