Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON
    • 1
    • 2
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 54
    • 55
    • 43 / 55
    Ελληνικοί Αγώνες
    98
    1083
    9705
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lambis last edited by

      Ο χρήστης APR έγραψε:
      :hahaiv: Ωραιος ο 'Ωκαταρινεταμπελατσιτσίξ! !!!

      Η προταση του επιτροπου βεβαια θα ειναι το ... ** 'Okat' **σαν πιο in ! πειραζει ?

      Μάστορα, τον 'ΚΡΕΜΜΥΔΟΣΟΥΠΟΝ Υ ΤΥΡΟΝ' (που δεν θυμάμαι από ποιό τεύχος είναι), πως θα τον γράφαμε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nass last edited by

        Ο χρήστης Lambis έγραψε:

        :hahaiv: Ωραιος ο 'Ωκαταρινεταμπελατσιτσίξ! !!!

        Η προταση του επιτροπου βεβαια θα ειναι το ... ** 'Okat' **σαν πιο in ! πειραζει ?

        Μάστορα, τον 'ΚΡΕΜΜΥΔΟΣΟΥΠΟΝ Υ ΤΥΡΟΝ' (που δεν θυμάμαι από ποιό τεύχος είναι), πως θα τον γράφαμε;

        'Ο Αστεριξ στην Ισπανία'

        Sent from my MB525 using Tapatalk 2

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          apr last edited by

          ••••••••••••

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            amaxopoulos last edited by

            ξέρετε τι θυμήθηκα τώρα?...

            κάποιες ιστορίες που γράφονταν εδώ με αστερίξ και καραγκιόζη...

            φοβερά ήταν,άμα τα ξαναβρίσκαμε!!...κάπου χαμένα στο χρόνο είναι εδώ μέσα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              chala13 last edited by

              Αρχίσατε όλοι την πλάκα , αλλά εγώ απάντηση από αρμόδιο δεν βλέπω να πέρνω.............

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hyperion last edited by

                Ο χρήστης chala13 έγραψε:
                Αρχίσατε όλοι την πλάκα , αλλά εγώ απάντηση από αρμόδιο δεν βλέπω να πέρνω.............

                Να δεις πόση περισσότερη πλάκα θα έχουμε σε 2 εβδομάδες , στον τεχνικό έλεγχο του ΔΕΘ.

                Ακόμα και αυτοί που προσπαθούν να είναι σύννομοι, άλλος τυπώνει όλα κεφαλαία, άλλος βάζει και το πρώτο γράμμα του μικρού ονόματος ... κλπ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Ο χρήστης hyperion έγραψε:
                  Στο τέλος του αγώνα μου έμεινε μια μεγάλη απορία, σχετικά με το σκεπτικό της επιλογής των αυτοκινήτων που οδηγήθηκαν στο συνεργείο για τεχνικό έλεγχο μετά τον αγώνα.
                  Ελέγχουμε τους νικητές των κλάσεων?? Ορθόν .. αλλά δεν πρέπει να ελέγξουμε τους νικητές ΟΛΩΝ των κλάσεων???????
                  Ή κάποιες κλάσεις είναι πιο ύποπτες από άλλες? Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.
                  Τα 2 πρώτα μου χρόνια στους αγώνες που έτρεχα στη Ν2, θυμάμαι μετά από κάθε νίκη μας έψαχναν (και πολύ καλά καλά έκαναν) για ύψη, σχέσεις, κυβισμό, φρένα, σινεμπλόκ, φίλτρα ... τα πάντα. Σήμερα ο τελικός τεχνικός έλεγχος έγινε σε νικητές ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ κλάσεων ..... Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω και θα ήθελα μια απάντηση σε αυτό, γιατί με ενόχλησε πάρα πολύ!!
                  Και τονίζω και πάλι ότι είμαι υπέρ κάθε εξονυχιστικού ελέγχου, καθώς προωθεί την αξοπιστία του σπορ. Τις εξαιρέσεις δεν μπορώ να δεχτώ.

                  Απαντώ εδώ στο http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2610845#p2610845 για να μην είμαστε off-topic στο θέμα του ράλι ΔΕΘ

                  Η απάντηση είναι απλούστατη: ελέγχονται οι νικητές ΚΑΠΟΙΩΝ κλάσεων, όχι όλων. Αρα μπορεί σε αυτό τον αγώνα να ελεγχθεί η Ν/2 και στον επόμενο η Α/6. Ο λόγος που δεν ελέγχονται όλες οι κλάσεις είναι προφανώς η έλλειψη των απαραίτητων πόρων (χώρος, άνθρωποι) καθώς και ο περιορισμός του χρόνου (καθώς οι αγωνοδίκες περιμένουν για οριστικοποίηση κατάταξης κτλ.). Το ποιές κλάσεις θα ελεγχθούν είναι πρόταση των τεχνικών εφόρων και απόφαση (μπορεί να αποδεχθούν την πρόταση, μπορεί να την τροποποιήσουν κοκ.) των αγωνοδικών. Κριτήρια είναι συνήθως το επίπεδο ανταγωνισμού της κλάσης, οι χρόνοι που επιτυγχάνονται από μεμονωμένους αγωνιζόμενους (αν με το Ν/1 βγεις 3ος γενικής το πιθανότερο είναι να ελεγχθείς ακόμα και αν δεν είχε αρχικά προγραμματιστεί έλεγχος της Ν/1) και η βαθμολογική σημασία.

                  Εννοείται βέβαια ότι πάντα ελέγχονται κάποιοι κορυφαίοι δηλ. 1ος-2ος, 1ος F2 κτλ.

                  Τέλος, στο ράλι ΔΕΘ έπρεπε ταυτόχρονα να ελεγχθούν και νικητές των κατηγοριών του ράλι σπριντ Θερμαϊκού (ειδική περίπτωση).

                  Αυτοί που ελέγχθηκαν στο ΔΕΘ ήταν:

                  1ος γενικής ΔΕΘ και 1ος 2000+ Θερμαϊκού
                  2ος γενικής ΔΕΘ (δε συμμετείχε στο Θερμαϊκού)
                  1ος F2 ΔΕΘ, 1ος ΕΑ/6 (Α/6) ΔΕΘ και 1ος 1400-1600 Θερμαϊκού
                  2ος F2 ΔΕΘ και 1ος 1600-2000 Θερμαϊκού

                  που νομίζω είναι αρκετά αντιπροσωπευτικό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hyperion last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                    Στο τέλος του αγώνα μου έμεινε μια μεγάλη απορία, σχετικά με το σκεπτικό της επιλογής των αυτοκινήτων που οδηγήθηκαν στο συνεργείο για τεχνικό έλεγχο μετά τον αγώνα.
                    Ελέγχουμε τους νικητές των κλάσεων?? Ορθόν .. αλλά δεν πρέπει να ελέγξουμε τους νικητές ΟΛΩΝ των κλάσεων???????
                    Ή κάποιες κλάσεις είναι πιο ύποπτες από άλλες? Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω.
                    Τα 2 πρώτα μου χρόνια στους αγώνες που έτρεχα στη Ν2, θυμάμαι μετά από κάθε νίκη μας έψαχναν (και πολύ καλά καλά έκαναν) για ύψη, σχέσεις, κυβισμό, φρένα, σινεμπλόκ, φίλτρα ... τα πάντα. Σήμερα ο τελικός τεχνικός έλεγχος έγινε σε νικητές ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ κλάσεων ..... Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω και θα ήθελα μια απάντηση σε αυτό, γιατί με ενόχλησε πάρα πολύ!!
                    Και τονίζω και πάλι ότι είμαι υπέρ κάθε εξονυχιστικού ελέγχου, καθώς προωθεί την αξοπιστία του σπορ. Τις εξαιρέσεις δεν μπορώ να δεχτώ.

                    Απαντώ εδώ στο http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2610845#p2610845 για να μην είμαστε off-topic στο θέμα του ράλι ΔΕΘ

                    Η απάντηση είναι απλούστατη: ελέγχονται οι νικητές ΚΑΠΟΙΩΝ κλάσεων, όχι όλων. Αρα μπορεί σε αυτό τον αγώνα να ελεγχθεί η Ν/2 και στον επόμενο η Α/6. Ο λόγος που δεν ελέγχονται όλες οι κλάσεις είναι προφανώς η έλλειψη των απαραίτητων πόρων (χώρος, άνθρωποι) καθώς και ο περιορισμός του χρόνου (καθώς οι αγωνοδίκες περιμένουν για οριστικοποίηση κατάταξης κτλ.). Το ποιές κλάσεις θα ελεγχθούν είναι πρόταση των τεχνικών εφόρων και απόφαση (μπορεί να αποδεχθούν την πρόταση, μπορεί να την τροποποιήσουν κοκ.) των αγωνοδικών. Κριτήρια είναι συνήθως το επίπεδο ανταγωνισμού της κλάσης, οι χρόνοι που επιτυγχάνονται από μεμονωμένους αγωνιζόμενους (αν με το Ν/1 βγεις 3ος γενικής το πιθανότερο είναι να ελεγχθείς ακόμα και αν δεν είχε αρχικά προγραμματιστεί έλεγχος της Ν/1) και η βαθμολογική σημασία.

                    Εννοείται βέβαια ότι πάντα ελέγχονται κάποιοι κορυφαίοι δηλ. 1ος-2ος, 1ος F2 κτλ.

                    Τέλος, στο ράλι ΔΕΘ έπρεπε ταυτόχρονα να ελεγχθούν και νικητές των κατηγοριών του ράλι σπριντ Θερμαϊκού (ειδική περίπτωση).

                    Αυτοί που ελέγχθηκαν στο ΔΕΘ ήταν:

                    1ος γενικής ΔΕΘ και 1ος 2000+ Θερμαϊκού
                    2ος γενικής ΔΕΘ (δε συμμετείχε στο Θερμαϊκού)
                    1ος F2 ΔΕΘ, 1ος ΕΑ/6 (Α/6) ΔΕΘ και 1ος 1400-1600 Θερμαϊκού
                    2ος F2 ΔΕΘ και 1ος 1600-2000 Θερμαϊκού

                    που νομίζω είναι αρκετά αντιπροσωπευτικό.

                    Νάσο, χωρίς να θέλω να το κάνω serial, θα επιμείνω στην άποψή μου.
                    Δηλαδή αν αντί για 4 είχαμε 6 αυτοκίνητα για έλεγχο, αυτό θα καθιστούσε εκτός δυνατοτήτων την κατάσταση?
                    Ίσα ίσα που δεν θα είχε να πει ΤΙΠΟΤΑ κανείς για κανένα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fokion_sportage last edited by

                      Ο χρήστης hyperion έγραψε:
                      Ίσα ίσα που δεν θα είχε να πει ΤΙΠΟΤΑ κανείς για κανένα.

                      οποιος εχει να 'πει κατι για καποιον' υπαρχει η δεουσα διαδικασια ( χαριτολογόντας ) 'ταμειο - χαρτι - ζεμπιλι'
                      γιατι υπαρχει και η συκοφαντική δυσφημηση...
                      ( ξερω γραπτά ακουγεται σαν 'να την λεω' αλλα δεν ειναι ετσι)

                      πρακτικά δε γινεται να ελεγχθουν ολοι οσοι γιατι τοτε η απονομη θα γινοταν 'αυριο' για τον λογο που εξηγησε ο Νασος.
                      ( οχι μονο στους συγκεκριμενους αγωνες - γενικα αναφερομαι - το εχω συναντησει και προσωπικά το φαινομενο)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hyperion last edited by

                        Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:

                        Ίσα ίσα που δεν θα είχε να πει ΤΙΠΟΤΑ κανείς για κανένα.

                        οποιος εχει να 'πει κατι για καποιον' υπαρχει η δεουσα διαδικασια ( χαριτολογόντας ) 'ταμειο - χαρτι - ζεμπιλι'
                        γιατι υπαρχει και η συκοφαντική δυσφημηση...
                        ( ξερω γραπτά ακουγεται σαν 'να την λεω' αλλα δεν ειναι ετσι)

                        πρακτικά δε γινεται να ελεγχθουν ολοι οσοι γιατι τοτε η απονομη θα γινοταν 'αυριο' για τον λογο που εξηγησε ο Νασος.
                        ( οχι μονο στους συγκεκριμενους αγωνες - γενικα αναφερομαι - το εχω συναντησει και προσωπικά το φαινομενο)

                        Αν τα 4 αυτοκίνητα γινόταν 6, στο συγκεκριμένο αγώνα, θα είχαν ελεγχθεί όλοι οι νικητές κλάσης χωρίς καθυστέρηση.
                        Και ούτως ή άλλως η απονομή 'αύριο' έγινε, μέχρι να αποφανθουν οι αγωνοδίκες για την νομιμότητα ή όχι του Καλούδη.

                        Σε μια συζήτηση που αναφέρονται εντελώς συγκεκριμένα πράγματα, από ανθρώπους που εμπλεκόταν άμεσα, καλό είναι να μην χαριτολογούμε και να μην φιλοσοφούμε έτσι γενικώς...!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fokion_sportage last edited by

                          οκ δεν χαριτολογουμε

                          οποιος εχει 'κουβεντες' πρεπει να κανει ενσταση - αυτο πρεπει να κανει καποιος που εμπλεκεται αμεσα.
                          εκτός αν θεωρητε σωστοτερο το σπερνουμε α-τεκμηριωτες φημες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Ο χρήστης hyperion έγραψε:
                            Νάσο, χωρίς να θέλω να το κάνω serial, θα επιμείνω στην άποψή μου.
                            Δηλαδή αν αντί για 4 είχαμε 6 αυτοκίνητα για έλεγχο, αυτό θα καθιστούσε εκτός δυνατοτήτων την κατάσταση?
                            Ίσα ίσα που δεν θα είχε να πει ΤΙΠΟΤΑ κανείς για κανένα.

                            Σαφώς και ήταν εκτός δυνατοτήτων τα >4 αυτοκίνητα. Ελέγχθηκαν όσα αυτοκίνητα μπορούσαν να ελεγχθούν στα ρεαλιστικά πλαίσια που είχαμε διαθέσιμα (φαντάζεσαι πχ. να έβρεχε ? που-πότε θα τα ελέγχαμε αυτά τα 6 ? εδώ και 4 που είχαμε τα 3 ήταν έξω από το συνεργείο). 6 αυτοκίνητα δεν έχουν ελεγχθεί ποτέ σε αγώνα του ΠΠΡ (αν είναι να γίνει σοβαρή δουλειά, όχι να δούμε αν έχουν φίλτρο αέρα) διότι θέλουν 3 ώρες (μαζί με τα πήγαινε-έλα) και οι αγωνοδίκες περιμένουν και οι επίσημοι και οι θεατές επίσης περιμένουν για την απονομή (τυπικά δε χρειάζεται να περιμένουν και η απονομή μπορεί να γίνει βάσει των προσωρινών αποτελεσμάτων αλλά πολλές φορές αυτό συμβαίνει, όπως χτες).

                            Το ποιός λέει τι δεν με αφορά, όπως και η διασπορά φημών. Οποιος έχει υποψίες-αμφιβολίες μπορεί να πάει στον τεχνικό έφορο και να του τα πει και αν δε βγει άκρη έτσι, υπάρχει και η ένσταση. Από εκεί και πέρα -->

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tzakos last edited by

                              Ο Καλούδης,γιατί βγήκε εκτός?
                              Ξέρει κάποιος σίγουρα να μας πεί?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                grn last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:
                                6 αυτοκίνητα δεν έχουν ελεγχθεί ποτέ σε αγώνα του ΠΠΡ (αν είναι να γίνει σοβαρή δουλειά, όχι να δούμε αν έχουν φίλτρο αέρα) διότι θέλουν 3 ώρες

                                Συγνωμη αλλα για την ιστορια και μονο, στο Ραλλυ Παλλαδιο 2011 ελεγθηκαν οι

                                1. Καιτατζης
                                  2.Ζαχος Βασ
                                  3.Κυριακοπουλος
                                  4.Καροτσιερης
                                  5.Καμιτσακης
                                  6.Κυριαζης
                                  τουλαχιστον! μονο εξετασεις ουρων και αιματος δεν μας ζητησαν και καλα εκαναν σε ολους μας!
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spirosr last edited by

                                  Ο χρήστης grN έγραψε:

                                  6 αυτοκίνητα δεν έχουν ελεγχθεί ποτέ σε αγώνα του ΠΠΡ (αν είναι να γίνει σοβαρή δουλειά, όχι να δούμε αν έχουν φίλτρο αέρα) διότι θέλουν 3 ώρες

                                  Συγνωμη αλλα για την ιστορια και μονο, στο Ραλλυ Παλλαδιο 2011 ελεγθηκαν οι

                                  1. Καιτατζης
                                    2.Ζαχος Βασ
                                    3.Κυριακοπουλος
                                    4.Καροτσιερης
                                    5.Καμιτσακης
                                    6.Κυριαζης
                                    τουλαχιστον! μονο εξετασεις ουρων και αιματος δεν μας ζητησαν και καλα εκαναν σε ολους μας!

                                  Παρεπιπτόντως δεν ελέγχθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά ο νικητής της Ν2 στο ΔΕΘ ...
                                  Επειδή Νάσο εγραψες ... 'Αρα μπορεί σε αυτό τον αγώνα να ελεγχθεί η Ν/2 και στον επόμενο η Α/6'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    @grN

                                    OK συγνώμη, υπερβολή το 'ποτε' σίγουρα όμως είναι σπάνιο και σε συνάρτηση με τις ρεαλιστικές δυνατότητες ελέγχου (χώρος, χρόνος, άνθρωποι).

                                    Ελέγχθηκαν όμως οι νικητές ΟΛΩΝ των κλάσεων (που είναι η συζήτηση) ? Από τους παραπάνω βλέπω: 2χ Ν/4, 1χ F2, 1χ Α6 (μέχρι εδώ ό,τι και στο ΔΕΘ), 1χ Ιστορικά (δεν είχε στο ΔΕΘ) και 1χ Ν2 (δεν ελέγχθηκε στο ΔΕΘ). Αρα λοιπόν ποιό είναι το ερώτημα, γιατί δεν ελέγχθηκε ο 1ος Ν2 (*) ? Ναι αλλά ελέγχθηκε ο 1ος Α7 που δεν ελέγχθηκε στο Παλάδιο (ο Ζάχος ήταν Α6+) και φυσικά δεν είδα έλεγχο σε όλες τις κλάσεις Ιστορικών, ούτε ένα ΕΕ, ούτε Α5. Με άλλα λόγια, και πάλι έγινε επιλογή κάποιων κλάσεων για έλεγχο σε σχέση με τις δυνατότητες που υπήρχαν.

                                    @spirosR
                                    (*) Βλέπω τελικά ότι εκεί είναι το πρόβλημα. ΟΚ
                                    EDIT: Του ίδιου πρωταθλήματος εννοώ, όχι του ίδιου αγώνα σε δύο διαφορετικές χρονιές.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spirosr last edited by

                                      Πρόβλημα ? Κανένα απολύτως ...Δέν μουρμουράει σε μένα κανείς ... Επισήμανση κάνω,για να ακριβολογούμε ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
                                        Ο Καλούδης,γιατί βγήκε εκτός?
                                        Ξέρει κάποιος σίγουρα να μας πεί?

                                        Κολλημένη βαλβίδα παράκαμψης Turbo (BPV κοινώς 'σκάστρα')

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          platis last edited by

                                          Νασο, παρακαλω τα φωτα σου

                                          1. Η σκαστρα ηταν κολημενη επιτηδες ή χαλασμενη?
                                          2. Τι κερδιζει κανεις απο μια κολημενη σκαστρα. Η πιεση του τουρμπο δεν ειναι ελευθερη στο Ν?
                                            Μου φαινεται οτι κατι εχω μπλεξει ρδω και θελω να το ξεκαθαρισω.
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tzakos last edited by

                                            Εάν η σκάστρα,ήταν ταπωμένη,ο.κ,το δέχομαι εκτός αγώνα.
                                            Εάν η σκάστρα ήταν χαλασμένη, κολλημένη καί μόνιμα ανοιχτή,το αυτοκίνητο χάνει δεν κερδίζει.
                                            Εάν ήταν κλειστή,κάπου κερδίζει.
                                            Όταν όμως χαλάνε,μένουν συνήθως ανοιχτές,με αποτέλεσμα,την μείωση της ιπποδύναμης.
                                            Γιατί δεν την κόψατε,να δείτε σίγουρα τι γινόταν?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 43 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr