-
μπα, oυτε Jazz, oυτε Colt μου αρεσουν
-
Φιλε χτυπα Citroen C4 1.6 VTRs κορυφαιο για τα λεφτα του κανα 15αρι παει ολο μαζι απο οτι βλεπω και εμενα μου αρεσει πολυ.
-
Κομπλε μηγαινει το C4 15.900 με μεταλλικο και παραδοση. ΜΗΝ ΤΟΥ ΒΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ ΚΑΙ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕς ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ. Πες τους να σου κανουν οσο πιο μεγαλη εκπτωση μπορουν. Αμα στο αφησουν 15.500 κομπλε χτυπατο και παρε και ενα απο τα πολυ καλα χρηματοδοτικα της Citroen για την διαφορα.
Τα πλεονεκτηματα ειναι>
Αμαξι μεγαλυτερης κατηγοριας με τρομερα κρατημα σε επαρχιακους και εθνικους δρομους.
Ανεση και μεσα στην πολη
Σχεδιο το τριπορτο Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο
Εξοπλισμος αντε γεια.
Αξιοπισιτια.....μην γελατε το παλληκαρι ειχε Σαξο οπως και εγω και ξερει τι εννοω.
Εγω εχω παρει το Μεγκαν σε τριπορτο αλλα ημουν μεταξυ των δυο και προτιμησα το Μεγκαν για προσωπικους λογους .Θα με θυμηθεις ειναι η καλυτερη επιλογη και θα το εχεις και για 3-4 χρονια στον δρομο χωρις να αλλαξει μοντελο.
ΑΜΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙς ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!!
-
Πολυ καλο, αλλα δυστυχως δε μου αρεσει κανενα συγχρονο citroen και απο Renault μονο το Clio RS LOL
-
Δεν πειραζει φιλε μου τουλαχιστον προσπαθησα!
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
μπα, oυτε Jazz, oυτε Colt μου αρεσουνμηπως να κατεβαζες τις απαιτησεις σου?
Το ενα ξυνο, το αλλο στραβο, το αλλο ετσι, το αλλο γιουβετσι... Σε αυτα τα λεφτα δεν μπορεις να τα εχεις ολα δικα σου.Ασε που ειναι πολυ σχετικες οι παρατηρησεις σου... εκτος και αν εμαθες σε formula 1, τοτε και ο επιλογεας των Punto,207,unameit ειναι μια χαρα... και τα τιμονια τους, και η ποιοτητα τους.... κλπ κλπ.... Δεν μπορει τοσοι ανθρωποι που τα εχουν να μην στριβουν η να μην αλλαζουν ταχυτητες με ανεση. Εδω εμενα το Punto Mk2 το ειχαν γλωσσοφαει επειδη ειχε τιμονι-ροδελα.... και ομως μπαινει και στριβει μια χαρα...
Τωρα, αν ψαχνεις την 'αισθηση'.... η 'αισθηση' κοστιζει....
-
Ο χρήστης dasim έγραψε:
Κομπλε μηγαινει το C4 15.900 με μεταλλικο και παραδοση. ΜΗΝ ΤΟΥ ΒΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ ΚΑΙ ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕς ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ. Πες τους να σου κανουν οσο πιο μεγαλη εκπτωση μπορουν.(...)
ΑΜΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙς ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΧΕΡΙ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!!
Αυτά τα δυο συνδιάζονται; Ήτοι, είναι 'τοπικά' extra που δεν προσφέρονται από τη μαμά Citroen;
(πετάγομαι έτσι γιατί κάπου εκεί κοιτάω κι εγώ οπότε... )
-
Ο συναγερμός και οι αισθητήρες; Φυσικά και μπορούν να μπουν εργοστασιακά στην γραμμή παραγωγής. Εδώ (στην ελλάδα) η σιτροέν κάνει κάτι περίεργα. Κόβει καλώδια τροφοδοσίας για τον συναγερμό, κάτι περίεργες τοποθετήσεις των αισθητήρων και το ηχείο τους...
-
Καλημέρα φίλε μου. Πιστεύω πως πρέπει να περάσεις μια βόλτα από την ΚΙΑ να δεις το νέο Ceed. Είναι πιστεύω ότι πρέπει για τα χρήματα που διαθέτεις και υπόψιν 7 χρόνια εγγύηση στα μηχανικά μέρη και 5 για όλο το όχημα !!!
-
Εγω ο μονος λογος που φωναζω να μην βαλει συναγερμο και αισθητηρες στο C4 ειναι πρωτον να μην του καταστρεψουν το αμαξι και δευτερον να παρει οσο μεγαλυτερη εκπτωση γινεται για να χωρεσει στα λεφτα που το θελει.................μην με παρεξειγητε!!!!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
μπα, oυτε Jazz, oυτε Colt μου αρεσουν
μηπως να κατεβαζες τις απαιτησεις σου?
Το ενα ξυνο, το αλλο στραβο, το αλλο ετσι, το αλλο γιουβετσι... Σε αυτα τα λεφτα δεν μπορεις να τα εχεις ολα δικα σου.Ασε που ειναι πολυ σχετικες οι παρατηρησεις σου... εκτος και αν εμαθες σε formula 1, τοτε και ο επιλογεας των Punto,207,unameit ειναι μια χαρα... και τα τιμονια τους, και η ποιοτητα τους.... κλπ κλπ.... Δεν μπορει τοσοι ανθρωποι που τα εχουν να μην στριβουν η να μην αλλαζουν ταχυτητες με ανεση. Εδω εμενα το Punto Mk2 το ειχαν γλωσσοφαει επειδη ειχε τιμονι-ροδελα.... και ομως μπαινει και στριβει μια χαρα...
Τωρα, αν ψαχνεις την 'αισθηση'.... η 'αισθηση' κοστιζει....
Για αυτο ανεβασα και τoν προυπολογισμο (και υπαρχουν πλεον και σκεψεις για αλλαγη κατηγοριας ισως και στα 20.000e)
Επισης δεν ειναι οτι δεν στριβουν η δεν αλλαζουν ταχυτητες οι ανθρωποι ειναι οτι τα λεφτα τα βγαζω και τα συγκεντρωνω με μεγαλη δυσκολια και στο αυτοκινητο η μονη επενδυση ειναι το ποσο γουσταρεις να το εχεις ή/και να το οδηγεις ή/και η χρηστικοτητα ή/και η αξιοπιστια του (αλλιως ειναι ως γνωστο απο τις πιο αυτοματες και γρηγορες απωλειες χρηματικης αξίας) Ετσι οταν για παραδειγμα το Fabia 1.2 εχει (υποκειμενικα τουλαχιστο) καλυτερα καθισματα, τιμονι, κιβωτιο απο το 16.000 euro TJET GP Sport θελει διπλη σκεψη ο βαθμος συμβιβασμου που καλουμαι να κανω.Παρεπιπτοντως λιγο καιρο μετα που ειχα ξεκινησει αυτο το post ειχα παει στη Skoda αποφασισμενος να κλεισω Fabia Sport Edition αλλα ΔΥΣΤΥΧΩΣ ειχανε μεινει πλεον μονο ασημι και κοκκινα και το ηθελα αποκλειστικα μαυρο το συγκεκριμενο αμαξι, ετσι ξενερωσα και δεν πηγα ουτε σε Fabia Dynamic 101 και ειπα να περιμενω να δω τι θα γινει με το TJET GP
Το αμεσως προηγουμενο Punto το ειχα οδηγησει (sporting 95) και ητανε μια χαρα, μου ειχε αρεσει, και οδηγικα και εξωτερικα και εσωτερικα, αλλα δε ειχα τα χρηματα για καινουριο αυτοκινητο τοτε
-
Ο χρήστης guiltycs έγραψε:
Καλημέρα φίλε μου. Πιστεύω πως πρέπει να περάσεις μια βόλτα από την ΚΙΑ να δεις το νέο Ceed. Είναι πιστεύω ότι πρέπει για τα χρήματα που διαθέτεις και υπόψιν 7 χρόνια εγγύηση στα μηχανικά μέρη και 5 για όλο το όχημα !!!Το 3πορτο το 'Ceed παρα πολυ ευχαριστως να το κοιτουσα και να το οδηγουσα και να το εψαχνα, με ενδιαφερει, αλλα δυστυχως δεν ξερω αν μπορω να κανω υπομονη μεχρι να βγει, και το 5πορτο δεν με ενδιαφερει δυστυχως
-
Oδηγησα ενα Fiesta 1.4 Εbony. Mε κερδισε αμεσως, το τιμονι κυριως. Το εσωτερικο design, η ποιοτητα των υλικων, των διακοπτων, η ποιοτητα κυλισης. Το τιμονι ειναι οπως το θελω. Το κιβωτιο ταχυτητων καλυτερο των GPunto αλλα παλι οχι οπως θα το ηθελα (VAG).
Aυτά που με χαλανε ειναι οτι στο 1.6 S τουλαχιστο, δεν εχει ESP στανταρ, τα ταμπουρα πισω στο S, και τα +400 για ΜP3 Pαδιο-CD
AN καποιος (εγω) μπορει να συνηθισει και να συμβιβαστει με τα μειονεκτηματα στην οδηγικη αισθηση και της αισθησης στην ποιοτητα του εσωτερικου των GPunto, νομιζω οτι αυτη τη στιγμη ειναι απο τα πιο ολοκληρωμενα πακετα και τις καλυτερες αγορες οταν υπολογισει κανεις το φανταστικο (προσωπικα) εξωτερικο σχεδιο, την πληροτητα εξοπλισμου , τον Τ-JET και τις τιμες .....
Kαι μετα ερχονται τα Corsa και 207 να ισοσταθμισουν τα μειονεκτηματα των GPunto ... με μικρη διαφορα τιμης ...
Αυτη τη στιγμη ειμαι αναμεσα σε Fiesta S (1.6) και GPunto ΤJet Sporting, ισως και GPunto Sport 95 (λογω χρονων παραδοσης, μια που τα αλλα δυο εχουν χρoνους ...αιωνιοτητας)
Και ΑΝ δεν ανακαλυπτα τελευταια στιγμη οτι το S ΔΕΝ εχει πισω δισκους και σταναρτ ΕSP θα το ειχα παραγγειλει ηδη .....
... Ο καιρος γαρ εγγυς LOL
-
Το ESP ΔΕΝ σου χρειάζεται και ακόμα και με τα ταμπούρα το Fiesta φρενάρει πολύ καλύτερα (και σε διάρκεια) από πολλά με δίσκους (πχ Polo... )
-
400 για MP3 RCD;; Μήπως είναι και τα ηχεία σε αυτή την τιμή;
Μπορείς πάντως να το παραλείψεις και να βάλεις δικά σου, που θα βγεί περίπου τόσα για ένα αξιοπρεπές σύστημα, που όμως θα είναι επιλογή σου -
παρε κατι καινουριο..
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Το ESP ΔΕΝ σου χρειάζεται και ακόμα και με τα ταμπούρα το Fiesta φρενάρει πολύ καλύτερα (και σε διάρκεια) από πολλά με δίσκους (πχ Polo... )γιατι δε το χρειαζεται?
-
Γιατι ολοι εδω στο φορουμ ειναι χεραδες,για να σοβαρευτουμε λεω γω,οποιος παιρνει σημερα καινουργιο αυτοκινητο(που εχει τη δυνατοτητα να μπει)και δεν εχει ΕSP ειτε ειναι ασχετος και δεν το εχει ακουσει ποτε(γκομενες παππουδες κλπ κλπ),ειτε ειναι τρισμεγιστος μ*λακας που τσιγγουνευτε 500ευρω για το φυλακα αγγελο των σημερινων αυτοκινητων και νομιζει οτι ειναι οδηγαρα και δεν το εχει αναγκη
-
Και εγώ λέω να προσέχεις πως μιλάς.
-
Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
Γιατι ολοι εδω στο φορουμ ειναι χεραδες,για να σοβαρευτουμε λεω γω,οποιος παιρνει σημερα καινουργιο αυτοκινητο(που εχει τη δυνατοτητα να μπει)και δεν εχει ΕSP ειτε ειναι ασχετος και δεν το εχει ακουσει ποτε(γκομενες παππουδες κλπ κλπ),ειτε ειναι τρισμεγιστος μ*λακας που τσιγγουνευτε 500ευρω για το φυλακα αγγελο των σημερινων αυτοκινητων και νομιζει οτι ειναι οδηγαρα και δεν το εχει αναγκηκαι πεταει και το χερι τουεξω απο το παραθυρο και φοραει χρυση αλυσιδιτσα και μου τη δινει το μουστακι του καιφτου ξελευτερια και πιανω και κοκκινο
Τι αυτοκινητο με 14Κ?