-
Εψαξα αλλα δεν βρηκα αναλογο τοπικ.Κ αν υπαρχει ας μεταφερθει.
Ηθελα να με την ευκαιρια αυτο να δω τις προτιμησεις των περισσοτερων στους κατασκευαστες αναμεσα στην μαχη Ιαπωνιας-ευρωπης.
Ποιες ειναι οι τασεις σας γιατι προτιματε τον εκαστοτε κατασκευαστη κλπ.Για να μην παραφυλολογω κ κουραζω, εγω ειναι υποστηρικτης τις ευρωπαικης αυτοκινητιστικης κουλτουρας αλλα δεν μπορω να κριψω κ την συμπαθεια μου στους ιαπωνες για εναν κ μοναδικο λογο-Την αξιοπηστια!
Η ψηφος μου βεβαια παει στους ευρωπαιους διοτι κατα τα αλλα δεν μπορεσα ποτε να εναρμονιστω με το ιαπωνικο φλεγμα οψης των αυτοκινητων τις ιδιετερα εκ των εσω!
Δεν θελω να πω περισσοτερα σχολιαστε ψηφιστε κ το συζηταμε! -
Εψαξα αλλα δεν βρηκα αναλογο τοπικ.Κ αν υπαρχει ας μεταφερθει.
Ηθελα να με την ευκαιρια αυτο να δω τις προτιμησεις των περισσοτερων στους κατασκευαστες αναμεσα στην μαχη Ιαπωνιας-ευρωπης.
Ποιες ειναι οι τασεις σας γιατι προτιματε τον εκαστοτε κατασκευαστη κλπ.Για να μην παραφυλολογω κ κουραζω, εγω ειναι υποστηρικτης τις ευρωπαικης αυτοκινητιστικης κουλτουρας αλλα δεν μπορω να κριψω κ την συμπαθεια μου στους ιαπωνες για εναν κ μοναδικο λογο-Την αξιοπηστια!
Η ψηφος μου βεβαια παει στους ευρωπαιους διοτι κατα τα αλλα δεν μπορεσα ποτε να εναρμονιστω με το ιαπωνικο φλεγμα οψης των αυτοκινητων τις ιδιετερα εκ των εσω!
Δεν θελω να πω περισσοτερα σχολιαστε ψηφιστε κ το συζηταμε! -
Εψαξα αλλα δεν βρηκα αναλογο τοπικ.Κ αν υπαρχει ας μεταφερθει.
Ηθελα να με την ευκαιρια αυτο να δω τις προτιμησεις των περισσοτερων στους κατασκευαστες αναμεσα στην μαχη Ιαπωνιας-ευρωπης.
Ποιες ειναι οι τασεις σας γιατι προτιματε τον εκαστοτε κατασκευαστη κλπ.Για να μην παραφυλολογω κ κουραζω, εγω ειναι υποστηρικτης τις ευρωπαικης αυτοκινητιστικης κουλτουρας αλλα δεν μπορω να κριψω κ την συμπαθεια μου στους ιαπωνες για εναν κ μοναδικο λογο-Την αξιοπηστια!
Η ψηφος μου βεβαια παει στους ευρωπαιους διοτι κατα τα αλλα δεν μπορεσα ποτε να εναρμονιστω με το ιαπωνικο φλεγμα οψης των αυτοκινητων τις ιδιετερα εκ των εσω!
Δεν θελω να πω περισσοτερα σχολιαστε ψηφιστε κ το συζηταμε! -
Έχει ξαναπαιξει, πλακωθήκαμε, ήρθαν τα ματ, έριξαν δακρυγόνα και διαλυθήκαμε.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έχει ξαναπαιξει, πλακωθήκαμε, ήρθαν τα ματ, έριξαν δακρυγόνα και διαλυθήκαμε. -
Και μόνο οτι συγκρίνουμε μία μόνη χώρα με μία ολόκληρη ήπειρο τα λέει όλα...
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Και μόνο οτι συγκρίνουμε μία μόνη χώρα με μία ολόκληρη ήπειρο τα λέει όλα...Χάρη τους κάνουμε γιατί αν βάλουμε μέσα Κίνα και Κορέα...
ΠΑταγωδώς θα χάσουν
(με κανέναν τους δεν είμαι πάντως, τυχαία έβαλα τα προσώπατα)
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
Χάρη τους κάνουμε γιατί αν βάλουμε μέσα Κίνα και Κορέα...
-
Το σωστό είναι να εξετάζουμε κάθε μοντέλο ξεχωριστά ανεξάρτητα απο την εταιρία που το φτιάχνει. Άλλωστε ακόμα και εταιρίες που παραδοσιακά βγάζουν καλά αυτοκίνητα, ώρες ώρες πετάνε και κάποια πολύ άκυρα μοντέλα.
Πχ, πρέπει κάποιος να είναι πολύ τούβλο για να πάει να αγοράσει Golf 1.6 FSI απο τη στιγμή που το TSI είναι καί πιο φτηνό και βγάζει 30 άλογα παραπάνω. Όσοι το αγόρασαν πρίν βγεί το TSI εξαιρούνται
-
Θέλει και ρώτημα τι ψήφισα;
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Θέλει και ρώτημα τι ψήφισα;Aυστραλούς;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Θέλει και ρώτημα τι ψήφισα;
Aυστραλούς;
Με μπέρδεψες με τον Πασχάλη.
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Και μόνο οτι συγκρίνουμε μία μόνη χώρα με μία ολόκληρη ήπειρο τα λέει όλα...με κάλυψες απόλυτα...
-
Δεν λέει τίποτα....γιατί ενώ η Ευρωπαϊκή κουλτούρα είναι περίπου ενιαιά με παρόμοιο τρόπο σκέψης, οργάνωσης κτλ οι Ιάπωνες έχουν τόση σχέση με Ινδούς, Κινέζους, Μαλαισιανούς κτλ όσο έχει μια πέτρα με έναν άνθρωπο. Και μιλάω απόλύτως σοβαρά.
Υ.Γ Άντε πολλοί πολιτισμένους σας βρίσκω ρίχτε κανα μπινελίκι να γελάσουμε και λίγο -
Η αλήθεια είναι ότι πρώτα θα κοιτούσα για Ιταλικό , κατόπιν για Ευρωπαϊκό και αν δεν έβρισκα τίποτα, τότε και μόνο τότε θα έριχνα μια ματια στους Ιάπωνες.
-
υπάρχουν κ ευρωπαϊκά;;
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
υπάρχουν κ ευρωπαϊκά;;Αντιστέκονται ακόμα αλλά που θα πάει ... .
-
Καλά, αυτή η μανία ορισμένων με συγκεκριμένες σχολές κατασκευής αυτοκινήτων κτλ **πρέπει **να αρχίσει να δίνει τροφή σε πολλές έρευνες και διδακτορικά, τόσο στο επίπεδο της ψυχολογίας (εμμονές;), όσο και στο επίπεδο του μάρκετινγκ (μπράβο στις εταιρίες που κατάφεραν να φτιάξουν στρατιές οπαδών).
Κάθε μοντέλο στέκεται για αυτό που είναι, και μόνο! Αν προτιμάτε Baleno από Megane RS γιατί το ένα είναι ιαπωνικό, ευθαρσώς δηλώνω πως πιστεύω πως μια τέτοια τοποθέτηση είναι ανορθολογική.
Συνεχίζω: ξέρετε ποιος είναι ο πληθυσμός της Ιαπωνίας; Σχεδόν οσο τριών μεγάλων ευρωπαϊκών χωρών μαζί. Δεδομένου πως η παραγωγή αυτοκινήτων είναι κατά κύριο λόγο Γερμανική, Ιταλική και Γαλλική...να σκεφτώ λίγο...α ναι, το ότι συγκρίνεται μια χώρα τριπλάσια από τις άλλες με άλλες τρεις, δεν λέει τίποτα. Απλά μαθηματικά.
Επίσης, την φαντασίωση ορισμένων πως επειδή έχουν corolla στην οικογένεια γνωρίζουν τα μέσω και τα έξω της ιαπωνικής τεχνολογίας αλλά και κουλτούρας εν γένει, δε μπορώ παρά να την θεωρήσω αστεία.
Ούτε οι ίδιοι οι Ιάπωνες δεν λένε για τα αυτοκίνητα τους αυτά που λένε ορισμένοι σε αυτό το φόρουμ- και αυτό το εννοώ, γιατί έχω συνεργαστεί με Ιάπωνες, και στο κάτω κάτω της γραφής και τη γλώσσα μιλάω, και σχέσεις στενές είχα με εκπροσώπους της χώρας.
Τώρα, πως έγινε στις προηγούμενες δεκαετίες οι ευρωπαίοι να μελετούν γεωμετρίες αναρτήσεων, οι Ιάπωνες να παίζουν με τις σούστες (μιλάμε για προσιτά μοντέλα), και ξαφνικά να μιλάνε όλοι για ιαπωνική τεχνολογία... αυτό ποτέ δεν το κατάλαβα.
Μάλλον μπλέχτηκαν κάποιοι με τα βίντεο και τις κάμερες- και το εννοώ αυτό. Ούτε η αξιοπιστία είναι συνώνυμο της τεχνολογίας- πολλές φορές η πρόοδος της δεύτερης αντίκειται στην διατήρηση των επιπέδων της πρώτης.
Μέχρι το 2000 μάλιστα, δεν υπήρχε (σχεδόν, το Xedos εξαιρείται!) δοκιμή αυτοκινήτου που το ιαπωνικό να μη μείνει πίσω σε ζητήματα οδηγικής συμπεριφοράς και παθητικής ασφάλειας στα συγκριτικά τεστ των περιοδικών.
Εμ... που θέλω να καταλήξω; Πως με έχει κουράσει η μανία κάποιων με σχολές αυτοκινήτων, οι φαντασίωσεις τους, οι ψυχικές προβολές που κάνουν στα σίδερα κτλ.
Σήμερα ιδίως, όλοι μπορούν καταλάβουν- πλην των ανθρώπων που έχουν πάρει διαζύγιο από την λογική (και είναι τόοοοοοοοοοοσοι πολλοί)- πως οι εθνικές σχολές τείνουν προς κατάργηση.
Δε με νοιάζει αν είναι τσέχικο ή ιαπωνικό- και τα δυο θα αγόραζα. Τι να φοβηθώ; Αξιοπιστία; Όσο και να χτυπιούνται κάποιοι, έχω 50000χλμ χωρίς καμμένη λάμπα σε γαλλικό αμάξι. Δεν έχω απωθημένα, φόβους, στεναχώριες, εμμονές. Βγήκε το civic 1.8, το καλοκοίταξα, βγήκε το TSI, το ξέχασα (το civic). Έτσι είναι αυτά- όποιος επιμένει σε σχολές, ας κάνει το κομμάτι του, αλλά μια παράκληση:
Μη μας τα πρήζει άλλο. Ας πάει στο γήπεδο, θα εκτονωθεί καλύτερα και θα βελτιώσει και το επίπεδο του φόρουμ- και θα του το χρωστάμε.
Αλλά αυτό συμβαίνει όταν αντί της επιστημονικής παραμετροποίησης και παράθεσης στοιχείων, πρυτανεύει η λογική του καφενείου και της προσωπικής έκθεσης όχι εμπειριών, αλλά (ένας θεός ξέρει από που εκπορευόμενης) γενικευμένης θεώρησης των πραγμάτων- που επεκτείνεται πέραν των αυτοκίνητων προφανώς.
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Τώρα, πως έγινε στις προηγούμενες δεκαετίες οι ευρωπαίοι να μελετούν γεωμετρίες αναρτήσεων, οι Ιάπωνες να παίζουν με τις σούστες (μιλάμε για προσιτά μοντέλα), και ξαφνικά να μιλάνε όλοι για ιαπωνική τεχνολογία... αυτό ποτέ δεν το κατάλαβα.
Δε μπορείς να απορρίψεις όμως το γεγονός ότι ψάχτηκαν βελτιώθηκαν, αντέγραψαν αν το θες, εξέλιξαν όμως την αντιγραφή και δεν έμειναν στη 'παράδοση' όπως κάποιοι άλλοι.
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με όσα γράφεις, ότι σήμερα έχω/έχεις/έχουμε Γερμανικό/Ιαπωνικό/Γαλλικό κ.λ.π. αυτοκίνητο δε σημαίνει ότι πρέπει να έχουμε και κόλλημα. -
Ρε NickNT διδακτορική διατριβή το έκανες το θέμα.Συμφωνώ με αυτά που λές,αν και ο tazio τα χει τα δίκια του,αλλά το πήρες λίγο πιο σοβαρά απ'ότι θα πρεπε.
Ιαπωνες vs Ευρωπαιων!