-
Ωραιος ο 'Ωκαταρινεταμπελατσιτσίξ! !!!
Η προταση του επιτροπου βεβαια θα ειναι το ... ** 'Okat' **σαν πιο in ! πειραζει ?
-
Xωρίς να θέλω να πάρω θέση στο θέμα , η αλήθεια είναι ότι στούς αμιγώς Ιστορικούς αγώνες δεν υπάρχει πρόβλημα με τις γραμματοσειρές και τα μεγέθη. Στο τελευταίο όμως Παλλάδιο υπήρξε θέμα σε Ιστορικά αυτοκίνητα (όχι στο δικό μου πού τα ονόματα είναι στο φτερό και είναι 23mm ύψος) με αποτέλεσμα να επιστρατεύονται βραδυάτικα αυτοκόλλητα και μαρκαδόροι . Το δικό μου αυτοκίνητο τη 'γλύτωσε' ίσως γιατί πέρασε τεχνικό έλεγχο νωρίς ή από καθαρή τύχη ....!!!
Επειδή τρέχω και σε αγώνες εκτός πρωταθλήματος Ιστορικών στην 'Ε' , θάθελα οι γράφοντες τους κανονισμούς στην ρημάδα αυτή χώρα (γιατί έξω δεν θάχα πρόβλημα) να μου υποδείξουν πώς θάμαι σύννομος , πού πραγματικά θέλω νάμαι ΣΕ ΟΛΑ, χωρίς χάρες και 'στραβά μάτια'........ -
Ο χρήστης APR έγραψε:
:hahaiv: Ωραιος ο 'Ωκαταρινεταμπελατσιτσίξ! !!!Η προταση του επιτροπου βεβαια θα ειναι το ... ** 'Okat' **σαν πιο in ! πειραζει ?
Μάστορα, τον 'ΚΡΕΜΜΥΔΟΣΟΥΠΟΝ Υ ΤΥΡΟΝ' (που δεν θυμάμαι από ποιό τεύχος είναι), πως θα τον γράφαμε;
-
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
:hahaiv: Ωραιος ο 'Ωκαταρινεταμπελατσιτσίξ! !!!
Η προταση του επιτροπου βεβαια θα ειναι το ... ** 'Okat' **σαν πιο in ! πειραζει ?
Μάστορα, τον 'ΚΡΕΜΜΥΔΟΣΟΥΠΟΝ Υ ΤΥΡΟΝ' (που δεν θυμάμαι από ποιό τεύχος είναι), πως θα τον γράφαμε;
'Ο Αστεριξ στην Ισπανία'
Sent from my MB525 using Tapatalk 2
-
••••••••••••
-
ξέρετε τι θυμήθηκα τώρα?...
κάποιες ιστορίες που γράφονταν εδώ με αστερίξ και καραγκιόζη...
φοβερά ήταν,άμα τα ξαναβρίσκαμε!!...κάπου χαμένα στο χρόνο είναι εδώ μέσα
-
Αρχίσατε όλοι την πλάκα , αλλά εγώ απάντηση από αρμόδιο δεν βλέπω να πέρνω.............
-
Ο χρήστης chala13 έγραψε:
Αρχίσατε όλοι την πλάκα , αλλά εγώ απάντηση από αρμόδιο δεν βλέπω να πέρνω.............Να δεις πόση περισσότερη πλάκα θα έχουμε σε 2 εβδομάδες , στον τεχνικό έλεγχο του ΔΕΘ.
Ακόμα και αυτοί που προσπαθούν να είναι σύννομοι, άλλος τυπώνει όλα κεφαλαία, άλλος βάζει και το πρώτο γράμμα του μικρού ονόματος ... κλπ
-
Ο χρήστης hyperion έγραψε:
Στο τέλος του αγώνα μου έμεινε μια μεγάλη απορία, σχετικά με το σκεπτικό της επιλογής των αυτοκινήτων που οδηγήθηκαν στο συνεργείο για τεχνικό έλεγχο μετά τον αγώνα.
Ελέγχουμε τους νικητές των κλάσεων?? Ορθόν .. αλλά δεν πρέπει να ελέγξουμε τους νικητές ΟΛΩΝ των κλάσεων???????
Ή κάποιες κλάσεις είναι πιο ύποπτες από άλλες? Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.
Τα 2 πρώτα μου χρόνια στους αγώνες που έτρεχα στη Ν2, θυμάμαι μετά από κάθε νίκη μας έψαχναν (και πολύ καλά καλά έκαναν) για ύψη, σχέσεις, κυβισμό, φρένα, σινεμπλόκ, φίλτρα ... τα πάντα. Σήμερα ο τελικός τεχνικός έλεγχος έγινε σε νικητές ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ κλάσεων ..... Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω και θα ήθελα μια απάντηση σε αυτό, γιατί με ενόχλησε πάρα πολύ!!
Και τονίζω και πάλι ότι είμαι υπέρ κάθε εξονυχιστικού ελέγχου, καθώς προωθεί την αξοπιστία του σπορ. Τις εξαιρέσεις δεν μπορώ να δεχτώ.Απαντώ εδώ στο http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2610845#p2610845 για να μην είμαστε off-topic στο θέμα του ράλι ΔΕΘ
Η απάντηση είναι απλούστατη: ελέγχονται οι νικητές ΚΑΠΟΙΩΝ κλάσεων, όχι όλων. Αρα μπορεί σε αυτό τον αγώνα να ελεγχθεί η Ν/2 και στον επόμενο η Α/6. Ο λόγος που δεν ελέγχονται όλες οι κλάσεις είναι προφανώς η έλλειψη των απαραίτητων πόρων (χώρος, άνθρωποι) καθώς και ο περιορισμός του χρόνου (καθώς οι αγωνοδίκες περιμένουν για οριστικοποίηση κατάταξης κτλ.). Το ποιές κλάσεις θα ελεγχθούν είναι πρόταση των τεχνικών εφόρων και απόφαση (μπορεί να αποδεχθούν την πρόταση, μπορεί να την τροποποιήσουν κοκ.) των αγωνοδικών. Κριτήρια είναι συνήθως το επίπεδο ανταγωνισμού της κλάσης, οι χρόνοι που επιτυγχάνονται από μεμονωμένους αγωνιζόμενους (αν με το Ν/1 βγεις 3ος γενικής το πιθανότερο είναι να ελεγχθείς ακόμα και αν δεν είχε αρχικά προγραμματιστεί έλεγχος της Ν/1) και η βαθμολογική σημασία.
Εννοείται βέβαια ότι πάντα ελέγχονται κάποιοι κορυφαίοι δηλ. 1ος-2ος, 1ος F2 κτλ.
Τέλος, στο ράλι ΔΕΘ έπρεπε ταυτόχρονα να ελεγχθούν και νικητές των κατηγοριών του ράλι σπριντ Θερμαϊκού (ειδική περίπτωση).
Αυτοί που ελέγχθηκαν στο ΔΕΘ ήταν:
1ος γενικής ΔΕΘ και 1ος 2000+ Θερμαϊκού
2ος γενικής ΔΕΘ (δε συμμετείχε στο Θερμαϊκού)
1ος F2 ΔΕΘ, 1ος ΕΑ/6 (Α/6) ΔΕΘ και 1ος 1400-1600 Θερμαϊκού
2ος F2 ΔΕΘ και 1ος 1600-2000 Θερμαϊκούπου νομίζω είναι αρκετά αντιπροσωπευτικό.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Στο τέλος του αγώνα μου έμεινε μια μεγάλη απορία, σχετικά με το σκεπτικό της επιλογής των αυτοκινήτων που οδηγήθηκαν στο συνεργείο για τεχνικό έλεγχο μετά τον αγώνα.
Ελέγχουμε τους νικητές των κλάσεων?? Ορθόν .. αλλά δεν πρέπει να ελέγξουμε τους νικητές ΟΛΩΝ των κλάσεων???????
Ή κάποιες κλάσεις είναι πιο ύποπτες από άλλες? Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.
Τα 2 πρώτα μου χρόνια στους αγώνες που έτρεχα στη Ν2, θυμάμαι μετά από κάθε νίκη μας έψαχναν (και πολύ καλά καλά έκαναν) για ύψη, σχέσεις, κυβισμό, φρένα, σινεμπλόκ, φίλτρα ... τα πάντα. Σήμερα ο τελικός τεχνικός έλεγχος έγινε σε νικητές ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ κλάσεων ..... Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω και θα ήθελα μια απάντηση σε αυτό, γιατί με ενόχλησε πάρα πολύ!!
Και τονίζω και πάλι ότι είμαι υπέρ κάθε εξονυχιστικού ελέγχου, καθώς προωθεί την αξοπιστία του σπορ. Τις εξαιρέσεις δεν μπορώ να δεχτώ.Απαντώ εδώ στο http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2610845#p2610845 για να μην είμαστε off-topic στο θέμα του ράλι ΔΕΘ
Η απάντηση είναι απλούστατη: ελέγχονται οι νικητές ΚΑΠΟΙΩΝ κλάσεων, όχι όλων. Αρα μπορεί σε αυτό τον αγώνα να ελεγχθεί η Ν/2 και στον επόμενο η Α/6. Ο λόγος που δεν ελέγχονται όλες οι κλάσεις είναι προφανώς η έλλειψη των απαραίτητων πόρων (χώρος, άνθρωποι) καθώς και ο περιορισμός του χρόνου (καθώς οι αγωνοδίκες περιμένουν για οριστικοποίηση κατάταξης κτλ.). Το ποιές κλάσεις θα ελεγχθούν είναι πρόταση των τεχνικών εφόρων και απόφαση (μπορεί να αποδεχθούν την πρόταση, μπορεί να την τροποποιήσουν κοκ.) των αγωνοδικών. Κριτήρια είναι συνήθως το επίπεδο ανταγωνισμού της κλάσης, οι χρόνοι που επιτυγχάνονται από μεμονωμένους αγωνιζόμενους (αν με το Ν/1 βγεις 3ος γενικής το πιθανότερο είναι να ελεγχθείς ακόμα και αν δεν είχε αρχικά προγραμματιστεί έλεγχος της Ν/1) και η βαθμολογική σημασία.
Εννοείται βέβαια ότι πάντα ελέγχονται κάποιοι κορυφαίοι δηλ. 1ος-2ος, 1ος F2 κτλ.
Τέλος, στο ράλι ΔΕΘ έπρεπε ταυτόχρονα να ελεγχθούν και νικητές των κατηγοριών του ράλι σπριντ Θερμαϊκού (ειδική περίπτωση).
Αυτοί που ελέγχθηκαν στο ΔΕΘ ήταν:
1ος γενικής ΔΕΘ και 1ος 2000+ Θερμαϊκού
2ος γενικής ΔΕΘ (δε συμμετείχε στο Θερμαϊκού)
1ος F2 ΔΕΘ, 1ος ΕΑ/6 (Α/6) ΔΕΘ και 1ος 1400-1600 Θερμαϊκού
2ος F2 ΔΕΘ και 1ος 1600-2000 Θερμαϊκούπου νομίζω είναι αρκετά αντιπροσωπευτικό.
Νάσο, χωρίς να θέλω να το κάνω serial, θα επιμείνω στην άποψή μου.
Δηλαδή αν αντί για 4 είχαμε 6 αυτοκίνητα για έλεγχο, αυτό θα καθιστούσε εκτός δυνατοτήτων την κατάσταση?
Ίσα ίσα που δεν θα είχε να πει ΤΙΠΟΤΑ κανείς για κανένα. -
Ο χρήστης hyperion έγραψε:
Ίσα ίσα που δεν θα είχε να πει ΤΙΠΟΤΑ κανείς για κανένα.οποιος εχει να 'πει κατι για καποιον' υπαρχει η δεουσα διαδικασια ( χαριτολογόντας ) 'ταμειο - χαρτι - ζεμπιλι'
γιατι υπαρχει και η συκοφαντική δυσφημηση...
( ξερω γραπτά ακουγεται σαν 'να την λεω' αλλα δεν ειναι ετσι)πρακτικά δε γινεται να ελεγχθουν ολοι οσοι γιατι τοτε η απονομη θα γινοταν 'αυριο' για τον λογο που εξηγησε ο Νασος.
( οχι μονο στους συγκεκριμενους αγωνες - γενικα αναφερομαι - το εχω συναντησει και προσωπικά το φαινομενο) -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Ίσα ίσα που δεν θα είχε να πει ΤΙΠΟΤΑ κανείς για κανένα.
οποιος εχει να 'πει κατι για καποιον' υπαρχει η δεουσα διαδικασια ( χαριτολογόντας ) 'ταμειο - χαρτι - ζεμπιλι'
γιατι υπαρχει και η συκοφαντική δυσφημηση...
( ξερω γραπτά ακουγεται σαν 'να την λεω' αλλα δεν ειναι ετσι)πρακτικά δε γινεται να ελεγχθουν ολοι οσοι γιατι τοτε η απονομη θα γινοταν 'αυριο' για τον λογο που εξηγησε ο Νασος.
( οχι μονο στους συγκεκριμενους αγωνες - γενικα αναφερομαι - το εχω συναντησει και προσωπικά το φαινομενο)Αν τα 4 αυτοκίνητα γινόταν 6, στο συγκεκριμένο αγώνα, θα είχαν ελεγχθεί όλοι οι νικητές κλάσης χωρίς καθυστέρηση.
Και ούτως ή άλλως η απονομή 'αύριο' έγινε, μέχρι να αποφανθουν οι αγωνοδίκες για την νομιμότητα ή όχι του Καλούδη.Σε μια συζήτηση που αναφέρονται εντελώς συγκεκριμένα πράγματα, από ανθρώπους που εμπλεκόταν άμεσα, καλό είναι να μην χαριτολογούμε και να μην φιλοσοφούμε έτσι γενικώς...!
-
οκ δεν χαριτολογουμε
οποιος εχει 'κουβεντες' πρεπει να κανει ενσταση - αυτο πρεπει να κανει καποιος που εμπλεκεται αμεσα.
εκτός αν θεωρητε σωστοτερο το σπερνουμε α-τεκμηριωτες φημες. -
Ο χρήστης hyperion έγραψε:
Νάσο, χωρίς να θέλω να το κάνω serial, θα επιμείνω στην άποψή μου.
Δηλαδή αν αντί για 4 είχαμε 6 αυτοκίνητα για έλεγχο, αυτό θα καθιστούσε εκτός δυνατοτήτων την κατάσταση?
Ίσα ίσα που δεν θα είχε να πει ΤΙΠΟΤΑ κανείς για κανένα.Σαφώς και ήταν εκτός δυνατοτήτων τα >4 αυτοκίνητα. Ελέγχθηκαν όσα αυτοκίνητα μπορούσαν να ελεγχθούν στα ρεαλιστικά πλαίσια που είχαμε διαθέσιμα (φαντάζεσαι πχ. να έβρεχε ? που-πότε θα τα ελέγχαμε αυτά τα 6 ? εδώ και 4 που είχαμε τα 3 ήταν έξω από το συνεργείο). 6 αυτοκίνητα δεν έχουν ελεγχθεί ποτέ σε αγώνα του ΠΠΡ (αν είναι να γίνει σοβαρή δουλειά, όχι να δούμε αν έχουν φίλτρο αέρα) διότι θέλουν 3 ώρες (μαζί με τα πήγαινε-έλα) και οι αγωνοδίκες περιμένουν και οι επίσημοι και οι θεατές επίσης περιμένουν για την απονομή (τυπικά δε χρειάζεται να περιμένουν και η απονομή μπορεί να γίνει βάσει των προσωρινών αποτελεσμάτων αλλά πολλές φορές αυτό συμβαίνει, όπως χτες).
Το ποιός λέει τι δεν με αφορά, όπως και η διασπορά φημών. Οποιος έχει υποψίες-αμφιβολίες μπορεί να πάει στον τεχνικό έφορο και να του τα πει και αν δε βγει άκρη έτσι, υπάρχει και η ένσταση. Από εκεί και πέρα -->
-
Ο Καλούδης,γιατί βγήκε εκτός?
Ξέρει κάποιος σίγουρα να μας πεί? -
Ο χρήστης nass έγραψε:
6 αυτοκίνητα δεν έχουν ελεγχθεί ποτέ σε αγώνα του ΠΠΡ (αν είναι να γίνει σοβαρή δουλειά, όχι να δούμε αν έχουν φίλτρο αέρα) διότι θέλουν 3 ώρεςΣυγνωμη αλλα για την ιστορια και μονο, στο Ραλλυ Παλλαδιο 2011 ελεγθηκαν οι
- Καιτατζης
2.Ζαχος Βασ
3.Κυριακοπουλος
4.Καροτσιερης
5.Καμιτσακης
6.Κυριαζης
τουλαχιστον! μονο εξετασεις ουρων και αιματος δεν μας ζητησαν και καλα εκαναν σε ολους μας!
- Καιτατζης
-
Ο χρήστης grN έγραψε:
6 αυτοκίνητα δεν έχουν ελεγχθεί ποτέ σε αγώνα του ΠΠΡ (αν είναι να γίνει σοβαρή δουλειά, όχι να δούμε αν έχουν φίλτρο αέρα) διότι θέλουν 3 ώρες
Συγνωμη αλλα για την ιστορια και μονο, στο Ραλλυ Παλλαδιο 2011 ελεγθηκαν οι
- Καιτατζης
2.Ζαχος Βασ
3.Κυριακοπουλος
4.Καροτσιερης
5.Καμιτσακης
6.Κυριαζης
τουλαχιστον! μονο εξετασεις ουρων και αιματος δεν μας ζητησαν και καλα εκαναν σε ολους μας!
Παρεπιπτόντως δεν ελέγχθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά ο νικητής της Ν2 στο ΔΕΘ ...
Επειδή Νάσο εγραψες ... 'Αρα μπορεί σε αυτό τον αγώνα να ελεγχθεί η Ν/2 και στον επόμενο η Α/6' - Καιτατζης
-
OK συγνώμη, υπερβολή το 'ποτε' σίγουρα όμως είναι σπάνιο και σε συνάρτηση με τις ρεαλιστικές δυνατότητες ελέγχου (χώρος, χρόνος, άνθρωποι).
Ελέγχθηκαν όμως οι νικητές ΟΛΩΝ των κλάσεων (που είναι η συζήτηση) ? Από τους παραπάνω βλέπω: 2χ Ν/4, 1χ F2, 1χ Α6 (μέχρι εδώ ό,τι και στο ΔΕΘ), 1χ Ιστορικά (δεν είχε στο ΔΕΘ) και 1χ Ν2 (δεν ελέγχθηκε στο ΔΕΘ). Αρα λοιπόν ποιό είναι το ερώτημα, γιατί δεν ελέγχθηκε ο 1ος Ν2 (*) ? Ναι αλλά ελέγχθηκε ο 1ος Α7 που δεν ελέγχθηκε στο Παλάδιο (ο Ζάχος ήταν Α6+) και φυσικά δεν είδα έλεγχο σε όλες τις κλάσεις Ιστορικών, ούτε ένα ΕΕ, ούτε Α5. Με άλλα λόγια, και πάλι έγινε επιλογή κάποιων κλάσεων για έλεγχο σε σχέση με τις δυνατότητες που υπήρχαν.
@spirosR
(*) Βλέπω τελικά ότι εκεί είναι το πρόβλημα. ΟΚ
EDIT: Του ίδιου πρωταθλήματος εννοώ, όχι του ίδιου αγώνα σε δύο διαφορετικές χρονιές. -
Πρόβλημα ? Κανένα απολύτως ...Δέν μουρμουράει σε μένα κανείς ... Επισήμανση κάνω,για να ακριβολογούμε ...
-
Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
Ο Καλούδης,γιατί βγήκε εκτός?
Ξέρει κάποιος σίγουρα να μας πεί?Κολλημένη βαλβίδα παράκαμψης Turbo (BPV κοινώς 'σκάστρα')
TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON