Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON
    • 1
    • 2
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 51 / 55
    Ελληνικοί Αγώνες
    98
    1083
    9946
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yama last edited by

      Γιατί δε κάνει η νέα Τεχνική Επιτροπή της Ομοσπονδίας μερικές σχετικές δοκιμές πάνω στα εν λόγω υλικά; Θα μου πείτε ότι δοκιμές γίνονται στη πράξη και ταυτόχρονα υπάρχει τεχνική πληροφορία ετών. Συμφωνώ, λογικό, αλλά και μία μελέτη δε θα έβλαπτε...

      Έχετε χρόνια εμπειρίας όλοι σας. Ευκαιρία θα ήταν.. Παπάδες θα κάνατε..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        apr last edited by

        Aυτο τι ειναι ? το καλοκαιρινο σου ανεκδοτο YAMAκο μου ?

        οκ δροσιστηκαμε !

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          scn last edited by

          Παρακαλω για συγκεκριμενες αποψεις ή στοιχεια. Τα περι φθορας στον ηλιο απαξιω να τα σχολιασω. Και ερωτω:

          1. Ο πολυεστερας, το σιδερο και το καρμπον ποσο ποσοστο της αντοχης τους εχουν χασει εντος 5 ετων επενδεδυμενα με υφασμα; Μηπως η μειωση ειναι κατω απο 0,001 τοις εκατο και αρα εντελως εντος του συντελεστη ασφαλειας της κατασκευης;
          2. Αληθευει ή οχι οτι η μονη διαφορα αναμεσα στο σνελλ2005 και 2010 ειναι οτι η υφασματινη επενδυση στο 2010 ειναι απο υλικο με μεγαλυτερη αντοχη στη φωτια; Και αν αληθευει (που αληθευει) ποιος λεχριτης ειναι αυτος που για αυτο το λογο που ειναι στατιστικα ηλιθιος βγαζει αχρηστα τα σνελλ2005;
          3. Εχετε δει ιμαντα ξερο εντος 5 ετων μεσα σε αυτοκινητο ή λεμε τετοια κουφα γιατι δεν εχουμε κατι αλλο να πουμε.
          4. Υπαρχει εστω και μια περιπτωση σωματικης βλαβης επειδη χρησιμοποιουνταν ζωνες και καθισματα 8ετιας ή παλιοτερο σνελλ ή παλι λεμε αοριστιες και υποθεσεις;
            Εν ολιγοις yes really, προκειται για αισχρη απατη. Και ναι ειμαι μηχανολογος μηχανικος και ναι εχω ρωτησει χημικο μηχανικο για το θεμα ο οποιος στο τελος μας αποκαλεσε ολους εμας που τρεχουμε 'κορόιδα - μαλακες'.
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            john-skandalis last edited by

            Νομίζω ότι όλοι έχουν κάποιο δίκιο

            Σαφέστατα τα υλικά παθαίνουν aging (γήρανση) όλα τα υλικά και τα polyester και τα carbon η γήρανση επέρχεται πολύ σύντομα σε έντονα επιθετικά περιβάλλοντα (αλκαλικά κλπ) σαφέστατα ο ήλιος επιβαρύνει πολύ την διαδικασία όπως λιγότερο η μη χρήση τους η σκιά κλπ.
            Επίσης είναι προφανέστατα 100% σωστό αυτό που αναφέρει ο Agis, απο του κραδασμούς δημιουργούνται σημεία τα οποία είναι πιθανά σημεία αστοχίας και δυστυχώς η αστοχία θα έρθει σε μια έβγα. ΑΛΛΑ η ηλικία αυτών των υλικών είναι μεγαλύτερη απο τα όρια που δίνονται και εκεί θα πρέπει να συμφωνήσουμε όλοι. Δυστυχώς δεν μπορούμε να το επηρεάσουμε.

            Τίποτα απο τα παραπάνω δεν ισχύει στα σωληνωτα εκτός ίσως απο την εξασθένηση τους σε σημεία που έχουν κραδασμούς αλλά καμία σχέση με τα παραπάνω υλικά ( glass polyester, σύνθετα υλικά carbon κλπ).
            Πέρισυ αναγκάστηκα να αλλάξω καθίσματα γιατί τα σωληνωτά λήξανε δεν ξαναπήρα σωληνωτά για τον απλούστατο λόγο ότι αν συμβει κάτι χοντρό η σιδεριά θα μας κάνει χειρουργείο με το πολυεστερικό μπορεί και να το σώσουμε. και σαν ποιότητα θέσης οδήγησης είναι η μέρα με την νύχτα.

            Για τις ζώνες δεν ξέρω, πάντως και στα επιβατικά προβλέπεται αλλαγή αν το έχετε παρατηρήσει
            για τα κράνη δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.
            Φιλικά,

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              Η ίδια η Snell έχει θέσει διάρκεια στο πρότυπό της 14 χρόνια δηλαδή ό,τι είναι αναγνωρισμένο σύμφωνα με το Snell 2000 λήγει στο τέλος του 2014, αντίστοιχα το Snell 2005 λήγει στο τέλος του 2019 κτλ.

              Ενα υλικό που ξέρω θετικά ότι γερνάει (και χειρότερα με την έκθεση στον ήλιο) είναι το κέβλαρ, από το οποίο κατά κύριο λόγο είναι φτιαγμένα τα νήματα, που ράβονται οι ζώνες, καθώς και πολλά καθίσματα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                scn last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:
                Η ίδια η Snell έχει θέσει διάρκεια στο πρότυπό της 14 χρόνια δηλαδή ό,τι είναι αναγνωρισμένο σύμφωνα με το Snell 2000 λήγει στο τέλος του 2014, αντίστοιχα το Snell 2005 λήγει στο τέλος του 2019 κτλ.

                Ενα υλικό που ξέρω θετικά ότι γερνάει (και χειρότερα με την έκθεση στον ήλιο) είναι το κέβλαρ, από το οποίο κατά κύριο λόγο είναι φτιαγμένα τα νήματα, που ράβονται οι ζώνες, καθώς και πολλά καθίσματα.

                Το γνωριζω οτι ισχυει αυτο για τα σνελλ αλλα το ερωτημα μου αφορα την ουσια και οχι τους τυπους.
                Η ουσια για τη γηρανση ειναι αυτη που λεει ο skandalis. Οι χρονοι γηρανσης και ουσιωδους μειωσης της αντοχης ειναι πολυ μεγαλυτεροι απο τα 5 ή ακομα και τα 10 χρονια. Αν πραγματικα υπηρχε ενδιαφερον για την ασφαλεια και οχι για την κονομα τοτε οι κανονισμοι θα επρεπε να αφορουν πρωτιστως τη συμμετοχη σε ατυχημα και ο χρονος να ηταν δευτερευον κριτηριο με σαφως μεγαλυτερα περιθωρια απο τα ληστρικα σημερινα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hannibal last edited by

                  Ο χρήστης scn έγραψε:

                  Η ίδια η Snell έχει θέσει διάρκεια στο πρότυπό της 14 χρόνια δηλαδή ό,τι είναι αναγνωρισμένο σύμφωνα με το Snell 2000 λήγει στο τέλος του 2014, αντίστοιχα το Snell 2005 λήγει στο τέλος του 2019 κτλ.

                  Ενα υλικό που ξέρω θετικά ότι γερνάει (και χειρότερα με την έκθεση στον ήλιο) είναι το κέβλαρ, από το οποίο κατά κύριο λόγο είναι φτιαγμένα τα νήματα, που ράβονται οι ζώνες, καθώς και πολλά καθίσματα.

                  Το γνωριζω οτι ισχυει αυτο για τα σνελλ αλλα το ερωτημα μου αφορα την ουσια και οχι τους τυπους.
                  Η ουσια για τη γηρανση ειναι αυτη που λεει ο skandalis. Οι χρονοι γηρανσης και ουσιωδους μειωσης της αντοχης ειναι πολυ μεγαλυτεροι απο τα 5 ή ακομα και τα 10 χρονια. Αν πραγματικα υπηρχε ενδιαφερον για την ασφαλεια και οχι για την κονομα τοτε οι κανονισμοι θα επρεπε να αφορουν πρωτιστως τη συμμετοχη σε ατυχημα και ο χρονος να ηταν δευτερευον κριτηριο με σαφως μεγαλυτερα περιθωρια απο τα ληστρικα σημερινα.

                  Και πολυ μικροτεροι. Παντα αναλογα σε καταστασεις ειναι εκτεθημενα. Ενα απλα ψαξιμο θα σε βοηθουσε, αν και ειμαι ηδη σιγουρος οτι το εχεις κανει, αλλα επειδη τα αποτελεσματα ειναι λιιιγο διαφορετικα απο αυτα που ισως θες (ιδιως για τις ζωνες) απλα λες τα δικα σου. Υπαρχουνε λοιπον ομοσπονδιες που εχουνε κανει τις δοκιμες και τα αποτελεσματα ποικιλανε. Αλλες σπαγανε ενω ηταν μολις 2 ετων, αλλες αντεχανε ενω ηταν 10 ετων και παει λεγοντας. (ψαξε και κοιτα τα reports απο Αμερικη και Αυστραλια για παραδειγμα). Οι μεν το ριξανε σε 2 χρονια και οι δε για εθνικους αγωνες το ανεβασαν στο 10 και για διεθνες ως εχει. Και παλι ομως στο λενε και τα reports τους, οτι αυτες οι ζωνες που χρησημοποιηθηκαν δεν γνωριζανε την κατασταση τους (δηλαδη που ηταν απο8ηκευμενες, που ειχαν χρησημοποιηθει κλπ). Αρα μην το κανεις σημαια το 10 και πεις εγω σου τα ελεγα.... Το οτονιζουν κιολας οι ανθρωποι. Αλλα τι ξερουν και αυτοι.... Οπως σου ειπε και ο φιλος σου ο χημικος.... Ολοι εμεις που τρεχουμε ειμαστε 'κοροιδα-μαλακες'.
                  Α και ναι.... Πηγαινε πιασε μια ζωνη που ειναι εκτεθημενη κα8ε μερα στον ηλιο και την ζεστη, και αρχισε να μετρας τα κομπακια. Αν δεν νοιωσεις την διαφορα, τοτε καλυτερα να πας σε εναν γιατρο να το κοιταξεις γιατι μαλλον θα εχεις αρχισει να χανεις την υφη σου....
                  Και φυσικα το ριχνουνε πρωτα στην περιπτωση ατυχηματος και μετα στο χρονο. Μην κοιτας που στην Ελλαδα σχεδον ποτε δεν εχουνε κοψει ταμπελακι απο ζωνη (μονο σε ελαχιστες περιπτωσεις και μαλιστα οι τεχνικοι εφοροι παραλιγο να λιντζριστουν γιατι στο Ελλαδα εχουμε μαθει στον νομο του οχλου και στο φωναζει ο κλεφτης να φοβηθει ο νοικοκυρης).

                  Για το SNELL λοιπον οπως ειπε ο nass και απαντησες και στον εαυτο σου (και ενω πριν ελεγες αλλα, τωρα μας λες αλλα για την γυρανση του κεβλαρ. Τελικα γερανει η δεν γερναει? Το βουτηξανε στην πηγη της νεοτητας ή μεγαλονοντας θα ρυτιδιασει αλλα θα ειναι απεθαντο σαν τον Μητσοοτακη ενα πραγμα? ). Συγχωρεσε τους λοιπον που το snell2000 ειχε μονο 14 χρονια ισχυ ΣΑΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ (μην μπερδευτεις οτι ειναι κατι σαν ημερομηνια ληξης)..... Και μιλας για κρανη τα οποια ειναι τοσο ευαισθητα που οι ιδιοι οι κατασκευαστες σου λενε οτι αμα σου πεσει απο το χερι καλο ειναι να το εξετασεις μην τυχον και εχει προκληθει καποια ζημια....

                  Λες για τα καθισματα... Οτι δεν επιρεαζοντε απο ηλιο, πολυκαιρια, κλπ. Σου απαντησανε οι αλλοι λοιπον για τις ρογμες, τους σωληνες κλπ θες να μας πεις οτι το nomex υφυσμα και αυτο αυτο δεν επιρεαζεται? απο τι ειναι? απο μεταλικο πλεγμα που φςρανε οι δυτες οταν πεφτουν για καρχαριες? Ασε βρε scn....
                  Βεβαια αμα εσυ ο ιδιος δεν εκτιμας την ασφαλεια σου, τι προσπαθουμε να σου πουμε τοσοι νοματαιοι εδω. Τρεχε αν σε αφηνουν με μαγιο και δερματινο κρανακι απο το 50.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hannibal last edited by

                    Τσακω και απο το ταμπελακι της Sparco με τις οδηγιες χρησης.... Αλλα ειπαμε 'κοροιδα - μαλακες'.... Ο χημικος μηχανικος φιλος ξερει καλυτερα....

                    6 MAINTENANCE
                    INSPECTION
                    • Inspect the harness belt thoroughly for damage before each use.
                    • Make sure that the inspection of the belt is included with regular checkups of the race car and its
                    equipment.
                    • Regularly check correct torque of bolts.
                    • Check for expiration date of the racing harness as it applies to the regulation of your sanctioning body
                    and/or the FIA, SFI or NASCAR tag, prior to each use.
                    • Never use any belt that is cut, torn or damaged in any way! Replace it immediately, cut the old belt in
                    half, and discard the old belt so that it cannot be used again. Cuts, tears and other damage to the belt
                    will greatly reduce its effectiveness, may cause it to fail, and may result in severe injuries or death.

                    CLEANING
                    • To clean the harness belt, use only mild soap and warm water.
                    • Never use solvents or other cleaning solutions, they can weaken the webbing or stitch pattern.
                    • Never use chemical solvents or cleaning solutions to clean the rotary buckle. The high impact resistant
                    polycarbonate [PC] material is sensitive to any kind of hydrocarbons
                    , also to spray cleaners containing
                    hydrocarbons.
                    •** Do not dry the belt in the sun or near a radiator, in a clothes dryer or with a hair dryer or with any other
                    mechanical or electrical heating device. Heating webbing may make the material shrink and the precisely
                    designed elongation rate will be changed.**
                    • Always allows a cleaned belt to air dry naturally.
                    • Always have damaged sub-assemblies of the harness belt replaced before using the harness belt again.
                    • Never modify, disassemble or repair the belt by yourself.
                    Never clean your racing harness with chemical solvents or spray cleaner.
                    Webbing or buckle housings weakened by solvents or chemicals may fail during an accident and severe
                    injuries or death may occur.

                    • Any harness belt which was used during an accident is unfit for further use and must be replaced.
                    • Never continue to use a harness belt which was in use during an accident. Replace it immediately.
                    • FIA and other sanctioning bodies require that inspectors cut the racing harness, or cut the labels off the
                    racing harness, after an accident.
                    • Always inspect all anchorages for damages such as deformations or cracks, after an accident.
                    • Strictly follow the recommendations of the vehicle or roll cage manufacturer if a repair should be
                    necessary.
                    • Never re-use a harness belt that has been in an accident of any type. The belt can fail in a subsequent
                    accident causing serious injuries or death.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sp0 last edited by

                      Ο χρήστης Hannibal έγραψε:

                      Η ίδια η Snell έχει θέσει διάρκεια στο πρότυπό της 14 χρόνια δηλαδή ό,τι είναι αναγνωρισμένο σύμφωνα με το Snell 2000 λήγει στο τέλος του 2014, αντίστοιχα το Snell 2005 λήγει στο τέλος του 2019 κτλ.

                      Ενα υλικό που ξέρω θετικά ότι γερνάει (και χειρότερα με την έκθεση στον ήλιο) είναι το κέβλαρ, από το οποίο κατά κύριο λόγο είναι φτιαγμένα τα νήματα, που ράβονται οι ζώνες, καθώς και πολλά καθίσματα.

                      Το γνωριζω οτι ισχυει αυτο για τα σνελλ αλλα το ερωτημα μου αφορα την ουσια και οχι τους τυπους.
                      Η ουσια για τη γηρανση ειναι αυτη που λεει ο skandalis. Οι χρονοι γηρανσης και ουσιωδους μειωσης της αντοχης ειναι πολυ μεγαλυτεροι απο τα 5 ή ακομα και τα 10 χρονια. Αν πραγματικα υπηρχε ενδιαφερον για την ασφαλεια και οχι για την κονομα τοτε οι κανονισμοι θα επρεπε να αφορουν πρωτιστως τη συμμετοχη σε ατυχημα και ο χρονος να ηταν δευτερευον κριτηριο με σαφως μεγαλυτερα περιθωρια απο τα ληστρικα σημερινα.

                      Και πολυ μικροτεροι. Παντα αναλογα σε καταστασεις ειναι εκτεθημενα. Ενα απλα ψαξιμο θα σε βοηθουσε, αν και ειμαι ηδη σιγουρος οτι το εχεις κανει, αλλα επειδη τα αποτελεσματα ειναι λιιιγο διαφορετικα απο αυτα που ισως θες (ιδιως για τις ζωνες) απλα λες τα δικα σου. Υπαρχουνε λοιπον ομοσπονδιες που εχουνε κανει τις δοκιμες και τα αποτελεσματα ποικιλανε. Αλλες σπαγανε ενω ηταν μολις 2 ετων, αλλες αντεχανε ενω ηταν 10 ετων και παει λεγοντας. (ψαξε και κοιτα τα reports απο Αμερικη και Αυστραλια για παραδειγμα). Οι μεν το ριξανε σε 2 χρονια και οι δε για εθνικους αγωνες το ανεβασαν στο 10 και για διεθνες ως εχει. Και παλι ομως στο λενε και τα reports τους, οτι αυτες οι ζωνες που χρησημοποιηθηκαν δεν γνωριζανε την κατασταση τους (δηλαδη που ηταν απο8ηκευμενες, που ειχαν χρησημοποιηθει κλπ). Αρα μην το κανεις σημαια το 10 και πεις εγω σου τα ελεγα.... Το οτονιζουν κιολας οι ανθρωποι. Αλλα τι ξερουν και αυτοι.... Οπως σου ειπε και ο φιλος σου ο χημικος.... Ολοι εμεις που τρεχουμε ειμαστε 'κοροιδα-μαλακες'.
                      Α και ναι.... Πηγαινε πιασε μια ζωνη που ειναι εκτεθημενη κα8ε μερα στον ηλιο και την ζεστη, και αρχισε να μετρας τα κομπακια. Αν δεν νοιωσεις την διαφορα, τοτε καλυτερα να πας σε εναν γιατρο να το κοιταξεις γιατι μαλλον θα εχεις αρχισει να χανεις την υφη σου....
                      Και φυσικα το ριχνουνε πρωτα στην περιπτωση ατυχηματος και μετα στο χρονο. Μην κοιτας που στην Ελλαδα σχεδον ποτε δεν εχουνε κοψει ταμπελακι απο ζωνη (μονο σε ελαχιστες περιπτωσεις και μαλιστα οι τεχνικοι εφοροι παραλιγο να λιντζριστουν γιατι στο Ελλαδα εχουμε μαθει στον νομο του οχλου και στο φωναζει ο κλεφτης να φοβηθει ο νοικοκυρης).

                      Για το SNELL λοιπον οπως ειπε ο nass και απαντησες και στον εαυτο σου (και ενω πριν ελεγες αλλα, τωρα μας λες αλλα για την γυρανση του κεβλαρ. Τελικα γερανει η δεν γερναει? Το βουτηξανε στην πηγη της νεοτητας ή μεγαλονοντας θα ρυτιδιασει αλλα θα ειναι απεθαντο σαν τον Μητσοοτακη ενα πραγμα? ). Συγχωρεσε τους λοιπον που το snell2000 ειχε μονο 14 χρονια ισχυ ΣΑΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ (μην μπερδευτεις οτι ειναι κατι σαν ημερομηνια ληξης)..... Και μιλας για κρανη τα οποια ειναι τοσο ευαισθητα που οι ιδιοι οι κατασκευαστες σου λενε οτι αμα σου πεσει απο το χερι καλο ειναι να το εξετασεις μην τυχον και εχει προκληθει καποια ζημια....

                      Λες για τα καθισματα... Οτι δεν επιρεαζοντε απο ηλιο, πολυκαιρια, κλπ. Σου απαντησανε οι αλλοι λοιπον για τις ρογμες, τους σωληνες κλπ θες να μας πεις οτι το nomex υφυσμα και αυτο αυτο δεν επιρεαζεται? απο τι ειναι? απο μεταλικο πλεγμα που φςρανε οι δυτες οταν πεφτουν για καρχαριες? Ασε βρε scn....
                      Βεβαια αμα εσυ ο ιδιος δεν εκτιμας την ασφαλεια σου, τι προσπαθουμε να σου πουμε τοσοι νοματαιοι εδω. Τρεχε αν σε αφηνουν με μαγιο και δερματινο κρανακι απο το 50.

                      Αλεξ, μάλλον η αλήθεια, όπως είπε και ο Γιάννης, είναι κάπου στη μέση. Ναι υπάρχει γήρανση, αλλά όχι τόση. Επίσης να σου πω ότι εάν αφήσεις σε παραθαλάσσιο μέρος bucket στον ήλιο όλο το χρόνο, μπορεί να μην αντέξει ούτε 5 χρόνια. Αλλά θα είναι νόμιμο να τρέξει...Ε, και; Πολλές φορές ο οπτικός έλεγχος από τον ΤΕ είναι ικανός να κρίνει τέτοιες καταστάσεις... Είχες ποτέ γερή έβγα στα autodrome σας; Άλλαξες ζώνες και ιμάντες HANS; Αν ναι, ΟΚ, εκεί είναι τα πετροδόλλαρα...

                      Σε κάθε περίπτωση, είμαι υπέρ της διατήρησης της εθνικής παράτασης, για διάφορους λόγους.

                      Και, βρε Άλεξ. Μην την πέφτεις στον scn. Είναι σοβαρός και το αγαπάει τουλάχιστον όσο και εσύ. Το προσεγγίζει ορθά, και θέτει προβληματισμούς που αρμόζουν στη δική μας, δύσκολη, ελληνική πραγματικότητα, που είναι αρκετά δύσκολο να την καταλάβει κανείς από το κότερο ένα μήνα το καλοκαίρι στις διακοπές του!!! . Πάντως, δεν θεωρώ ότι θα έκανε έκπτωση στην ασφάλειά του, απ' όσο λίγο τον γνωρίζω....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hannibal last edited by

                        Σπυρο αν δεις την πρωτη δημοσιευση μου για το συγκεκριμενο ειπα οτι εγω ο scn κλπ μπορει να τα προσεχουμε και να αντεχουχουνε και περισσοτερο... Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι το κανουν ολοι...

                        Στο γενικο ρεζουμε. Ναι οκ. Ειναι ακριβα να αλαχθουνε ολα αυτα. Ναι εσυ, εγω κλπ μπορει να προσεχουμε και να τα διατηρουμε σε top conditions αλλα δεν ειναι ολοι ετσι. Ας κρατησουνε την παραταση για τους εθνικους αγωνες προς το παρον αλλα μονο οσο θα φαινονται σε καλη κατασταση και οχι παρταλια, για να βοηθηθουν οι αγωνιζομενοι και να μην πνηγουν απο τα υπερβολικα κοστη. Αλλα μεχρι ενα σημειο. Και μετα βλεπουνε.
                        Αλλα ειναι η ασφαλεια μας ρε γαμωτο.... Εγω πχ δεν θα ετρεχα ποτε με κατι ληγμενο. Θα προτιμουσα να μην κανω εναν αγωνα και να παω στον επομενο κομπλε.

                        Απο την αλλη οταν ειναι ΤΟΣΟ απολυτος επειδη του το ειπε ο φιλος του ο χημικος κλπ και θεωρει απαταιωνια η και εγω δεν ξερω τι αλλο χαρις να υπαρχει βαση, χωρις να παραθετει κατι παρα μονο την μαρτυρια του φιλου του που μας θεωρει κοροιδα και μαλακες ε σορρυ.

                        Σχετικα με τα πετροδολλαρα.... ειτε υπαρχουν τα πετροδολαρα που με ζαλιζετε ειτε οχι (ο nass το ξερει αν υπαρχουν η οχι) δεν νομιζω να εχει σημασια στο αν θα αλλαξω ενα ληγμενο καθισμα, η αν θα αλλαξω μια σκισμενη φορμα η οτιδηποτε αλλο που ενω πρεπει να ειναι σωστο για την ασφαλεια μου αυτο δεν ειναι. Αν λοιπον δεν εχω πετροδολαρα να το αλλαξω δεν τρεχω μερχι να τα βρω να το αλλαξω. Simple as that. Οχι ομως να βγαινω να λεω ενα σωρο αρλουμπες για να αναγκασω και τους αλλους να κανουν εκπτωση στην ασφαλεια τους. Εγω δεν ειχα σοβαρο ατυχημα ωστε να αλλαξω ζωνες. Οσοι ομως ειχανε οι ζωνες ΚΟΠΗΚΑΝΕ (οχι τα ταμπελακια αλλα οι ζωνες) ωστε να μην ξαναχρησμοποιηθουνε ποτε. Και μαλιστα στην μια περιπτωση τις εκοψε ο ιδιος ο οδηγος πριν του πει τπτ ο τεχνικος εφορος.

                        Δεν αμφιβαλω λοιπον οτι ο scnb γουσταρει το αθλημα οσο εγω η εσυ η ο οποιοσδηποτε αλλος αρρωστος σαν εμας. Αλλα για σκεψου (χτυπα ξυλο και μακρυα απο τον ανθρωπο) τρεχει με το ληγμενο. Του εχει ξεφυγει κατι... Και γινεται το κακκο και αποτυχανει το καθισμα, η ζωνη, η βαση κατι τελος παντςν που ειναι ληγμενο και εχει κοποση για χψω λογο. Θα ερ8ει μετα η γυναικα του που ειναι και δικηγορος θα τους πηδηξει ολους η γυναικα. Σωστα?
                        Ε αυτο το πηδηγμα κοιτανε να αποφυγουνε και οι εταιρειες. Μην γνωριζοντας τι συντηρηση, τι καταπονηση, τι ακριβως γινεται in each and every one product που πουλανε, κοιτανε καπως να ειναι καλυμενοι και να υποχρεωνουν και αυτους που ειναι γραψαρχιδες και δεν προσεχουν καθολου τον εξοπλισμο ασφαλειας τους να τον αλλαζουν ωστε να μειωσουν τις πιθανοτητες του κακκου.

                        Πεσ μου την αληθεια. Ειχες ποτε διαβασει εσυ το κομματι απο το manual της sparco για τις ζωνες που σου λεει πως να τις προσεχεις? Γιατι εγω μετα απο τοσα χρονια το διαβασα περισυ που πηρα καινουριες ζωνες και για τα 3 αγωνιστικα μας και πιο πολυ απο βαρεμαρα στο συνεργειο που ηθελα να διαβασω κατι μεχρι να μιλησω με τον μηχανικο μου που ηταν απασχολημενος με κατι αλλο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hannibal last edited by

                          Ο χρήστης nass έγραψε:
                          Η ίδια η Snell έχει θέσει διάρκεια στο πρότυπό της 14 χρόνια δηλαδή ό,τι είναι αναγνωρισμένο σύμφωνα με το Snell 2000 λήγει στο τέλος του 2014, αντίστοιχα το Snell 2005 λήγει στο τέλος του 2019 κτλ.

                          Ενα υλικό που ξέρω θετικά ότι γερνάει (και χειρότερα με την έκθεση στον ήλιο) είναι το κέβλαρ, από το οποίο κατά κύριο λόγο είναι φτιαγμένα τα νήματα, που ράβονται οι ζώνες, καθώς και πολλά καθίσματα.

                          Nass εχω την εντυπωση οτι το SNELL2005 ληγει τελος του 2018.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            apr last edited by

                            Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
                            Τσακω και απο το ταμπελακι......

                            6 MAINTENANCE
                            INSPECTION
                            • Inspect the harness belt thoroughly for damage before each use.
                            • Make sure that the inspection of the belt is included with regular checkups of the race car and its
                            equipment.
                            • Regularly check correct torque of bolts.
                            • Check for expiration date of the racing harness as it applies to the regulation of your sanctioning body
                            and/or the FIA, SFI or NASCAR tag, prior to each use.
                            • Never use any belt that is cut, torn or damaged in any way! Replace it immediately, cut the old belt in
                            half, and discard the old belt so that it cannot be used again. Cuts, tears and other damage to the belt
                            will greatly reduce its effectiveness, may cause it to fail, and may result in severe injuries or death.

                            CLEANING
                            • To clean the harness belt, use only mild soap and warm water.
                            • Never use solvents or other cleaning solutions, they can weaken the webbing or stitch pattern.
                            • Never use chemical solvents or cleaning solutions to clean the rotary buckle. The high impact resistant
                            polycarbonate [PC] material is sensitive to any kind of hydrocarbons
                            , also to spray cleaners containing
                            hydrocarbons.
                            •** Do not dry the belt in the sun or near a radiator, in a clothes dryer or with a hair dryer or with any other
                            mechanical or electrical heating device. Heating webbing may make the material shrink and the precisely
                            designed elongation rate will be changed.**
                            • Always allows a cleaned belt to air dry naturally.
                            • Always have damaged sub-assemblies of the harness belt replaced before using the harness belt again.
                            • Never modify, disassemble or repair the belt by yourself.
                            Never clean your racing harness with chemical solvents or spray cleaner.
                            Webbing or buckle housings weakened by solvents or chemicals may fail during an accident and severe
                            injuries or death may occur.

                            • Any harness belt which was used during an accident is unfit for further use and must be replaced.
                            • Never continue to use a harness belt which was in use during an accident. Replace it immediately.
                            • FIA and other sanctioning bodies require that inspectors cut the racing harness, or cut the labels off the
                            racing harness, after an accident.
                            • Always inspect all anchorages for damages such as deformations or cracks, after an accident.
                            • Strictly follow the recommendations of the vehicle or roll cage manufacturer if a repair should be
                            necessary.
                            • Never re-use a harness belt that has been in an accident of any type. The belt can fail in a subsequent
                            accident causing serious injuries or death.

                            Oταν κανεις κατι για το κοινο καλο..... καντο σωστα Εμιρη αγωνιζομενε , δεν διαβαζουν ολοι οπως εσυ . ριξε μεταφραση τεμπελακο !

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              john-skandalis last edited by

                              Ειρήνη,
                              φίλε Hanibal κανένας δεν κάνει εκπτώσεις στην ασφάλεια, η συζήτηση έχει ξεφύγει σε άλλο επίπεδο θεωρείς ότι όσα αναφέρει η Sparco ή η χ εταιρία είναι θέσφατο?
                              είναι προφανές ότι οι συντελεστές ασφαλείας που σχεδιάζοται αυτά τα πράγματα είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ υψηλοί και επίσης οι συντελεστές γήρανσης. ΤΟ θέμα είναι αν οι εταιρείες μπορούν να μειώσουν λίγο τους συντελεστές (είμαι σίγουρος ότι υπάρχει αχανές buffer) ώστε η αντικατάσταση να έρχεται πιό αργά δεν συμφωνείς σε αυτό?
                              Δεν περιμένει κανείς με ένα κάθισμα σε ένα 106 να τρέχει απο το 1999 μέχρι να γίνει ιστορικό κοινή λογική. Προφανώς τίποτα απο αυτά δεν ισχύει στην περίπτωση ατυχήματος εκεί ναι το υλικό μπορεί να έχει φάει τέτοια ήττα (επιστημονικό ) και θα πρέπει ή να του κάνεις ανάλυση ή να το αλλάξεις (φθηνότερο)

                              Εγώ θέλω να βάλω το εξής ερώτημα, Γιάννενα, 40 βαθμοί, έχεις λιώσει έχουν ιδρώσει σωβρακοφανέλες στολή και ο ιδρώτας=άλατα έχει ποτίσει τις ζώνες, τις καθαρίζεις ή όχι, επηρεάζεται ο χρόνος ζωής τους απο τον ιδρώτα? τι λέτε?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                apr last edited by

                                Γιαννη μην το παμε τοσο ψηλα , γιατι η επομενη ερωτηση μπορει να ειναι ...οταν ο οδηγος εχει κτυπησει μια φασολαδιτσα και ζοριστει στην Φτερη , η φορμα και τα υποιλοιπα θα εξακολουθουν να ειναι πυριμαχα ?

                                Ετσι οπως δειχνουν οι αποψεις σας , τα πραγματα οντως ειναι καπου στην μεση .... αλλα αυτη την , προσωπικα την βλεπω εκει που εχει μπει ηδη το χρονικο οριο των ελληνικων τεχνικων κανονισμων !

                                **Αρα ** δεν βλεπω και τον λογο να αλλαξει κατι , αφου συμφωνειτε ολοι εκτος απ'τον Αλεξανδρο !

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  apr last edited by

                                  Περιμενω την μεταφραση του Αλεχ , και εχω ετοιμη την επομενη ερωτηση ...... για εσας !(τα καλυτερα παιδια του αθληματος)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Ο χρήστης translate.google.com έγραψε:
                                    6 ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ
                                    • Ελέγξτε τη ζώνη λουρί προσεκτικά για τυχόν ζημιές πριν από κάθε χρήση.
                                    • Βεβαιωθείτε ότι ο έλεγχος της ζώνης περιλαμβάνεται με τακτικές εξετάσεις του αγωνιστικού αυτοκινήτου και της εξοπλισμού.
                                    • Ελέγχετε τακτικά τη σωστή ροπή στρέψης των μπουλονιών.
                                    • Ελέγξτε την ημερομηνία λήξης της καλωδίωσης αγωνιστικά, όπως ισχύει και για τη ρύθμιση των κυρώσεων σώμα σας και / ή η FIA, SFI ή NASCAR ετικέτα, πριν από κάθε χρήση.
                                    • Ποτέ μην χρησιμοποιείτε οποιαδήποτε ζώνη που είναι κομμένα, σκισμένα ή κατεστραμμένα με οποιοδήποτε τρόπο Αντικαταστήστε αμέσως, κόψτε το παλιό ιμάντα σε ένα δεύτερο, και απορρίψτε το παλιό ιμάντα έτσι ώστε να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά. Οι περικοπές, δάκρυα και άλλη ζημιά στον ιμάντα θα μειώσει σημαντικά την αποτελεσματικότητά της, μπορεί να προκαλέσει την αποτυχία, και μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρούς τραυματισμούς ή θάνατο.

                                    ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ
                                    • Για να καθαρίσετε τη ζώνη λουρί, χρησιμοποιείτε μόνο ήπιο σαπούνι και ζεστό νερό.
                                    • Ποτέ μη χρησιμοποιείτε διαλυτικά ή άλλα διαλύματα καθαρισμού, μπορούν να αποδυναμώσουν το πλέγμα ή μοτίβο βελονιά.
                                    • Ποτέ μη χρησιμοποιείτε χημικά διαλυτικά ή καθαριστικά διαλύματα για να καθαρίσετε το περιστροφικό διακόπτη. Η υψηλή αντοχή των επιπτώσεων πολυανθρακικό [PC] υλικό είναι ευαίσθητο σε κάθε είδους υδρογονανθράκων, επίσης να σπρέι καθαριστικά που περιέχουν υδρογονάνθρακες.
                                    • Μη στεγνώνετε τη ζώνη στον ήλιο ή κοντά σε καλοριφέρ, σε ένα στεγνωτήριο ρούχων ή με ένα πιστολάκι για τα μαλλιά ή με οποιοδήποτε άλλο μηχανική ή ηλεκτρική συσκευή θέρμανσης. Θέρμανση ιμάντες μπορεί να κάνει το υλικό συρρικνωθεί και η ακρίβεια σχεδιασμένο ποσοστό επιμήκυνσης θα αλλάξει.
                                    • επιτρέπει πάντα ένα καθαρίζονται ζώνη για να στεγνώσουν φυσικά.
                                    • Πάντα να έχετε κατεστραμμένο υποσύνολα της ζώνης καλωδίωσης αντικατασταθεί προτού χρησιμοποιήσετε ξανά τον ιμάντα πρόσδεσης.
                                    • Ποτέ μην τροποποιείτε, αποσυναρμολογείτε ή επισκευάζετε τη ζώνη από τον εαυτό σας. Ποτέ μην καθαρίζετε αγωνιστικά καλωδίωσης σας με χημικά διαλυτικά ή σπρέι καθαρισμού. Ιμάντες ή πόρπη περιβλήματα αποδυναμωθεί από διαλύτες ή χημικές ουσίες μπορεί να αποτύχει κατά τη διάρκεια ατυχήματος και σοβαρή μπορεί να προκύψουν τραυματισμοί ή θάνατος.
                                    • Κάθε ζώνη λουρί που χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια ενός ατυχήματος είναι ακατάλληλα για περαιτέρω χρήση και πρέπει να αντικατασταθεί.
                                    • Ποτέ μη συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε μια ζώνη λουρί το οποίο ήταν σε χρήση κατά τη διάρκεια ενός ατυχήματος. Αντικαταστήστε αμέσως.
                                    • φορείς FIA και άλλων κυρώσεων απαιτούν οι επιθεωρητές κοπεί το λουρί αγώνες, ή να κόψει τις ετικέτες από το αγωνιστικά καλωδίωσης, μετά από ένα ατύχημα.
                                    • Ελέγχετε πάντα όλες τις αγκυρώσεις των ζημιών, όπως παραμορφώσεις ή ρωγμές, μετά από ένα ατύχημα.
                                    • Να ακολουθείτε πιστά τις συστάσεις του κατασκευαστή του οχήματος ή το roll cage, αν η επισκευή πρέπει να απαραίτητο.
                                    • Ποτέ μην χρησιμοποιείτε ξανά μια ζώνη λουρί που έχει σε ένα ατύχημα οποιουδήποτε τύπου. Ο ιμάντας μπορεί να αποτύχει σε μια μεταγενέστερη ατυχημάτων που προκαλούν σοβαρούς τραυματισμούς ή θάνατο.

                                    Μετά-μετάφραση

                                    ο 'Ζώνη λουρί' = 'Ζώνη ασφαλείας'
                                    ο 'Δάκρυα' = 'Κοψίματα'

                                    Το βάζω και στα Αραβικά για να το καταλάβει και ο Εμίρης:

                                    6 الصيانة
                                    التفتيش
                                    • فحص الحزام تسخير تماما عن الضرر قبل كل استخدام.
                                    • تأكد من أن التفتيش على الحزام يتم تضمين مع الفحوصات العادية للسيارة سباق ولها
                                    المعدات.
                                    • تأكد دائما من عزم الدوران الصحيح من المسامير.
                                    • التحقق من تاريخ انتهاء الصلاحية من تسخير السباقات كما ينطبق على تنظيم الهيئة ومعاقبة الخاصة بك
                                    و / أو FIA، SFI أو علامة ناسكار، قبل كل استخدام.
                                    • لا تستعمل أبدا أي الحزام الذي يتم قطع، ممزقة أو تالفة بأي شكل من الأشكال! يحل محله على الفور، وقطع حزام القديم في
                                    النصف، وتجاهل حزام القديم بحيث لا يمكن استخدامها مرة أخرى. التخفيضات، والدموع وغيرها من الأضرار إلى حزام
                                    سوف يقلل كثيرا من فعاليته، قد يؤدي إلى الفشل، ويمكن أن يؤدي إلى إصابات خطيرة أو الوفاة.

                                    تنظيف
                                    • لتنظيف حزام تسخير، فقط استخدام الصابون المعتدل والماء الدافئ.
                                    • لا تستخدم المذيبات أو حلول التنظيف الأخرى، فإنها يمكن أن يضعف حزام أو غرزة النمط.
                                    • لا تستخدم المذيبات الكيماوية أو حلول التنظيف لتنظيف مشبك دوارة. تأثير ارتفاع مقاومة
                                    البولي [PC] مادة حساسة إلى أي نوع من أنواع الهيدروكربونات، وأيضا للرش المنظفات التي تحتوي على
                                    الهيدروكربونات.
                                    • لا تجف الحزام في الشمس أو بالقرب من المبرد، في مجفف الملابس أو مع مجفف الشعر أو مع أي دولة أخرى
                                    جهاز التدفئة الكهربائية أو الميكانيكية. حزام التدفئة قد يجعل يتقلص المادي وبالتحديد
                                    سيتم تغيير معدل استطالة تصميم.
                                    • يسمح دائما حزام تنظيف للهواء يجف طبيعيا.
                                    • ودائما تلف المجالس الفرعية لتسخير حزام استبدال قبل استخدام حزام تسخير مرة أخرى.
                                    • تعديل أبدا، تفكيك أو إصلاح حزام من نفسك.
                                    أبدا تنظيف تسخير سباق مع المذيبات الكيميائية أو منظف الرذاذ.
                                    حزام مشبك أو العلب أضعفته المذيبات أو المواد الكيميائية قد تفشل خلال حادث وحدة
                                    قد تحدث إصابات أو الوفاة.
                                    • أي حزام تسخير التي تم استخدامها أثناء وقوع حادث غير صالحة للاستخدام ويجب استبداله.
                                    • مواصلة أبدا لاستخدام حزام تسخير التي كانت قيد الاستخدام أثناء وقوع حادث. استبداله على الفور.
                                    • تتطلب FIA والمعاقبة غيرها من السلطات ان مفتشي قطع تسخير السباقات، أو قطع التسميات قبالة
                                    سباق تسخير، بعد وقوع حادث.
                                    • تفقد دائما كل مراس عن الأضرار مثل التشوهات أو الشقوق، بعد وقوع حادث.
                                    • اتبع بدقة توصيات السيارة أو لفة قفص الشركة المصنعة إذا يجب أن يكون إصلاح
                                    لزم الأمر.
                                    • لا إعادة استخدام حزام تسخير التي كانت في وقوع حادث من أي نوع. حزام يمكن أن تفشل في لاحقة
                                    حادث تسبب إصابات خطيرة أو الوفاة.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hannibal last edited by

                                      Ο χρήστης APR έγραψε:
                                      :lol: Γιαννη μην το παμε τοσο ψηλα , γιατι η επομενη ερωτηση μπορει να ειναι ...οταν ο οδηγος εχει κτυπησει μια φασολαδιτσα και ζοριστει στην Φτερη , η φορμα και τα υποιλοιπα θα εξακολουθουν να ειναι πυριμαχα ?

                                      Ετσι οπως δειχνουν οι αποψεις σας , τα πραγματα οντως ειναι καπου στην μεση .... αλλα αυτη την , προσωπικα την βλεπω εκει που εχει μπει ηδη το χρονικο οριο των ελληνικων τεχνικων κανονισμων !

                                      **Αρα ** δεν βλεπω και τον λογο να αλλαξει κατι , αφου συμφωνειτε ολοι εκτος απ'τον Αλεξανδρο !

                                      Κυριε Χρηστο μας και ο Αλεξανδρος ειπε οτι δεν εχει προβλημα της παρατασης αλλα τον ενοχλει το ποσο απολυτος ειναι καποιος χωρις να εξεταζει ή μαλλον χωρις να ξερει ακριβως τι γινεται.

                                      Γιαννη για να το λεει ο κατασκευαστης κατι θα ξερει παραπανω. Απο την αλλη αν δεν εμπιστευεσαι τον κατασκευαστη διαβασε τον ανεξαρτητο αυστραλεζικο οργανισμο για την ασφαλεια που εκανε την δοκιμη για τις ζωνες και εδωσε 5 χρονια παραταση μετα την ληξη των ζωνων οσο αυτες ειναι σε καλη κατασταση (κοινος ελεγχοντε) για το εθνικο τους πρωταθλημα. Αλλα βεβαια μπορεις να δεις και την αποφαση του SFI της αμερικης που τους βαζει να τις αλλαζουν καθε 2 χρονια (κοινως ουτε καν στην 5αετια που λεει ο κατασκευαστης).
                                      Οπως ειπα πολλες φορες πιο πανω. Εγω και ο scn μπορει να ειμαστε σχολαστικοι και να προσεχουμε τον εξοπλισμο μας. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι το κανουν ολοι. Οποτε αυτο ισως και να ειναι το μεσω χρονικο διαστημα που προτινει ο κατασκευαστης....

                                      Nass sukhran για την μεταφραση.
                                      Εσυ σαν τεχνικος εφορος και πιο αρμοδιος τι γνωμη εχεις?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Η γνώμη μου είναι ότι η διάρκεια ζωής είναι εκεί for a reason που λέτε και στο Ντουμπάι και ναι, τα σύνθετα υλικά όντως γερνάνε και με την επίδραση του ήλιου και του περιβάλλοντος αλλά και λόγω χρήσης, π.χ τάσεις και κραδασμούς (για παράδειγμα το κέβλαρ 'ξεχειλώνει' και το έχω δει πολλάκις με τα μάτια μου σε εφαρμογές ιστιοπλοϊας, όπως πανιά και σχοινιά).

                                        Αν λοιπόν ΜΟΝΑΔΙΚΗ προτεραιότητα είναι η ασφάλεια τότε αναμφίβολα δεν θα έπρεπε να υπερβαίνουμε τους χρόνους, που ορίζουν οι κατασκευαστές. 'Για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο'.

                                        Από την άλλη συμφωνώ ότι πολλές φορές η FIA έχει την τάση να είναι υπερσυντηρητική στα πρότυπά της σε ό,τι αφορά διάρκειες ζωής, είτε λόγω νοοτροπίας-φιλοσοφίας, είτε, θα πουν οι πιο συνωμοσιολόγοι, επειδή τα 'χει κάνει 'πλακάκια' με τους εκάστοτε κατασκευαστές.

                                        Και φυσικά, δυστυχώς η ασφάλεια μπορεί να είναι κορυφαία προτεραιότητα αλλά δεν είναι μοναδική, για να έχουμε ασφαλείς αγώνες πρέπει να έχουμε αγώνες. Και με τις τιμές των ειδών ασφαλείας η σε εθνικό επίπεδο επέκταση της διάρκειας ζωής (με απαραίτητη προϋπόθεση το σοβαρό έλεγχο από τεχνικούς εφόρους, το οποίο βέβαια ισχύει ανεξαρτήτως ηλικίας) είναι ένας αναγκαίος συμβιβασμός, τον οποίο όμως κάνουμε κάπως σε wishful thinking mode, χωρίς να έχουμε τον 'μη καταστροφικό' τρόπο (να πάρουμε (πολλές) ζώνες και (πολλά) καθίσματα 5ετίας και 10ετίας και να πάμε σε ένα εργαστήριο όπως το MIRA και να βαράμε dummies σε τοίχους... ΟΚ ) να διαπιστώσουμε ότι δεν κάνουμε υπερβολικά σοβαρές υποχωρήσεις στον τομέα της ασφάλειας, προκειμένου να έχουμε αγώνες.

                                        Οπότε η γνώμη μου είναι 'ναι στην παράταση' αλλά σε προσωπικό επίπεδο με ένα 'σφίξιμο στην καρδιά' και πάντα με την προϋπόθεση ότι γίνεται σοβαρή δουλειά σε επίπεδο ελέγχων (έχω κόψει ετικέττες από ζώνες αλλά νομίζω πρέπει να είμαι από τους λίγους...)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hannibal last edited by

                                          Thanks nass.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            apr last edited by

                                            Mμμμμμ τετοιες μεταφρασεις να σου κανω κι εγω ....迪克蓝色红色方框!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 51 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr