-
Πήγα τον κορεάτη (Accent 4D 96, 98800 χλμ) σήμερα στο ΙΚΤΕΟ Γέρακα για έλεγχο. Παρατηρήσεις (δευτερεύουσες, ευτυχώς):
-
Αυξομείωση στη δύναμη πέδησης πίσω (εξήγηση υπαλλήλου: στραβά ταμπούρα, εξήγηση μηχανικού: το γράφουν παρατήρηση σε όλα τα Accent, μπορεί να είναι το μηχάνημα που χρησιμοποιούν - σε κάθε περίπτωση δεν γίνεται τίποτα).
-
Μειωμένη φωτεινότητα σε φώτα πορείας και διασταύρωσης (εξήγηση μηχανικού: μπορεί να θέλουν άλλαγμα οι λάμπες ή να έχουν θαμπώσει οι καθρέφτες μέσα στα φανάρια). Σημειωτέον ότι όντως οι λάμπες είναι παλιές (ζήτημα να τις έχω αλλάξει μία φορά στα 11 χρόνια), αλλά τα φανάρια είναι σε καλή κατάσταση (τουλάχιστο οπτικά), το ένα δε είναι καινούργιο μεν αλλά ιμιτασιόν.
-
Ανομοιόμορφη απόσβεση στα πίσω αμορτισέρ (60% αριστερά με 70% αριστερά). Και τα εμπρός είχαν μειωμένη απόσβεση, γύρω στο 80%. Λαμβανομένου υπόψη ότι τα αμορτισέρ έχουν κάνει μόλις 1000 χλμ, κάποιος απατεωνίσκος έμπορος θα τα ακούσει χοντρά αύριο.
Μου επισημάνθηκε επίσης (χωρίς να γραφτεί παρατήρηση) να αλλάξω το μπαλάκι του δεξιού ψαλιδιού που έχει σκάσει. Δεν μου δημιουργεί πρόβλημα και ο μηχανικός μου μού λέει να τ' αφήσω μέχρι ν' αρχίσει να τρίζει. Πάντως, το κόστος ανταλλακτικού είναι μόλις 15 €.
Τι λέτε για τα παραπάνω;
-
-
Πήγα τον κορεάτη (Accent 4D 96, 98800 χλμ) σήμερα στο ΙΚΤΕΟ Γέρακα για έλεγχο. Παρατηρήσεις (δευτερεύουσες, ευτυχώς):
-
Αυξομείωση στη δύναμη πέδησης πίσω (εξήγηση υπαλλήλου: στραβά ταμπούρα, εξήγηση μηχανικού: το γράφουν παρατήρηση σε όλα τα Accent, μπορεί να είναι το μηχάνημα που χρησιμοποιούν - σε κάθε περίπτωση δεν γίνεται τίποτα).
-
Μειωμένη φωτεινότητα σε φώτα πορείας και διασταύρωσης (εξήγηση μηχανικού: μπορεί να θέλουν άλλαγμα οι λάμπες ή να έχουν θαμπώσει οι καθρέφτες μέσα στα φανάρια). Σημειωτέον ότι όντως οι λάμπες είναι παλιές (ζήτημα να τις έχω αλλάξει μία φορά στα 11 χρόνια), αλλά τα φανάρια είναι σε καλή κατάσταση (τουλάχιστο οπτικά), το ένα δε είναι καινούργιο μεν αλλά ιμιτασιόν.
-
Ανομοιόμορφη απόσβεση στα πίσω αμορτισέρ (60% αριστερά με 70% αριστερά). Και τα εμπρός είχαν μειωμένη απόσβεση, γύρω στο 80%. Λαμβανομένου υπόψη ότι τα αμορτισέρ έχουν κάνει μόλις 1000 χλμ, κάποιος απατεωνίσκος έμπορος θα τα ακούσει χοντρά αύριο.
Μου επισημάνθηκε επίσης (χωρίς να γραφτεί παρατήρηση) να αλλάξω το μπαλάκι του δεξιού ψαλιδιού που έχει σκάσει. Δεν μου δημιουργεί πρόβλημα και ο μηχανικός μου μού λέει να τ' αφήσω μέχρι ν' αρχίσει να τρίζει. Πάντως, το κόστος ανταλλακτικού είναι μόλις 15 €.
Τι λέτε για τα παραπάνω;
-
-
Πήγα τον κορεάτη (Accent 4D 96, 98800 χλμ) σήμερα στο ΙΚΤΕΟ Γέρακα για έλεγχο. Παρατηρήσεις (δευτερεύουσες, ευτυχώς):
-
Αυξομείωση στη δύναμη πέδησης πίσω (εξήγηση υπαλλήλου: στραβά ταμπούρα, εξήγηση μηχανικού: το γράφουν παρατήρηση σε όλα τα Accent, μπορεί να είναι το μηχάνημα που χρησιμοποιούν - σε κάθε περίπτωση δεν γίνεται τίποτα).
-
Μειωμένη φωτεινότητα σε φώτα πορείας και διασταύρωσης (εξήγηση μηχανικού: μπορεί να θέλουν άλλαγμα οι λάμπες ή να έχουν θαμπώσει οι καθρέφτες μέσα στα φανάρια). Σημειωτέον ότι όντως οι λάμπες είναι παλιές (ζήτημα να τις έχω αλλάξει μία φορά στα 11 χρόνια), αλλά τα φανάρια είναι σε καλή κατάσταση (τουλάχιστο οπτικά), το ένα δε είναι καινούργιο μεν αλλά ιμιτασιόν.
-
Ανομοιόμορφη απόσβεση στα πίσω αμορτισέρ (60% αριστερά με 70% αριστερά). Και τα εμπρός είχαν μειωμένη απόσβεση, γύρω στο 80%. Λαμβανομένου υπόψη ότι τα αμορτισέρ έχουν κάνει μόλις 1000 χλμ, κάποιος απατεωνίσκος έμπορος θα τα ακούσει χοντρά αύριο.
Μου επισημάνθηκε επίσης (χωρίς να γραφτεί παρατήρηση) να αλλάξω το μπαλάκι του δεξιού ψαλιδιού που έχει σκάσει. Δεν μου δημιουργεί πρόβλημα και ο μηχανικός μου μού λέει να τ' αφήσω μέχρι ν' αρχίσει να τρίζει. Πάντως, το κόστος ανταλλακτικού είναι μόλις 15 €.
Τι λέτε για τα παραπάνω;
-
-
Για τα φρενα δεν ξερω,μαλλον τα αφηνεις ως εχουν.
Οι λαμπες ΟΚ,τις αλλαζεις με OSRAM SILVERSTAR και τελος.
Η αποσβεση εαν ειναι 80% θεωρείται πολυ καλη.
Το μπαλακι φανταζομαι θα εχει εργατικά πολυ πιο ακριβα απο 15€,εγω θα το άλλαζα παντως. -
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
- Μειωμένη φωτεινότητα σε φώτα πορείας και διασταύρωσης (εξήγηση μηχανικού: μπορεί να θέλουν άλλαγμα οι λάμπες ή να έχουν θαμπώσει οι καθρέφτες μέσα στα φανάρια). Σημειωτέον ότι όντως οι λάμπες είναι παλιές (ζήτημα να τις έχω αλλάξει μία φορά στα 11 χρόνια), αλλά τα φανάρια είναι σε καλή κατάσταση (τουλάχιστο οπτικά), το ένα δε είναι καινούργιο μεν αλλά ιμιτασιόν.
Και μένα μου είχαν βρει μειωμένη φωτεινότητα, η οποία στη μία πλευρά ήταν σε τραγικά επίπεδα. Η αλήθεια είναι ότι το αντιλαμβανόμουν και στο δρόμο, οπότε πήγα και άλλαξα τόσο τα φανάρια, όσο και τις λάμπες (με osram silverstar) και είδα τεράστια διαφορά
- Ανομοιόμορφη απόσβεση στα πίσω αμορτισέρ (60% αριστερά με 70% αριστερά). Και τα εμπρός είχαν μειωμένη απόσβεση, γύρω στο 80%. Λαμβανομένου υπόψη ότι τα αμορτισέρ έχουν κάνει μόλις 1000 χλμ, κάποιος απατεωνίσκος έμπορος θα τα ακούσει χοντρά αύριο.
Θα σου πρότεινα πριν τα 'ψάλλεις' στον έμπορο να κάνεις μια νέα αμορτισερομέτρηση. Όπως έχω αναφέρει και στην αντίστοιχη θεματική ενότητα http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... sc&start=0 και εμένα μου είχαν βρει μεγάλη ανομοιομορφία στην απόσβεση των πίσω αμορτισέρ. Τα αμορτισέρ ήταν στην εγγύηση και πήγα για νέο έλεγχο, όπου και αποδείχτηκε ότι οι τιμές του ΙΚΤΕΟ δεν ήταν οι πραγματικές.
-
Tα αμορτισερ και 5χλμ να ειχαν κανει, δεν θα βγαζαν 100%...
Το μπαλακι ,αλλαξε το αφου εχει φθαρει. Μην περιμενεις να αρχισει να τριζει...
Τα φωτα τα φτιαχνεις οπως σου ειπαν οι παραπανω, αλλωστε θα ξεκουρασει και εσενα στη νυχτερινη οδηγηση.
Για τα φρενα, πες τον μηχανικο σου να τα τσεκαρει για να εισαι καλυμενος.
-
Παιδιά, 'φχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Μάλλον θα τις ακολουθήσω και θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα.
Αποτελέσματα ελέγχου ΙΚΤΕΟ