-
Ξέρω ότι πραγματοποιείται με μηχάνημα υπερήχων.
Η δουλειά πως ακριβώς γίνεται; Τα μετράει πριν, τα καθαρίζει και τα μετράει ξανά;
Τι κόστος περίπου έχει η όλη δουλειά;
Υπάρχει περίπτωση ενώ το αμάξι είναι εντάξει, να τα καθαρίσεις προληπτικα και ένα μπεκ να εμφανίσει ζημιά μετά τον καθαρισμό;
Γνωρίζετε κάποιον καλό μπεκά να μου συστήσετε;
Ευχαριστώ πολύ.
-
Ξέρω ότι πραγματοποιείται με μηχάνημα υπερήχων.
Η δουλειά πως ακριβώς γίνεται; Τα μετράει πριν, τα καθαρίζει και τα μετράει ξανά;
Τι κόστος περίπου έχει η όλη δουλειά;
Υπάρχει περίπτωση ενώ το αμάξι είναι εντάξει, να τα καθαρίσεις προληπτικα και ένα μπεκ να εμφανίσει ζημιά μετά τον καθαρισμό;
Γνωρίζετε κάποιον καλό μπεκά να μου συστήσετε;
Ευχαριστώ πολύ.
-
Σίγουρα αξίζει, το θέμα είναι αν χρειάζεται να γίνει. Κόστος 60-80 ευρώ με τη διαφορά να οφείλεται στο αν θα τα πς εσύ τα μπεκ ή θα τα βγάλει μόνος του ο μάστορας.
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
το θέμα είναι αν χρειάζεται να γίνει.
Και πως το μαθαινουμε αυτο???
Αυξημένη κατανάλωση, κομπιάσματα είναι χαρακτηριστικά που μπορούν να αποδοθούν σε βουλωμένα μπεκ, αλλά και σε άλλες αιτίες. Αν όμως έχεις πάνω από 90-100Κ, τότε ο καθαρισμός θα έχει αποτέλεσμα, αλλά δεν ξέρουμε πόσο εμφανές θα είναι
-
Πάμε και στην αλήθεια!!!....
Όσες φορές θέλεις τα καθαρίζεις, δεν παθαίνουν απολύτως τίποτα!. Το μηχάνημα δουλεύει σαν να είναι στο αυτοκίνητο! Εν συνεχεία μετράτε η ροΐ τους, και το σωστό άνοιγμα της ‘βεντάλιας’. Ο φθορά. Μετά πρεσάρονται ανάποδα, για να φύγουν αυτά που δεν περνάνε από το σημείο ψεκασμού. Μετά αντικαθίσταται ένα μικρό φιλτράκι που έχουν μέσα, εάν χρειάζεται και πιθανόν οι ροδέλες εφαρμογής.
Σαν εργασία αρχίζει από 40ε (στην αγορα)+ όποια ανταλλακτικά, +ΦΠΑ. Το φιλτράκι και οι ροδέλες δεν ξεπερνάμε τα 5ε .
Όταν έχεις σκάσει 6000ε για το μηχάνημα κομπλέ, και δεν τα πας έξω να σου πιάνουν ότι πιάνουν!, συνιστάς τον καθαρισμό κάθε 50000κμ!.
Σίγουρα το κάνεις κατά το χιλιομετρικό σέρβις, μετρώντας και τα καυσαέρια πριν τον καταλύτη.
Τα ελάχιστα ml που μπορείς να ρίχνεις κατά το φουλάρισμα βενζίνας, με ιδικά λιπαντικά που πωλούνται στο εμπόριο, (βάρδα να είναι καλή μάρκα) προσδίδουν μακροζωία στα μπεκ. Μάλιστα όταν το αυτοκίνητο, κινείτε σε μικρές αποστάσεις.
Α. -
Tα μπέκ κατά την προσωπική μου άποψη δεν βουλώνουν τόσο από μικροσκουπιδάκια, όσο από τα κεραμικά κατάλοιπα που αφήνει η βενζίνη όταν στεγνώνει και που λειτουργούν συσσωρευτικά επάνω στις τρύπες των μπέκ βουλώνοντας τις προοδευτικά με την πάροδο του χρόνου.
Αυτό το φαινόμενο γίνεται αντιληπτό άμεσα όταν αφήσουμε το αυτοκίνητο σε ακινησία περισσότερο από 2-3 εβδομάδες, όταν το βάλουμε μπροστά ρετάρει και δουλεύει με 2-3 κυλίνδρους, συνήθως στρώνει σε 1-2 ΄ αν τα μπέκ είναι καθαρά, αν είναι σχετικά βρώμικα δεν στρώνει και χρειάζεται σε 1η φάση καθαριστικό στο ρεζερβουάρ και 50-100 χλμ για να καθαρίσουν, αν συνεχίζονται οι ατιθμίες θέλουν βγάλσιμο και καθάρισμα στο μηχάνημα.
Επίσης το βλέπουμε και στα καρμπυρατέρ των εξωλέμβιων αν τις αφήσουμε στο τέλος του καλοκαιριού για όλο το χειμώνα χωρίς να αδειάσουμε το/τα καρμπυρατέρ, βουλώνει το μπέκ ψεκασμού από τα κεραμικά υπολείματα και στο μπώλ έχουν εξατμιστεί τα πτητικά συστατικά της βενζίνη και βρίσκουμε κόκκινη μούργα από τα υπόλοιπα συστατικά της βενζίνης σαν κόλλα ( gum ).
-
Έχεις απόλυτα δίκιο όπως πάντα άλλωστε, μα αυτό δεν αναιρεί την προηγούμενη παράθεση μου.
Α. -
Aν βαζουμε λιγη ποσοτητα βενζινης και οχι φουλαρισμα, αυτο εχει επιπτωσεις στην καλη λειτουργια των μπεκ? Μου εχουν πει μηχανικοι οτι επηρρεαζει την τρομπα βενζινης και καλο ειναι ειτε να φουλαρουμε ειτε να μην μας αναβει λαμπακι συνεχεια γιατι η τρομπα ρουφαει σκουπιδακια
-
Το αν θέλει ένα μπεκ καθάρισμα φαίνεται και με το μάτι;
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Το αν θέλει ένα μπεκ καθάρισμα φαίνεται και με το μάτι;
Ναι εάν είναι μονού ψεκασμού και μόνον.
Μια δυσλειτουργία, ξεκινάει από το 0,00000001!, και φτάνει μέχρι το 99,99%!. Από εκεί και πάνω, δεν έχουμε λειτουργία…. Έχουμε νεκρώσιμο ακολουθία.
Το 5 – 10%, δεν φαίνετε ουσιαστικά. Δεν βρίσκω ενόσω κάνουμε προληπτικά τα service, σε μπουζί φίλτρα λάδια κλπ, να μην το κάνουμε και στα μπεκ, βοηθώντας την απόδοση και την εύρυθμη λειτουργία με το 100% στον κινητήρα.
Α. -
Οταν λεμε μπεκ, εννουμε ολα τα μπεκ?
Δηλαδη τα μπεκ του common rail ενος diesel κινητηρα θελουν και αυτα καθαρισμα?? -
Ο χρήστης heras έγραψε:
Aν βαζουμε λιγη ποσοτητα βενζινης και οχι φουλαρισμα, αυτο εχει επιπτωσεις στην καλη λειτουργια των μπεκ? Μου εχουν πει μηχανικοι οτι επηρρεαζει την τρομπα βενζινης και καλο ειναι ειτε να φουλαρουμε ειτε να μην μας αναβει λαμπακι συνεχεια γιατι η τρομπα ρουφαει σκουπιδακια
Όχι στα μπεκ, μα μόνον στην αντλία που εάν είναι βαπτιζόμενη, είναι και υδρόψυκτη, όσο και υδρολίπαντη.
Όταν το ρεζερβουάρ είναι φουλαρισμένο, δεν πιάνει εσωτερικά υγρασία όταν το παρκάρουμε και κρυώνει, άρα και σταγόνες νερού.
Όταν γνωρίζουμε ότι τα οικονομικά μας είναι στενά και βάζουμε 10 η 20ε κάθε φορά, συνιστώ να βρούμε να το φουλάρουμε μια φορά, και όταν κατεβαίνει λίγο, να προσθέτουμε την δυνατότητα σε ευρώ μας, φουλάροντας!. Είναι και ο λόγος που τσακώνομαι με της δυο μου κόρες και την γυναίκα μου…… τα τρία αυτοκίνητα λαμπατέρ!. Το χρώμα που αντιπροσωπεύει και τους οίκους ανοχής, δεν σβήνει ποτέ!!!.... τα άλλα δυο τα κλειδιά στην τσέπη μου…..
Η αντλία βενζίνας πάντοτε ρουφάει από το κατώτερο σημείο του ρεζερβουάρ και μάλιστα από λακκάκι. Εκεί το βραδύ που ηρεμεί το καύσιμο, συνορεύονται όλα που δεν θέλουμε!. Βάζοντας το πρωί εμπρός πάνε να χωθούν!. Μα ένα φίλτρο της αντλίας, το φίλτρο καυσίμου, και τα φιλαράκια των μπεκ δεν το επιτρέπουν!. Κατά συνέπεια είναι παραμύθι της Χαλιμάς περί σκουπιδιών σε ποσοστό 99,9%. Τώρα όταν το αυτοκίνητο μας είναι γερομαθουσάλας, δεν κάνει κακό μια εξαγωγή και ένας καθαρισμός του ρεζερβουάρ.
Και κάτι άλλο. Το νερό περνάει τα φίλτρα, και έτσι μερικά πρωινά, χειμωνιάτικα, με το που το βάζουμε εμπρός, παρατηρούμε για δευτερόλεπτα ένα ψήλο ρετάρισμα. Με φουλαρισμένο το τανκ, δεν συμβαίνει αυτό.
Τα βενζινάδικα και φίλτρα έχουν και υγροπαγίδα. Μα εάν την συντήρηση τους την αναθέτουν σε κάτι μαυριδερούς…. Τότε υπάρχει και η λύση μιας υγροπαγίδας στον χώρο τις μηχανής, και αυτό είναι το ιδανικό. Έτσι τσεκάρουμε και τον βενζίνα μας…….
Α. -
Ο χρήστης nEK έγραψε:
Οταν λεμε μπεκ, εννουμε ολα τα μπεκ?
Δηλαδη τα μπεκ του common rail ενος diesel κινητηρα θελουν και αυτα καθαρισμα??
Γι αυτά υπάρχει ιδική διαδικασία που την κάνουν ιδικά μαγαζιά. Σίγουρα και αυτά χρειάζονται, περισσότερο ρύθμιση μετά τον καθαρισμό, με προσθήκη ειδικών δακτυλιδιών που τα έχουν τα ιδικά μαγαζιά.
Α -
Πολυ λεπτο το θεμα με τα μπεκ. Μπορουν πανευκολα να σου φανε το 80αρι και να μην κανουν τιποτα, γιατι ποιος καθεται σημερα πανω απο τον μαστορα να βλεπει? Εγω λοιπον αν δεν αρχισουν προβληματα δεν καθαριζω μπεκ(ενα μπεκ εχω) εχω 180Κ στα 20 χρονια και λειτουργει μια χαρα. Καθε 2ο γεμισμα και ενα μπουκαλι κοκκινο redex.
-
Αν αυτά χαλάνε αισθητήρες,τότε η νοθευμένη βενζίνη φαντάσου τι κάνει.
Δεν χαλάνε τίποτα,έχουν βγεί για να μας προστατεύουν απο χίλιες δυό μακακίες και εγώ προσωπικά και λόγω χλμ,βάζω ένα την βδομάδα οπωσδήποτε.
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Καθε 2ο γεμισμα και ενα μπουκαλι κοκκινο redex.
Επειδή έχω ακούσει ότι αυτά τα καθαριστικά χαλάνε αισθητήρες δεν έχω βάλειτίποτα ποτέ από την αρχή.Δενέχω προβλήματα λειτουργίας αλλά η καταάλωση μου θα.μπορούσε να πέσει κάνα λιτρο.
Πριν 30 χρόνια, που άνοιξε αυτή η αντιπροσωπία, με έπεισε ότι τα προϊόντα τους ‘παίζουν’ θετικά. Από τότε πουλάω κατά κόρον, και έτσι τα στατιστικά μου στοιχεία είναι ακριβέστερα.
Αυτά που σου είπαν είναι κατά συνέπεια μπούρδες και αστήριχτα εκ του αποτελέσματος. Τι κάνει το εν λόγο προϊόν:
Σμήγματα του καυσίμου, παρασύρονται και καίγονται.
Λιπαίνονται διάφορα κινούμενα σημεία της ποριάς του καυσίμου, όπως είναι και οι μηχανισμοί των μπεκ.
Όταν σβήνουμε το αυτοκίνητο, παραμένει ένα ελαφρό ελαιώδες επίχρισμα στα μπεκ, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν περιθώρια εξάτμισης και υγρασίας του καυσίμου μα και της καύσης, με αποτέλεσμα να μην γίνονται ‘αγαλματάκια’ καταλοίπων.
Η μηχανισμοί των μπεκ είναι μαγνητικοί, άρα δεν είναι ούτε ανοξείδωτοι (διαμαγνητικοί) ούτε πλαστικοί (διαμαγνητικοί). Κατά συνέπεια οξειδώνονται με αποτέλεσμα να ‘θαμπώνει’ η επιφάνεια τους και έτσι να αποκτούν καλύτερα θεμέλια για της εναποθέσεις. Αυτό δεν γίνετε όταν υπάρχει το φιλμ του REDEX, μα και άλλου ισάξιου προϊόντος.
Εκτός θέματος, δεν οξειδώνετε και το ρεζερβουάρ, (εάν είναι μεταλλικό) και ορισμένοι σωλήνες μεταφοράς καυσίμου, που και αυτοί είναι μεταλλικοί. Σίγουρα το φτηνό πλαστικό, έχει μπει κατά κόρο στην ζωή μας, μα νε μεν δεν οξειδώνετε, μα πολυμερίζονται και συνήθως σπάνε.
Περιέγραψα εκτενώς την διεργασία ‘καθαρισμού’ που ακριβέστερα θα έπρεπε να ονομαστεί ‘έλεγχος’. Και ενόσω λύναμε και ελέγχαμε τα καρμπιρατέρ, γιατί περιοδικά να μην κάνουμε και αυτήν την διεργασία και στα μπεκ?.
Κατάλοιπα σε αυτά, μπορεί να τα κάνουν, να κάνουν λειψή εργασία. Μια διεύρυνση αυτών, λόγο φυσιολογικής φθοράς, που απορρέει από την συνεχή εργασία, μπορεί να τα καταστήσει υπερτροφοδοτικά!. Βλέπε υπερκατανάλωση.
Όλα αυτά είναι μεγέθη μετρίσιμα με το κατάλληλο εργαλείο!.
Α. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Πολυ λεπτο το θεμα με τα μπεκ. Μπορουν πανευκολα να σου φανε το 80αρι και να μην κανουν τιποτα, γιατι ποιος καθεται σημερα πανω απο τον μαστορα να βλεπει? Εγω λοιπον αν δεν αρχισουν προβληματα δεν καθαριζω μπεκ(ενα μπεκ εχω) εχω 180Κ στα 20 χρονια και λειτουργει μια χαρα. Καθε 2ο γεμισμα και ενα μπουκαλι κοκκινο redex.
φιλέ μου, σε εσένα υπάρχουν διαφορές!.
Δεν ευρίσκετε μέσα στην φωτιά, αντίθετα σε ένα δροσερό περιβάλλον!.
Δεν δέχεται τα καυσαέρια στην μούρη, με κατάλοιπα καύσης επάνω του.
Μα η φθορά και το ‘κατούρημα’ (τεχνικός όρος!!!!!...) βαρύνουν την κατανάλωση!.
Με το συγκεκριμένο υγρό, απομακρύνεις την φθορά, κατά μεγάλο ποσοστό.
Δεν θα σου συστήσω, μα θα σου πω τι λέω στους πελάτες μου και τι κάνω εγώ.
Η αναγραφόμενη αναλογία στο μπουκάλι είναι για φουλάρισα, από ρεζέρβα σε φουλ 80 λίτρα. Σε μικρότερα ρεζερβουάρ το μισό. Επειδή δεν φτάνουν τα δικά μου ρεζερβουάρ, ούτε μέχρι την μέση, στο φουλάρισα ρίχνω από το μπουκάλι μια μικρή ποσότητα κατ’ εκτίμηση και φουλάρω.
Συνιστώ να μπαίνει η μισή ποσότητα σε ΚΑΘΕ φουλάρισμα, έτσι δεν υπάρχει κανένα κενό στης διεργασίες του σκευάσματος. Συνεχείς διεργασίες χωρίς υπερβολές!. Μια ασπιρίνη, και σου περνάει ο πόνος. Ένα κουτάκι σε οδηγεί στας αιώνιους μονάς!.
Γράφω σεντόνια, για να εξηγώ αναλυτικά, και όχι επιγραμματικά – τηλεγραφικά, και αυτό έχει χρονικό κόστος!. Μα σίγουρα θα μπορούσα να πω ότι πείθω!... κατά συνέπια και εάν με διάβαζες, θα έβλεπες ότι μίλησα για 40ε . για συναδελφικούς λόγους έγραψα και κάτι παραπάνω……
Στην περίπτωση του alone inkjet αρχίζει από!, 15ε .
Α.ΥΓ. εάν ο συνάδελφος επένδυσε στο μηχάνημα, ποιος σου απαγόρευσε να πίνεις τον καφέ σου και να βλέπεις?. Εάν δεν έχει?, μην πας.
-
Το δικο μου εκλεισε αισιως τα 170,000 και λειτουργει αριστα το μοτερ(η σωστη συντηρηση απο μενα και τον προηγουμενο ιδιοκτητη επιασε τοπο)σκεφτομαι ομως να κανω ενα καθαρισμο στα μπεκ,αξιζει εν τελει η επειδη εχουν πολλα χιλιομετρα παιζει να τα φτυσουν εντελως απο τον καθαρισμο και να θελω καινουρια μετα?
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Το δικο μου εκλεισε αισιως τα 170,000 και λειτουργει αριστα το μοτερ(η σωστη συντηρηση απο μενα και τον προηγουμενο ιδιοκτητη επιασε τοπο)σκεφτομαι ομως να κανω ενα καθαρισμο στα μπεκ,αξιζει εν τελει η επειδη εχουν πολλα χιλιομετρα παιζει να τα φτυσουν εντελως απο τον καθαρισμο και να θελω καινουρια μετα?
Από τον καθαρισμό δεν τα ‘φτύνουν’ με τίποτα. Εσύ μην τα καθαρίσεις, απλός μέτρησε τα.
Ζήτησε το απλά, «θέλω έλεγχο». Εάν έχει το κατάλληλο μηχάνημα ο συνάδελφος, δεν βρίσκω γιατί δεν θα τον κάνει. Άλλωστε προτού τον καθαρισμό πρέπει να γίνει έλεγχος βεντάλιας και ροής, για να διαπιστωθεί η κατάστασης τους.
Α. -
Λοιπόν, μετά από πολύ σκέψη και αρκετά συμπτώματα στο κινητήρα μου(fsi) όπως αρυθμίες, πειράκια στα χαμηλά και γενικότερα χαμηλή απόδοση, είπα να κάνω και εγώ ένα καθαρισμό στα μπέκ να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε.
Μου καθάρισε τα μπεκ(δεν ψέκαζαν όπως έπρεπε), άλλαξε κάποια φιλτράκια που είχαν μέσα, μου καθάρισε την εισαγωγή
που είχε πήξει από κάπνα, και όλα αυτά στην τιμή των 110 ευρώ. Δεν ξέρω αν η τιμή είναι λογική είναι η αλήθεια, αλλά
το αμάξι μεταμορφώθηκε..........
Ας ελπίσουμε ότι θα κρατήσει και λίγο.
Το αμάξι μετράει 150.000 στην πλάτη του, και το μόνο που έχει καθαριστεί στο παρελθόν είναι η πεταλούδα.
ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΜΠΕΚ