-
ερωτησης:εχουμε δρομο με τρεις λωριδες,οχημα κινητε στην μεσαια λωριδα,και ενα αλλο οχημα κινητε στην δεξια λωριδα.το οχημα που κινητε στην δεξια εχει εμποδιο μπροστα του και θελεις να αλλαξει λωριδα να μπει στην μεσαια.αν γινει ατυχημα ποιος θα φταιει?αν δηλαδη το οχημα που κινητε στην δεξια 'κλησει'το μεσαιο οχημα ποιο οχημα φερει την ευθυνη??
υπαρχει ατομο που υποστηρηζει οτι φερει ευθυνη το μεσαιο οχημα που δεν τον αφησε να μπει στην λωριδα του αφου το δεξιο οχημα ειχε εμποδιο και δεν θα μπορουσε να κανει αλλιως.....
τα συμπερασματα δικα σας! -
ερωτησης:εχουμε δρομο με τρεις λωριδες,οχημα κινητε στην μεσαια λωριδα,και ενα αλλο οχημα κινητε στην δεξια λωριδα.το οχημα που κινητε στην δεξια εχει εμποδιο μπροστα του και θελεις να αλλαξει λωριδα να μπει στην μεσαια.αν γινει ατυχημα ποιος θα φταιει?αν δηλαδη το οχημα που κινητε στην δεξια 'κλησει'το μεσαιο οχημα ποιο οχημα φερει την ευθυνη??
υπαρχει ατομο που υποστηρηζει οτι φερει ευθυνη το μεσαιο οχημα που δεν τον αφησε να μπει στην λωριδα του αφου το δεξιο οχημα ειχε εμποδιο και δεν θα μπορουσε να κανει αλλιως.....
τα συμπερασματα δικα σας! -
ερωτησης:εχουμε δρομο με τρεις λωριδες,οχημα κινητε στην μεσαια λωριδα,και ενα αλλο οχημα κινητε στην δεξια λωριδα.το οχημα που κινητε στην δεξια εχει εμποδιο μπροστα του και θελεις να αλλαξει λωριδα να μπει στην μεσαια.αν γινει ατυχημα ποιος θα φταιει?αν δηλαδη το οχημα που κινητε στην δεξια 'κλησει'το μεσαιο οχημα ποιο οχημα φερει την ευθυνη??
υπαρχει ατομο που υποστηρηζει οτι φερει ευθυνη το μεσαιο οχημα που δεν τον αφησε να μπει στην λωριδα του αφου το δεξιο οχημα ειχε εμποδιο και δεν θα μπορουσε να κανει αλλιως.....
τα συμπερασματα δικα σας! -
απ' όσο θυμάμαι όποιος έχει εμπόδιο ΔΕΝ έχει προτεραιότητα.
Καθένας πρέπει να είναι σε θέση να μπορεί να ακινητοποιήσει το όχημά του σε περίπτωση ανυπέρβλητου εμποδίου (λέμε τώρα) δλδ να έχει τέτοια ταχύτητα ώστε να καθιστά τα όρια της ορατότητάς του ικανά για κάτι τέτοιο. -
'Aρθρο 18
Διέλευση οχημάτων που κινούνται αντίθετα.
- Ο οδηγός κατά την συνάντησή του με οχήματα που έρχονται αντίθετα υποχρεούται να παραχωρεί επαρκή χώρο παραπλεύρως, κινούμενος στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος. Αν κατά την συνάντηση αυτή παρεμποδίζεται η διέλευση του οχήματος, λόγω εμποδίου ή από άλλη αιτία, υποχρεούται ο οδηγός να μειώνει την ταχύτητα και αν είναι αναγκαίο, να διακόπτει την πορεία του για να επιτρέπει την διέλευση στην ερχόμενο ή τους ερχόμενους.
'Aρθρο 19
Ταχύτητα και απόσταση μεταξύ οχημάτων.
- Ο οδηγός επιβάλλεται να ρυθμίζει την ταχύτητα του οχήματός του λαμβάνων συνεχώς υπόψη του τις επικρατούσες συνθήκες, ιδιαίτερα δε την διαμόρφωση του εδάφους, την κατάσταση και τα χαρακτηριστικά της οδού, την κατάσταση και το φορτίο του οχήματός του, τις καιρικές συνθήκες και τις συνθήκες κυκλοφορίας, κατά τρόπον ώστε να είναι σε θέση να διακόψει την πορεία του οχήματός του μπροστά από οποιοδήποτε εμπόδιο που μπορεί να προβλεφθεί και το οποίο βρίσκεται στο ορατό από αυτόν μπροστινό τμήμα της οδού. Υποχρεούται επίσης να μειώνει την ταχύτητα του οχήματός του και, σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτει την πορεία του, όταν οι περιστάσεις το επιβάλλουν.
-
άσχετο :
'Aρθρο 19
Ταχύτητα και απόσταση μεταξύ οχημάτων.
ο οδηγός επιβάλλεται να μειώνει την ταχύτητα του οχήματός του [...] όταν υπάρχουν ζώα επί της οδού που παρουσιάζουν σημεία ταραχής
διαβάζεις Kacey ;
-
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
'Aρθρο 18
Διέλευση οχημάτων που κινούνται αντίθετα.
- Ο οδηγός κατά την συνάντησή του με οχήματα που έρχονται αντίθετα υποχρεούται να παραχωρεί επαρκή χώρο παραπλεύρως, κινούμενος στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος. Αν κατά την συνάντηση αυτή παρεμποδίζεται η διέλευση του οχήματος, λόγω εμποδίου ή από άλλη αιτία, υποχρεούται ο οδηγός να μειώνει την ταχύτητα και αν είναι αναγκαίο, να διακόπτει την πορεία του για να επιτρέπει την διέλευση στην ερχόμενο ή τους ερχόμενους.
'Aρθρο 19
Ταχύτητα και απόσταση μεταξύ οχημάτων.
- Ο οδηγός επιβάλλεται να ρυθμίζει την ταχύτητα του οχήματός του λαμβάνων συνεχώς υπόψη του τις επικρατούσες συνθήκες, ιδιαίτερα δε την διαμόρφωση του εδάφους, την κατάσταση και τα χαρακτηριστικά της οδού, την κατάσταση και το φορτίο του οχήματός του, τις καιρικές συνθήκες και τις συνθήκες κυκλοφορίας, κατά τρόπον ώστε να είναι σε θέση να διακόψει την πορεία του οχήματός του μπροστά από οποιοδήποτε εμπόδιο που μπορεί να προβλεφθεί και το οποίο βρίσκεται στο ορατό από αυτόν μπροστινό τμήμα της οδού. Υποχρεούται επίσης να μειώνει την ταχύτητα του οχήματός του και, σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτει την πορεία του, όταν οι περιστάσεις το επιβάλλουν.
εγω δεν μιλησα για οχημα που ερχετε απο το αντθθετο ρευμα.μιλησα για οχηματα που κινουντε σε στοιχους...
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
άσχετο :'Aρθρο 19
Ταχύτητα και απόσταση μεταξύ οχημάτων.
ο οδηγός επιβάλλεται να μειώνει την ταχύτητα του οχήματός του [...] όταν υπάρχουν ζώα επί της οδού που παρουσιάζουν σημεία ταραχής
διαβάζεις Kacey ;
Ελπίζω να αναφέρεται σε 4ποδα,γιατί αν περιλαμβάνει και 2ποδα όλη μέρα με το πόδι στο φρένο θα είμαστε
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
'Aρθρο 19
Ταχύτητα και απόσταση μεταξύ οχημάτων.
- Ο οδηγός επιβάλλεται να ρυθμίζει την ταχύτητα του οχήματός του λαμβάνων συνεχώς υπόψη του τις επικρατούσες συνθήκες, ιδιαίτερα δε την διαμόρφωση του εδάφους, την κατάσταση και τα χαρακτηριστικά της οδού, την κατάσταση και το φορτίο του οχήματός του, τις καιρικές συνθήκες και τις συνθήκες κυκλοφορίας, κατά τρόπον ώστε να είναι σε θέση να διακόψει την πορεία του οχήματός του μπροστά από οποιοδήποτε εμπόδιο που μπορεί να προβλεφθεί και το οποίο βρίσκεται στο ορατό από αυτόν μπροστινό τμήμα της οδού. Υποχρεούται επίσης να μειώνει την ταχύτητα του οχήματός του και, σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτει την πορεία του, όταν οι περιστάσεις το επιβάλλουν.
εγω δεν μιλησα για οχημα που ερχετε απο το αντθθετο ρευμα.μιλησα για οχηματα που κινουντε σε στοιχους...
Ε δες το του άρθρου 19 τότε.
-
για να μην ανοιγω αλλο ποστ παρεμφερη ερωτηση.τρεις λωριδες κυκλοφοριας
ενα αμαξι στην αριστερη και ενα στην δεξια,η μεσαια αδεια.ο αριστερη θελει να μπει μεσαια διοτι απο πισω ερχεται ενας γρηγοροτερος.ο δεξια παλι θελει να μπει στη μεσαια για να προσπερασει τον μπροστινο του.και γινεται ταυτοχρονα η αλαγη λωριδας και ΜΠΑΑΑΜΜΜ.
Ποιος φταει? -
Και οι δύο...
Πιθανώς αν ο ένας έχει εισέλθει κατά τα 2/3 στη μεσαία και ο άλλος κατά το 1/3, και αν αποδειχτεί κάτι τέτοιο, και αν γίνει δικαστήριο να καταλογίσει αντιστρόφως ανάλογα ποσοτά συνυπαιτιότητας (λιγότερο για αυτόν που είχε προλάβει να μπει περισσότερο στη μεσαία)
-
Oσο αφορα την ερωτηση του πρωτου ποστ ειναι αυτονοητο οτι που καποιος οδηγος εχει εμποδιο κ προκειτε να προβει σε ελιγμο θα πρεπει να σεβαστει την προτερεοτητα αυτου που δεν μεταβαλει την κατευθηνση του.
Για το δευτερο ερωτημα του bujinkan, υποθετω πως μαλλον θα οριστει ως συνυπαιτιοτητα διοτη προκειτε για ταυτοχρονη απροσεξια κ των δυο οδηγων!
-
Ο χρήστης bujinkan έγραψε:
για να μην ανοιγω αλλο ποστ παρεμφερη ερωτηση.τρεις λωριδες κυκλοφοριας
ενα αμαξι στην αριστερη και ενα στην δεξια,η μεσαια αδεια.ο αριστερη θελει να μπει μεσαια διοτι απο πισω ερχεται ενας γρηγοροτερος.ο δεξια παλι θελει να μπει στη μεσαια για να προσπερασει τον μπροστινο του.και γινεται ταυτοχρονα η αλαγη λωριδας και ΜΠΑΑΑΜΜΜ.
Ποιος φταει?αυτο ηθελα να το ρωτησω και εγω καθως μου εχει συμβει(χωρις το μπαμ ευτηχως),βριστηκαμε κλασσικα με τον αλλον αλλα μετα που καθησα και το σκεφτηκα δεν μπορεσα να δωσω δικιο σε καποιον
-
Τι ερώτηση είναι αυτή?????
Αν έχει εμπόδιο στην λωρίδα του θα φρενάρει, θα βγάλει φλας και ήσυχα θα περιμένει ΑΝ και ΟΤΑΝ κάποιος τον αφήσει από την μεσαία ή όταν αδειάσει, να περάσει εκεί.... -
Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
για να μην ανοιγω αλλο ποστ παρεμφερη ερωτηση.τρεις λωριδες κυκλοφοριας
ενα αμαξι στην αριστερη και ενα στην δεξια,η μεσαια αδεια.ο αριστερη θελει να μπει μεσαια διοτι απο πισω ερχεται ενας γρηγοροτερος.ο δεξια παλι θελει να μπει στη μεσαια για να προσπερασει τον μπροστινο του.και γινεται ταυτοχρονα η αλαγη λωριδας και ΜΠΑΑΑΜΜΜ.
Ποιος φταει?αυτο ηθελα να το ρωτησω και εγω καθως μου εχει συμβει(χωρις το μπαμ ευτηχως),βριστηκαμε κλασσικα με τον αλλον αλλα μετα που καθησα και το σκεφτηκα δεν μπορεσα να δωσω δικιο σε καποιον
εγώ θα σκεφτόμουνα ότι ισχύει η από δεξιά προτεραιότητα
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
για να μην ανοιγω αλλο ποστ παρεμφερη ερωτηση.τρεις λωριδες κυκλοφοριας
ενα αμαξι στην αριστερη και ενα στην δεξια,η μεσαια αδεια.ο αριστερη θελει να μπει μεσαια διοτι απο πισω ερχεται ενας γρηγοροτερος.ο δεξια παλι θελει να μπει στη μεσαια για να προσπερασει τον μπροστινο του.και γινεται ταυτοχρονα η αλαγη λωριδας και ΜΠΑΑΑΜΜΜ.
Ποιος φταει?αυτο ηθελα να το ρωτησω και εγω καθως μου εχει συμβει(χωρις το μπαμ ευτηχως),βριστηκαμε κλασσικα με τον αλλον αλλα μετα που καθησα και το σκεφτηκα δεν μπορεσα να δωσω δικιο σε καποιον
εγώ θα σκεφτόμουνα ότι ισχύει η από δεξιά προτεραιότητα
αυτο ισχυει μονο στις διασταυρωσεις!!
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
για να μην ανοιγω αλλο ποστ παρεμφερη ερωτηση.τρεις λωριδες κυκλοφοριας
ενα αμαξι στην αριστερη και ενα στην δεξια,η μεσαια αδεια.ο αριστερη θελει να μπει μεσαια διοτι απο πισω ερχεται ενας γρηγοροτερος.ο δεξια παλι θελει να μπει στη μεσαια για να προσπερασει τον μπροστινο του.και γινεται ταυτοχρονα η αλαγη λωριδας και ΜΠΑΑΑΜΜΜ.
Ποιος φταει?αυτο ηθελα να το ρωτησω και εγω καθως μου εχει συμβει(χωρις το μπαμ ευτηχως),βριστηκαμε κλασσικα με τον αλλον αλλα μετα που καθησα και το σκεφτηκα δεν μπορεσα να δωσω δικιο σε καποιον
εγώ θα σκεφτόμουνα ότι ισχύει η από δεξιά προτεραιότητα
OOOOOOXXXXXXXXXIIIIIIIIII, αν ειναι δυνατον...
Oσο αφορα την ερωτηση του πρωτου ποστ ειναι αυτονοητο οτι που καποιος οδηγος εχει εμποδιο κ προκειτε να προβει σε ελιγμο θα πρεπει να σεβαστει την προτερεοτητα αυτου που δεν μεταβαλει την κατευθηνση του.
Για το δευτερο ερωτημα του bujinkan, υποθετω πως μαλλον θα οριστει ως υπαιτιοτητα διοτη προκειτε για ταυτοχρονη απροσεξια κ των δυο οδηγων!
εκτος αν ο ενας εχει βγαλει φλας (οπως ωφειλουν οσοι αλλαζουν λωριδα) και ο αλλος οχι...Για ακριβως αυτες τις περιπτωσεις τα αυτοκινητα εχουν γαμωφλας και στο πλαι και οχι μονο εμπρος/πισω...
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Τι ερώτηση είναι αυτή?????
Αν έχει εμπόδιο στην λωρίδα του θα φρενάρει, θα βγάλει φλας και ήσυχα θα περιμένει ΑΝ και ΟΤΑΝ κάποιος τον αφήσει από την μεσαία ή όταν αδειάσει, να περάσει εκεί....Αυτό ακριβώς.
-
Η παρατήρηση-ερώτηση του Bujinkan είναι καίρια. Να συμπληρώσω, με την κατάσταση όπου ελέγχεις και βγαίνεις στην ελεύθερη δεξιά λωρίδα λεωφόρου, όπου πριν καλά-καλά βγεις (δεν κάνεις και εκκίνηση 0-100), τύπος από τη μεσαία αλλάζει και έρχεται επάνω σου.
Σε αυτές τις περιπτώσεις η προτεραιότητα είναι 'χρονική' (όποιος ξεκίνησε πρώτος την αλλαγή πορείας του, έχοντάς την επισημάνει με φλας);
Ή μήπως προηγούνται (στο μέτρο του μη καταχρηστικού) οι αριστερότερες λωρίδες, ως ταχείας κυκλοφορίας;Όταν στενεύει ο δρόμος και γίνεται μία λωρίδα, από δύο (ανά ρεύμα), ποια λωρίδα έχει προτεραιότητα; Τι λέει ο ΚΟΚ;
-
Μέσα στην πόλη σίγουρα δεν ισχύει λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας.
Λογικά και σε αυτοκινητόδρομο τα ίδια... Καμία λωρίδα δεν έχει προτεραιότητα.
Πάντα προτεραιότητα έχει αυτός που διατηρεί την πορεία του (το ίδιο ισχύει και σε διπλούς δρόμους που υπάρχουν από τη μία μεριά μόνο εμπόδια... αυτός που ΔΕΝ έχει εμπόδια από τη μεριά του έχει προτεραιότητα)
προταιρεοτητα κατα την αλαγη λωριδας...