-
Αφορμή για τη δημιουργία αυτού του θέματος ήταν μία αντιπαράθεση σχετικά με τη χρησιμότητα ή μη των μικρομεσαίων hatcback. Εδώ λοιπόν μπορεί ο καθένας να εκφράσει τη γνώμη του και φυσικά να ψηφίσει υπερ ή κατά των μικρομεσαίων hatcback.
Επίσης να προσθέσω πως με τον όγκο τους κρύβουν την ορατότητα σε όσους οδηγούν μικρότερα αυτοκίνητα (μικρά. supermini) ή μοτοσυκλέτες ενώ σε σύγκρουση είναι σαφώς επικυνδυνότερα για τους άλλους.
Τα μικρομεσαία hatchback καλύπτουν εντελώς πλασματικές ανάγκες μιας και ένα μικρό αυτοκίνητο επίσης χωράει 5 επιβάτες και ούτως ή άλλως κανένας δεν εκμεταλεύεται το κράτημα επιδόσεις των γρήγορων (και αντι-οικολογικών/βενζινοβόρων) μικρομεσαίων μιας και ελάχιστοι τρέχουν σε αγώνες ράλλυ και πίστας με αυτά.
Επίσης έχουν χειρότερες επιδόσεις απο ένα μικρό με τον ίδιο κινητήρα.
Γιατί λοιπόν υπάρχουν τόσοι δολοφόνοι και θύματα του μάρκετινγκ που επιλέγουν μικρομεσαία hatchback αντί για ένα Atos πχ ?
-
Αφορμή για τη δημιουργία αυτού του θέματος ήταν μία αντιπαράθεση σχετικά με τη χρησιμότητα ή μη των μικρομεσαίων hatcback. Εδώ λοιπόν μπορεί ο καθένας να εκφράσει τη γνώμη του και φυσικά να ψηφίσει υπερ ή κατά των μικρομεσαίων hatcback.
Επίσης να προσθέσω πως με τον όγκο τους κρύβουν την ορατότητα σε όσους οδηγούν μικρότερα αυτοκίνητα (μικρά. supermini) ή μοτοσυκλέτες ενώ σε σύγκρουση είναι σαφώς επικυνδυνότερα για τους άλλους.
Τα μικρομεσαία hatchback καλύπτουν εντελώς πλασματικές ανάγκες μιας και ένα μικρό αυτοκίνητο επίσης χωράει 5 επιβάτες και ούτως ή άλλως κανένας δεν εκμεταλεύεται το κράτημα επιδόσεις των γρήγορων (και αντι-οικολογικών/βενζινοβόρων) μικρομεσαίων μιας και ελάχιστοι τρέχουν σε αγώνες ράλλυ και πίστας με αυτά.
Επίσης έχουν χειρότερες επιδόσεις απο ένα μικρό με τον ίδιο κινητήρα.
Γιατί λοιπόν υπάρχουν τόσοι δολοφόνοι και θύματα του μάρκετινγκ που επιλέγουν μικρομεσαία hatchback αντί για ένα Atos πχ ?
Ποιά είναι η άποψη σας για τα μικρομεσαία hatchback?