-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Μαρκο επεστρεψες στο forum?Πήρα υπολογιστή... (επιτέλους)
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Μαρκο επεστρεψες στο forum?
Πήρα υπολογιστή... (επιτέλους)
-
Rallye ακόμα καλύτερα δν το συζητώ,απλά θέλει καινούργιο
-
Ευχαριστω παλι ολους για τις γνωμες τις αναλυσεις και τις ....αναμνησεις LOL
Λοιπον για να συμπληρωσω μερικα κομματια ακομη του profile μου σαν οδηγου-καταναλωτη:
Το τωρινο μου αυτοκινητο (για πωληση) ειναι Saxo VTS 1.4 (01. 8v, 75HP) και ενας απο τους λογους που το αλλαζω ειναι τα κοπανηματα τα τριξιματα, οι καθε ειδους θορυβοι, ο συμπλεκτης που πλεον ζυγιζει εναν τονο, οι προφυλακτηρες που θελουν βαψιμο γιατι η μαμα citroen δεν ειχε μπει στον κοπο να τους ασταρωσει πριν τους βαψει και γενικα μια σουμα χρηματα που θα δωσω για να το φερω εκει που θελω χωρις καν σιγουρο αποτελεσμα (τριξιματα θορυβοι κοπανηματα)
Στα υπερ του αυτοκινητου, οτι δεν μου εχει βγαλει κανενα μηχανικο προβλημα, αψογο, πολυ καλο, και διασκεδαστικο οδηγικα, καλη καταναλωση, πολυ ωραια σχεδιαση εξωτερικα, και πολλες εναλλακτικες οσον αφορα ανταλλακτικα και service που γλυτωνουν πολλα χρηματα.
Επισης Αν μπορουσα να παρω οτι αυτοκινητο θελω τα πρωτα που θα εξεταζα θα ητανε Audi A3 και Golf GT / GTi και mini cooper ....
Λοιπον , εντωμεταξυ οδηγησα ενα GP 95HP ('Racing'). Oσο μου αρεσει αυτο το αυτοκινητο εξωτερικα καργα αλλο τοσο αναμικτες εντυπωσεις μου αφησε η οδηγηση και η επαφη με το εσωτερικο . Μου φανηκε καπως ασαφες (τιμονι) και περιεργα ασταθες (πιεσεις ελαστικων ισως?), αισθανομουνα καπως αποκομενος απο το δρομο και η γενικοτερη ποιοτητα πληκτρων διακοπτων και υλικων και συναρμογης στο εσωτερικο ...... χμμμμ ...... εεεε ...... μαλλον οχι στα στανταρτ που θα περιμενα ...... φλυαρο (και ως προς την αισθητικη) και προς το φτηνιαρικο θα ελεγα. Επισης κουφες εργονομικες επιλογες οπως το αποκλειστικα ηλεκτρικό ανοιγμα της πορτας των αποσκευων, ταπα βενζινης χωρις κλειδωμα (....) (και επισης αν κατι εχει νοημα να ανοιγει απο μεσα ειναι αυτη νομιζω) το πεταλ του γκαζιου για να παει ολη τη διαδρομη του πρεπει να ... σηκωσεις το ποδι απο το πατωμα και να σπρωχνεις στον αερα ευθεια και εμπρος ... ο λεβιες βρισκεται σχεδον στο υψος της .... μασχαλης, και οι ταχυτητες δεν μπαινουν τοσο ευχαριστα και ευκολα ουτε καν σε συγκριση με το Saxo μου, και ο λογος ισχυος προς βαρος δεν μου φανηκε αρκετα καλυτερος του σημερινου μου αυτοκινητου, ιδια γευση. Απο αποψη ανεση/στησιμο αναρτησης μου φανηκε καλο, ευχαριστο, μια καλη χρυση τομη.
αυτα περι GP ...
Μενει τωρα να οδηγησω το Swift, και εαν τα καταφερω, Fabia 101 και Polo sportline ...
Mεχρι στιγμης το GP μου αρεσε μονο εξωτερικα, στην αναρτηση και τον ηχο (και το 'city'). Κιβωτιο και (αισθηση) ποιοτητας κατασκευης του Fabia ακομα δεν τα ειδα αλλου. Μεχρι και η 'πληροφορηση', η επαφη με το δρομο του Fabia (?) μου φαινεται καλυτερη ..
Fiesta 1.6 ? ποια εκδοση? S?
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Ταπεινη αποψη μου αν θες κατι σε αξιοπιστια και ξεγνοιασια παρε ασιατικο να κανεις 7000000000000000000 χιλιομετρα χωρις πολλα πολλα!Αν θες ποιοτητα παρε ενα γερμανικο...αλλα θα σπαστεις σε μικροπροβληματακια τριγμους και ΣΕΡΒΙΣ πανω απο ολα!
Εγω γερμανικο εχω και εχω και ολα αυτα τα μικροπροβληματακια...
Αλλα κατ εμε 1000 φορες να εχω το δικο μου παρα ενα ιαπωνικο με πλαστικα σαν θηκης cd και καρεκλες σαν τις πλαστικες τις παραλιας! -
Τελευταία εμπειρία με Fabia 1.4 16V 101PS το weekend που μας πέρασε: Κηφισιά - Ναύπλιο - Τολό - Επίδαυρος - Κόρινθος - Κηφισιά. 2 άτομα & 2 σχετικά βαριές βαλίτσες, σύνολο 370 χλμ, το trip computer έβγαλε μέση κατανάλωση 6,8 lt/100 km, & έπαιζα με ταχύτητες 110 - 150 χαω σε ΑΟ & ΕΟ (μόνο 2 φορές άνοιξα έως 190 χαω ), στα υπόλοιπα επαρχιακά κομμάτια 70 -100 χαω (τι υπέροχη διαδρομή Επίδαυρος - Κόρινθος!!!), & παρά τα slick, τρισάθλια μαμά ελαστικά Dunlop 185/60/14, το αυτοκίνητο έστριβε & φρέναρε πολύ σωστά (θα τα αλλάξω σύντομα, μη με φάτε που είμαι χάρος...). Α, να μην ξεχάσω την εντατική χρήση A/C τουλάχιστο για τα μισά χλμ που κάλυψα. Τι άλλο; Θόρυβος λόγω κοντού κιβωτίου; Μάλλον ένα αρκετά ευχάριστο, εύρωστο 'μουγκρητό' στα ψηλά, κατά τα άλλα πολύ πιο ήσυχο από το Astra G 1,4 που επίσης οδηγώ (καλά, δε λέω ότι είναι & βελούδινο, αλλά πραγματικά είναι ήσυχο & άνετο για την κατηγορία του, ίσως λόγω επαρκούς ηχομόνωσης).
Ξέρω, είμαι λίγο off-topic, μα τα παραπάνω τα έγραψα για να λύσω καλοπροαίρετα απορία συνφορουμίτη για το θόρυβο & την κατανάλωση του Fabia. Επίσης, έχω ξεχάσει να αναφέρω ότι σε test-drive που έκανα πριν 3 μήνες με φίλο που επίσης ψαχνόταν & πήρε Fabia, οδηγήσαμε (αμέσως το ένα μετά το άλλο & στην ίδια διαδρομή - οι αντιπροσωπείες ήταν γειτονικές μεταξύ τους, μεγάλη τύχη!), με τη σειρά που γράφω: 207 1,4, Clio 1,4, Fabia 101... Και τα 3 είναι πολύ καλά, πρακτικά & ευρύχωρα, (έκαστος στο είδος τους), το 207 σαφώς υστερούσε σε επιδόσεις, αλλά είχε καλό στήσιμο & ωραίο εσωτερικό, το Clio εξίσου καλό κράτημα, ψιλοπερίεργο τιμόνι, τις καλύτερες επιδόσεις μαζί με το Fabia, ενώ το τελευταίο, παρά τα χρόνια του & την σαφέστατη έλλειψη φρεσκάδας, έδειχνε ένα κλικ πιο ποιοτικό, εξίσου στιβαρό (αν & με όχι & τόσο διασκεδαστική, 'γαλλική' συμπεριφορά, αλλά εξίσου ασφαλές), με τα καλύτερα φρένα, επίπεδα θορύβων, &, φυσικά, κιβώτιο. Εγώ θα επιμείνω στα 3 αυτά μοντέλα για το φίλο μας, ας τα δει & τα 2 γαλλικά, είναι πολύ αξιόλογα. Όσο για το Swift, καλό είναι, αλλά αδικείται πάρα πολύ από το υπερβολικά μακρύ κιβώτιο που σκοτώνουν τις ρεπρίζ (το φόρτε των Clio & Fabia) & δεν είναι το ίδιο ευρύχωρο. Τέλος, εάν ο φίλος μας κάνει λίγη υπομονή, ας περιμένει το νέο Mazda 2, φαίνεται πολλά υποσχόμενο (θεωρώ τη Mazda ως τον πιο 'ψαγμένο' ιάπωνα κατασκευαστή, ακόμη διατηρώ ένα 323 1,3 του 1981 που παραμένει αλεξίσφαιρο, νευρικό &... πατάει σωστά!).
Καλή τύχη! -
Thanks Αλεφαντε
εχει οδηγησει κανεις απο εδω το GP Sporting μηπως (και τα μικρα VAG ισως, polo, fabia)?
-
Με κινητήρες MZR 1,3lt ή 1,5lt έχει ελάχιστη κατανάλωση, χωρίς να στερείται διόλου το πνεύμα zoom-zoom της Mazda. Απολαμβάνεις την εκπληκτική επιτάχυνση και το νεύρο, που κάνει την οδήγηση ευχαρίστηση.
To νέο Mazda2 έχει μήκος 3,885 μέτρα, το πλάτος του αγγίζει τα 1,695 μέτρα και το ύψος τα 1,475 μέτρα ενώ το μεταξόνιο έχει μήκος 2,490 μέτρα.
-
Ο χρήστης montzo έγραψε:
Με κινητήρες MZR 1,3lt ή 1,5lt έχει ελάχιστη κατανάλωση, χωρίς να στερείται διόλου το πνεύμα zoom-zoom της Mazda. Απολαμβάνεις την εκπληκτική επιτάχυνση και το νεύρο, που κάνει την οδήγηση ευχαρίστηση.To νέο Mazda2 έχει μήκος 3,885 μέτρα, το πλάτος του αγγίζει τα 1,695 μέτρα και το ύψος τα 1,475 μέτρα ενώ το μεταξόνιο έχει μήκος 2,490 μέτρα.
copy-paste απο εντυπο της Mazda ?
Tιμη? ...'Οι πωλήσεις του στην Αγγλία θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο με τιμές που θα ξεκινούν περίπου από τα 13.500 ευρώ ενώ στην ελληνική αγορά αναμένεται τον ερχόμενο Οκτώβριο.'
και
'Εκτός από την πεντάθυρη έκδοση που απεικονίζεται στις φωτογραφίες, θα υπάρξει και μια σπορτίφ τρίθυρη, οι πωλήσεις της οποίας θα ξεκινήσουν μερικούς μήνες μετά από αυτές της πεντάθυρης.'
http://www.in.gr/auto/expositions/expos ... tyID=50412
-
Ο χρήστης Αλέφαντος έγραψε:
Τελευταία εμπειρία με Fabia 1.4 16V 101PS ..... το trip computer έβγαλε μέση κατανάλωση 6,8 lt/100 km, ............Σε Α3 (fsi πανάθεμά το) το trip computer έδειχνε μέση κατανάλωση 7,8, αλλά μία φορά για 90χλμ έβαλα 14 λίτρα βενζίνη... 7,8 λίτρα/100χμ αυτό το αμάξι δεν καίει ούτε σβηστό... Γενικώς τα trip computer δεν τα πολυεμπιστεύομαι για τις καταναλώσεις ... Και στο 206 μου ο υπολογιστής δείχνει γύρω στο 10% κάτω απ' όσο μετράω εγώ...
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
....Μου φανηκε καπως ασαφες (τιμονι) και περιεργα ασταθες (πιεσεις ελαστικων ισως?), αισθανομουνα καπως αποκομενος απο το δρομο ...Αυτή την αίσθηση την έχουν τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα. Δεν έχω οδηγήσει το Grande αλλά το σκέτο με τα 95 άλογα μου έδινε αυτή την αίσθηση αν και τελικά ήταν γρήγορο, απλά είσαι αποκομμένος.
Καλύτερα από αυτό μου έχουν φανεί (με σειρά σταδιακής βελτιώσης) τα τελευταία από τα προηγούμενα Corsa, το 206 και μακράν καλύτερο από όλα το Fiesta με το οποίο έκανα παπάδες σε δύσκολες διαδρομές με άγνωστο νοικιάρικο αμάξι που μάλιστα είχε και αρκετά χλμ στην πλάτη του...
Πρέπει να τα οδηγήσεις όλα, υπάρχουν διαφορές και θα τις νιώσεις. Και οι διαφορές αυτές είναι πολύ πιο σημαντικές (για μένα και ίσως για σένα) από πολλές άλλες τυπικές λεπτομέρειες... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
και μακράν καλύτερο από όλα το Fiesta με το οποίο έκανα παπάδες σε δύσκολες διαδρομές με άγνωστο νοικιάρικο αμάξι που μάλιστα είχε και αρκετά χλμ στην πλάτη του...
Πρέπει να τα οδηγήσεις όλα, υπάρχουν διαφορές και θα τις νιώσεις. Και οι διαφορές αυτές είναι πολύ πιο σημαντικές (για μένα και ίσως για σένα) από πολλές άλλες τυπικές λεπτομέρειες...το προβλημα ειναι οτι δυσκολευομαι και να βρω αυοκινητα για test drive και ιδιαιτερα στις εκδοσεις που με ενδιαφερουν περισσοτερο αλλα και να κανονισω ραντεβου (λογω δουλειας, απογευματα πολλοι λιγοι δινουν) Mεχρι στιγμης για παραδειγμα για Fiesta πολυ δυσκολο ... (θεσσαλονικη)
-
13.800 Fiesta S 1.4 80HP ..........
Aυτος ο κινητηρας αποζημιωνει τουλαχιστο σε ροπη? .....To ειδα απο κοντα (Trend) και το εσωτερικο ειναι ικανοποιητικο απο ποιοτητα και σχεδιαστικα αποδεκτο ...
Συντομα θα κανω test drive ενα Ebony.
Πως ειναι τα Fiesta απο θορυβους τριξιματα και περασματα απο τις ανωμαλιες των ελληνικων καροδρομων?
To 2008 βγαινει καινουριο fiesta μαζι με το Mazda2 που μοιραζονται ιδιο σασι?
-
Στο δικό μου ακουγεται ηδη ενας θορυβος (πάρολο που είναι 1500κμ) αντίστοιχο εχει κ ενας φιλος στο mazda 2...
βεβαια στο αυτοκίνητο εξυπηρέτησης που ειχα για 2 βδομάδες.. 1.4 trend.(19000κμ) δεν ακουγόταν τίποτα...
Ειναι θέμα τύχης...
Υ.Γ. Ο 1.4 είναι σχετικά λιγος σε μεγάλες ταχύτητες... δες αν μπορείς για το 1.6
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
Aυτος ο κινητηρας αποζημιωνει τουλαχιστο σε ροπη? .....
Ψιλοψοφίμι μου φάνηκε γμτ
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
13.800 Fiesta S 1.4 80HP ..........
Aυτος ο κινητηρας αποζημιωνει τουλαχιστο σε ροπη? .....Σε αποζημιωνει και με το παραπάνω,επισης ο Ολυμπιακος θα κατακτήσει το CL και ο Παπανδρεου θα γινει πρωθυπουργός
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
13.800 Fiesta S 1.4 80HP ..........
Aυτος ο κινητηρας αποζημιωνει τουλαχιστο σε ροπη? .....Σε αποζημιωνει και με το παραπάνω,επισης ο Ολυμπιακος θα κατακτήσει το CL και ο Παπανδρεου θα γινει πρωθυπουργός
και οι δυο συνθηκες ταυτοχρονα? αν ισχυσει μονο η μια ? (το να γινει ο Παπανδρεου πρωθυπουργος ειναι ασταθμητο LOL)
Λες ο συνδυασμος starjet 95 / βαρος GP να εχει καλυτερες επιδοσεις? ....
-
Ο χρήστης sagonias έγραψε:
Στο δικό μου ακουγεται ηδη ενας θορυβος (πάρολο που είναι 1500κμ) αντίστοιχο εχει κ ενας φιλος στο mazda 2...βεβαια στο αυτοκίνητο εξυπηρέτησης που ειχα για 2 βδομάδες.. 1.4 trend.(19000κμ) δεν ακουγόταν τίποτα...
Ειναι θέμα τύχης...
Υ.Γ. Ο 1.4 είναι σχετικά λιγος σε μεγάλες ταχύτητες... δες αν μπορείς για το 1.6
Μια μικρη ανακριση
- 1500 ή 15000?
- ποια εκδοση εχεις?
- Γενικα ποιες ειναι οι εντυπωσεις σου απο το αυτοκινητο?
- Με τι κριτηρια το πηρες?
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
Πως ειναι τα Fiesta απο θορυβους τριξιματα και περασματα απο τις ανωμαλιες των ελληνικων καροδρομων?
Πολλοί ιδιοκτήτες λένε ότι τρίζει για τα καλά.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Πως ειναι τα Fiesta απο θορυβους τριξιματα και περασματα απο τις ανωμαλιες των ελληνικων καροδρομων?
Πολλοί ιδιοκτήτες λένε ότι τρίζει για τα καλά.
kai alloi tosoi oti den trizi
Τι αυτοκινητο με 14Κ?