Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με παραγγελία οχήματος Citroen
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Πρόβλημα με παραγγελία οχήματος Citroen
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    30
    96
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      citastak last edited by

      Δεν θα δώσω στοιχεία ακόμα γιατί θέλω να ρωτήσω πρώτα τη γνώμη σας και μετά να πάρω νομικά (?) μέτρα.

      Εγινε παραγγελία ενός Citroen C5 2.0 prestige μέσα Μαρτίου από μεγάλο αντιπρόσωπο στην Αθήνα. Ο πωλητής, έγραψε στο δελτίο παραγγελίας ημερομηνία παράδοσης δυομιση μήνες λόγω του ότι δεν υπήρχε το χρώμα ετοιμοπαράδοτο (μαύρο).

      Στους 2 μήνες τηλεφωνούμε και ενημερωνόμαστε ότι το αυτοκίνητο θα αργήσει και άλλο (αγνωστο πόσο) και επίσης ότι το εσωτερικό δεν θα είναι γκρί αλλά λευκό μπεζ. Τελοσπαντων αφού το είδαμε και μας άρεσε δεν επιμείναμε αφου μας διαβεβαιωσε προσωπικα ο πωλητης οτι θα παρουμε καποιο οχημα αντικαταστασης, ώστε να 'κάνουμε τη δουλειά μας'. Πριν 6 μέρες συμπληρώθηκαν οι 2.5 μήνες και τηλεφωνούμε (πάλι εμείς) στον πωλητή, ο οποίος μας αφού μας τα μασάει μας λέει τελικα ότι το αυτοκίνητο είναι ακόμα στη Γαλλία, και ότι ο χρόνος άφιξης και εκτελωνισμού είναι απροσδιόριστος (!). Εδώ σημειώνω ότι πέραν του χρώματος και του εργοστασιακού συναγερμού, δεν ζητήσαμε τίποτα άλλο έξτρα ώστε να δικαιολογεί μια 'ειδική παραγγελία'. Τέλος ο πωλητής τα μασούσε για το αυτοκίνητο αντικατάστασης και ενώ περιμέναμε τηλεφωνο 2-3 μέρες από τον ίδιο δεν λάβαμε τιποτε.

      Εξαλλοι, τους τηλεφωνήσαμε εχτές το πρωι, ο πωλητης δικαιολογηθηκε οτι ελειπε απο το γραφειο και οτι θα μας επαιρνε τηλ το μεσημερι να το λυσουμε. Μέχρι τις 19.30 δεν ειχε επικοινωνησει μαζι μας, οπότε καλέσαμε εμείς και τους τρίξαμε λίγο τα δόντια .Ο πωλητής δεσμεύθηκε να ζητησει από τον 'μεγάλο' όχημα αντικατάστασης από τη Δευτέρα μέχρι την ημέρα που θα έρθει το όχημα.

      Και οι ερωτήσεις προς τους ναυτιλόμενους:

      1. Γιατί αργεί ένα τόσο απλό αυτοκίνητο?
      2. Γιατί ο πωλητής κάνει την πάπια?
      3. Πως χειριζόμαστε το θέμα αν ΔΕΝ μας δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης τη Δευτέρα και μας αρχίσουν στις παπαρολογίες.

      Συγνώμη για το μεγάλο πόστ, εχουν μείνει χωρίς αυτοκίνητο οι δικοί μου και δεν ξέρω τι να κάνω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        citastak last edited by

        Δεν θα δώσω στοιχεία ακόμα γιατί θέλω να ρωτήσω πρώτα τη γνώμη σας και μετά να πάρω νομικά (?) μέτρα.

        Εγινε παραγγελία ενός Citroen C5 2.0 prestige μέσα Μαρτίου από μεγάλο αντιπρόσωπο στην Αθήνα. Ο πωλητής, έγραψε στο δελτίο παραγγελίας ημερομηνία παράδοσης δυομιση μήνες λόγω του ότι δεν υπήρχε το χρώμα ετοιμοπαράδοτο (μαύρο).

        Στους 2 μήνες τηλεφωνούμε και ενημερωνόμαστε ότι το αυτοκίνητο θα αργήσει και άλλο (αγνωστο πόσο) και επίσης ότι το εσωτερικό δεν θα είναι γκρί αλλά λευκό μπεζ. Τελοσπαντων αφού το είδαμε και μας άρεσε δεν επιμείναμε αφου μας διαβεβαιωσε προσωπικα ο πωλητης οτι θα παρουμε καποιο οχημα αντικαταστασης, ώστε να 'κάνουμε τη δουλειά μας'. Πριν 6 μέρες συμπληρώθηκαν οι 2.5 μήνες και τηλεφωνούμε (πάλι εμείς) στον πωλητή, ο οποίος μας αφού μας τα μασάει μας λέει τελικα ότι το αυτοκίνητο είναι ακόμα στη Γαλλία, και ότι ο χρόνος άφιξης και εκτελωνισμού είναι απροσδιόριστος (!). Εδώ σημειώνω ότι πέραν του χρώματος και του εργοστασιακού συναγερμού, δεν ζητήσαμε τίποτα άλλο έξτρα ώστε να δικαιολογεί μια 'ειδική παραγγελία'. Τέλος ο πωλητής τα μασούσε για το αυτοκίνητο αντικατάστασης και ενώ περιμέναμε τηλεφωνο 2-3 μέρες από τον ίδιο δεν λάβαμε τιποτε.

        Εξαλλοι, τους τηλεφωνήσαμε εχτές το πρωι, ο πωλητης δικαιολογηθηκε οτι ελειπε απο το γραφειο και οτι θα μας επαιρνε τηλ το μεσημερι να το λυσουμε. Μέχρι τις 19.30 δεν ειχε επικοινωνησει μαζι μας, οπότε καλέσαμε εμείς και τους τρίξαμε λίγο τα δόντια .Ο πωλητής δεσμεύθηκε να ζητησει από τον 'μεγάλο' όχημα αντικατάστασης από τη Δευτέρα μέχρι την ημέρα που θα έρθει το όχημα.

        Και οι ερωτήσεις προς τους ναυτιλόμενους:

        1. Γιατί αργεί ένα τόσο απλό αυτοκίνητο?
        2. Γιατί ο πωλητής κάνει την πάπια?
        3. Πως χειριζόμαστε το θέμα αν ΔΕΝ μας δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης τη Δευτέρα και μας αρχίσουν στις παπαρολογίες.

        Συγνώμη για το μεγάλο πόστ, εχουν μείνει χωρίς αυτοκίνητο οι δικοί μου και δεν ξέρω τι να κάνω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          citastak last edited by

          Δεν θα δώσω στοιχεία ακόμα γιατί θέλω να ρωτήσω πρώτα τη γνώμη σας και μετά να πάρω νομικά (?) μέτρα.

          Εγινε παραγγελία ενός Citroen C5 2.0 prestige μέσα Μαρτίου από μεγάλο αντιπρόσωπο στην Αθήνα. Ο πωλητής, έγραψε στο δελτίο παραγγελίας ημερομηνία παράδοσης δυομιση μήνες λόγω του ότι δεν υπήρχε το χρώμα ετοιμοπαράδοτο (μαύρο).

          Στους 2 μήνες τηλεφωνούμε και ενημερωνόμαστε ότι το αυτοκίνητο θα αργήσει και άλλο (αγνωστο πόσο) και επίσης ότι το εσωτερικό δεν θα είναι γκρί αλλά λευκό μπεζ. Τελοσπαντων αφού το είδαμε και μας άρεσε δεν επιμείναμε αφου μας διαβεβαιωσε προσωπικα ο πωλητης οτι θα παρουμε καποιο οχημα αντικαταστασης, ώστε να 'κάνουμε τη δουλειά μας'. Πριν 6 μέρες συμπληρώθηκαν οι 2.5 μήνες και τηλεφωνούμε (πάλι εμείς) στον πωλητή, ο οποίος μας αφού μας τα μασάει μας λέει τελικα ότι το αυτοκίνητο είναι ακόμα στη Γαλλία, και ότι ο χρόνος άφιξης και εκτελωνισμού είναι απροσδιόριστος (!). Εδώ σημειώνω ότι πέραν του χρώματος και του εργοστασιακού συναγερμού, δεν ζητήσαμε τίποτα άλλο έξτρα ώστε να δικαιολογεί μια 'ειδική παραγγελία'. Τέλος ο πωλητής τα μασούσε για το αυτοκίνητο αντικατάστασης και ενώ περιμέναμε τηλεφωνο 2-3 μέρες από τον ίδιο δεν λάβαμε τιποτε.

          Εξαλλοι, τους τηλεφωνήσαμε εχτές το πρωι, ο πωλητης δικαιολογηθηκε οτι ελειπε απο το γραφειο και οτι θα μας επαιρνε τηλ το μεσημερι να το λυσουμε. Μέχρι τις 19.30 δεν ειχε επικοινωνησει μαζι μας, οπότε καλέσαμε εμείς και τους τρίξαμε λίγο τα δόντια .Ο πωλητής δεσμεύθηκε να ζητησει από τον 'μεγάλο' όχημα αντικατάστασης από τη Δευτέρα μέχρι την ημέρα που θα έρθει το όχημα.

          Και οι ερωτήσεις προς τους ναυτιλόμενους:

          1. Γιατί αργεί ένα τόσο απλό αυτοκίνητο?
          2. Γιατί ο πωλητής κάνει την πάπια?
          3. Πως χειριζόμαστε το θέμα αν ΔΕΝ μας δώσουν αυτοκίνητο αντικατάστασης τη Δευτέρα και μας αρχίσουν στις παπαρολογίες.

          Συγνώμη για το μεγάλο πόστ, εχουν μείνει χωρίς αυτοκίνητο οι δικοί μου και δεν ξέρω τι να κάνω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            michael-amott last edited by

            Ολοι ιδιοι ειναι τελικα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • Z
              zardoz last edited by

              Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
              Ολοι ιδιοι ειναι τελικα...

              Γι αυτό ο κόσμος αγοράζει από τα εκτελωνισμένα και τελικά όλο ΓΚΡΙ κυκλοφoρούν
              (είναι το χρώμα που φεύγει περισσότερο οπότε οι αντιπροσωποι το φέρνουν λοιπόν
              περισσότερο, και έτσι ΠΑΛΙ φεύγει περισσότερο).

              Τεσπα επι του θέματος:

              Δυστυχώς οι καθυστερήσεις ΔΕΝ οφείλονται συνήθως στις αντιπροσωπίες.

              O έμπορος κανει την παραγγελία και ακολουθεί την συνήθη εκτίμηση αναμονής.
              ΔΕΝ μπορεί να επιταχύνει την διαδικασία.

              • Πχ, αν στη σειρά κατασκευής είναι 500ος πανευρωπαϊκά για το μαύρο μοντέλο,
                θα περιμένει την σειρά του.

              • Αν στο καράβι δεν χωρέσει το δικό σου και έρθει με την επόμενη παρτίδα στα
                κεντρικά, πάλι τί να κάνει?

              Μόνο πχ η BMW σου δίνει ticket για το αυτοκίνητο και βλέπεις (και online)
              που βρίσκεται στη γραμμή παραγωγής κλπ.

              Τώρα, έγκειται στο συμβόλαιο παραγγελίας, στην καλή του διάθεση, στο πρήξιμο
              το αν θα σου δώσει αυτοκίνητο αντικατάστασης.

              ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ, ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ. Μόνο καλές ΡΗΤΡΕΣ στα συμβόλαια μπορούν
              να υπερσκελίσουν το πρόβλημα - ρήτρες που συνήθως δεν μπαίνουν (υπάρχει το
              κλασικό 'ο αντιπρόσωπος δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται
              σε γεγονότα πέραν των αρμοδιοτήτων του'.

              Η ΡΗΤΡΑ για αυτοκίνητο αντικατάστασης θα έπρεπε να μπαίνει αλλά ποιός την
              βάζει γραπτώς?

              ΥΠΟΜΟΝΗ

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • P
                panark last edited by

                Κάτι παίζει και με τα τελωνεία τον τελευταίο καιρο, αναβάθμιση του λογισμικού τους λέει. Αποτέλεσμα: εκτελωνισμοί με ρυθμό χελώνας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  citastak last edited by

                  Ο χρήστης panark έγραψε:
                  Κάτι παίζει και με τα τελωνεία τον τελευταίο καιρο, αναβάθμιση του λογισμικού τους λέει. Αποτέλεσμα: εκτελωνισμοί με ρυθμό χελώνας.

                  Δεν οφείλεται σε αυτό. Το αυτοκίνητο είναι ακόμα στη Γαλλία και όχι στο τελωνείο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    koumi last edited by

                    ακύρωσε το αλλά προς θεού μην πας να παραγείλεις Honda!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      ratanplan last edited by

                      Οπως ειπαν παραπανω, το 90% των καθυστερησεων δεν είναι φταιξιμο των αντιπροσώπων....αρκετες όμως απο αυτες τις φορές φταινε στο ότι δεν λένε την αληθεια για τον πραγματικο χρόνο παράδωσης! Στην συγκεκριμένη φάση μπορεί απλά να πήγε μια γραμμη παραγωγης μετά το αμαξι.....μπορεί να ξεχάσανε να βάλουνε την ειδική παραγγελεία....μπορεί 1002....ο πωλητης παλι δνε σε πήρε για αλλους 1002 λόγους....έχουν αργήσει όαλ τα C5...και δεν υπάρχει όχημα αντικατάστασης ούτε για τους πελάτες του συνεργείου! Επίσης έχει ακούσει τόσα καντηλια, που σου λέει...νταξ όλο και κάποιος θα το ψιλοξεχάσει να γλιτώσουμε καμια βδομαδα βρισιδι!

                      Το τι μπορείς να κάνεις είναι σχετικό....αν το θες ντε και καλα το αμαξι, αφηνουμε τη νακυρωση στην άκρη.....και απλα του ζητας αυτοκίνητο αντικαταστασης.....ή κάποιο επιπλέον δώρο....πράγμα που μάλλον δυσκολα θα πάρεις γιατί απο ότι θυμάμαι είχες πετυχει καλή τιμη και δώρα με την αγορά!

                      Καλο κουράγιο!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasgti last edited by

                        Σε μαύρο χρώμα υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να έχει ξεμείνει κανένα stockαρισμένο στο τελωνείο από άλλο αντιπρόσωπο.

                        Γνώμη μου Δευτέρα πρωί τηλεφώνησε σε όλους τους υπολοίπους εμπόρους Citroen και ρώτησε τους αν έχουν C5 σε μαύρο χρώμα ετοιμοπαράδοτο. Αν σου βρουν, ακυρώνεις την πρώτη σου παραγγελία και παραλαμβάνεις αυτό που ήδη βρίσκεται Ελλάδα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          craven-blue last edited by

                          Καλό κουράγιο...Τι άλλο...Κρίμα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                            Σε μαύρο χρώμα υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να έχει ξεμείνει κανένα stockαρισμένο στο τελωνείο από άλλο αντιπρόσωπο.

                            Γνώμη μου Δευτέρα πρωί τηλεφώνησε σε όλους τους υπολοίπους εμπόρους Citroen και ρώτησε τους αν έχουν C5 σε μαύρο χρώμα ετοιμοπαράδοτο. Αν σου βρουν, ακυρώνεις την πρώτη σου παραγγελία και παραλαμβάνεις αυτό που ήδη βρίσκεται Ελλάδα.

                            Στοκαρισμένα C5 μετά την προσφορά από όσο ξέρω δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα. Τώρα του Ηλία είναι 2λίτρο οπότε ίσως και να υπάρχει κάτι. Εγώ συνιστώ υπομονή. Με το αμάξι εξυπηρέτησης όλο και κάτι μπορεί να γίνει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vasgti last edited by

                              Ο χρήστης mirage έγραψε:

                              Σε μαύρο χρώμα υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να έχει ξεμείνει κανένα stockαρισμένο στο τελωνείο από άλλο αντιπρόσωπο.

                              Γνώμη μου Δευτέρα πρωί τηλεφώνησε σε όλους τους υπολοίπους εμπόρους Citroen και ρώτησε τους αν έχουν C5 σε μαύρο χρώμα ετοιμοπαράδοτο. Αν σου βρουν, ακυρώνεις την πρώτη σου παραγγελία και παραλαμβάνεις αυτό που ήδη βρίσκεται Ελλάδα.

                              Στοκαρισμένα C5 μετά την προσφορά από όσο ξέρω δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα. Τώρα του Ηλία είναι 2λίτρο οπότε ίσως και να υπάρχει κάτι. Εγώ συνιστώ υπομονή. Με το αμάξι εξυπηρέτησης όλο και κάτι μπορεί να γίνει

                              Αυτό το έχω ακούσει και για άλλα μοντέλα σε άλλες μάρκες, αλλά όταν έχωσα άτομα να ψάξουν τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά!

                              Όταν ένας έμπορος σου λέει ότι δεν υπάρχει στοκ, αναφέρεται σε εκείνα που έχει δεσμεύσει ο ίδιος ή σε εκείνα που έχει την ευχέρεια να δεσμεύσει. Αν τα έχει δεσμεύσει άλλος έμπορος (που δεν μπορεί να τα πάρει άλλος) τότε δεν στα αναφέρουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                submariner last edited by

                                Συμπέρασμα...

                                Κάνουμε πέτρα την καρδιά και επιλέγουμε ένα αμάξι από τα άμεσα διαθέσιμα (δε μπορεί κάποιο χρώμα έστω και διαφορετικό από την αρχική επιλογή, θα μας αρέσει επίσης), για να μη περιμένουμε και ζούμε με την αμφιβολία...
                                Και άμα είναι να περιμένουμε 8 μήνες για civic η Qashqai απλά κοιτάμε αλλού μιας και υπάρχου και αλλού πορτοκαλιές...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  citastak last edited by

                                  To αυτοκίνητο το θελουμε ετσι ακριβως οπως ειναι. Μαυρο, διλιτρο με τα συγκεκριμενα αξεσουαρ. Δεν αγοραζω οχημα καθε μερα και δεν θελω να κανω συμβιβασμους, τουλαχιστον οχι σε αυτην την κατηγορια.

                                  Αντε να δουμε με το οχημα αντικαταστασης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    submariner last edited by

                                    Ο χρήστης citastak έγραψε:
                                    To αυτοκίνητο το θελουμε ετσι ακριβως οπως ειναι. Μαυρο, διλιτρο με τα συγκεκριμενα αξεσουαρ. Δεν αγοραζω οχημα καθε μερα και δεν θελω να κανω συμβιβασμους, τουλαχιστον οχι σε αυτην την κατηγορια.

                                    Αντε να δουμε με το οχημα αντικαταστασης.

                                    Σαφώς φίλε δε διαφωνώ. Είναι απόλυτο δικαίωμα σου αυτό. Απλά για να μη μπλέκει κανείς έγραψα τα παραπάνω.. Αλλά γιατί επιμένεις τόσο στο c5 οταν μέχρι να σου έλθει θα έχει ήδη παρουσιαστεί το νέο c5 που έρχεται αρχές του 2008?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      citastak last edited by

                                      Ο χρήστης submariner έγραψε:

                                      To αυτοκίνητο το θελουμε ετσι ακριβως οπως ειναι. Μαυρο, διλιτρο με τα συγκεκριμενα αξεσουαρ. Δεν αγοραζω οχημα καθε μερα και δεν θελω να κανω συμβιβασμους, τουλαχιστον οχι σε αυτην την κατηγορια.

                                      Αντε να δουμε με το οχημα αντικαταστασης.

                                      Σαφώς φίλε δε διαφωνώ. Είναι απόλυτο δικαίωμα σου αυτό. Απλά για να μη μπλέκει κανείς έγραψα τα παραπάνω.. Αλλά γιατί επιμένεις τόσο στο c5 οταν μέχρι να σου έλθει θα έχει ήδη παρουσιαστεί το νέο c5?

                                      Σε αυτό δεν έχεις άδικο. απλά

                                      1. δεν αγοραζω αυτοκινητο μολις βγει. Το C5 που κυκλοφορει τωρα εχει λυμενες όλες τις παιδικες ασθενειες (και ειχε πολλες)
                                      2. μου αρεσει αισθητικά
                                      3. Η τιμή για αυτά που παίρνω είναι παραπάνω από καλη.

                                      Κατα τα αλλα εχεις δικιο σχετικα με την παραδοση. Αλλα ρε γμτ δεν παρηγγειλα φερραρι, ενα σιτροεν παρηγγειλα εντελώς συνειδητοποιημένος για αυτα που θα μου προσφέρει.

                                      Ελπιζω να λυθεί αναίμακτα και άμεσα το θέμα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        submariner last edited by

                                        Ο χρήστης citastak έγραψε:

                                        To αυτοκίνητο το θελουμε ετσι ακριβως οπως ειναι. Μαυρο, διλιτρο με τα συγκεκριμενα αξεσουαρ. Δεν αγοραζω οχημα καθε μερα και δεν θελω να κανω συμβιβασμους, τουλαχιστον οχι σε αυτην την κατηγορια.

                                        Αντε να δουμε με το οχημα αντικαταστασης.

                                        Σαφώς φίλε δε διαφωνώ. Είναι απόλυτο δικαίωμα σου αυτό. Απλά για να μη μπλέκει κανείς έγραψα τα παραπάνω.. Αλλά γιατί επιμένεις τόσο στο c5 οταν μέχρι να σου έλθει θα έχει ήδη παρουσιαστεί το νέο c5?

                                        Σε αυτό δεν έχεις άδικο. απλά

                                        1. δεν αγοραζω αυτοκινητο μολις βγει. Το C5 που κυκλοφορει τωρα εχει λυμενες όλες τις παιδικες ασθενειες (και ειχε πολλες)
                                        2. μου αρεσει αισθητικά
                                        3. Η τιμή για αυτά που παίρνω είναι παραπάνω από καλη.

                                        Κατα τα αλλα εχεις δικιο σχετικα με την παραδοση. Αλλα ρε γμτ δεν παρηγγειλα φερραρι, ενα σιτροεν παρηγγειλα εντελώς συνειδητοποιημένος για αυτα που θα μου προσφέρει.

                                        Ελπιζω να λυθεί αναίμακτα και άμεσα το θέμα.

                                        Εάν το βλέπεις από αυτή τη σκοπιά όντως είναι κελεπούρι γιατί παίρνεις σε αυτά τα χρήματα πολύ περισσότερο αυτοκίνητο. Προσωπικά βέβαια θα στεναχωριώμουν να έβλεπα οτι το νεο μου αμάξι μόλις αντικαθίσταται και μάλιστα με ένα πολύ ομορφότερο και ποιοτικότερο. Αλλά περί ορέξεως...

                                        Πάντως και το μπλέ σκούρο όμορφο είναι.... Για ξανασκέψου λίγο το χρώμα για να απαλλαγείς απότην αναμονή και την αβεβαιότητα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          Hλία αν το αμάξι είναι Γαλλία δεν μπορεί να γίνει τπτ παρα μόνο να περιμένεις μέχρι να έρθει. H Χantia πουλήθηκε?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            charmak66 last edited by

                                            Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                            Hλία αν το αμάξι είναι Γαλλία δεν μπορεί να γίνει τπτ παρα μόνο να περιμένεις μέχρι να έρθει. H Χantia πουλήθηκε?

                                            Tην Xantia θα την κρατήσει ο Ηλίας, νομίζω. Τουλάχιστον να μη μείνει η οικογένεια χωρίς αυτοκίνητο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr