-
Προέρχομαι από 15 απροβλημάτιστα χρόνια και 280k km με την Corolla Sedan του 92... Σχεδόν όλα στην Αθήνα, με 2k-3k τον χρόνο σε ταξίδια... Το μόνο που μου ζήτησε από μόνο του ήταν 2 φορές μπαταρία και 1 τρίψιμο οι επαφές της μίζας... Ηρθε ο καιρός να το παραχωρήσω στο έτερο ήμισυ και με την προοπτική να αρχίσουν και τα παιδιά μου κάποια στιγμή να μαθαίνουν σιγά-σιγά να οδηγούν... Γιά μένα τώρα υπάρχει το δίλλημα... Corolla ή Avensis ? Η Corolla μεγάλωσε κι ακρίβυνε, το Avensis πάει σγά σιγά γιά αλλαγή μοντέλλου, στα λεφτά η διαφορά είναι μικρή.. Οι συνθήκες θα παραμείνουν οι ίδιες (Αθήνα με κανα-δυό ταξιδάκια τον χρόνο στην Ξάνθη... Κάτι Χαλκίδες και Ναύπλια δεν πιάνονται 'εκτός έδρας')
Εχει κανείς σας προσωπική εμπειρία κι από τα δύο (αν και η Corolla είναι πολύ καινούργια ακόμα) Τι γνώμη έχετε? Υπάρχει και το Auris, αλλά σκέφτομαι οτι ίσως μου λήψει το πορτμπαγκάζ... -
Προέρχομαι από 15 απροβλημάτιστα χρόνια και 280k km με την Corolla Sedan του 92... Σχεδόν όλα στην Αθήνα, με 2k-3k τον χρόνο σε ταξίδια... Το μόνο που μου ζήτησε από μόνο του ήταν 2 φορές μπαταρία και 1 τρίψιμο οι επαφές της μίζας... Ηρθε ο καιρός να το παραχωρήσω στο έτερο ήμισυ και με την προοπτική να αρχίσουν και τα παιδιά μου κάποια στιγμή να μαθαίνουν σιγά-σιγά να οδηγούν... Γιά μένα τώρα υπάρχει το δίλλημα... Corolla ή Avensis ? Η Corolla μεγάλωσε κι ακρίβυνε, το Avensis πάει σγά σιγά γιά αλλαγή μοντέλλου, στα λεφτά η διαφορά είναι μικρή.. Οι συνθήκες θα παραμείνουν οι ίδιες (Αθήνα με κανα-δυό ταξιδάκια τον χρόνο στην Ξάνθη... Κάτι Χαλκίδες και Ναύπλια δεν πιάνονται 'εκτός έδρας')
Εχει κανείς σας προσωπική εμπειρία κι από τα δύο (αν και η Corolla είναι πολύ καινούργια ακόμα) Τι γνώμη έχετε? Υπάρχει και το Auris, αλλά σκέφτομαι οτι ίσως μου λήψει το πορτμπαγκάζ... -
Προέρχομαι από 15 απροβλημάτιστα χρόνια και 280k km με την Corolla Sedan του 92... Σχεδόν όλα στην Αθήνα, με 2k-3k τον χρόνο σε ταξίδια... Το μόνο που μου ζήτησε από μόνο του ήταν 2 φορές μπαταρία και 1 τρίψιμο οι επαφές της μίζας... Ηρθε ο καιρός να το παραχωρήσω στο έτερο ήμισυ και με την προοπτική να αρχίσουν και τα παιδιά μου κάποια στιγμή να μαθαίνουν σιγά-σιγά να οδηγούν... Γιά μένα τώρα υπάρχει το δίλλημα... Corolla ή Avensis ? Η Corolla μεγάλωσε κι ακρίβυνε, το Avensis πάει σγά σιγά γιά αλλαγή μοντέλλου, στα λεφτά η διαφορά είναι μικρή.. Οι συνθήκες θα παραμείνουν οι ίδιες (Αθήνα με κανα-δυό ταξιδάκια τον χρόνο στην Ξάνθη... Κάτι Χαλκίδες και Ναύπλια δεν πιάνονται 'εκτός έδρας')
Εχει κανείς σας προσωπική εμπειρία κι από τα δύο (αν και η Corolla είναι πολύ καινούργια ακόμα) Τι γνώμη έχετε? Υπάρχει και το Auris, αλλά σκέφτομαι οτι ίσως μου λήψει το πορτμπαγκάζ... -
Χμμμ.... σε λάθος ενότητα το έβαλα... παρακαλώ να μεταφερθεί και συγνώμη για το λάθος...
-
Ο χρήστης BIOS III έγραψε:
Εχει κανείς σας προσωπική εμπειρία κι από τα δύο (αν και η Corolla είναι πολύ καινούργια ακόμα) Τι γνώμη έχετε? Υπάρχει και το Auris, αλλά σκέφτομαι οτι ίσως μου λήψει το πορτμπαγκάζ...Η Corolla έγινε... σχεδόν Avensis σε μέγεθος και χώρους, με ποιότητα υπεράνω πάσης κριτικής, πολύ ωραίο μοτέρ 1,6 και κάτι ακόμα που δεν είχε το Avensis: πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Με δεδομένη την παλαιότητα του Avensis, δε νομίζω ότι τίθεται θέμα καν.
-
Και νομίζω η Corolla είναι made in Japan... σωστά? Σε ελάχιστες ευρωπαικές χώρες λανσάρεται ... Σε αντίθεση με το Auris που φτιάχνεται στην Τουρκία και το Avensis στην Βρετανία (?)...
-
Ο χρήστης BIOS III έγραψε:
Και νομίζω η Corolla είναι made in Japan... σωστά? Σε ελάχιστες ευρωπαικές χώρες λανσάρεται ... Σε αντίθεση με το Auris που φτιάχνεται στην Τουρκία...Σωστά. Στο εσωτερικό τουλάχιστον, δεν έχει καμία σχέση με το Auris. ΔΙαφορετικά υλικά, διαφορετικό (ως ένα σημείο) design.
Για ντίζελ σε παίρνει; Μόλις ήρθε ο 1.4D-4D στην Κορόλλα.
-
Μπαα δεν νομίζω... Δηλώνω εδρα/κατοικία στην Αθήνα... Ωραία θα ήταν όμως...(!!!)
-
Τώρα μου θύμισες το ότι οποιοσδήποτε αλλοδαπός ή επαναπατριζόμενος που δεν έχει πληρώσει ποτέ εφορία στη ζωή του στο ελληνικό δημόσιο, μπορεί να απολαμβάνει ανενόχλητος ντιζελοκίνηση στην Αθήνα/Θεσσαλονίκη, και γιά εμάς που πληρώνουμε κάθε χρόνο κανονικά, απαγορεύεται...
-
Ο χρήστης BIOS III έγραψε:
Και νομίζω η Corolla είναι** made in Japan**... σωστά? Σε ελάχιστες ευρωπαικές χώρες λανσάρεται ... Σε αντίθεση με το Auris που φτιάχνεται στην Τουρκία και το Avensis στην Βρετανία (?)...Πάρε την corrola να έχεις αμάξι για 50 χρόνια
-
θα στα πω απλα και κατανοητα σε τομεις.
-τιμονι : καλυτερο της κορολλα, ΠΟΛΥ καλυτερο.
-φρενα : σε αποδοση ειναι πολυ καλυτερα της κορολλα, σε αισθηση ειναι καλυτερα του αβενσις.
-ποιοτητα εσωτερικου : αβενσις, χαλαρα κιολας.- διαθεσιμοι χωροι : εσωτερικα οι διαφορες ειναι μικρες, με λιγο καλυτερο το αβενσις. χωρος αποσκευων αβενσις.
- ποιοτητα κυλισης : σχεδον αριστες και στα δυο, και τα δυο εχουν ορισμενες ξερες αντιδρασεις απο τον πισω αξονα, δινω προβαδισμα στο αβενσις λογω ανεξαρτητης πισω αναρτησης.
-συνολικη οδικη συμπεριφορα : κορολλα χωρις φοβο και παθος. το αβενσις ειναι κουραστικο και συν οτι ο μπροστινος του αξονας ειναι για πεταμα.
-**ηχομωνωση ** : καλυτερο το αβενσις, κυριως στα 130+km/h
-γκαζι : ιδια, απλα εχει μεγαλυτερη ροπη το αβενσις. απειροελαχιστες οι διαφορες.
-καταναλωση : ιδια, μικρες οι διαφορες
οτι θελεις ρωτα.
προσωπικα δεν ξερω ποιο θα διαλεγα...
-
Avensis χαλαρα... Το αμαξι παει αρχοντικα, και ας το βριζει ο ποπολαρος εννιοτε. Το Corrola μπορει να μεγαλωσε, αλλα την κατασκευη και το πατημα του Avensis δεν το εχει.
-
Εγώ δικαιούμαι να βρίζω και τον άθλιο επιλογέα του Avensis όπως και το τιμόνι του. Η Corolla πολύ καλύτερη σε αυτούς τους 2 τομείς. Από τη άλλη...απάντηση στο δίλημμα σου δεν έχω
-
Μάλλον κορόλα μιάς και όπως είπες είναι ματζεταράν σε αντίθεση με τα ευρωπαικά αούρις και αβένσις (προσωπική άποψη αλλά πιστεύω ότι παίζει μεγάλο ρόλο στην αξιοπιστία), η κατηγορία των μεσαίων οικογενειακών έχει υπερβολικές διαστάσεις για την Ελλάδα και είναι πιο όμορφη!! Ίσως για επαρχία να ήταν πιο κατάλληλο το αβένσις μιας και τα μεγάλα είναι πιο ταξιδιάρικα γενικα χάρη στην καλύτερη άνεση τους και το μεγάλο μεταξόνιο τους.
Ρε συ μιράγκε καλά το τιμόνι, αλλά το κιβώτιο του αβένσις είναι ρεσπέκτ, για το χαρακτήρα του, πολύ μαλακό μεν αλλά όχι ανακριβές...
-
corolla 1.6
όπως μεγάλωσες,έτσι θα συνεχίσεις για άλλα τόσα χρόνια!!
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Ρε συ μιράγκε καλά το τιμόνι, αλλά το κιβώτιο του αβένσις είναι ρεσπέκτ, για το χαρακτήρα του, πολύ μαλακό μεν αλλά όχι ανακριβές...
Μαλακό? Εμένα μου φάνηκε σκληρό και δύστροπο. Ίσως να έτυχε. Της Κορολλα πάντως είναι ωραίο.
-
Κι' εγώ μάλλον Κορόλλα θα πρότεινα, μόνο και μόνο λόγω της αναβαθμισμένης συμπεριφοράς. Ο 1.6 της είναι ούτως ή άλλως (σχεδόν) σαν 1.8.
Πάντως, αυτό το 'δόγμα' 'made in Japan' δεν το καταλαβαίνω.. δηλαδή τόσα χρόνια τόσες Κορόλλες που είναι 'made in Europe' σπάγανε και χαλάγανε; Δεν νομίζω!
Και αν ισχύει για άλλους Γιαπώνους, κατά την άποψή μου δεν ισχύει για την Τογιότα. Είναι 'αλλού', έχει διαδικασίες και προδιαγραφές που (είπαμε, κατά την άποψή μου) εξασφαλίζουν την ποιότητα.
-
Εγραψα τη γνώμη μου για το COROLLA αι αλλού σε άλλο δικό μου νήμα από τη στιγμή που χθες επισκευτικα τη διεθνή εκθεση Αθηνών. ΧΑΛΙΑ είδικα οταν το συγκρίνεις με τον ανταγωνισμό. Είχα στα υποψιν την COROLLA άλλά τζίφος. Το αμάξι δεν το οδήγησα αλλά οπτικά θα γράψω μόνο.
Πλαστικά στο ταμπλώ κατηγορίας Hyundai accent του 2000 για να μη πω χειρότερα...
Τιμόνι που στην ψηλότερη θέση του βρίσκει ενοχλητικά στα πόδια τουλάχιστον σε μένα που έχει βέβαια κάποιες σεβαστές διαστάσεις όμως σε άλλα αμάξια δε συνέβαινε αυτό άρα υπάρχει πρόβλημα. Πεντάλ συμπλέκτη με μεγάλη διαδρομή σε σχέση με τον ανταγωνισμό πάντα.
Ορατότης μηδέν με την έννοια οτι δε μπορείς να διακρίνεις που αρχίζει και που τελειώνει το αμάξι. Ειδικά πίσω και με τα 3 προσκέφαλα ορατότης ανυπαρκτη.
Καθήσματα απαίσια σε άνεση και σε σχεδιασμό.
Πρόσβαση στη θέση οδηγού αλλά και στις πίσω θέσεις σχεδόν τραγική. Ειδικά πίσω δε γλητώνεις το να σπάσεις το κεφάλι σου μπάινοντας η βγαίνοντας από το αμάξι.
Αισθημα κλειστοφοβίας με τα πολύ μικρά τζάμια περιφεριακά και μαυρη μαυρήλα πλάκωσε από το διάκοσμο. Το πλέον υποδειγματικό αυτοκίνητο για ιδιοκτήτη γραφείου τελετών....
Επειδή δοκίμασα χθες όλα τα αμάξια της κατηγορίας τα μόνα που με διαφορά με ικανοποίησαν σε όλα όσα αναφέρω παραπάνω ηταν το MAZDA 3 και το KIA CEED KAI MONO!
Εάν σε ενδιαφέρουν φίλε όλα όσα ανέφερα σαν μειονεκτήματα για το κορόλα, ρίξε και μια ματιά στο Μαζντα 3 αλλά και στο ΚΙΑ εάν δεν έχεις πρόβλημα με τη μάρκα.
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
corolla 1.6όπως μεγάλωσες,έτσι θα συνεχίσεις για άλλα τόσα χρόνια!!
Συμφωνώ......Καλός κινητήρας 1.6 με καλή ιπποδύναμη 124 άλογα, καλός εξοπλισμός, πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο. 'Αλλαξε τελείως προς το καλύτερο.....
-
Εγραψα τη γνώμη μου για το COROLLA αι αλλού σε άλλο δικό μου νήμα από τη στιγμή που χθες επισκευτικα τη διεθνή εκθεση Αθηνών. ΧΑΛΙΑ είδικα οταν το συγκρίνεις με τον ανταγωνισμό. Είχα στα υποψιν την COROLLA άλλά τζίφος. Το αμάξι δεν το οδήγησα αλλά οπτικά θα γράψω μόνο.
Πλαστικά στο ταμπλώ κατηγορίας Hyundai accent του 2000 για να μη πω χειρότερα...
Η αλήθεια είναι ότι είδα και εγώ την Corolla στην έκθεση και δεν με εντυπωσίασε καθόλου. Θα συμφωνήσω και εγώ με το σχόλιο για το συμπλεκτη (γιατί ειναι σαν 'παλούκι' ?). Επίσης το δερμάτινο σαλόνι που είχαν .. καλύτερα να μην το έβαζαν. Τα χρώματα του ήταν απαίσια (ταξιτζίδικι αισθητική).
BTW. γιατί τα πλαστικά του Auris ήταν τόσο μα τόσο χάλια? Το ντουλαπακι του συνοδηγού μου θύμισε lada με τον τρόπο που άνοιγε....
Corolla η Avensis ?