-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Αν και συνήθως δεν σχολιάζω την περιγραφη του αγώνα, νομίζω ότι αυτή τη φορά ο χαρακτηρισμός τραγική μάλλον την κολακεύει.
Και δεν αναφέρομαι σε τυχόν λάθη (πχ να μπερδεύεις οδηγούς και μονοθέσια ή τη μάνικα με άνθρωπο κτλ) που είναι ανθρώπινα.
Αναφέρομαι στον χαρακτηρισμό ΚΑΘΕ προσπάθειας του Αλόνσο για προσπέρασμα ως 'λάθος'. Ο χαρακτηρισμός αυτός δεν είναι λάθος. Είναι ή ασχετοσύνη ή εμπάθεια.
Πχ στην προσπάθειά του να περάσει τον Heidfeld από την εξωτερική, που παρολίγο να στεφθεί από επιτυχία ο παντογνώστης καλεσμένος αναφώνησε: 'Δεν μπορώ να καταλάβω πως ένας παγκόσμιος πρωταθλητής χάνει το φρενάρισμα'
Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν αυτός να κάνει μετάδοση GP.
Τι θα έπερεπε δηλαδή να κάνει ο Alonso; Να κοιμηθεί πίσω από τον Heidfeld και να περιμένει τα pit stop;
Κάθε προσπάθεια για προσπέρασμα που δεν καρποφορεί, είναι λάθος και τονίζεται επανειλημένα;
Όταν τελικά περνάει, δεν είναι ένα ωραίο προσπέρασμα (από αυτά που κραυγάζουμε ότι λείπουν από την σύγχρονη F1), αλλά είναι πάλι λάθος (του Heidfeld);
Όταν στο τέλος λούφαξε πίσω από τον Fisichella, ήταν καλύτερα να υποθέσω; Αφου δεν έκανε ¨λάθη¨;Το ότι δεν χωνεύετε τον Alonso δεν πειράζει. Το ότι υποστηρίζετε κάποιον οδηγό επίσης δεν πειράζει. Το να λέτε ασυναρτησίες για να επιβάλλετε τις συμπάθειές σας όχι απλά πειράζει, εξοργίζει κιόλας.
Και να σημειώσω ότι δεν είμαι οπαδός του Alonso.Κι εγώ δεν χωνεύω τον Schumacher. Δεν πειράζει.
Αν βγαίνω όμως και λέω ότι ήταν κουλός, ότι πέτυχε οφειλόταν στο μονοθέσιο, ήταν κολόφαρδος, ξάδερφος του Γκαστόνε, οι αντίπαλοί του ήταν ανάπηροι και άλλα τέτοια, γίνομαι γελοίος.
Πόσο μάλλον όταν είμαι αυτός που παρουσιάζει την F1 σε μια ολόκληρη χώρα.Α και κάτι άλλο: Όταν επιστρέφουμε από διαφημίσεις, θέλω να μάθω τι έγινε στο διάστημα τις διακοπής. Όχι την προσωπική άποψη του παρουσιαστή. Δεν είναι δυνατόν ο Alonso να έχει πέσει στην ένατη θέση επειδή έχει κάνει pit stop, και με το που επιστρέφουμε ο παρουσιαστής να λέει 'με απανωτά λάθη ο Alonso έχει πέσει στην ένατη θέση' και να ψάχνω σαν χαζός που είχε έξοδο και τι πρόβλημα έχει το μονοθέσιό του, και το replay να μας δείχνει ένα λάθος που του κόστισε 3-4 δέκατα!
Λυπηθείτε αυτόυς που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τον αγώνα από άλλο μέσο.Δεν ξέρω εάν το πρόσεξες αλλά ο Αλόνσο πέρασε δις το Χάιντφελτ και τελικά τερμάτισε πίσω του ακριβώς λόγω των απανωτών λαθών που έκανε...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Εσύ πού θίχτηκες δεν κατάλαβα κ μιλάς τόσο απότομα?
Μα ειναι απλο, εκανες ενα υποτιμητικο σχολιο χωρις να ξερεις αν αυτο που λες ειναι αληθεια ή οχι. Καλα, καλα δεν ακουσες οτι ο Στεφανος τονισε οτι ο Liuzzi ηταν εξαιρετικος οδηγος στα καρτ. Ακομη και η αναγωγη 'ο ενας στην F1, ο αλλος πουθενα αρα...' δε στεκει. Πληροφοριακα λοιπον οι δυο τους ηταν αντιπαλοι στα καρτ και ναι υπηρξε τελικος παγκοσμιου πρωταθληματος ICA που ο Καμιτσακης ηταν μπροστα απο τους Liuzzi, Pantano, Ammermuller, Hulkenberg και Verney. Οπως επισης υπηρξε αγωνας του Ιταλικου FR2000 winter series που ο Kubica βρεθηκε στη δευτερη θεση της εκκινησης πισω απο τον Μαργαριτη. Οπως τελος υπηρξε αγωνας στο Πανευρωπαϊκο της FR2000 που υπο βροχη ο Χαμιλτον ηταν κατι εκατοστα μολις πιο μπροστα απο τον Κατσιμη που ειχε μαλιστα πολυ χειροτερη ομαδα και σαφως λιγοτερες δοκιμες. Το γεγονος οτι οι ολοι οι υπολοιποι μπηκαν καποια στιγμη σε καποια ακαδημια και εφτασαν ή βρισκονται σε τροχια F1 δεν αναιρει το γεγονος οτι στα καρτ ή στα μικρα μονοθεσια υπηρξαν Ελληνες που ηταν τουλαχιστον ισοδυναμοι. Μπορει να δυσκολευεσαι να πιστεψεις οτι αυτο το παιδι που ειδες πριν τρια χρονια ηταν σε αυτο το γκρουπ ισως γιατι ειναι Ελληνας ή σιγουρα γιατι σε αυτη τη χωρα δεν μπορουμε να ξεχωρισουμε και να διαφημισουμε τι ειναι σπουδαια επιδοση. Ομως η αληθεια ειναι αυτη που τολμησε να πει ο Σταφανος.
Μπορεί κ να ισχύουν όλα αυτά απλά imho καλό είναι να κρατάμε κ μια πισινή-τα σκανδαλοθηρικά λένε κ κατασκευάζουν πολλά.
Υπαρχει μια τεραστια διαφορα, οτι τα σχολια του ΤΠ αλλα και της συντριπτικης μεριδας του σοβαρου τυπου για το θεμα ΔΕΝ προερχονται απο την αναγνωση σκανδαλοθηρικων εντυπων. Προερχονται απο πληροφορηση μεσα απο τις ομαδες.
Κ ο Αλόνσο συγκριτικά με το Λούης πάει χειρότερα,αλλά ακόμη δεν βρήκαν κάτι εξωαγωνιστικό να του φορτώσουν τα λάθη του!
Ειναι πολυ απλο, δεν υπαρχει κατι να του φορτωσουν. Αν για κατι ειναι αδικο να κατηγορησεις τον Ισπανο, αυτο ειναι ο επαγγελματισμος του.
Ένα που χαίρομαι είναι η ευγένειά σου!
Ωραία δεν μπαίνουν σε ακαδημίες κ δεν πρωταγωνιστούν ενώ είναι ταχύτατοι,(η ζωή είναι σκληρή κ δύσκολη για όλους)αλλά όπως ειπώθηκε κ πριν το αποτέλεσμα μετρά κ αυτό είναι οτι ουδείς Έλλην δεν βρίσκεται σε μεγάλη κατηγορία,εκτός του Μαργαρίτη που ανέφερες που ξόδεψε εκατομύρια ευρά παρεπιπτόντως(αν γνωρίζετε κ άλλους πείτε,εγώ μόνο αυτόν ξέρω).Δηλαδή επειδή κατάφεραν να περάσουν τους παραπάνω αυτομάτως είναι τι?καλύτεροι οδηγοι?Το οτι ήταν αντίπαλοι δεν τους ανεβάζει στα μάτια μου,οι επιδόσεις μετράνε!
Κοίτα εγώ κρίνω με βάση παρελθόν κ παρόν κ προσπαθώ να μην εικάζω γιατί έτσι
ίισως γίνουν λάθη!Ίσως η ηλικία του όπως ειπώθηκε παραπάνω τον οδήγησε εκεί,απλά εμένα μου φάνηκε αδικαιολόγητη αλαζονεία.
Δηλαδή ξαφνικά ο Κίμι ενώ είναι ελάχιστα πίσω από τον Μάσα(παρά την αλλαγή ομάδας!) ξαφνικά πάχυνε κ δεν μπορεί να τρέξει!οκ,μπορεί εγώ να είμαι Ραικονικός,τι να πώ.
Πάντως το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο!
-
Ο χρήστης sosna έγραψε:
Εκείνο επίσης που θα έπρεπε να αποφευχθεί είναι το:''μην πάτε στην Τουρκία,θυμηθήτε κ την απονομή με τον Ταλάτ'' που για εμένα δεν είχε θέση κ θα μπορούσε απλά να μην είχε αναφερθεί.Ναι κ εμένα με ενόχλησε απίστευτα το γεγονός αλλά δημόσια θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικές οι δηλώσεις,ειδικότερα για 1 θέμα που ενοχλεί.Δεν συμφωνώ. Τέτοια λάθη δεν πρέπει να ξεχνιόνται!
Η αλήθεια είναι ότι και εμένα μου φάνηκε το λιγότερο περίεργο το να αναφέρουν ότι ο Alonso έχανε τα φρένα κάθε φορά που έμπαινε στην εξωτερική στην δεξιά φουρκέτα. Ήταν προφανές ότι δεν ήταν λάθος αλλά το έκανε εσκεμένα.
Όπως επίσης μου έκανε εντύπωση που στην προσπέραση του Alonso στον Heidfield αναφέρθηκε πως ο Γερμανός έκανε λάθος και πήγε ευθεία αλλά ήταν προφανές πως ο Heidfield δεν είχε άλλη επιλογή αφού αν δεν πήγαινε ευθεία θα ακουμπούσαν με τον Ισπανό. -
Ο χρήστης takisp έγραψε:
Δεν ξέρω εάν το πρόσεξες αλλά ο Αλόνσο πέρασε δις το Χάιντφελτ και τελικά τερμάτισε πίσω του ακριβώς λόγω των απανωτών λαθών που έκανε...Εξαρταται αν θεωρεις οτι μια McLaren ειναι γρηγοροτερη απο μια bmw με 10 γυρους λιγοτερο καυσιμο...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Οπως τελος υπηρξε αγωνας στο Πανευρωπαϊκο της FR2000 που υπο βροχη ο Χαμιλτον ηταν κατι εκατοστα μολις πιο μπροστα απο τον Κατσιμη που ειχε μαλιστα πολυ χειροτερη ομαδα και σαφως λιγοτερες δοκιμες.Τυχαίνοντας να γνωρίζω καλά την περίπτωση, ο Σταμάτης (Κατσίμης) μάλιστα, όταν έτρεχε στην Ιταλική F3 (μόλις 2η χρονιά του σε αυτοκίνητα τύπου formula) είχε πάρει το πρωτάθλημα στη δική του υποκατηγορία, των αυτοκινήτων Class B (κάτι αντίστοιχο με τα 'παλιότερα' μοντέλα που τρέχουν στο DTM). Μάλιστα διεκδικούσε υψηλές θέσεις (κοντά σε βάθρα) ανάμεσα σε ClassA μονοθέσια και τελικά τερμάτισε 5ος γενικής, χωρίς να έχει τρέξει και όλους τους αγώνες. Φυσικά από δοκιμές και προετοιμασία... καμία σχέση με τους συναθλητές τους. Τριήμερα πεταγόταν για τους αγώνες το παιδί και κάτι άλλα σκόρπια για λίγα testing.
-
Ο χρήστης sosna έγραψε:
Δηλαδή επειδή κατάφεραν να περάσουν τους παραπάνω αυτομάτως είναι τι?καλύτεροι οδηγοι?Το οτι ήταν αντίπαλοι δεν τους ανεβάζει στα μάτια μου,οι επιδόσεις μετράνε!Μα δεν ειπε κατι τετοιο ο Στεφανος, εσυ εβγαλες αυτο το συμπερασμα. Αυτο που ειπε ηταν οτι α) ο Liuzzi ηταν κορυφαιος στα καρτ (γεγονος) β) οτι κατα καιρους ηταν ταχυτερος του (επισης γεγονος). Εσυ αυτο το σχολιασες υποτιμητικα γιατι καποιο λογο που ακομη δεν μας εχεις εξηγησει και τωρα αποκαλεις τον μικρο αλαζονα.
Πολυ ευγενικα λοιπον σου λεω 'αγαπητε κυριε sosna κανετε λαθος'.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι και εμένα μου φάνηκε το λιγότερο περίεργο το να αναφέρουν ότι ο Alonso έχανε τα φρένα κάθε φορά που έμπαινε στην εξωτερική στην δεξιά φουρκέτα. Ήταν προφανές ότι δεν ήταν λάθος αλλά το έκανε εσκεμένα.Το θεμα με την εξωτερικη γραμμη ειναι οτι περα απο πιεση μπορει να δουλεψει και σαν αρχη προσπερασματος με την προυποθεση οτι ο Αλονσο θα καταφερνε να στριψει πιο νωρις και να κανει αλλαγη γραμμης ωστε να εχει την εσωτερικη στην επομενη στροφη. Εγινε αρκετες φορες τοσο στους αντιστoιχους αγωνες της GP2 οσο και σε αυτους του F3 Euroseries. Αλλα αυτο προυποθετει οτι δε θα το παραεκανε ο Αλονσο στο φρεναρισμα και ηταν φανερο οτι αρκετες φορες οντως το παραεκανε ο Αλονσο πραγμα που ακυρωνε την ολη προσπαθεια. Αρα κατα τη γνωμη μου ειχε βαση το σχολιο απλα νομιζω οτι δεν ειναι ευκολο να εξηγηθει.
Όπως επίσης μου έκανε εντύπωση που στην προσπέραση του Alonso στον Heidfield αναφέρθηκε πως ο Γερμανός έκανε λάθος και πήγε ευθεία αλλά ήταν προφανές πως ο Heidfield δεν είχε άλλη επιλογή αφού αν δεν πήγαινε ευθεία θα ακουμπούσαν με τον Ισπανό.
Νομιζω οτι η αναφορα σε λαθος ειχε να κανει με το οτι ο Γερμανος αφησε ορθανοιχτη μια πορτα που δεν επρεπε. Βεβαια απο μια αποψη καλα εκανε γιατι μας εδωσε την ευκαιρια να απολαυσουμε ενα 100% ανδρικο προσπερασμα. Αν ο ναυαγος εστριβε θα εκαναν και οι δυο τη διασημη πλεον πτηση AirViso.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δηλαδή επειδή κατάφεραν να περάσουν τους παραπάνω αυτομάτως είναι τι?καλύτεροι οδηγοι?Το οτι ήταν αντίπαλοι δεν τους ανεβάζει στα μάτια μου,οι επιδόσεις μετράνε!
Μα δεν ειπε κατι τετοιο ο Στεφανος, εσυ εβγαλες αυτο το συμπερασμα. Αυτο που ειπε ηταν οτι α) ο Liuzzi ηταν κορυφαιος στα καρτ (γεγονος) β) οτι κατα καιρους ηταν ταχυτερος του (επισης γεγονος). Εσυ αυτο το σχολιασες υποτιμητικα γιατι καποιο λογο που ακομη δεν μας εχεις εξηγησει και τωρα αποκαλεις τον μικρο αλαζονα.
Πολυ ευγενικα λοιπον σου λεω 'αγαπητε κυριε sosna κανετε λαθος'.
Δεν αποζητώ παραπάνω,ό,τι μπορείς κάνεις(για την ευγένεια μιλάω )
Είπα εξαρχής οτι εγώ,το τονίζω γιατί μάλλον δεν κατάλαβες,θεώρησα το σχόλιό του άστοχο κ ημιτελές αφού άλλο ερωτήθη κ άλλο απάντησε.Επίσης προσπάθησα με επιχειρήματα να σου εξηγήσω που θεωρώ οτι θα έπρεπε ναναι πιο μετριόφρων,προφανώς αδυνατείς.....
Όσο για την καριέρα των Ελλήνων στο εξωτερικό τα αποτελέσματα μιλάνε από μόνα τους,το να συνεχίσω το θεωρώ άτοπο.Ναι υπάρχουν γρήγοροι Έλληνες αλλά δυστυχώς οι λίγες συμμετοχές τους κ τα αποτελέσματά δεν δικαιολογούν αυτό που ένθερμα υποστηρίζεις.Ευλόγως θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν κ ως πυροτεχνήματα(δεν το συμμερίζομαι,την άλλη πλευρά λέω!)
Ξέρω τι άκουσα κ απλά παρέθεσα τι κατάλαβα εγώ!
Παρακαλώ να αφήσουμε την καραμέλα,δεν υπάρχουν υποδομές κ.α. αφού αν πράγματι υπάρχει Έλλην χεράς,το σύστημα (με το ανάλογο μάρκετινγκ δεν διαφωνώ!) καλώς ή κακώς θα τον εκμεταλλευτεί!
Α κ μάλλον τα 2 γεγονότα δεν είναι κ τόσο γεγονότα Ίσως να μην τα είπε έτσι!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Εκείνο επίσης που θα έπρεπε να αποφευχθεί είναι το:''μην πάτε στην Τουρκία,θυμηθήτε κ την απονομή με τον Ταλάτ'' που για εμένα δεν είχε θέση κ θα μπορούσε απλά να μην είχε αναφερθεί.Ναι κ εμένα με ενόχλησε απίστευτα το γεγονός αλλά δημόσια θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικές οι δηλώσεις,ειδικότερα για 1 θέμα που ενοχλεί.
Δεν συμφωνώ. Τέτοια λάθη δεν πρέπει να ξεχνιόνται!
Βασικά δεν ήταν λάθος τους αλλά σκόπιμη ενέργεια imho.
Αλλά μήπως αυτή η δήλωση δυναμιτίσει-αποτελέσει σπίθα για κάτι που δεν χρειάζεται?
-
Ο Τάκης δεν είναι βουλευτής ούτε υπουργός. Επίσης, ούτε θρησκευτικός ή άλλος άρχοντας ώστε να υπάρχει πρόβλημα αν ανακατεύεται σε θέματα τέτοιου είδους. Τα λέει επειδή ακριβώς δεν προκαλεί πολιτικό θέμα με τα λόγια του.
Εξέφρασε ανθρώπινα αυτό που ένιωθε. Δε συμμερίζομαι το συσχετισμό της παρακολούθησης του Grand Prix με το πολιτικό θέμα, αλλά δεν ήταν και η κύρια επιχειρηματολογία του αυτή. Πιό πολύ έθεσε το θέμα του πόσο καλύτερο είναι π.χ. το Nurburgring ή το Hungaroring.
Έχω βρεθεί σε διάφορα Grands Prix και μπορώ να συγκρίνω. Η τραυματική μου εμπειρία ως προς την οργάνωση και γενικά το όλο θέμα του Τουρκικού Grand Prix που πήγα ήταν αυτή που με αποτρέπει από το να ξαναπάω και όχι η απαράδεκτη ενέργεια με τον Ταλάτ.
Πηγαίνετε π.χ. μια βόλτα
...στο Hockenheim να πάθετε ΣΟΚ από το πώς το στήνουν το Grand Prix οι Γερμανοί... με κινητά χειρουργεία σε στρατιωτικές τέντες ανά δύο κερκίδες... με τουλάχιστον δύο καλωδιωμένους γιατρούς και σεκιούριτι σε κάθε κερκίδα (δε θα τελειώσω μέχρι αύριο να γράφω για το Hock...)...ή στην Imola, όπου παρά τις απαρχαιωμένες εγκαταστάσεις το δάσος βρωμάει Formula1, οι οπαδοί του Tifosi Club δίπλα στην Tosa σε ξεσηκώνουν ό,τι ομάδα και να είσαι, η κλασική γιαγιά με τη σημαία Ferrari παρακολουθεί από το μπαλκόνι της έξω από τις στροφές Rivazza...
και άλλα GP που βαριέμαι να αναφέρω...
Αν μετά από αυτά πατήσετε Otodrom, με τις σκόνες, την κατ'επιφάνεια μόνο ασφάλεια (περνάς ό,τι θέλεις μέσα...) και την αστεία συγκοινωνιολογική μελέτη πρόσβασης-αποχώρησης (εν έτει 2005 πίστα...) να μου γράψετε!
-
Ναι κ εγώ πήγα εκεί (Τουρκία) κ ευτυχώς κάθισα λίγες μέρες ακόμη κ είδα καλά την Κων/πολη.
Αλλά από πλευράς οργάνωσης κ κατάστασης δεν ήταν απλά ό,τι ναναι αλλά κάτι περισσότερο!
-
Ο χρήστης takisp έγραψε:
Δεν ξέρω εάν το πρόσεξες αλλά ο Αλόνσο πέρασε δις το Χάιντφελτ και τελικά τερμάτισε πίσω του ακριβώς λόγω των απανωτών λαθών που έκανε...Δεν έχει σχέση αυτό που λες με τις παρατηρήσεις μου ρε Τάκη (μου επιτρέπεις τον ενικό φαντάζομαι).
Εγώ λέω ότι χαρακτηρίζατε λάθος κάθε προσπάθεια του Alonso για προσπέραασμα, όταν η σωστή αντίδραση του παρουσιααστή κατά τη γνώμη μου θα ήταν να υψώσει τον τόνο της φωνής του και να λέει 'θα καταφέρει να περάσει;', 'επιμένει ο Ισπανός', 'βουτάει από την εξωτερική' και άλλα τέτοια που πολλές φορές λες ακόμη και αν ξέρεις ότι αποκλείεται να προσπεράσει, αλλά δεν τα λες με τον Alonso. Και λάθος του να είναι (που δεν είναι) προσφέρει θέαμα που δεν περισσεύει στην F1.
Ένα εξαιρετικό προσπέρασμα που πέτυχε το χαρακτηρίσατε λάθος του Heidfeld, ενά επίσης εξαιρετικό προσπέρασμα του Hamilton λες 'όχι σαν τον Alonso'. Δηλαδή το πρόβλημά μας είναι ο Alonso;
Εμένα αυτα μου φαίνονται σχόλια κάποιου που αντιπαθεί τον Alonso και όχι παρουσιαστή του αγώνα. Ίσως να κάνω λάθος.Όσον αφορά το άλλο (μετά τις διαφημίσεις), με αυτό που είπες εγώ (και όλοι όσοι δεν ήξεραν τι έγινε κατά τη διάρκεια του διαλλείματος)κατάλαβα ότι ο Alonso είχε έξοδο, πράγμα που δεν ίσχυε.
Ναι έκανε λάθος, αλλά δεν έπεσε στην ένατη θέση εξαιτίας αυτού. Ολόκληρο pit stop έκανε. -
Ο χρήστης sosna έγραψε:
Καλά το σχόλιο του καλεσμένου:''ναι καλός ο Λιούτσι,είχα κάνει καλύτερο χρόνο από αυτόν'' το αφήνω ασχολίαστο!Και καλά κάνεις. Ίσως φυσικά δεν ξέρεις ότι ο συγκεκριμένος καλεσμένος έχει υπάρξει εργοστασιακός οδηγός μεγάλης εταιρίας στο χώρο του καρτ καθώς και ότι έχει κερδίσει αγώνα του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.
Και πολλά άλλα φυσικά...
-
Καλά έκανε ο Τάκης και είπε να μην πάμε στο Τούρκικο GP.
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Καλά έκανε ο Τάκης και είπε να μην πάμε στο Τούρκικο GP.και γιατί να πας εκεί όταν έχεις πάλι δίπλα σου τον ναό της ταχύτητας την Μόντσα;
-
Ο χρήστης takisp έγραψε:
Δεν ξέρω εάν το πρόσεξες αλλά ο Αλόνσο πέρασε δις το Χάιντφελτ και τελικά τερμάτισε πίσω του ακριβώς λόγω των απανωτών λαθών που έκανε...
Μάλλον δεν πρόσεξες ότι είχε εντελώς διαφορετική στρατηγική στα pit stop, ενώ είχε και το μειονέκτημα του να ξεκινά 10ος με καύσιμα που θα είχε εάν ήταν μέσα στους 3 πρώτους.
Όταν πιέζεις κάνεις λάθη, ειδικά με τέτοιους αεροδυναμικούς περιορισμούς.
-
Ο χρήστης sosna έγραψε:
Όσο για την καριέρα των Ελλήνων στο εξωτερικό τα αποτελέσματα μιλάνε από μόνα τους,το να συνεχίσω το θεωρώ άτοπο. Ναι υπάρχουν γρήγοροι Έλληνες αλλά δυστυχώς οι λίγες συμμετοχές τους κ τα αποτελέσματά δεν δικαιολογούν αυτό που ένθερμα υποστηρίζεις. Ευλόγως θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν κ ως πυροτεχνήματα (δεν το συμμερίζομαι,την άλλη πλευρά λέω!). Παρακαλώ να αφήσουμε την καραμέλα,δεν υπάρχουν υποδομές κ.α. αφού αν πράγματι υπάρχει Έλλην χεράς,το σύστημα (με το ανάλογο μάρκετινγκ δεν διαφωνώ!) καλώς ή κακώς θα τον εκμεταλλευτεί!Λες ε; Που ακριβως στηριζεις αυτη την αποψη; Παρακολουθεις τον χωρο; Ξερεις πως δουλευουν οι ακαδημιες; Εχεις καποια σχετικα ερεθισματα; Σχετικα με τα πυροτεχνηματα, μπορεις να μας πεις ποσα χρονια ο Στεφανος τρεχει σε παγκοσμιο επιπεδο; Ενα; Δυο; Παραπανω;
Α κ μάλλον τα 2 γεγονότα δεν είναι κ τόσο γεγονότα Ίσως να μην τα είπε έτσι!
Αληθεια; Για πες μας λοιπον ποια η αληθεια για αυτα τα δυο γεγονοτα.
Δεν αποζητώ παραπάνω,ό,τι μπορείς κάνεις(για την ευγένεια μιλάω )
Οτι μπορω κανω. Τουλαχιστον δεν χαρακτηριζω ανθρωπους χωρις να ξερω περι τινος μιλαω πραγμα που ειναι το πλεον αγενες.
-
Go_For_Pole
σαν σχόλιο...'εγώ είμαι όμως ταχύτερος' έτσι όπως το εξέφρασε έδειξε λίγο άκομψο. Τον ρωτάει ο Τάκης να του πει μερικά στοιχεία του οδηγικού στυλ του Liuzzi από τις μάχες που είχε και αυτός πετάει αυτή την ατάκα. Και στα δικά μου αυτιά (ξέχωρα τι ειδικό βάρος έχει αυτός) ακούστηκε λίγο εγωιστικό.
Δεν εξετάζω ξαναλέω το βιογραφικό κανένος...απλά λίγη εγκράτεια στον 'αέρα' όταν μας παρακολουθούν τόσοι δεν θα ήταν άσχημη.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Go_For_Poleσαν σχόλιο...'εγώ είμαι όμως ταχύτερος' έτσι όπως το εξέφρασε έδειξε λίγο άκομψο. Τον ρωτάει ο Τάκης να του πει μερικά στοιχεία του οδηγικού στυλ του Liuzzi από τις μάχες που είχε και αυτός πετάει αυτή την ατάκα. Και στα δικά μου αυτιά (ξέχωρα τι ειδικό βάρος έχει αυτός) ακούστηκε λίγο εγωιστικό.
Δεν εξετάζω ξαναλέω το βιογραφικό κανένος...απλά λίγη εγκράτεια στον 'αέρα' όταν μας παρακολουθούν τόσοι δεν θα ήταν άσχημη.
Αν δεν κανω λαθος το 'ημουν γρηγοροτερος' ηρθε σαν απαντηση σε αντιστοιχο ερωτημα του ΤΠ που εγινε συνεχομενο με το 'πες μας για το στιλ του Λιουτσι'.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Go_For_Pole
σαν σχόλιο...'εγώ είμαι όμως ταχύτερος' έτσι όπως το εξέφρασε έδειξε λίγο άκομψο. Τον ρωτάει ο Τάκης να του πει μερικά στοιχεία του οδηγικού στυλ του Liuzzi από τις μάχες που είχε και αυτός πετάει αυτή την ατάκα. Και στα δικά μου αυτιά (ξέχωρα τι ειδικό βάρος έχει αυτός) ακούστηκε λίγο εγωιστικό.
Δεν εξετάζω ξαναλέω το βιογραφικό κανένος...απλά λίγη εγκράτεια στον 'αέρα' όταν μας παρακολουθούν τόσοι δεν θα ήταν άσχημη.
Αν δεν κανω λαθος το 'ημουν γρηγοροτερος' ηρθε σαν απαντηση σε αντιστοιχο ερωτημα του ΤΠ που εγινε συνεχομενο με το 'πες μας για το στιλ του Λιουτσι'.
Mπορεί κ να κάνω λάθος...είχα 'κολλήσει' και στην μάχη του FA...
Τηλεοπτικές μεταδόσεις F1 (2007)