Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eπένδυση αλκαντάρα στο τιμόνι!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Eπένδυση αλκαντάρα στο τιμόνι!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    16
    81
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickolas last edited by

      Γνωρίζει κανείς που μπορώ να το κανώ και με τί κόστος?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nickolas last edited by

        Γνωρίζει κανείς που μπορώ να το κανώ και με τί κόστος?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickolas last edited by

          Γνωρίζει κανείς που μπορώ να το κανώ και με τί κόστος?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • R
            rallye last edited by

            Στην CONNOLY Leather, υπόλογισε 100-150 ευρώ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              leonp last edited by

              Μόνο μη το οδηγάς πολύ γιατί χαλάει αμέσως.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • H
                hunter last edited by

                Η αλκανταρα είναι ιδανική αν φορας γάντια σπάρκο στα χερια.
                Αν δεν φορας είναι όλο μειονεκτηματα

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  drdino last edited by

                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                  Η αλκανταρα είναι ιδανική αν φορας γάντια σπάρκο στα χερια.
                  Αν δεν φορας είναι όλο μειονεκτηματα

                  Φώναξε κανείς τον ποπόλαρο;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    nickolas last edited by

                    Δηλαδή λέτε να μην το κάνω?

                    Όταν λέμε χαλάει αμέσως...πόσο αμέσως? Δηλαδή αντέχει 50.000χλμ. οδήγησης?

                    Με γυμνά χέρια τί προβλήματα υπάρχουν?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      meco last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                      Μόνο μη το οδηγάς πολύ γιατί χαλάει αμέσως.

                      Ναι η αλκαντάρα δεν είναι για να τρίβονται χεράκια πάνω της. Με τον καιρό θα γίνει λεία...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        reddragon last edited by

                        θελει πεντακαθαρα χερια και να ειναι σχετικα χορταστικη η στεφανη. αν δεν φορας γαντια βαλε max 1 χρονο να αντεξει. Η αισθηση ομως ακομα και χωρις γαντια ειναι πολυ πολυ τελεια..
                        Αν το χαλαλιζεις παντως το 100αρι αξιζει. Προσοχη στα τελειωματα οταν θα αρχισει να γινεται λειο γιατι μπορει να γλυστρισει απο τα χερια σου χωρις να το καταλαβεις. Με μια πολυ απαλη βουρτσιτσα μπορεις να το αγριευεις που και που..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • N
                          nickolas last edited by

                          Mήπως υπάρχουν διάφορες ποιότητες?

                          Δλδ σε CSL, GT3 κλπ. που έρχεται η στεφάνη σε αλκαντάρα πόσο αντέχει?

                          Θέλω πολύ να το κάνω πάντως!

                          Ακόμα, πέρα από τη γρήγορη φθορά υπάρχουν άλλα μειονεκτήματα?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            leonp last edited by

                            Δεν θέλει βρώμικα χέρια και διατηρείται αν το καθαρίζεις τακτικά. Έχω καθαρίσει γυαλισμένο αλκαντάρα (βρώμισε από χρήση) και έγινε αρκετά καλό (όχι τιμόνι). Μου έδωσαν μια περίεργη αλοιφή σιλικόνης, στην αρχή έγινε άθλιο αλλά όταν στέγνωσε πολύ καλό - ίσως αυτή η αλοιφή να μη κάνει για τιμόνι επειδή γλιστράει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              d-jet last edited by

                              Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                              Αυτά ακούω και ντρέπομαι να φορέσω τα γάντια που ήταν στην προίκα του αυτοκινήτου...

                              Τα παραδοσιακά δερμάτινα γάντια σε ξύλινο ή βακελιτένιο τιμόνι είναι εντελώς ' '. Στα άλλα υλικά (μαλακά πλαστικά-δέρματα) νομίζω ότι δεν έχουν και πολύ νόημα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rallye last edited by

                                Μια χαρά αντέχει η αλκαντάρα στο τιμόνι αρκεί να οδηγάς με καθαρά χέρια και να μην τύχει και βραχεί.

                                Επίσης, δεν έχει καμία σχέση σαν αίσθηση με το πλαστικό ή το δέρμα.

                                Go for it

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  'Kαθαρά χέρια' τί εννοείτε?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    caryothraystis last edited by

                                    Αλκαντάρα (σαν των αγωνιστικών πιστεύω να εννοείς) χωρίς γάντια = Φερράρι χωρίς βενζίνη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      tractioner last edited by

                                      Μην το ζηλεΒεις το Αλκαντάρα οταν ειναι καινουριο ειναι κ@υλ@ αλλα για να διατηρισεις την ιδια οψη κ αισθησιση ειναι μαλλον ακατορθωτο.
                                      Το πρωτεινω μονο για αγωνιστικη χρηση οπως ειπαν κ οι προγραψαντες!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr