-
Απόβαρο (kg) 1356
-
Όση και το Gt. Ας περιμένουμε.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Όση και το Gt. Ας περιμένουμε.Βασικα η εκδοση rallye ειναι εκδοση απο το εργοστασιο ή τρικ της αντιπροσωπειας εδω?
-
Ποιο rallye δε χρειαζεται 'Αυτόματους υαλοκαθαριστήρες και αυτόματο άναμμα προβολέων';;; Ελεος κυριοι της Peugeot!!!Αναρωτιεμαι τελικα αν οι εκδοσεις δημιουργουνται για να καλυψουν τις αναγκες του κοινου ή για να τις δημιουργησουν...!
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Ποιο rallye δε χρειαζεται 'Αυτόματους υαλοκαθαριστήρες και αυτόματο άναμμα προβολέων';;; Ελεος κυριοι της Peugeot!!!Αναρωτιεμαι τελικα αν οι εκδοσεις δημιουργουνται για να καλυψουν τις αναγκες του κοινου ή για να τις δημιουργησουν...!Το πρόβλημα ποιό ακριβώς είναι; Το ότι το ορίτζιναλ ραλί ΔΕΝ είχε αισθηρήρες; Μήπως είχε τούρμπο;
-
Το προβλημα ειναι οτι αν ηθελαν να φτιαξουν μια οσο το δυνατον εκδοση rallye του 207 θα επρεπε να τις εδιναν ολα εκεινα τα στοιχεια που θα την εκαναν rallye!Δηλ τον καλο κινητηρα,την καλη αναρτηση,να του αφαιρεσουν οτιδηποτε υπερβολικο(οπως ειναι κ οι αυτομ.υαλοκαθ.κ φωτα)που αυξανει το βαρος κ διαφορα αλλα προς αυτη την κατευθυνση...Στην τελικη η εκδοση rallye σε ποιους απευθυνεται;;;Σ'αυτους που θελουν ενα GT με αυτοκολλητα rallye;;;
-
Πόσο βάρος έχει η μονάδα ξέρεις;
Τέσπα, εγώ διαφωνώ πολύ απλά με όλην αυτήν την ιστορία περί βλασφημίας του ονόματος κτλ κτλ.
Το ραλύ ήταν; Ένα gti με λιγότερο εξοπλισμό.
Στην σημερινή αγορά, ένα αμάξι με φτωχό -συγκριτικά με τα άλλα- εξοπλισμό δεν θα πουλήσει μαζικά καλώς ή κακώς. Έχουμε καλομάθει (και βάζω και τον εαυτό μου μέσα).
Από κει και πέρα, το βάρος που βλέπουμε στα αμάξια δεν οφείλεται στον εξοπλισμό φυσικά. Ξέρεις πόση διαφορά έχει μια μονάδα μονοζωνικού με διζωνικού κλιματισμού; Ελάχιστη, μπροστά στην αύξηση 206/207 ας πούμε.
Το μεγαλύτερο μερίδιο βάρους το έχουν τα 5 αστέρια μαζί με τις ηχομονώσεις. Αλλά δυστυχώς, πάλι λόγω της αγοράς, ένα θορυβώδες 3-αστερο ή 4-αστερο αμάξι πάλι δεν θα είχε καμία τύχη πιστεύω στο ευρύ κοινό, πέρα από μερικούς πυροβολημένους, εμένα και εσένα ίσως.
Αυτά τα ολίγα...
-
Τοτε πες μου σε παρακαλω ποιος ο λογος υπαρξης της εκδοσης rallye με τα στοιχεια που επελεξε να της δωσει η ελληνικη αντιπροσωπεια(που φανταζομαι ειναι κ ο εμπνευστης της!)...;;;Οσο για το gti,μαλλον ηταν η πλουσια εκδοση του rallye(η κοτα εκανε τ'αυγο ή το αυγο την κοτα;;;)
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Το προβλημα ειναι οτι αν ηθελαν να φτιαξουν μια οσο το δυνατον εκδοση rallye του 207 θα επρεπε να τις εδιναν ολα εκεινα τα στοιχεια που θα την εκαναν rallye!Δηλ τον καλο κινητηρα,την καλη αναρτηση,να του αφαιρεσουν οτιδηποτε υπερβολικο(οπως ειναι κ οι αυτομ.υαλοκαθ.κ φωτα)που αυξανει το βαρος κ διαφορα αλλα προς αυτη την κατευθυνση...Στην τελικη η εκδοση rallye σε ποιους απευθυνεται;;;Σ'αυτους που θελουν ενα GT με αυτοκολλητα rallye;;;+1
αν και είναι σημαντικά ακριβότερο (το 106 έκανε 4 μύρια όταν αυτό κάνει 6 δηλαδή 50% πάνω και σε εποχές που οι τιμές των αυτοκινητων πρακτικά μείναν αμετάβλητες) οπότε απευθύνεται σε πιο ώριμο κοινό, το ραλλύ πάντα θα απευθύνεται σε πυροβολημένους. Όταν το 106 δεν είχε ούτε τα βασικά (ABS, αερόσακο, αιρ κοντίσιον, ζάντες αλουμινίου ενώ σε μερικές εκδόσεις το υδραυλικό ήταν προεραιτικό) θα θέλει ο πυροβολημένος τον αισθητήρα βροχής? Έλεος σε λίγο θα βάλουν στα αυτοκίνητα και αυτόματο δούλο να σου κάνει αέρα. Εμ αφού συμπληρώνουμε τη λίστα εξοπλισμού με ότι μ@λ@κί@ μας πασάρουν τότε καλά κάνουν και φορτώνουν με υποχρωτικό πανάκριβο και ανούσιο εξοπλισμο...
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Τοτε πες μου σε παρακαλω ποιος ο λογος υπαρξης της εκδοσης rallye με τα στοιχεια που επελεξε να της δωσει η ελληνικη αντιπροσωπεια(που φανταζομαι ειναι κ ο εμπνευστης της!)...;;;Οσο για το gti,μαλλον ηταν η πλουσια εκδοση του rallye(η κοτα εκανε τ'αυγο ή το αυγο την κοτα;;;)Γιατί χωρίς αυτά το αμάξι δεν θα πουλούσε. Έτσι απλά. Η μεγαλύτερη μερίδα του αγοραστικού κοινού θέλει μπλιμπλίκια.
Σε σχέση με τα σύγχρονά του, το 207 γενικότερα, αλλά και το rallye πού πιστεύεις ότι βρίσκεται σε θέμα συμπεριφοράς, στριψίματος και αίσθησης;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τοτε πες μου σε παρακαλω ποιος ο λογος υπαρξης της εκδοσης rallye με τα στοιχεια που επελεξε να της δωσει η ελληνικη αντιπροσωπεια(που φανταζομαι ειναι κ ο εμπνευστης της!)...;;;Οσο για το gti,μαλλον ηταν η πλουσια εκδοση του rallye(η κοτα εκανε τ'αυγο ή το αυγο την κοτα;;;)
Γιατί χωρίς αυτά το αμάξι δεν θα πουλούσε. Έτσι απλά. Η μεγαλύτερη μερίδα του αγοραστικού κοινού θέλει μπλιμπλίκια.
Σε σχέση με τα σύγχρονά του, το 207 γενικότερα, αλλά και το rallye πού πιστεύεις ότι βρίσκεται σε θέμα συμπεριφοράς, στριψίματος και αίσθησης;
Μα οποιος γουσταρει μπλιμπλικια μπορει να παρει το GT!!!!Προσωπικη αποψη για το 207 δεν εχω αλλα απ'οτι εχω δει στον αγγλικο τυπο τα GT κ RC δεν εχουν λαβει κ τις καλυτερες κριτικες...
-
Μπλιμπλίκια στην συνείδηση του αγοραστή πλέον δεν είναι οι 6 αερόσακοι, ο διζωνικός κτλ. Τα αυτόματα φώτα ίσως, αλλά σιγά το βάρος που προσθέτουν. Φυσικά και θα μπορούσαν να διαθέσουν ένα αμάξι με τα βασικά μόνο: 6 αερόσακους, έναν κλιματισμό, ηλεκτρικό πακέτο, abs και esp ίσως. Η διαφορά βάρους προς τα κάτω θα ήταν ελάχιστη συγκριτικά πάντα με την διαφορά με τις προηγούμενες τιμές, ενώ και η τιμή δεν θα μπορούσε να πέσει χαμηλότερα.
Η αυτοκινητοβιομηχανία όμως θέλει να πουλήσει όσες περισσότερες μονάδες μπορεί. Ο έξτρα εξοπλισμός αυτός είναι ένα δέλεαρ για τον υποψήφιο αγοραστή, οπότε...
Άποψή μου, σε σχέση με τα σύγχρονά του το 207 είναι από τις κορυφαίες υλοποιήσεις στους τομείς που ανέφερα.
-
Βγάζουμε τα κατευθυνόμενα φώτα και βάζουμε τα απλά: Κέρδος σε γραμμάρια 400.
Βγάζουμε τον διζωνικό κλιματισμό και βάζουμε απλό A/C: Κέρδος σε γραμμάρια 600.
Βγάζουμε τους αισθητήρες βροχής/ νύχτας / παρκαρίσματος: Κέρδος σε γραμμάρια 350.
Βγάζουμε τους ηλεκτρικούς καθρέπτες και βάζουμε απλούς: Κέρδος σε γραμμάρια 700.
Βγάζουμε τους αερόσακους οροφής: Κέρδος σε γραμμάρια 2.000.
Βγάζουμε την ρεζέρβα και βάζουμε… μία μπουκάλα αέρα: Κέρδος σε γραμμάρια 10.000
Βγάζουμε τον υπολογιστή ταξιδιού και την οθόνη του: Κέρδος σε γραμμάρια 300.
Βγάζουμε την κεντρική κονσόλα του χειρόφρενου: Κέρδος σε γραμμάρια 1.000.
Βγάζουμε το ντουλαπάκι του συνοδηγού και βάζουμε φάσα: Κέρδος σε γραμμάρια 4.000.Εν τέλει έχουμε Κέρδος σε 20 κιλά. Βγάλαμε όλα αυτά για 20 κιλά.
Και μετά οι ίδιοι θα ήμαστε που θα λέμε: Σιγά μην αγοράσω τον ντενεκέ! 17.000 ευρώ και δεν έχει ντουλαπάκι, ποτυροθήκες, αερόσακους, καθρέπτες κτλ…
Γιατί στο να τα βγάλει όλα αυτά μια εταιρία δεν θα σου κόβει πάνω από 500 ευρώ. Για αυτή δεν είναι τίποτα σαν κόστος… αλλά για εμάς είναι.
-
Aααακριβώς.....
-
Tα Rallye λέγονται έτσι γιατί είχαν το κάτι (έως αρκετά παραπάνω) στην οδική συμπεριφορά. Εάν το 207 είχε αυτό το κάτι παραπάνω δε θα με ένοιαζε να είχε όλα αυτά τα μπιμπλίκια.
Απο τη στιγμή όμως που πιστεύω πως κάτι τέτοιο δεν θα ισχύει βρίσκω καθαρά τη κίνηση αυτή ως εκμετάλλευση και ουσιαστικά παραπλάνηση του κοινού μιας και η λέξη Rallye πουλάει ακόμη,ενώ τα γρήγορα Peugeot σήμερα όχι. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Aααακριβώς.....Nτίνο,στα έγραψαν και παιδιά παραπάνω...
Η φιλοσοφία πίσω από τις εκδόσεις Ραλλύ ήταν να περέχεται αυτοκίνητο με λιτό εξοπλισμό,ελαφρύ,με τα καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά,έτοιμο για μετατροπή σε αγωνιστικό...
Ορθώς λές εσύ και ο Θανάσης ότι δεν θα πούλαγε....ορθότερα σου λέμε ότι αυτό δεν είναι Ραλλύ ή αν θες,πρόκειται για καπήλευση ενός εμπορικού τίτλου στην Ελληνική αγορά..
Από αυτά που περιγράφετε εσείς οι νέοι. ,φαίνεται ότι πέρασε η εποχή Ραλλύ γενικώς,οπότε προς τι η ανάλογη ονομασία,παρ΄εκτός από εκμετάλλευση χωρίς περιεχόμενο?
Δεν λέγει κανείς ότι δεν είναι καλό το 207...ίσα,ίσα πρόκειται για εξαιρετικό αυτοκίνητο,το οποίο θα μπορούσε να λέγεται xs,xsi ή όπως αλλιώς θέλεις......Ραλλύ ή Race πάντως δεν είναι!!
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Tα Rallye λέγονται έτσι γιατί είχαν το κάτι (έως αρκετά παραπάνω) στην οδική συμπεριφορά. Εάν το 207 είχε αυτό το κάτι παραπάνω δε θα με ένοιαζε να είχε όλα αυτά τα μπιμπλίκια.
Απο τη στιγμή όμως που πιστεύω πως κάτι τέτοιο δεν θα ισχύει βρίσκω καθαρά τη κίνηση αυτή ως εκμετάλλευση και ουσιαστικά παραπλάνηση του κοινού μιας και η λέξη Rallye πουλάει ακόμη,ενώ τα γρήγορα Peugeot σήμερα όχι.Δεν ξέρω γιατί πρέπει να κολλάμε στο όνομα. Ραλί όπως τα 205 και 106 δεν είναι, αλλά το κάτι παραπάνω σε οδική συμπεριφορά σε σχέση με τα σουπερμίνι του ανταγωνισμού το προσφέρει, και μάλιστα με το παραπάνω.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Tα Rallye λέγονται έτσι γιατί είχαν το κάτι (έως αρκετά παραπάνω) στην οδική συμπεριφορά. Εάν το 207 είχε αυτό το κάτι παραπάνω δε θα με ένοιαζε να είχε όλα αυτά τα μπιμπλίκια.
Απο τη στιγμή όμως που πιστεύω πως κάτι τέτοιο δεν θα ισχύει βρίσκω καθαρά τη κίνηση αυτή ως εκμετάλλευση και ουσιαστικά παραπλάνηση του κοινού μιας και η λέξη Rallye πουλάει ακόμη,ενώ τα γρήγορα Peugeot σήμερα όχι.Βρε παιδια,οταν εχει δημιουργηθει απο την ίδια την εταιρια αυτο το ξεχωριστο λογότυπο,μπορειτε να μου πειτε για ποιόν λόγο να μην το χρησιμοποιήσει εμπορικα για να βγαλει κέρδος;
Τι πιστευετε δηλαδη,οτι για την ψυχη της μανας τους βγαζουνε αυτοκίνητα;
Μιλάμε για επιχειρήσεις κερδοσκοπικού χαρακτηρα,οι οποίες αποφασίζουν για το καλό της τσεπης τους,με ποιόν τρόπο θα κινηθούν. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
[Δεν ξέρω γιατί πρέπει να κολλάμε στο όνομα. Ραλί όπως τα 205 και 106 δεν είναι, αλλά το κάτι παραπάνω σε οδική συμπεριφορά σε σχέση με τα σουπερμίνι του ανταγωνισμού το προσφέρει, και μάλιστα με το παραπάνω.
Σε σχεση με το GT,προσφερει κάτι παραπάνω οδηγικά;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
[
Δεν ξέρω γιατί πρέπει να κολλάμε στο όνομα. Ραλί όπως τα 205 και 106 δεν είναι, αλλά το κάτι παραπάνω σε οδική συμπεριφορά σε σχέση με τα σουπερμίνι του ανταγωνισμού το προσφέρει, και μάλιστα με το παραπάνω.
Σε σχεση με το GT,προσφερει κάτι παραπάνω οδηγικά;
Δεν το έχουμε οδηγήσει ακόμα ρε. Να ειναι χειρότερο πάντως, αποκλείεται. Και το GT είναι ήδη ΠΟΛΥ καλό, της λειτουργίας του ESP εξαιρουμένης. Αν έφτιαξαν το ESP να βγαίνει, ακόμα και τίποτα άλλο να μην άλλαξαν, θα μπορούμε να μιλάμε για αμάξι-γλέντι
Peugeot 207 Rallye