Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
    • 1
    • 2
    • 115
    • 116
    • 117
    • 118
    • 119
    • 160
    • 161
    • 117 / 161
    Περί αυτοκίνησης
    71
    3201
    85605
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nintza last edited by

      να βαλεις κοτσαδορο μπροστα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Ξεθάβω.

        Σε αστικές συνθήκες, εαν δεν κάνω λάθος, όταν ο δρόμος έχει 2 ή περισσότερες λωρίδες δεν είναι υποχρεωτικό να κινούνται όλα τα οχήματα στη δεξιά λωρίδα. Επιτρέπεται να αλλάζουμε λωρίδες και να 'προσπερνάμε' άλλα οχήματα που κινούνται σε λωρίδα που βρίσκεται στα αριστερά.
        Όταν λοιπόν αυτός ο δρόμος που βρίσκεται εντός πόλεως οδηγεί ... εκτός πόλεως σε δρόμο όπου τα οχήματα πρέπει να κινούνται στη δεξιά λωρίδα και όπου απαγορεύεται η 'προσπέραση' από δεξιά, που μπορούμε να ξέρουμε πότε τελειώνει το ένα καθεστώς και αρχίζει το άλλο? Υπάρχει κάποια σήμανση ή διαγράμμιση?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Ο χρήστης kacey έγραψε:
          Και στα δυο λαθος*.

          α)Απο που προκυπτει οτι δεν πρεπει να εισαι στη δεξιοτερη αδεια λωριδα, εντος πολεως? Αυτο που λεει ο ΚΟΚ ειναι οτι αν καποιος ειναι στην αριστερη και εσυ πας πιο γρηγορα στη δεξια, σε δρομο 2+ λωριδων εντος πολεως τοτε δεν θεωρειται οτι προσπερνας παρανομα.

          β) (στο δευτερο) ισχυει το απο πανω: σε δρομους εκτος πολεων (*με ΤΡΕΙΣ ομως λωριδες), παλι μπορεις να κινεισαι πιο γρηγορα σε δεξιοτερη λωριδα. Δεν θεωρειται καν προσπερασμα, ποσο μαλλον παρανομο προσπερασμα.

          *εκτος αν εννοουσες οτι απαγορευεται εκτος πολεως συγκεκριμενα σε δρομο με ΔΥΟ λωριδες, που ειναι σωστο γιατι για να ισχυει το β πρεπει να ειναι τρεις.

          α) Δεν είπα προσπερνάω, είπα 'προσπερνάω' γιατί προφανώς δεν θεωρείται προσπέραση απλά κίνηση σε διαφορετική λωρίδα.
          β) Δηλαδή αν κατάλαβα καλά σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο με πάνω από 2 λωρίδες μπορώ να μπω στη μέσα λωρίδα τη δεξιά και να 'προσπεράσω' ένα όχημα που πάει πιο αργά από μένα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kacey last edited by

            κινηση σε στοιχους:

            1. To πρoσπέρασμα επιτρέπεται, κατά κανόνα, από τα αριστερά. Kατ’
              εξαίρεση, τo πρoσπέρασμα επιτρέπεται από τα δεξιά αν o πρoπoρευόμενoς
              oδηγός έχει δώσει σήμα ότι πρoτίθεται να στρίψει αριστερά και έχει μετακι-
              νήσει τo όχημα ή τα ζώα τoυ πρoς την πλευρά αυτήν.

            2. α) Σε μoνόδρoμoυς και oδoύς διπλής κατεύθυνσης, πoυ υπάρχoυν δύo
              τoυλάχιστoν λωρίδες κυκλoφoρίας, κατά κατεύθυνση, μέσα σε κατoικημένες
              περιoχές και τρεις εκτός αυτών, διαχωριζόμενες με κατά μήκoς διαγραμμί-
              σεις, επιτρέπεται η κυκλoφoρία σε παράλληλες σειρές (στoίχoυς).

            γ) Στην περίπτωση που προβλέπεται στο εδάφιο α΄ (σσ: απο πανω δηλαδη) της παρούσας παρα-
            γράφου, ο προβλεπόμενος τρόπος οδήγησης δε θεωρείται ότι αποτελεί προ-
            σπέρασμα κατά την έννοια του παρόντος άρθρου
            .

            Μεταφραση σε απλα ελληνικα: σε δρομο με 2 λωριδες (3 εκτος πολης) δεν υπαρχει 'προσπερασμα'. η καθε λωριδα κινειται ανεξαρτητα με την αλλη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              megane98hp last edited by

              Ο χρήστης kacey έγραψε:
              κινηση σε στοιχους:

              1. To πρoσπέρασμα επιτρέπεται, κατά κανόνα, από τα αριστερά. Kατ’
                εξαίρεση, τo πρoσπέρασμα επιτρέπεται από τα δεξιά αν o πρoπoρευόμενoς
                oδηγός έχει δώσει σήμα ότι πρoτίθεται να στρίψει αριστερά και έχει μετακι-
                νήσει τo όχημα ή τα ζώα τoυ πρoς την πλευρά αυτήν.

              2. α) Σε μoνόδρoμoυς και oδoύς διπλής κατεύθυνσης, πoυ υπάρχoυν δύo
                τoυλάχιστoν λωρίδες κυκλoφoρίας, κατά κατεύθυνση, μέσα σε κατoικημένες
                περιoχές και τρεις εκτός αυτών, διαχωριζόμενες με κατά μήκoς διαγραμμί-
                σεις, επιτρέπεται η κυκλoφoρία σε παράλληλες σειρές (στoίχoυς).

              γ) Στην περίπτωση που προβλέπεται στο εδάφιο α΄ (σσ: απο πανω δηλαδη) της παρούσας παρα-
              γράφου, ο προβλεπόμενος τρόπος οδήγησης δε θεωρείται ότι αποτελεί προ-
              σπέρασμα κατά την έννοια του παρόντος άρθρου
              .

              Μεταφραση σε απλα ελληνικα: σε δρομο με 2 λωριδες (3 εκτος πολης) δεν υπαρχει 'προσπερασμα'. η καθε λωριδα κινειται ανεξαρτητα με την αλλη.

              Τι διάολο, αρχίζω και τα 'παίζω' ? Εγώ τι είπα στην αρχή? Τι δεν κατάλαβα?

              Πάμε πάλι από την αρχή. Επιτρέπεται λοιπόν σε κατοικημένες περιοχές η κυκλοφορία σε παράλληλες σειρές. Σε εθνικό επαρχιακό δίκτυο με 2 - ΟΧΙ 3 - λωρίδες επιτρέπεται η κυκλοφορία σε παράλληλες σειρές? Αν δεν επιτρέπεται, πότε ξέρω εγώ ότι ο δρόμος με 2 λωρίδες που ξεκίνησε μέσα από τη πόλη και βγαίνει εκτός πόλης, ότι μπορώ να κυκλοφορώ παράλληλα και πότε τελειώνει η κατοικημένη περιοχή οπότε θα πρέπει να είμαι στη δεξιά λωρίδα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kacey last edited by

                'Αν δεν επιτρέπεται, πότε ξέρω εγώ ότι ο δρόμος με 2 λωρίδες που ξεκίνησε μέσα από τη πόλη και βγαίνει εκτός πόλης, ότι μπορώ να κυκλοφορώ παράλληλα και πότε τελειώνει η κατοικημένη περιοχή οπότε θα πρέπει να είμαι στη δεξιά λωρίδα?'

                δεν καταλαβες. σε ολους τους δρομους πρεπει να εισαι στη δεξιοτερη διαθεσιμη/ελευθερη. Αυτο δεν αλλαζει απο το 'κυκλοφορια σε στοιχους'. Το 'κυκλοφορια σε στοιχους' υπαρχει για να σου πει οτι μπορεις να πηγαινεις πιο γρηγορα στην δεξιοτερη λωριδα, χωρις αυτο να σημαινει οτι 'προσπερνας παρανομα απο δεξια'. Και ισχυει σε δρομους με 2 λωριδες εντος πολης και με 3 εκτος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  megane98hp last edited by

                  Και με 2 λωρίδες εκτός πόλης τι παίζει?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kacey last edited by

                    καθεσαι δεξια και προσπερνας απο αριστερα. Τα γνωστα. Οταν πηγαινοντας στη δεξια (οπως πρεπει) πετυχεις τον μαλακα που εχει αραξει στην αριστερη λωριδα ενω η δεξια ειναι αδεια, αμα παρεις τον ΚΟΚ τοις μετρητοις κανονικα πρεπει οταν τον φτασεις να κοψεις, να μπεις στην αριστερη και να κατσεις να περιμενεις απο πισω του. Χαζομαρες δηλαδη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      megane98hp last edited by

                      Ήρθες στα λόγια μου τελικά. Ανεξάρτητα αν είναι χαζομάρες ή όχι, που κι εγώ θα έλεγα ότι είναι, πότε ο δρόμος με 2 λωρίδες είναι αστικός και πότε είναι εθνικός/ επαρχιακός?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tsabasid last edited by

                        Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                        Ήρθες στα λόγια μου τελικά. Ανεξάρτητα αν είναι χαζομάρες ή όχι, που κι εγώ θα έλεγα ότι είναι, πότε ο δρόμος με 2 λωρίδες είναι αστικός και πότε είναι εθνικός/ επαρχιακός?

                        Όταν 2 λωρίδες ή παραπάνω είναι για το ίδιο ρευμα κίνησης τότε συνήθως γίνεται κυκλοφορία σε στοίχους. Όπου κι αν είναι αυτό. Απλά σε πόλη μέσα επειδή πρέπει να τοποθετηθείς κατάλληλα για να στρίψεις κάπου είναι πιθανότερο να δεις περισσότερους να κινουνται στην αριστερή λωρίδα κι ας πηγαίνουν αργά. Σε επαρχιακό/εθνικό δίκτυο υπάρχει η κατανόηση ότι πρέπει να κινείσαι στη δεξιότερη λωρίδα όποτε είναι εφτικτό, και να μπαίνεις στις υπόλοιπες για προσπεράσεις. Αλλά και πάλι εφαρμόζεται η κυκλοφορία σε στίχους. Στον αυτοκινητόδρομο για παράδειγμα πόσεες φορές έχει τύχει να προσπεράσουμε κάποιον ο οποίος κινείται αργά στη μεσαία λωρίδα, από τη δεξιά; Δεν είσαι υποχρεωμένος να βγεις εσύ από τη δεξιά λωρίδα στην αριστερή επειδή ο άλλος αράζει στη μεσαία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kacey last edited by

                          Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                          Ήρθες στα λόγια μου τελικά. Ανεξάρτητα αν είναι χαζομάρες ή όχι, που κι εγώ θα έλεγα ότι είναι, πότε ο δρόμος με 2 λωρίδες είναι αστικός και πότε είναι εθνικός/ επαρχιακός?

                          Εδω ειναι η μλκια του ΚΟΚ. Ενω η διακριση των δρομων ειναι 'αυτοκινητοδρομοι', 'οδοι ταχειας κυκλοφοριας' και 'λοιπο οδικο δικτυο' πχ οσον αφορα τα ορια ταχυτητας, και η καθε μια απο αυτες τις τρεις εννοιες εχει τον ορισμο της, στη συγκεκριμενη διαταξη μιλαει για εντος και εκτος πολεων.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            megane98hp last edited by

                            Ο χρήστης tsabasid έγραψε:

                            Ήρθες στα λόγια μου τελικά. Ανεξάρτητα αν είναι χαζομάρες ή όχι, που κι εγώ θα έλεγα ότι είναι, πότε ο δρόμος με 2 λωρίδες είναι αστικός και πότε είναι εθνικός/ επαρχιακός?

                            Όταν 2 λωρίδες ή παραπάνω είναι για το ίδιο ρευμα κίνησης τότε συνήθως γίνεται κυκλοφορία σε στοίχους. Όπου κι αν είναι αυτό. Απλά σε πόλη μέσα επειδή πρέπει να τοποθετηθείς κατάλληλα για να στρίψεις κάπου είναι πιθανότερο να δεις περισσότερους να κινουνται στην αριστερή λωρίδα κι ας πηγαίνουν αργά. Σε επαρχιακό/εθνικό δίκτυο υπάρχει η κατανόηση ότι πρέπει να κινείσαι στη δεξιότερη λωρίδα όποτε είναι εφτικτό, και να μπαίνεις στις υπόλοιπες για προσπεράσεις. Αλλά και πάλι εφαρμόζεται η κυκλοφορία σε στίχους. Στον αυτοκινητόδρομο για παράδειγμα πόσεες φορές έχει τύχει να προσπεράσουμε κάποιον ο οποίος κινείται αργά στη μεσαία λωρίδα, από τη δεξιά; Δεν είσαι υποχρεωμένος να βγεις εσύ από τη δεξιά λωρίδα στην αριστερή επειδή ο άλλος αράζει στη μεσαία.

                            Το ξαναλέω. Τα περι 3 λωρίδων είναι πολύ ωραία και χρήσιμα να τα ξέρω αλλά εγώ ποτέ δεν ρώτησα για 3 λωρίδες. Δεν έχουμε πουθενά εδώ κάτω 3 λωρίδες. Μιλάω για 2 λωρίδες, τόσο εντός όσο εκτός. Και, το συμπέρασμα είναι... βράσε ρύζι!!! Εδώ βλέπω μερικούς στην αριστερή λωρίδα και περνάνε από δίπλα μου με το φλας αναμμένο, στις λωρίδες θα βγάλουμε άκρη?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              makinen last edited by

                              Καλησπέρα
                              Μένω στην Αγγλία από τον περασμένο Σεπτέμβριο, ήρθα για να κάνω ένα MSc (Automotive Electronics Engineering) ενός χρόνου (και ελπίζω να βρω και δουλειά και να μείνω). Δεν έχω φέρει το αυτοκίνητό μου αλλά νοίκιασα μερικές φορές χρησιμοποιώντας την ανανεωμένη (κάρτα) άδεια οδήγησης γιατί το παλιό χάρτινο δίπλωμα δεν έχει ελληνικούς χαρακτήρες.
                              Για να μην τα πολυλογώ, πρωτομαγιά είχα επισκέψεις και νοίκιασα ένα αυτοκίνητο για να τους γυρίσω. Σε ζώνη 30 μιλίων με έγραψε gatso camera να πάω με την ιλιγγιώδη ταχύτητα των... 36 και μου ρθε το ραβασάκι σήμερα το πρωί σπίτι (notice of intended prosecution). Ας μη σχολιάσω τα όρια και το πώς με έγραψε αφού την κοιτούσα και το ήξερα ότι πάω αργά για να μη φάω κλήση (αλλά την έφαγα παρόλα αυτά).
                              Οι επιλογές μου από δω και πέρα είναι:

                              1. πληρώνω 100 λίρες πρόστιμο και 3 πόντους στο δίπλωμα
                              2. επειδή είναι η μικρότερη δυνατή παράβαση μπορώ να πληρώσω 85 λίρες για να κλείσω 4ωρο σεμινάριο οδικής ασφάλειας ή κάτι τέτοιο και να μην πάρω πόντους.

                              Πριν πείτε ότι προφανώς θα πρέπει να κάνω το 2ο, να ενημερώσω ότι τα μέρη που είναι διαθέσιμα για σεμινάριο δεν είναι καθόλου κοντά στο μέρος που μένω και άρα θα χρειαστώ έξτρα χρόνο και χρήμα. Επίσης το πρόγραμμα στο μεταπτυχιακό μου που τώρα μπαίνει σε φάση διπλωματικής είναι τρομακτικά πιεστικό (ειδικά αν κυνηγάς το άριστα για να έχεις πιθανότητες να σε προσέξουν για δουλειά) και εννοείται πως δεν θα αφήσω υποχρεώσεις της σχολής για τις μ@λ@κίες του σεμιναρίου-και-καλά-νοιαζόμαστε-για-την-οδική-ασφάλεια-και-όχι-την-κονόμα-για-το-δήμο.

                              Οι ερώτησή μου κατόπιν όλης της ιστορίας είναι η εξής: αν απλά αποφασίσω να πληρώσω και να πάρω τους πόντους, πώς θα μου επιβληθούν αφού το δίπλωμά μου είναι ελληνικό; Θα σταλούν με κάποιο τρόπο στην Ελλάδα ή... φέξε μου και γλίστρησα;
                              Και δεύτερον αν όντως πάρω πόντους υπάρχει περίπτωση να φανούν κατά τη διαδικασία αναζήτησης δουλειάς στην εδώ αυτοκινητοβιομηχανία; (γίνεται background check ακόμα και στους πόντους του διπλώματος; )
                              Αυτά και ευχαριστώ για την υπομονή σας μέχρι εδώ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                p-ulet last edited by

                                You are overthinking it! Πλήρωσε το πρόστιμο και μην το ξανασκεφτεις 🙂 καλές σπουδές!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  london last edited by

                                  Ο χρήστης makinen έγραψε:
                                  Καλησπέρα
                                  Μένω στην Αγγλία από τον περασμένο Σεπτέμβριο, ήρθα για να κάνω ένα MSc (Automotive Electronics Engineering) ενός χρόνου (και ελπίζω να βρω και δουλειά και να μείνω). Δεν έχω φέρει το αυτοκίνητό μου αλλά νοίκιασα μερικές φορές χρησιμοποιώντας την ανανεωμένη (κάρτα) άδεια οδήγησης γιατί το παλιό χάρτινο δίπλωμα δεν έχει ελληνικούς χαρακτήρες.
                                  Για να μην τα πολυλογώ, πρωτομαγιά είχα επισκέψεις και νοίκιασα ένα αυτοκίνητο για να τους γυρίσω. Σε ζώνη 30 μιλίων με έγραψε gatso camera να πάω με την ιλιγγιώδη ταχύτητα των... 36 και μου ρθε το ραβασάκι σήμερα το πρωί σπίτι (notice of intended prosecution). Ας μη σχολιάσω τα όρια και το πώς με έγραψε αφού την κοιτούσα και το ήξερα ότι πάω αργά για να μη φάω κλήση (αλλά την έφαγα παρόλα αυτά).
                                  Οι επιλογές μου από δω και πέρα είναι:

                                  1. πληρώνω 100 λίρες πρόστιμο και 3 πόντους στο δίπλωμα
                                  2. επειδή είναι η μικρότερη δυνατή παράβαση μπορώ να πληρώσω 85 λίρες για να κλείσω 4ωρο σεμινάριο οδικής ασφάλειας ή κάτι τέτοιο και να μην πάρω πόντους.

                                  Πριν πείτε ότι προφανώς θα πρέπει να κάνω το 2ο, να ενημερώσω ότι τα μέρη που είναι διαθέσιμα για σεμινάριο δεν είναι καθόλου κοντά στο μέρος που μένω και άρα θα χρειαστώ έξτρα χρόνο και χρήμα. Επίσης το πρόγραμμα στο μεταπτυχιακό μου που τώρα μπαίνει σε φάση διπλωματικής είναι τρομακτικά πιεστικό (ειδικά αν κυνηγάς το άριστα για να έχεις πιθανότητες να σε προσέξουν για δουλειά) και εννοείται πως δεν θα αφήσω υποχρεώσεις της σχολής για τις μ@λ@κίες του σεμιναρίου-και-καλά-νοιαζόμαστε-για-την-οδική-ασφάλεια-και-όχι-την-κονόμα-για-το-δήμο.

                                  Οι ερώτησή μου κατόπιν όλης της ιστορίας είναι η εξής: αν απλά αποφασίσω να πληρώσω και να πάρω τους πόντους, πώς θα μου επιβληθούν αφού το δίπλωμά μου είναι ελληνικό; Θα σταλούν με κάποιο τρόπο στην Ελλάδα ή... φέξε μου και γλίστρησα;
                                  Και δεύτερον αν όντως πάρω πόντους υπάρχει περίπτωση να φανούν κατά τη διαδικασία αναζήτησης δουλειάς στην εδώ αυτοκινητοβιομηχανία; (γίνεται background check ακόμα και στους πόντους του διπλώματος; )
                                  Αυτά και ευχαριστώ για την υπομονή σας μέχρι εδώ.

                                  Η αποψη μου , την β επιλογη για μην εχεις ποντους στο διπλωμα. Οι Αγγλοι ειναι τυπικοτατοι, και κανουν φοβερα check προκειμενου να σε παρουν σε δουλεια. Βρες λιγο χρονο και κανε την β επιλογη. ρωτα εαν το κανουν extent , να πας μετα τισ εξετασεις σου κτλπ. Τους ελληνες στις δουλειες δεν τους εμπιστευονται παρα μονον εαν τους γνωρισουν καιρο και αποδειξεις τι αξιζεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    makinen last edited by

                                    Συμφωνώ για τα background checks και το πιστεύω, αλλά πώς θα περαστούν οι πόντοι στο ελληνικό δίπλωμα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      makinen last edited by

                                      Για την ιστορία, μου ήρθε σήμερα η απάντηση στο γράμμα που έστειλα υπογράφοντας ότι ήμουν εγώ ο παραβάτης για τα... 36 ολόκληρα μίλια σε ζώνη των 30
                                      Απ'ότι φαίνεται δεν τους ενδιαφέρει από πού είναι το δίπλωμά σου αφού δε θα ασχοληθούν να βάλουν τους πόντους μέσω της χώρας έκδοσης αλλά θα μου δώσουν έναν αριθμό που θα χρησιμοποιώ εντός Αγγλίας και θα μπουν οι πόντοι εκεί. Το μόνο δηλαδή κέρδος είναι ότι δεν συμψηφίζονται οι πόντοι με παραβάσεις που θα μπορούσα να έχω στην Ελλάδα πχ (όχι ότι έχω αλλά λέμε τώρα) αλλά το σύστημα είναι τόσο εξελιγμένο με τα ξένα διπλώματα που τα έχουν προβλέψει όλα. Οπότε μιας και είδα ότι τα courses είναι διαθέσιμα κάθε σαββατοκύριακο μέχρι το σεπτέμβρη, θα διαλέξω online και θα κλείσω μια ημερομηνία και θα τελειώνω, αποφεύγοντας και τους πόντους και τα περαιτέρω πάρε δώσε με την αστυνομία... Είμαι λίγα βήματα πριν με πάρουν σε μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία και δε θέλω να φανεί τίποτα σε τυχόν background checks (όχι πως θα πείραζε αλλά ας είμαι 100% καθαρός).
                                      Αυτά για το πώς δουλεύουν τα συστήματα εδώ στα βόρεια, σίγουρα με εντυπωσίασε, έστω κι αν ήταν εναντίον μου και πραγματικά δεν πείθουν ότι δεν το κάνουν για την κονόμα και όχι την οδική ασφάλεια

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kacey last edited by

                                        'Απ'ότι φαίνεται δεν τους ενδιαφέρει από πού είναι το δίπλωμά σου αφού δε θα ασχοληθούν να βάλουν τους πόντους μέσω της χώρας έκδοσης αλλά θα μου δώσουν έναν αριθμό που θα χρησιμοποιώ εντός Αγγλίας και θα μπουν οι πόντοι εκεί.'

                                        δεν καταλαβαινω τι ειναι το 'εκει' και ποιον αφορα, αφου για οτιδηποτε εχει να κανει με οδηγηση μπορεις και ΘΑ χρησιμοποιεις το ελληνικο σου διπλωμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          makinen last edited by

                                          Πολύ ενδιαφέρουσα η ερώτηση κι εμένα με παραξένεψε αυτό. Προφανώς το κάνανε γιατί έχουν πολύ κόσμο που οδηγάει εδώ με ξένα διπλώματα και σταμάτησαν να ασχολούνται με τις χώρες έκδοσης. Συγκεκριμένα (ένα από) τα χαρτιά που στείλανε στην παράγραφο για όσους έχουν ξένο δίπλωμα λέει:
                                          https://www.dropbox.com/s/bqdyu9518kuycui/IMAG0442.jpg?dl=0
                                          Αυτό σε περίπτωση που επιλέξω να φάω τους πόντους και το πλήρες πρόστιμο αντί να πάω στο σεμινάριο ασφάλειας ή whatever
                                          Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο. Η πλάκα είναι ότι κοιτούσα την κάμερα από μακριά και πέρασα εσκεμμένα με αυτή την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 36 μιλίων/ώρα γιατί απλά δε μπορούσα να φανταστώ ότι θα ταν πιο χαμηλό το όριο, νόμιζα ότι είμαι νόμιμος!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kacey last edited by

                                            αγγλαρες ρε πστ μου. Οπως το φαναστηκα: θα σου δωσουν ενα 'uk driver number' στο οποιο θα χρεωνονται οι ποντοι (κατι σαν αμκα ποντων ποινης δηλαδη?) και σε καθε επομενο ελεγχο απο τροχαιο (ή - υποθετω - οπουδηποτε ενδιαφερει το αν εχεις ποντους, πχ για ασφαλιση) θα πρεπει ΕΣΥ να τους ενημερωνεις οτι εχεις αυτο το # ωστε να τσεκαρουν ποντους και παραβασεις. Ενω θα εχεις στα χερια σου το ελληνικο διπλωμα, με το οποιο μπορεις να κυκλοφορεις κανονικα και να χρησιμοποιεις για οτιδηποτε εχει να κανει με την οδηγηση. Οτι να'ναι...

                                            ΥΓ Επειδη εχω φυγει 10 χρονια τωρα απο αγγλια, αμα ξερει κανεις τιποτα παραπανω ας ενημερωσει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 160
                                            • 161
                                            • 117 / 161
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr