-
Καλή μέρα σε όλους!!!! Δείτε αυτό να παέι καλά η μέρα, Αρχισαν τα οργανααά :
-
Ο χρήστης geleonti έγραψε:
Απλα περιμένω μεσα στην εβδομάδα να το παραλάβω.ΕυχαριστώΤο ss dld φοράει Garett?
ναι το SS φοράει garrett πιο μεγάλη! συγκεκριμένα αυτή: Garrett GT 1446 turbocharger. Δες και το σχετικό link:
http://www.ultimatecarpage.com/car/3804 ... eesse.html
-
Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
Έχει βάλει κανεις σε SS μπαρόμετρο να δεί πόσο πίεση σηκωνει???
λογικά 1.5 πιέση πρεπει να έχει.. και overboost 1.8
λιγο πολυ δε λες για overboost??
o 155 μου φαινεται οτι εχει 1,3 overboost στη μιτο στο Dεννοω κανονική 1.5 και overboost 1.8... δεν το εχς διαπιστώσει να σου πω την αλήθεια το διαβασα..!
το τελευταιο link αμα διαβασεις που εγγραψες λεει για πιεση 1,3-->1,5!!! δεν ξερω...
-
Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
Απλα περιμένω μεσα στην εβδομάδα να το παραλάβω.Ευχαριστώ
Το ss dld φοράει Garett?
ναι το SS φοράει garrett πιο μεγάλη! συγκεκριμένα αυτή: Garrett GT 1446 turbocharger. Δες και το σχετικό link:
http://www.ultimatecarpage.com/car/3804 ... eesse.html
Να πώ την αλήθεια δεν είμαι σίγουρος οτι είναι πιο μεγάλη. Το abarth βγάζει 155 (160-163 πραγματικά) με σταθερή πίεση 0,9bar (γιατι με τη σταθερή δουλέυει στις στροφές που βγάζει τα άλογα του), ενώ το SS βγάζει 180 (αντιστοιχα ~185) με πίεση 1,3 σταθερή. Τα 20-25 παραπάνω άλογα βγαίνουν και απο την ΙΗΙ στην ιδια πίεση. Αν μάλιστα αλλαχτούν και το downpipe μαζί με το τελικό, το πρόγραμμα και τα μπέκ τότε αυτά τα +25 άλογα με +0,4bar στη σταθερή πίεση, είναι αρκετά μέσα στα όρια της τουρμπίνας. Αν μάλιστα ισχύουν τα άρχικά νούμερα που είχε δηλώσει η abarth για 1,5 σταθερό και 1,8 overboost τότε η Garrett σίγουρα είναι μικρότερη.
Για να σας δώσω να καταλάβετε τα νούμερα, punto GT που δούλευει με τη δικιά του τουρμπίνα 0,8 σταθερή (1,5-1,6 over) και βγάζει 136bhp ενώ με πρόγραμμα μόνο και σταθερή 1,2-1,3 πάει στα ~155-158bhp με πίεση +0,4 απο το κανονικό, δηλαδή 20 άλογα πάνω, Και είναι και μοτέρ σχεδιασμένο το στα 80's. Οπότε στο abarth που και καινούργιο μοτέρ είναι, και εξελιγμένη ECU έχει, η αλλαγή της τουρμπίνας στο SS μοιάζει παράλογη...
-
Ο χρήστης georgesamartzis έγραψε:
Παιδια η καταναλωση στα δικα σας gpa που παιζει?Από την αρχή μέχρι σήμερα (6500 χλμ.) μέση κατανάλωση έχω 9,1 lt/100.
-
Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
Απλα περιμένω μεσα στην εβδομάδα να το παραλάβω.Ευχαριστώ
Το ss dld φοράει Garett?
ναι το SS φοράει garrett πιο μεγάλη! συγκεκριμένα αυτή: Garrett GT 1446 turbocharger. Δες και το σχετικό link:
http://www.ultimatecarpage.com/car/3804 ... eesse.html
Να πώ την αλήθεια δεν είμαι σίγουρος οτι είναι πιο μεγάλη. Το abarth βγάζει 155 (160-163 πραγματικά) με σταθερή πίεση 0,9bar (γιατι με τη σταθερή δουλέυει στις στροφές που βγάζει τα άλογα του), ενώ το SS βγάζει 180 (αντιστοιχα ~185) με πίεση 1,3 σταθερή. Τα 20-25 παραπάνω άλογα βγαίνουν και απο την ΙΗΙ στην ιδια πίεση. Αν μάλιστα αλλαχτούν και το downpipe μαζί με το τελικό, το πρόγραμμα και τα μπέκ τότε αυτά τα +25 άλογα με +0,4bar στη σταθερή πίεση, είναι αρκετά μέσα στα όρια της τουρμπίνας. Αν μάλιστα ισχύουν τα άρχικά νούμερα που είχε δηλώσει η abarth για 1,5 σταθερό και 1,8 overboost τότε η Garrett σίγουρα είναι μικρότερη.
Για να σας δώσω να καταλάβετε τα νούμερα, punto GT που δούλευει με τη δικιά του τουρμπίνα 0,8 σταθερή (1,5-1,6 over) και βγάζει 136bhp ενώ με πρόγραμμα μόνο και σταθερή 1,2-1,3 πάει στα ~155-158bhp με πίεση +0,4 απο το κανονικό, δηλαδή 20 άλογα πάνω, Και είναι και μοτέρ σχεδιασμένο το στα 80's. Οπότε στο abarth που και καινούργιο μοτέρ είναι, και εξελιγμένη ECU έχει, η αλλαγή της τουρμπίνας στο SS μοιάζει παράλογη...
Η garrett ειναι και ως ογκος πιο μεγαλη αλλα και η διαμετρος εισαγωγης τις γιατι της ειχα μπροστα μου και τις 2!Αυτο φαινεται και απο το σχετικο λαγκ που εμφανιζει σε σχεση με την ihi η οποια ως μικροτερη φουσκωνει με την μια.Η garrett δουλευει σε πιεση 1,3-->1,5!!!!τελικα !!οποτε αντι να εχεις την ihi τσιτα ,εβαλαν την garrett για πιο χαλαρα!Αν δεις ενα διαγραμμα δυναμομετρησης θα δεις το φουσκωμα που κανει η garrett οτι ειναι 2 ταξεις πανω απο τα υπολοιπα!Νομιζω ηταν στο car η στο evo,ειχαν δυναμομετρησει το σσ ,το opc,to clio sport,το works,το rc 207 ,και φαινοταν καθαρα πως η garrett φουσκωνε πιο πολυ σε σχεση με τα opc,rc τα οποια εχουν παρομοια φουσκωματα!το works ηταν αρκετα πιο πανω!το σχολιαζαν κιολας θυμαμαι οι συντακτες οτι το φουσκωμα αυτο του σσ οφειλεται στην σαφως μεγαλυτερη τουρμπινα!Τελος μην ξεχνας πως η πιο σιγουρη και αξιοπιστη λυση για αυξηση ιπποδυναμης δεν ειναι η αυξηση πιεσης αλλα αλλαγη τουρμπινας!η χαρτογραφηση επισης του σσ ειναι ειναι αρκετα χαλαρη !!
-
Ο χρήστης chr1407 έγραψε:
Απλα περιμένω μεσα στην εβδομάδα να το παραλάβω.Ευχαριστώ
Το ss dld φοράει Garett?
ναι το SS φοράει garrett πιο μεγάλη! συγκεκριμένα αυτή: Garrett GT 1446 turbocharger. Δες και το σχετικό link:
http://www.ultimatecarpage.com/car/3804 ... eesse.html
Να πώ την αλήθεια δεν είμαι σίγουρος οτι είναι πιο μεγάλη. Το abarth βγάζει 155 (160-163 πραγματικά) με σταθερή πίεση 0,9bar (γιατι με τη σταθερή δουλέυει στις στροφές που βγάζει τα άλογα του), ενώ το SS βγάζει 180 (αντιστοιχα ~185) με πίεση 1,3 σταθερή. Τα 20-25 παραπάνω άλογα βγαίνουν και απο την ΙΗΙ στην ιδια πίεση. Αν μάλιστα αλλαχτούν και το downpipe μαζί με το τελικό, το πρόγραμμα και τα μπέκ τότε αυτά τα +25 άλογα με +0,4bar στη σταθερή πίεση, είναι αρκετά μέσα στα όρια της τουρμπίνας. Αν μάλιστα ισχύουν τα άρχικά νούμερα που είχε δηλώσει η abarth για 1,5 σταθερό και 1,8 overboost τότε η Garrett σίγουρα είναι μικρότερη.
Για να σας δώσω να καταλάβετε τα νούμερα, punto GT που δούλευει με τη δικιά του τουρμπίνα 0,8 σταθερή (1,5-1,6 over) και βγάζει 136bhp ενώ με πρόγραμμα μόνο και σταθερή 1,2-1,3 πάει στα ~155-158bhp με πίεση +0,4 απο το κανονικό, δηλαδή 20 άλογα πάνω, Και είναι και μοτέρ σχεδιασμένο το στα 80's. Οπότε στο abarth που και καινούργιο μοτέρ είναι, και εξελιγμένη ECU έχει, η αλλαγή της τουρμπίνας στο SS μοιάζει παράλογη...
Τελος μην ξεχνας πως η πιο σιγουρη και αξιοπιστη λυση για αυξηση ιπποδυναμης δεν ειναι η αυξηση πιεσης αλλα αλλαγη τουρμπινας!η χαρτογραφηση επισης του σσ ειναι ειναι αρκετα χαλαρη !!
Δηλαδή το ΣΣ με έναν ανπρογραμματισμό μπορεί να πάει πάνω απο 180 ιππους με ασφάλεια?
-
H katanalosi pantos tou trip computer einai ligo h poli psema!An to tsekarei kaneis me litra pou bazei kai xiliometra pou bgazei tha katalabei oti prokeitai gia arketa aisiodokso noumero!
-
Ο χρήστης stefangpa έγραψε:
H katanalosi pantos tou trip computer einai ligo h poli psema!An to tsekarei kaneis me litra pou bazei kai xiliometra pou bgazei tha katalabei oti prokeitai gia arketa aisiodokso noumero!Έχεις δίκιο σ' αυτό.
Εγώ το 9.1 που έγραψα πιο πάνω δεν είναι από το trip computer αλλά πραγματική κατανάλωση που έχω υπολογίσει με τα λίτρα που βάζω και σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. (πόλη, εθνική, κλπ.). -
Ο χρήστης stefangpa έγραψε:
H katanalosi pantos tou trip computer einai ligo h poli psema!An to tsekarei kaneis me litra pou bazei kai xiliometra pou bgazei tha katalabei oti prokeitai gia arketa aisiodokso noumero!Επειδή έχω τσεκάρει σε αρκέτα brandes του ομίλου δεν έχω διαπιστώσει κάτι με βάσει αυτά που ισχυρίζεσαι, βέβαια δίχως να σε αμφισβητώ.
Ωστόσο μάλλον ο βενζινάς σου έχει χαλασμένη αντλιά -
Ο χρήστης vacha έγραψε:
Παιδια η καταναλωση στα δικα σας gpa που παιζει?
Από την αρχή μέχρι σήμερα (6500 χλμ.) μέση κατανάλωση έχω 9,1 lt/100.
εγχ εχω κανει 2200 χλμ και εδω καταναλωση περιπου 10+lt/100 αλλα κινουμαι πολυ αθηνα και οχι εθνικες και τετοια.... παντως και εγω θεωρω οτι το trip computer ειναι λιγο οτι ναναι και δεν ειναι και πολυ αξιπιστη η καταναλωση που δειχνει
-
Quiz: Τι είναι 1.742cc και αποδίδει 180 και 210 ίππους???
Answer: Το νέο moteur που θα βρίσκεται κάτω από το καπώ του Abarth & Abarth Esseesse....
-
Aυτό θα συνοδευτεί από μια πιο επιθετική εμφάνιση ενώ οι αλλαγές στο εσωτερικό θα είναι αρκετές.
Restyling θα γίνει και στις απλές εκδόσεις του GP ταυτόχρονα με προσθήκες multiair moteur, multijet2 με ελάχιστες παρεμβάσεις στο εξωτερικό μέρος του αμαξώματος, αλλά σαφή βελτίωση στο εσωτερικό.... -
Μ'όλο το θάρρος,γιατί έχεις πάθει ΨΥΧΩCΗ με αυτό το μοτέρ?
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Μ'όλο το θάρρος,γιατί έχεις πάθει ΨΥΧΩCΗ με αυτό το μοτέρ?Κάτσε να δεις και μετά θα πάρεις απάντηση στην ερώτηση σου ....
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Μ'όλο το θάρρος,γιατί έχεις πάθει ΨΥΧΩCΗ με αυτό το μοτέρ?
Κάτσε να δεις και μετά θα πάρεις απάντηση στην ερώτηση σου ....
Όταν έρθει βεβαίως,
την τόση εμμονή απο πιο πριν δεν κατανοώ.Θέλω να πω οτι φαίνεται οτι θα έχει καλά specs,αλλά σημασία δεν έχουν τα απόλυτα νούμερα
αλλά ο τρόπος απόδοσης αυτών, η λειτουργία κλπα. Στην πράξη δηλαδή φαίνεται πόσα απίδια
βάνει ο σάκος ,για να το πω επι το λαικότερον. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Quiz: Τι είναι 1.742cc και αποδίδει 180 και 210 ίππους???Answer: Το νέο moteur που θα βρίσκεται κάτω από το καπώ του Abarth & Abarth Esseesse....
Για δωσε τα φωτα σου ρε giuseppe,πες κανα info η spec!!Εγω ξερω αυτο το μοτερ ειναι απο alfa και θα μπει στην mtio gta!!!θα το βαλουν και στα αβαρθ στα οποια θα κανουν facelift???ποτε θα κανουν facelift?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Μ'όλο το θάρρος,γιατί έχεις πάθει ΨΥΧΩCΗ με αυτό το μοτέρ?
Κάτσε να δεις και μετά θα πάρεις απάντηση στην ερώτηση σου ....
Για δώσε περισσότερες πληροφορίες ! Έχουν βγει καθόλου σχέδια του FL ???
Φαντάζομαι ότι μιλάμε για GP FL Abarth 1.8 στην θέση του 1.4 ή θα υπάρχουν παράλληλα ?
Και ο 1.4 multiair δεν θα μπει καθόλου στα GP Abarth? Θα περάσει μόνο στα Fiat GP και Alfa Mito?
Πολύ καλό το νέο....
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Quiz: Τι είναι 1.742cc και αποδίδει 180 και 210 ίππους???Answer: Το νέο moteur που θα βρίσκεται κάτω από το καπώ του Abarth & Abarth Esseesse....
Δεν είναι επίσημο..... αλλά διαροή εργαζόμενου στην FPT.Τα στάδια υποτίθεται ότι είναι 170 και 200 άλογα για το esseesse,ενώ θα διατηρηθεί και ο 1,4TJet multiair 165CV.
O λόγος τοποθέτησης είναι το ξεκαθάρισμα του ενδοοικογενειακού ανταγωνισμού που ακούει στο όνομα του 500 Abarth esseesse,η τόνωση των πωλήσεων ενός σχεδίου τεσσάρων ετών και κυρίως το γεγονός ότι ο νέος κινητήρας πληροί προδιαγραφές Euro 5 που δεν πληροί ο 1,4Tjet.
Oι εμφανσιακές αλλαγές είναι λίγες .Το restyling τόσο στο GP όσο και στο GPA είναι πολύ ελαφρύ.Καινούργια φωτιστικά σώματα μπρος πίσω (όχι ως σχέδιο αλλά ως εσωτερική διάταξη -led στα πίσω σώματα),ελαφρώς διαφορετικοί προφυλακτήρες και υιοθέτηση στο ταμπλώ και στον πίνακα οργάνων της σχεδιαστικής γραμμής που ακολουθείται στο Bravo. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Quiz: Τι είναι 1.742cc και αποδίδει 180 και 210 ίππους???Answer: Το νέο moteur που θα βρίσκεται κάτω από το καπώ του Abarth & Abarth Esseesse....
μπορείς να μου το εξηγήσεις λιγο αυτό?? δηλαδή θα βγεί νέα εκδοση? την πληροφορία αυτή που τη βρίκες, εχεις τι link??
Fiat Grande Punto ABARTH