Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αποτελέσματα ελέγχου ΙΚΤΕΟ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αποτελέσματα ελέγχου ΙΚΤΕΟ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    2
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stam69 last edited by

      Πήγα τον κορεάτη (Accent 4D 96, 98800 χλμ) σήμερα στο ΙΚΤΕΟ Γέρακα για έλεγχο. Παρατηρήσεις (δευτερεύουσες, ευτυχώς):

      • Αυξομείωση στη δύναμη πέδησης πίσω (εξήγηση υπαλλήλου: στραβά ταμπούρα, εξήγηση μηχανικού: το γράφουν παρατήρηση σε όλα τα Accent, μπορεί να είναι το μηχάνημα που χρησιμοποιούν - σε κάθε περίπτωση δεν γίνεται τίποτα).

      • Μειωμένη φωτεινότητα σε φώτα πορείας και διασταύρωσης (εξήγηση μηχανικού: μπορεί να θέλουν άλλαγμα οι λάμπες ή να έχουν θαμπώσει οι καθρέφτες μέσα στα φανάρια). Σημειωτέον ότι όντως οι λάμπες είναι παλιές (ζήτημα να τις έχω αλλάξει μία φορά στα 11 χρόνια), αλλά τα φανάρια είναι σε καλή κατάσταση (τουλάχιστο οπτικά), το ένα δε είναι καινούργιο μεν αλλά ιμιτασιόν.

      • Ανομοιόμορφη απόσβεση στα πίσω αμορτισέρ (60% αριστερά με 70% αριστερά). Και τα εμπρός είχαν μειωμένη απόσβεση, γύρω στο 80%. Λαμβανομένου υπόψη ότι τα αμορτισέρ έχουν κάνει μόλις 1000 χλμ, κάποιος απατεωνίσκος έμπορος θα τα ακούσει χοντρά αύριο.

      Μου επισημάνθηκε επίσης (χωρίς να γραφτεί παρατήρηση) να αλλάξω το μπαλάκι του δεξιού ψαλιδιού που έχει σκάσει. Δεν μου δημιουργεί πρόβλημα και ο μηχανικός μου μού λέει να τ' αφήσω μέχρι ν' αρχίσει να τρίζει. Πάντως, το κόστος ανταλλακτικού είναι μόλις 15 €.

      Τι λέτε για τα παραπάνω;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stam69 last edited by

        Πήγα τον κορεάτη (Accent 4D 96, 98800 χλμ) σήμερα στο ΙΚΤΕΟ Γέρακα για έλεγχο. Παρατηρήσεις (δευτερεύουσες, ευτυχώς):

        • Αυξομείωση στη δύναμη πέδησης πίσω (εξήγηση υπαλλήλου: στραβά ταμπούρα, εξήγηση μηχανικού: το γράφουν παρατήρηση σε όλα τα Accent, μπορεί να είναι το μηχάνημα που χρησιμοποιούν - σε κάθε περίπτωση δεν γίνεται τίποτα).

        • Μειωμένη φωτεινότητα σε φώτα πορείας και διασταύρωσης (εξήγηση μηχανικού: μπορεί να θέλουν άλλαγμα οι λάμπες ή να έχουν θαμπώσει οι καθρέφτες μέσα στα φανάρια). Σημειωτέον ότι όντως οι λάμπες είναι παλιές (ζήτημα να τις έχω αλλάξει μία φορά στα 11 χρόνια), αλλά τα φανάρια είναι σε καλή κατάσταση (τουλάχιστο οπτικά), το ένα δε είναι καινούργιο μεν αλλά ιμιτασιόν.

        • Ανομοιόμορφη απόσβεση στα πίσω αμορτισέρ (60% αριστερά με 70% αριστερά). Και τα εμπρός είχαν μειωμένη απόσβεση, γύρω στο 80%. Λαμβανομένου υπόψη ότι τα αμορτισέρ έχουν κάνει μόλις 1000 χλμ, κάποιος απατεωνίσκος έμπορος θα τα ακούσει χοντρά αύριο.

        Μου επισημάνθηκε επίσης (χωρίς να γραφτεί παρατήρηση) να αλλάξω το μπαλάκι του δεξιού ψαλιδιού που έχει σκάσει. Δεν μου δημιουργεί πρόβλημα και ο μηχανικός μου μού λέει να τ' αφήσω μέχρι ν' αρχίσει να τρίζει. Πάντως, το κόστος ανταλλακτικού είναι μόλις 15 €.

        Τι λέτε για τα παραπάνω;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stam69 last edited by

          Πήγα τον κορεάτη (Accent 4D 96, 98800 χλμ) σήμερα στο ΙΚΤΕΟ Γέρακα για έλεγχο. Παρατηρήσεις (δευτερεύουσες, ευτυχώς):

          • Αυξομείωση στη δύναμη πέδησης πίσω (εξήγηση υπαλλήλου: στραβά ταμπούρα, εξήγηση μηχανικού: το γράφουν παρατήρηση σε όλα τα Accent, μπορεί να είναι το μηχάνημα που χρησιμοποιούν - σε κάθε περίπτωση δεν γίνεται τίποτα).

          • Μειωμένη φωτεινότητα σε φώτα πορείας και διασταύρωσης (εξήγηση μηχανικού: μπορεί να θέλουν άλλαγμα οι λάμπες ή να έχουν θαμπώσει οι καθρέφτες μέσα στα φανάρια). Σημειωτέον ότι όντως οι λάμπες είναι παλιές (ζήτημα να τις έχω αλλάξει μία φορά στα 11 χρόνια), αλλά τα φανάρια είναι σε καλή κατάσταση (τουλάχιστο οπτικά), το ένα δε είναι καινούργιο μεν αλλά ιμιτασιόν.

          • Ανομοιόμορφη απόσβεση στα πίσω αμορτισέρ (60% αριστερά με 70% αριστερά). Και τα εμπρός είχαν μειωμένη απόσβεση, γύρω στο 80%. Λαμβανομένου υπόψη ότι τα αμορτισέρ έχουν κάνει μόλις 1000 χλμ, κάποιος απατεωνίσκος έμπορος θα τα ακούσει χοντρά αύριο.

          Μου επισημάνθηκε επίσης (χωρίς να γραφτεί παρατήρηση) να αλλάξω το μπαλάκι του δεξιού ψαλιδιού που έχει σκάσει. Δεν μου δημιουργεί πρόβλημα και ο μηχανικός μου μού λέει να τ' αφήσω μέχρι ν' αρχίσει να τρίζει. Πάντως, το κόστος ανταλλακτικού είναι μόλις 15 €.

          Τι λέτε για τα παραπάνω;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tiger last edited by

            Για τα φρενα δεν ξερω,μαλλον τα αφηνεις ως εχουν.
            Οι λαμπες ΟΚ,τις αλλαζεις με OSRAM SILVERSTAR και τελος.
            Η αποσβεση εαν ειναι 80% θεωρείται πολυ καλη.
            Το μπαλακι φανταζομαι θα εχει εργατικά πολυ πιο ακριβα απο 15€,εγω θα το άλλαζα παντως.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aserf last edited by

              Ο χρήστης stam69 έγραψε:

              • Μειωμένη φωτεινότητα σε φώτα πορείας και διασταύρωσης (εξήγηση μηχανικού: μπορεί να θέλουν άλλαγμα οι λάμπες ή να έχουν θαμπώσει οι καθρέφτες μέσα στα φανάρια). Σημειωτέον ότι όντως οι λάμπες είναι παλιές (ζήτημα να τις έχω αλλάξει μία φορά στα 11 χρόνια), αλλά τα φανάρια είναι σε καλή κατάσταση (τουλάχιστο οπτικά), το ένα δε είναι καινούργιο μεν αλλά ιμιτασιόν.

              Και μένα μου είχαν βρει μειωμένη φωτεινότητα, η οποία στη μία πλευρά ήταν σε τραγικά επίπεδα. Η αλήθεια είναι ότι το αντιλαμβανόμουν και στο δρόμο, οπότε πήγα και άλλαξα τόσο τα φανάρια, όσο και τις λάμπες (με osram silverstar) και είδα τεράστια διαφορά

              • Ανομοιόμορφη απόσβεση στα πίσω αμορτισέρ (60% αριστερά με 70% αριστερά). Και τα εμπρός είχαν μειωμένη απόσβεση, γύρω στο 80%. Λαμβανομένου υπόψη ότι τα αμορτισέρ έχουν κάνει μόλις 1000 χλμ, κάποιος απατεωνίσκος έμπορος θα τα ακούσει χοντρά αύριο.

              Θα σου πρότεινα πριν τα 'ψάλλεις' στον έμπορο να κάνεις μια νέα αμορτισερομέτρηση. Όπως έχω αναφέρει και στην αντίστοιχη θεματική ενότητα http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... sc&start=0 και εμένα μου είχαν βρει μεγάλη ανομοιομορφία στην απόσβεση των πίσω αμορτισέρ. Τα αμορτισέρ ήταν στην εγγύηση και πήγα για νέο έλεγχο, όπου και αποδείχτηκε ότι οι τιμές του ΙΚΤΕΟ δεν ήταν οι πραγματικές.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                saxon_747 last edited by

                Tα αμορτισερ και 5χλμ να ειχαν κανει, δεν θα βγαζαν 100%...

                Το μπαλακι ,αλλαξε το αφου εχει φθαρει. Μην περιμενεις να αρχισει να τριζει...

                Τα φωτα τα φτιαχνεις οπως σου ειπαν οι παραπανω, αλλωστε θα ξεκουρασει και εσενα στη νυχτερινη οδηγηση.

                Για τα φρενα, πες τον μηχανικο σου να τα τσεκαρει για να εισαι καλυμενος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stam69 last edited by

                  Παιδιά, 'φχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Μάλλον θα τις ακολουθήσω και θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                  ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr