-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
1)δεν φοράνε σφυρήλατα...
2)έχεις δει abarth ss με πρόγραμμα?φτάνουν πολλά παραπάνω από όσα λες...
1)O βελτιωτης-προγραμματιστης που σου λεω , μου λεει οτι εχει σφυρηλατα και πιστεψε με ξερει πολλα πολλα περισσοτερα απο εμενα και εσενα.
2)Φυσικα και εχω δει και συγκεκριμενα το παιδι που σου λεω εχει ρυθμισει ενα και το εχει παει στα 220 αλογα με οσο πιο αγριο προγραμμα γινεται και 100αρα βενζινη.Παραπανω δεν παει με τιποτα εκτος αν αρχιζεις να αλλαζεις περιφεριακα.Με το προγραμμα εχει κανει 5000 χλμ και ακομα δεν εχει σπασει κατι περιεργως.Προσωπικα ξερω 4 T-jet που εχουν σπασει και ηταν γυρω στα 190-210 αλογα.Και 4 τεσσαρα εχασαν το πιστονι του 4ου κυλινδρου οπως ακριβως και με τον 1.6Τ της Opel που ουτε αυτος εχει σφυρηλατα.
Φυσικα παιζει μεγαλο ρολο ο προγραμματιστης.Οσα Τ-jet εχει ρυθμισει το παιδι παντως δεν εχουν σπασει αλλα δεν εχουν ξεπερασει τα 190 αλογα.
Αρα σωστες ειναι οι πηγες μου συμφωνα με αυτα που ανεφερα και εγω παραπανω περι σφυρηλατων, αλλα και ασφαλειας για μεγιστη δυνατη ιπποδυναμη στα t-jet...
Ποιες πηγές είναι αυτές δηλαδή;
Εγώ δεν είδα κανέναν να παραθέτει πηγές, μόνον αυτά που 'είπαν' ή που 'άκουσαν'.
Εγώ ΔΕΝ ξέρω αν έχει ή δεν έχει, ξέρω πάντως πως πηγές εδώ μέσα ΔΕΝ διάβασα.Επιπλέον, το μπλοκ δεν έχει σχέση με τον άμεσο ψεκασμό, αυτός είναι ζήτημα της κεφαλής και όχι του μπλοκ και προφανώς και της διαχείρισης καυσίμου.
Τέλος, μπορεί να είναι οι TSI ανθεκτικοί για ένα σωρό διαφορετικούς λόγους και να μην έχουν σφυρήλατα.
Πάντως, για φανατικός των...πηγών πολύ εύκολα 'κατάπιες' το σφυρήλατον του πράγματος, μάλλον οι συμπάθειες δεν κρύβονται.
-
To μονο σιγουρο ειναι οτι τα πιστονια του 1.4TSI ειναι πιο ανθεκτικα απο του T-jet.Θα προσπαθησω να παθω περισσοτερες λεπτομερειες για το αν ειναι σφυρηλατα και τι κωδικο εχουν τα πιστονια του TSI.
-
@Ηighfidelity
Tα προηγουμενα Link που παρεθεσα, ηταν 'σου πα, μου πες?'...
Επειδη δεν εγραφε, ΚΑΙ MAHLE, KAI σφυρηλατα, ολη αυτη η 'ενοχληση'?
Ειπα, θα ψαξω να βρω το συγκεκριμενο αρθρο, συγνωμη κιολας που δεν το βρηκα αμεσα...
Οσον αφορα τον κινητηρα, πραγματι το μπλοκ δεν εχει αμεση σχεση με τις πιεσεις-ανοχες της κυλινδροκεφαλης, το ανεφερα ως βαση ενος πολυ ανθεκτικου κινητηρα στην κατηγορια, οι πιεσεις ομως των 150bar του αμεσου ψεκασμου, μηπως λενε κατι παραπανω?
Ειχα και εγω προσωπικη συνομιλια με μηχανικο εξουσιοδοτημενου συνεργειου, ο οποιος
μου ανεφερε μετα και απο σεμιναριο το οποιο παρακολουθησε σχετικα με τους TSI (αναμεσα τους και τον Twincharger), oτι ο twincharger φοραει σφυρηλατα πιστονια, αλλα
δεν το ανεφερα πριν καθως δεν θεωρειται πραγματι αποδειξη.
Προς τι ομως η 'επιθεση'?
Επειδη 'συμπαθω' το group?
Και το GPA SS συμπαθω και μαλιστα το 'ξεσπασμα' του κινητηρα του μου αρεσει περισσοτερο απο την γραμμικοτητα του twincharger, σε επιπεδο ανθεκτικοτητας ομως
και δυνατοτητων βελτιωσης, τα πραγματα ειναι διαφορετικα. -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
To μονο σιγουρο ειναι οτι τα πιστονια του 1.4TSI ειναι πιο ανθεκτικα απο του T-jet.Θα προσπαθησω να παθω περισσοτερες λεπτομερειες για το αν ειναι σφυρηλατα και τι κωδικο εχουν τα πιστονια του TSI.και;
σοβαρα τωρα ,νομιζετε οτι ασχολειται κανεις πριν παρει ενα αμαξι αν εχει σφυρηλατα πιστονια; -
ειμαι ενας απο αυτους...και νομιζω και πολύ αλλοι..
-
τοτε γιατι δεν πηρες γκολφ;
-
γιατι παρόλα αυτά θελω τα ιταλικα...!
-
σωστος
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
και;
σοβαρα τωρα ,νομιζετε οτι ασχολειται κανεις πριν παρει ενα αμαξι αν εχει σφυρηλατα πιστονια;Δεν ξερω!
Δεν μπορω να ξερω τις γνωμες και τις αποψεις ολων των ανθρωπων στον πλανητη.Για να το λες εσυ κατι πρεπει να ξερεις -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Ηighfidelity
Tα προηγουμενα Link που παρεθεσα, ηταν 'σου πα, μου πες?'...
Επειδη δεν εγραφε, ΚΑΙ MAHLE, KAI σφυρηλατα, ολη αυτη η 'ενοχληση'?
Ειπα, θα ψαξω να βρω το συγκεκριμενο αρθρο, συγνωμη κιολας που δεν το βρηκα αμεσα...
Οσον αφορα τον κινητηρα, πραγματι το μπλοκ δεν εχει αμεση σχεση με τις πιεσεις-ανοχες της κυλινδροκεφαλης, το ανεφερα ως βαση ενος πολυ ανθεκτικου κινητηρα στην κατηγορια, οι πιεσεις ομως των 150bar του αμεσου ψεκασμου, μηπως λενε κατι παραπανω?
Ειχα και εγω προσωπικη συνομιλια με μηχανικο εξουσιοδοτημενου συνεργειου, ο οποιος
μου ανεφερε μετα και απο σεμιναριο το οποιο παρακολουθησε σχετικα με τους TSI (αναμεσα τους και τον Twincharger), oτι ο twincharger φοραει σφυρηλατα πιστονια, αλλα
δεν το ανεφερα πριν καθως δεν θεωρειται πραγματι αποδειξη.
Προς τι ομως η 'επιθεση'?
Επειδη 'συμπαθω' το group?
Και το GPA SS συμπαθω και μαλιστα το 'ξεσπασμα' του κινητηρα του μου αρεσει περισσοτερο απο την γραμμικοτητα του twincharger, σε επιπεδο ανθεκτικοτητας ομως
και δυνατοτητων βελτιωσης, τα πραγματα ειναι διαφορετικα.Δεν σου επιτίθεμαι, ούτε απαιτώ κάτι από εσένα.
Απλώς, δεν θεωρώ πως η όποια πληροφόρηση για την ύπαρξη σφυρήλατων πιστονιών ειναι αρκετή, γι' αυτό και δεν καταλαβαίνω γιατί με σιγουριά την υιοθετείς.
Καθόλου δεν με ενδιαφέρει τι είδους πιστόνια έχει το κάθε μοτέρ. Αλλά επειδή γράφουμε πράγματα δημόσια, καλό είναι να προσέχουμε.
Η συμπάθεια στο group δεν είναι κακό πράγμα, κι εγώ χαλαρά θα άλλαζα το ατμοσφαιρικό μου δίλιτρο 170 ίππων με ένα TSI 1.8, αλλά όταν δεν είμαστε σίγουροι, να μην αναπαράγουμε άκριτα ό,τι ακούσαμε.ΥΣ: Με την ίδια ευκολία θα υιοθετούσες μια τέτοια πληροφορία για κάτι ιταλικό πχ;
Έχεις επιμείνει μέχρι τελευταίας ρανίδος πλείστες όσες φορές να δικαιολογεί κάποιος τις πηγές του. Λογικό είναι λοιπόν αυτή τη φορά να περιμένουμε από εσένα το ίδιο. Αναμένω λοιπόν μέχρι νεωτέρας.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
To μονο σιγουρο ειναι οτι τα πιστονια του 1.4TSI ειναι πιο ανθεκτικα απο του T-jet.Θα προσπαθησω να παθω περισσοτερες λεπτομερειες για το αν ειναι σφυρηλατα και τι κωδικο εχουν τα πιστονια του TSI.
και;
σοβαρα τωρα ,νομιζετε οτι ασχολειται κανεις πριν παρει ενα αμαξι αν εχει σφυρηλατα πιστονια;συμφωνω +1000
-
1,4 Τούρμπο και 220 άλογα .Βρε παιδιά ειναι δυνατον να μην εχει κατεργασμενα μεταλα πιο σκληρά το μοτέρ και να μην σπάει. Ειδικα το ess.
Και μονο η δυναμη τα λέει ολα.Ειναι πολλά για 1,4.
Oι λάτρεις του τσι γιατι σας ενοχλεί που ενα ιταλικο 1,4 μπορει ανετα να φτασει τέτοια δύναμη.
Ενταξει ειναι πιο αγωνιαρικο ,πιο αντρικό τι να κάνουμε τωρα.Να πουμε οχι? Γιατι να κοροιδευόμαστε. -
γρηγόρη έχω βαρεθεί να σου απαντάω...βρες μας στοιχεία οτι είναι σφυρήλατα και άσε τα περί υψηλών πιέσεων και μπλόκ κινητήρα γιατί για κάποιουν που ξέρει 2 πράγματα παραπάνω φαντάζουν το λιγότερο αστεία...
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
θα το το δειξει η ιστορία τι είναι...δεν το εχει δουλεψει κανεις ακομα οποτε επιφυλασσομε... αυτο ειναι ολο
σαν τεχνολογία το μουλτιαιρ είναι οτι πιο χαι-τεκ κυκλοφορεί...
ιεναι οτι πιο hi tech κυκλοφορει και το εχει η FIAT????η οποια πριν λιγα χρονια αν δε ν την στηριζε η κυβερνηση θα εκλεινε????και όχι οι Γερμανοί και οι Ιάπωνες????εντύπωση μου κανει
Ποιοί????
Πολύ πλάκα....Ο άλλος λέει τα TSI διαμάντια.
Αστειότητες.
Για τη μορφή που έχει σήμερα τα αυτοκίνητα, με αυτοφερόμενα αμαξώματα και για τη μορφή των κινητήρων σήμερα οφείλουμε τουλάχιστον ένα ευχαριστώ στους γείτονες... -
καποτε ειχα γραψει οτισχεδον ολα τα αμαξια ειναι ενα εξελιγμενο φιατ 128 ειτε τριθυρο ειτε τετραθυρο.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
θα το το δειξει η ιστορία τι είναι...δεν το εχει δουλεψει κανεις ακομα οποτε επιφυλασσομε... αυτο ειναι ολο
σαν τεχνολογία το μουλτιαιρ είναι οτι πιο χαι-τεκ κυκλοφορεί...
ιεναι οτι πιο hi tech κυκλοφορει και το εχει η FIAT????η οποια πριν λιγα χρονια αν δε ν την στηριζε η κυβερνηση θα εκλεινε????και όχι οι Γερμανοί και οι Ιάπωνες????εντύπωση μου κανει
Ποιοί????
Πολύ πλάκα....Ο άλλος λέει τα TSI διαμάντια.
Αστειότητες.
Για τη μορφή που έχει σήμερα τα αυτοκίνητα, με αυτοφερόμενα αμαξώματα και για τη μορφή των κινητήρων σήμερα οφείλουμε τουλάχιστον ένα ευχαριστώ στους γείτονες...γιατι δεν ειναι διαμαντια??
-
-
διαμαντια μπορει να μην ειναι αλλα σιγουρα δεν ειναι και ανθρακας. Ειναι ενας καλος κινητηρας που εχει προωθηθει στην αγορα σε παρα πολλες διαφορετικες εκδοσεις κυβισμου και ιπποδυναμης.
-
Στα περι σφυρηλατων:
Τελικα τα πιστονια του Twincharger δεν ειναι σφυρηλατα αντιστοιχα μα τα σφυρηλατα του εμποριου αλλα υψηλης αντοχης (συμφωνα παντα με την ιδια πηγη).Λαθος δικο μου που ειπα οτι ειναι σφυρηλατα , αν ειναι σωστη η πηγη φυσικα.
Αντεχουν 270+ αλογα και ειναι τοσο καλα που ''τα παιζουν'' πρωτα οι μπιελες(αντεχουν 250+ αλογα) και μετα τα πιστονια!
Σφυρηλατα φορανε οι 2.0TFSI και ο 1.8TFSI(που ουσιαστικα ειναι ο 2.0TFSI) και φυσικα ο παλιος 1.8 20VT.
Τελος το
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Στα περι σφυρηλατων:Τελικα τα πιστονια του Twincharger δεν ειναι σφυρηλατα αντιστοιχα μα τα σφυρηλατα του εμποριου αλλα υψηλης αντοχης (συμφωνα παντα με την ιδια πηγη).Λαθος δικο μου που ειπα οτι ειναι σφυρηλατα , αν ειναι σωστη η πηγη φυσικα.
Αντεχουν 270+ αλογα και ειναι τοσο καλα που ''τα παιζουν'' πρωτα οι μπιελες(αντεχουν 250+ αλογα) και μετα τα πιστονια!
Σφυρηλατα φορανε οι 2.0TFSI και ο 1.8TFSI(που ουσιαστικα ειναι ο 2.0TFSI) και φυσικα ο παλιος 1.8 20VT.
Τελος το
είδες που σου έλεγα....
το μόνο που φοράει σφυρήλατα είναι το swift sport...
τα περί υψηλής αντοχής είναι τουλάχιστον αστείο ... ποιος την μέτρησε και κάτω από πιο πρότυπο?
τα tsi όπως και τα t-jet σηκώνουν (εντελώς μπακαλίστικα) μέχρι 250 μέχρι να έρ8ουν στα όρια τους...
ο 20vt ήταν από τους πιο tunable κινητήρες της vw , (ήταν έτοιμος από το εργοστάσιο) για αυτό και 'σήκωσε' τρελές ιπποδυνάμεις...δεν ξέρω βέβαια τι ψάχνεται σε καθημερινά φιλικά 1400αρια...
Fiat Grande Punto ABARTH