-
Βγήκαν τα αποτελέσματα και του τελευταίου survey του Top Gear σχετικά με την ικανοποίηση ιδιοκτητών αυτοκινήτων στην Αγγλία.
Τα αποτελέσματα ψιλοαναμενόμενα με μερικές ενδιαφέρουσες ανατροπές.
Κλασσικά ή Top δεκάδα απαρτίζεται κυρίως απο Ιάπωνες (Honda, Lexus κ.α.) αλλα και απο την Skoda (με 2 μοντέλα παρακαλώ, και Οκτάβια και Φάμπια). Έκπληξη προκάλεσε η είσοδος της Φίατ για πρώτη φορά εδώ και αρκετό καιρό στην 1η δεκάδα με το Πάντα φυσικά.
Στο άλλο άκρο, πάτωσαν οι Γάλλοι (Peugeot, Citroen και Renault) με αρκετά γνωστά μοντέλα να θάβωνται στην κυριολεξία στους επίμαχους τομείς της αξιοπιστίας, της ποιότητας του dealer network και του κόστους συντήρησης.
Τα πλήρη αποτέλεσματα:
-
Βγήκαν τα αποτελέσματα και του τελευταίου survey του Top Gear σχετικά με την ικανοποίηση ιδιοκτητών αυτοκινήτων στην Αγγλία.
Τα αποτελέσματα ψιλοαναμενόμενα με μερικές ενδιαφέρουσες ανατροπές.
Κλασσικά ή Top δεκάδα απαρτίζεται κυρίως απο Ιάπωνες (Honda, Lexus κ.α.) αλλα και απο την Skoda (με 2 μοντέλα παρακαλώ, και Οκτάβια και Φάμπια). Έκπληξη προκάλεσε η είσοδος της Φίατ για πρώτη φορά εδώ και αρκετό καιρό στην 1η δεκάδα με το Πάντα φυσικά.
Στο άλλο άκρο, πάτωσαν οι Γάλλοι (Peugeot, Citroen και Renault) με αρκετά γνωστά μοντέλα να θάβωνται στην κυριολεξία στους επίμαχους τομείς της αξιοπιστίας, της ποιότητας του dealer network και του κόστους συντήρησης.
Τα πλήρη αποτέλεσματα:
-
Βγήκαν τα αποτελέσματα και του τελευταίου survey του Top Gear σχετικά με την ικανοποίηση ιδιοκτητών αυτοκινήτων στην Αγγλία.
Τα αποτελέσματα ψιλοαναμενόμενα με μερικές ενδιαφέρουσες ανατροπές.
Κλασσικά ή Top δεκάδα απαρτίζεται κυρίως απο Ιάπωνες (Honda, Lexus κ.α.) αλλα και απο την Skoda (με 2 μοντέλα παρακαλώ, και Οκτάβια και Φάμπια). Έκπληξη προκάλεσε η είσοδος της Φίατ για πρώτη φορά εδώ και αρκετό καιρό στην 1η δεκάδα με το Πάντα φυσικά.
Στο άλλο άκρο, πάτωσαν οι Γάλλοι (Peugeot, Citroen και Renault) με αρκετά γνωστά μοντέλα να θάβωνται στην κυριολεξία στους επίμαχους τομείς της αξιοπιστίας, της ποιότητας του dealer network και του κόστους συντήρησης.
Τα πλήρη αποτέλεσματα:
-
Παντως καποια πραγματα με προβληματιζουν στην ερευνα. Δηλαδη, εχουν παρει ενα φτυαρι και τους εχουν φυτεψει πολυ βαθεια τους Γαλλους. Δεν εχω Γαλλικο για να μπορω να κρινω απο πρωτο χερι, αλλα απο την αλλη τοσοι ανθρωποι που τα προτιμουν και τα ξαναπροτιμουν δεν μπορει να ειναι χαζοι και να εχουν βιτσιο να πληρώνουν. Δεν ξερω κατα ποσο παιζει ρολο η κουλτουρα των Βρεταννων... που παραδοσιακα σιχαινονται καθετι το Γαλλικο.
Απο την αλλη με εκπλησει το οτι εφτασε εκει που εφτασε ενα Fiat. Για οσους γνωριζουν τα θεματα εκει στο νησι... η Fiat ειναι διασημη για το κακο after sales. Αυτο απο μονο του θα επρεπε να τους θαψει. Λετε να εφτιαξε τοσο γρηγορα? Παντως εχουν ξαναπαρει καλες σχετικα θεσεις και στο reliability index
Τελος, αυτη η Skoda... πως διαολο φτανει εκει που φτανει? Υποτιθεται πως VAG ειναι... κοινα μερη, κοινα ηλεκτρονικα κλπ κλπ.... τα δικα τους γιατι ομως ειναι καλυτερα απο των υπολοιπων του Group και διακρινονται κιολας?!!!! Wtf?
-
Aυτό που μου κάνει εντύπωση, με ένα παράδειγμα:
Fiat Panda - Service received 4/5
Fiat Punto - Service received 1/5ΠΩΣ γίνεται αυτό;
Αφού είναι οι ίδιες αντιπροσωπείες/συνεργεία...Προσοχή, δεν συγκρίνω ούτε reliability, ουτε costs, αλλά κάτι που θα έπρεπε -θεωρητικά- να είναι παρόμοιο ανάμεσα στα μοντέλα της ίδιας εταιρίας.
-
Τα δεδομένα του TOP GEAR στηρίζονται στην ανάδραση των ιδιοκτητών και όχι σε στοιχεία από την Βρεταννική ΕΛΠΑ π.χ.
Τα στοιχεία (όπως αναφέρεται στο site) συγκεντρώθηκαν από τα ερωτηματολόγια 56000 ατόμων. Όταν το πλήθος των απαντήσεων για ένα συγκεκριμένο όχημα δεν ήταν επαρκές το όχημα αυτό δεν καταχορούνταν. Το ελάχιστο πλήθος ήταν 50 δείγματα.
Περισσότερα δεδομένα στη σχετική σελίδα
http://www.topgear.com/content/carsurvey/2006/features/carmissing/1.html
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Τα δεδομένα του TOP GEAR στηρίζονται στην ανάδραση των ιδιοκτητών και όχι σε στοιχεία από την Βρεταννική ΕΛΠΑ π.χ.Τα στοιχεία (όπως αναφέρεται στο site) συγκεντρώθηκαν από τα ερωτηματολόγια 56000 ατόμων. Όταν το πλήθος των απαντήσεων για ένα συγκεκριμένο όχημα δεν ήταν επαρκές το όχημα αυτό δεν καταχορούνταν. Το ελάχιστο πλήθος ήταν 50 δείγματα.
Περισσότερα δεδομένα στη σχετική σελίδα
http://www.topgear.com/content/carsurvey/2006/features/carmissing/1.html
μιλάμε για ικανοποίηση.... Ποσο το αμάξι που έχω ικανοποιεί τις προσδο΄κίες μου για αυτό
-
γιατί πάλι θα με πουν προκατειλλημένο
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Παντως καποια πραγματα με προβληματιζουν στην ερευνα. Δηλαδη, εχουν παρει ενα φτυαρι και τους εχουν φυτεψει πολυ βαθεια τους Γαλλους. Δεν εχω Γαλλικο για να μπορω να κρινω απο πρωτο χερι, αλλα απο την αλλη τοσοι ανθρωποι που τα προτιμουν και τα ξαναπροτιμουν δεν μπορει να ειναι χαζοι και να εχουν βιτσιο να πληρώνουν. Δεν ξερω κατα ποσο παιζει ρολο η κουλτουρα των Βρεταννων... που παραδοσιακα σιχαινονται καθετι το Γαλλικο.Απο την αλλη με εκπλησει το οτι εφτασε εκει που εφτασε ενα Fiat. Για οσους γνωριζουν τα θεματα εκει στο νησι... η Fiat ειναι διασημη για το κακο after sales. Αυτο απο μονο του θα επρεπε να τους θαψει. Λετε να εφτιαξε τοσο γρηγορα? Παντως εχουν ξαναπαρει καλες σχετικα θεσεις και στο reliability index
Τελος, αυτη η Skoda... πως διαολο φτανει εκει που φτανει? Υποτιθεται πως VAG ειναι... κοινα μερη, κοινα ηλεκτρονικα κλπ κλπ.... τα δικα τους γιατι ομως ειναι καλυτερα απο των υπολοιπων του Group και διακρινονται κιολας?!!!! Wtf?
Η Fiat μπήκε στην 10άδα λόγω Panda που ειναι αυτή τη στιγμή το πιο αξιόπιστο μοντέλο της (και απο τα πιο αξιόπιστα ευρωπαικά απ' ότι φαίνεται).
Τα γαλλικά πουλάνε αρκετά στην Γαλλία αλλα το dealer network ειναι τραγικό (παίζει να ειναι χειρότερο και απο της Ελλάδας) και γενικώς ειναι 'niggly' που θα έλεγαν και οι Άγγλοι...
Top Gear 2006 Survey